quote:Op donderdag 21 januari 2010 13:33 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Voor een dagje lijkt het me leuk, beetje met je eigen borsten spelen de hele dag
Dat heb ik nou met een piemel. Zou er best eens een dagje een willen hebben om eens te weten hoe dat voelt.quote:Op donderdag 21 januari 2010 13:33 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Voor een dagje lijkt het me leuk, beetje met je eigen borsten spelen de hele dag
quote:Op donderdag 21 januari 2010 13:33 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hoe zorg ik er nou voor dat ik die ook krijg??quote:
Da's vooral makkelijk met plassen.quote:Op donderdag 21 januari 2010 13:36 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dat heb ik nou met een piemel. Zou er best eens een dagje een willen hebben om eens te weten hoe dat voelt.
Alleen als je buiten opeens moet en een boom kunt opzoeken. Da's bij vrouwen anders.quote:
Ja! Krijgen ook al cadeautjes, m'n mams ook. Zo leuk!quote:Op donderdag 21 januari 2010 13:34 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Nu kun je wel gerichter kopen voor een meid. dat is wel tof. Maar idd, ook die kleine dingetjes die echt moeten kosten veel geld.
Lijkt mij inderdaad ook wel wat, voor een dagje ofzo!quote:Op donderdag 21 januari 2010 13:39 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Alleen als je buiten opeens moet en een boom kunt opzoeken. Da's bij vrouwen anders.
Maar ik dacht eigenlijk toch wel aan andere dingen dan het gemak van het plassen
Ik zou me echt godsgruwelijk hard laten uitwonen als ik een dag een vrouw wasquote:Op donderdag 21 januari 2010 13:39 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Alleen als je buiten opeens moet en een boom kunt opzoeken. Da's bij vrouwen anders.
Maar ik dacht eigenlijk toch wel aan andere dingen dan het gemak van het plassen
quote:Op donderdag 21 januari 2010 13:39 schreef Enfermera het volgende:
Mn aardbeien zijn bijna klaar
En mn wheat ook. Wiet.![]()
Hoe wilde je het dan noemen?quote:Op donderdag 21 januari 2010 13:43 schreef Goodbye het volgende:
Ja, tuurlijk wel. Maar het komt er zo lekker plat uit![]()
je laten uitwonen
Ja, weet ik veel. Het klinkt gewoon een beetje ranzigquote:
Ja, da's al beterquote:
Nee maar niet zomaar neuken, maar gewoon hup; rammenquote:
Neuken is niet slap gekroel, dat is de liefde bedrijven (quote:Op donderdag 21 januari 2010 13:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee maar niet zomaar neuken, maar gewoon hup; rammen![]()
Als je dan 1 dag hebt moet je het meteen goed doen, en niet dat slappe gekroel, maar hup, tot de ankers erin
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |