Jurkjes vind ik nu nog een beetje koud, maar dat komt misschien nog wel. Plus dat we erg op de centjes moeten letten op het moment.. En er moet ook nog wat voor baby zelf overblijven hequote:Op donderdag 21 januari 2010 13:17 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
En van die leuke jurken?? Vind de mode nu zoooo leuk voor zwangere dames.
Jahaaa die heb ik al gevonden en gerequests en mor en enfermera ook.quote:Op donderdag 21 januari 2010 13:18 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Tombo La Fan kun je makkelijk vinden
Aangezien je er expert in bent kun je het nog wel een keer doen en er dan een foto van makenquote:
Ze heb nie meer genoeg tietuh om dat te doenquote:Op donderdag 21 januari 2010 13:21 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Aangezien je er expert in bent kun je het nog wel een keer doen en er dan een foto van maken
Gezien en buurtje gevraagd.quote:Op donderdag 21 januari 2010 13:19 schreef nieslief het volgende:
[..]
Jahaaa die heb ik al gevonden en gerequests en mor en enfermera ook.
Volgens mij sta ik erin als Nieslief Fantje
joh, ik kom erg vaak in verschillende kringloopwinkels en kijk ook vaak op Marktplaats. Ik zie erg vaak mooie meubels voor een kinderkamer voor een prikkie. En nieuw is het zo belachelijk duur. Niet normaal meer. Zo zonde dat mensen daar zo verschrikkelijk veel geld aan uitgeven dat ze eigenlijk nieteens hebben. Ook kinderwagens... zelfde verhaal. Ik zie het hier bij dochter van man. Kleine meid moet het beste van het beste krijgen. Maar waarom is het niet goed genoeg meer als iemand anders het al gebruikt heeft dan?quote:Op donderdag 21 januari 2010 13:19 schreef Morretje het volgende:
[..]
Jurkjes vind ik nu nog een beetje koud, maar dat komt misschien nog wel. Plus dat we erg op de centjes moeten letten op het moment.. En er moet ook nog wat voor baby zelf overblijven he
he, darn. En wij wonen te ver weg om even als model te dienen.quote:Op donderdag 21 januari 2010 13:21 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ze heb nie meer genoeg tietuh om dat te doen
quote:Op donderdag 21 januari 2010 13:25 schreef nokwanda het volgende:
[..]
he, darn. En wij wonen te ver weg om even als model te dienen.
Dat dus.quote:Op donderdag 21 januari 2010 13:24 schreef nokwanda het volgende:
[..]
joh, ik kom erg vaak in verschillende kringloopwinkels en kijk ook vaak op Marktplaats. Ik zie erg vaak mooie meubels voor een kinderkamer voor een prikkie. En nieuw is het zo belachelijk duur. Niet normaal meer. Zo zonde dat mensen daar zo verschrikkelijk veel geld aan uitgeven dat ze eigenlijk nieteens hebben. Ook kinderwagens... zelfde verhaal. Ik zie het hier bij dochter van man. Kleine meid moet het beste van het beste krijgen. Maar waarom is het niet goed genoeg meer als iemand anders het al gebruikt heeft dan?
Je kunt het echt zo goedkoop en duur maken als je maar wil.
Ik zit te eten jaquote:Op donderdag 21 januari 2010 13:25 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik heb ff gekoekeld op die BH, maar da's voor als je smetplekken onder de jetsers hebt
quote:Op donderdag 21 januari 2010 13:25 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik heb ff gekoekeld op die BH, maar da's voor als je smetplekken onder de jetsers hebt
Onder andere ja. Maar ze zaten wel heeerlijk.quote:Op donderdag 21 januari 2010 13:25 schreef Ingetje79 het volgende:
quote:Op donderdag 21 januari 2010 13:19 schreef Morretje het volgende:
[..]
Jurkjes vind ik nu nog een beetje koud, maar dat komt misschien nog wel. Plus dat we erg op de centjes moeten letten op het moment.. En er moet ook nog wat voor baby zelf overblijven he
Oh, maar meubels verzamelen zijn we al aan het doen hoor. We hebben bijna alles nu binnen voor de kamer, en nog geen cent uitgegeven. Maar goed, er moet wel wat aan het kamertje gebeuren, andere raamsluiting, tochtstrips, behangetje en verfje, en vinyl op de vloer. Daarnaast hebben we nog geen kleertjes gekocht, dus dat moet ook nog.quote:Op donderdag 21 januari 2010 13:24 schreef nokwanda het volgende:
[..]
joh, ik kom erg vaak in verschillende kringloopwinkels en kijk ook vaak op Marktplaats. Ik zie erg vaak mooie meubels voor een kinderkamer voor een prikkie. En nieuw is het zo belachelijk duur. Niet normaal meer. Zo zonde dat mensen daar zo verschrikkelijk veel geld aan uitgeven dat ze eigenlijk nieteens hebben. Ook kinderwagens... zelfde verhaal. Ik zie het hier bij dochter van man. Kleine meid moet het beste van het beste krijgen. Maar waarom is het niet goed genoeg meer als iemand anders het al gebruikt heeft dan?
Zekers en je gebruikt het vaak zo kort.quote:Op donderdag 21 januari 2010 13:24 schreef nokwanda het volgende:
[..]
quote:
Gelukkig maarquote:
Heb je d'r ook geen zelfgeknutselde bh voor nodig!quote:
Jup, en jij nu van mij.quote:Op donderdag 21 januari 2010 13:28 schreef nieslief het volgende:
Mor heb jij van mij een gift gekregen???
Nu kun je wel gerichter kopen voor een meid. dat is wel tof. Maar idd, ook die kleine dingetjes die echt moeten kosten veel geld.quote:Op donderdag 21 januari 2010 13:28 schreef Morretje het volgende:
[..]
Oh, maar meubels verzamelen zijn we al aan het doen hoor. We hebben bijna alles nu binnen voor de kamer, en nog geen cent uitgegeven. Maar goed, er moet wel wat aan het kamertje gebeuren, andere raamsluiting, tochtstrips, behangetje en verfje, en vinyl op de vloer. Daarnaast hebben we nog geen kleertjes gekocht, dus dat moet ook nog.
Budget is gewoon wat kleiner dan ideaal en verwacht, maar we komen er wel uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |