In het begin at hij vooral met zn handen, daarna stukken met de lepel, maar dan door mij gegeven.. hij heeft eerst de slagroom opgegeten.quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:44 schreef Estrys het volgende:
Veeeel cadeaus inderdaad. Die lepel Bij de taart is ook maar voor de vorm of niet? Welke driewieler hebben jullie, ik wil er ook een voor seb
Ja, maar Ruben heeft veul meer tanden dan Lennon. Dat moet ergens gecompenseerd worden.quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:03 schreef Jelief het volgende:
Lennon heeft veul meer haar dan Ruben!
Ruben had een geweldige verjaardag alle cadeautjes vielen in de smaak, ook die van ons die ik op woensdag nog 'ff' in de Ikea had gekocht. We wisten namelijk écht niet wat we wilden kopen voor hem omdat er al zoveel is van Emma.
Ruben kan ook trapkruipen, doodeng! de deur naar de gang moet dus áltijd dicht.
Ik vind het zo leuk dat hij woorden probeert na te zeggen. Niet dat hij verstaanbaar praat maar de klanken zijn wel herkenbaar zeg maar. En hij is zo enthousiast als Mike thuis komt, EEY roept hij dan.
En oja een lepel! Ruben wil graag zelluf lepelen, als het eten maar genoeg plakt lukt hem dat ook nog, de eerste keer dat hij dat deed zat ik zo:![]()
Neh, die vindt hij wel primaquote:Op vrijdag 29 januari 2010 09:13 schreef geppie het volgende:
Gefeliciteerd Fruppel en Danique! Welkom!
Bedankt voor je antwoord Freecell, ze brabbelt idd wel wat af maar ik herken er nog weinig in. Klinkt een beetje arabisch ofzo![]()
Hopelijk trekt Leander zijn humeurtje in de loop van de ochtend bij, misschien moet ie nog even wennen aan zijn nieuwe slaapkamertje?
Snot, heel veel snot hier. Bij iedereen trouwensquote:Op vrijdag 29 januari 2010 09:47 schreef freecell het volgende:
Naar bed leggen is hier nooit een punt, dat scheelt
Je legt hem er in , zegt welterusten en je hoort hem echt niet meer, meteen slapenDat is dan wel weer relaxed.
Maarja, dan moeten ze niet ziek zijnWant dan worden ze midden in de nacht weer wakker.
Dat was hier ook nooit een probleem, tot deze week.... zal wel weer overgaan. Ik heb het idee dat ie ook niet helemaal lekker in zn vel zit.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 09:47 schreef freecell het volgende:
Je legt hem er in , zegt welterusten en je hoort hem echt niet meer, meteen slapenDat is dan wel weer relaxed.
Maarja, dan moeten ze niet ziek zijnWant dan worden ze midden in de nacht weer wakker.
Wet van fokquote:Op vrijdag 29 januari 2010 09:47 schreef freecell het volgende:
quote:
jaquote:Op vrijdag 29 januari 2010 18:56 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
[..]
Het is alsof ze kunnen lezen...
Ik vind het zo jammer dat ik er hier niks meer van gehoord hebquote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:39 schreef Fruppel het volgende:
Danique vond haar feestje op het KDV geen succesAl die aandacht, daar had ze echt géén zin in!
Brullen toen ze haar mutsje opkreeg en nog harder brullen toen ze op de feeststoel mocht.
Volgend jaar beter denken we maarHet heeft wel hilarische foto's opgeleverd!
Whehquote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:42 schreef cattie het volgende:
Vast wel. Rubberen hamer ook. Maar of het wenselijk is...
Wel leuk dat ze er bij jullie zo'n werk van makenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:46 schreef Marie79 het volgende:
Dat is zeker jammer Raissa, bij ons hebben ze helemaal speciaal foto's gemaakt met het fototoesten van het kdv (wij hadden er nooit aan gedacht het toestel mee te geven) en er stond een heel leuk (laatste) verslagje in zijn schriftje!
Kan je er niet nog eens naar vragen dan?
In Mila's schriftje zit ook zo'n speciale pagina voor het vieren van verjaardagen maar ze schrijven alleen in het boekje op vrijdagen en haar verjaardag werd gevierd op woensdag.. Ik zal er inderdaad nog eens naar vragen maar ga er eigenlijk vanuit dat ze het inmiddels niet meer wetenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:46 schreef Marie79 het volgende:
Dat is zeker jammer Raissa, bij ons hebben ze helemaal speciaal foto's gemaakt met het fototoesten van het kdv (wij hadden er nooit aan gedacht het toestel mee te geven) en er stond een heel leuk (laatste) verslagje in zijn schriftje!
Kan je er niet nog eens naar vragen dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |