abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77332243
Ruben gefeliciteerd!

Jeej voor de hoektand!

Tyler kan traplopen/schuifelen.
Schrok me dood, zat hij ineens op trede 5, terwijl ik Kim aan het wassen was. (in broek geplast en veel ook)
pi_77333029
Haha, goedzo Tyler

En hoppa voor tanden
Volgens mij zijn wij er even af Alle tanden en 4 kiezen door. Er komen nog 4 kiezen, maar das pas rond het tweede jaar.
Hij moet nog wel aan zijn kiezen wennen. Af en toe aan het klapperen en knarsen
  woensdag 27 januari 2010 @ 19:06:00 #103
257049 Grasjes
met bloemetje
pi_77345797
de ingreep viel reuze mee gisteren
Het onder narcose gaan vond ik echt heel erg en zielig en het wakker worden was ook niet prettig (schijnt dat als ze huilend onder narcose gaan, er ook weer huilend uit komen) en echt krijsen. Zo zielig... maar toen we thuis waren was het goed en heeft ze lekker gedronken en gelijk alweer 2 boterhammen gegeten. Ben trots op mijn meisje Beetje jammer dat ik haar haartjes een week niet kan wassen, maar daar komen we wel weer overheen

Oeh Ingrid, wat eng!
  woensdag 27 januari 2010 @ 19:21:26 #104
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_77346511
Het geldt voor iedereen, geloof ik, dat je hetzelfde uit de narcose komt als je erin gaat. Dat heb ik begrepen toen ik eens van die Amerikaanse traumateam programma's zat te kijken.

Volgens mij is hoektand twee vandaag of morgen door. Ik zie hem zitten, maar er zit net nog een randje tandvlees overheen.

En trapkruipen deed Annicka met 11 maanden, als de deur opengaat vliegt ze erheen, want ze wil de trap op...
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_77346812
Grasjes, fijn dat het verder goed ging
  woensdag 27 januari 2010 @ 19:45:16 #106
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_77347738
Grasjes wat fijn dat alles zo goed is gegaan. En nu alweer aan de boterhammen

Ingrid, wat eng doet Tyler... goed in de gaten nu dus.

Tanden alleen bij Lennon nog steeds niets te zien.
Make love, not war ☮
pi_77348099
ah, gelukkig dat het allemaal goed is gegaan grasjes! en trappen. hier ook een trappenfan. ze mag met haar papa altijd 'zelf' de trap op (aan de handjes)
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_77348850
Grasjes fijn dat het goed is gegaan!

Tis een boeffie zomaar ineens de trap op kunnen. Hij wilde wel heel graag naar ons toe.
Hij staat steeds vaker los, zomaar midden in de kamer. En probeert dan stapjes te zetten, wat soms lukt. En zegt de hele dag tegen alles wat hij tegenkomt. DIE!
  woensdag 27 januari 2010 @ 20:41:27 #109
114177 Diaan73
pi_77350956
Lennon heeft heel veel cadeautjes gekregen:

en de muts vond hij niet echt geweldig:

de taart wel:
Make love, not war ☮
pi_77351129
Veeeel cadeaus inderdaad. Die lepel Bij de taart is ook maar voor de vorm of niet? Welke driewieler hebben jullie, ik wil er ook een voor seb
ti amo più di ieri ma meno di domani
  woensdag 27 januari 2010 @ 20:48:05 #111
114177 Diaan73
pi_77351314
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 20:44 schreef Estrys het volgende:
Veeeel cadeaus inderdaad. Die lepel Bij de taart is ook maar voor de vorm of niet? Welke driewieler hebben jullie, ik wil er ook een voor seb
In het begin at hij vooral met zn handen, daarna stukken met de lepel, maar dan door mij gegeven.. hij heeft eerst de slagroom opgegeten.

Wij hebben deze gekocht. Ik vind hem echt ideaal, nu al Zowel het stuur als de wielen kunnen vast gezet worden, makkelijk zolang hij zelf nog niet kan trappen, verder zit er ook een steuntje op waar hij zn voeten op kan zetten, nu hij nog niet echt goed bij de trappers kan.
Make love, not war ☮
pi_77352338
Lennon heeft veul meer haar dan Ruben!
Ruben had een geweldige verjaardag alle cadeautjes vielen in de smaak, ook die van ons die ik op woensdag nog 'ff' in de Ikea had gekocht. We wisten namelijk écht niet wat we wilden kopen voor hem omdat er al zoveel is van Emma.
Ruben kan ook trapkruipen, doodeng! de deur naar de gang moet dus áltijd dicht.
Ik vind het zo leuk dat hij woorden probeert na te zeggen. Niet dat hij verstaanbaar praat maar de klanken zijn wel herkenbaar zeg maar. En hij is zo enthousiast als Mike thuis komt, EEY roept hij dan.

En oja een lepel! Ruben wil graag zelluf lepelen, als het eten maar genoeg plakt lukt hem dat ook nog, de eerste keer dat hij dat deed zat ik zo:
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  woensdag 27 januari 2010 @ 21:13:44 #113
114177 Diaan73
pi_77352896
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 21:03 schreef Jelief het volgende:
Lennon heeft veul meer haar dan Ruben!
Ruben had een geweldige verjaardag alle cadeautjes vielen in de smaak, ook die van ons die ik op woensdag nog 'ff' in de Ikea had gekocht. We wisten namelijk écht niet wat we wilden kopen voor hem omdat er al zoveel is van Emma.
Ruben kan ook trapkruipen, doodeng! de deur naar de gang moet dus áltijd dicht.
Ik vind het zo leuk dat hij woorden probeert na te zeggen. Niet dat hij verstaanbaar praat maar de klanken zijn wel herkenbaar zeg maar. En hij is zo enthousiast als Mike thuis komt, EEY roept hij dan.

En oja een lepel! Ruben wil graag zelluf lepelen, als het eten maar genoeg plakt lukt hem dat ook nog, de eerste keer dat hij dat deed zat ik zo:
Ja, maar Ruben heeft veul meer tanden dan Lennon. Dat moet ergens gecompenseerd worden.

Lennon vond de cadeautjes ook interessant maar de doos van LP boerderij viel toch het meest in de smaak. Daar heeft hij de hele zondag achter gelopen en op gezeten.

Lennon is nog niet echt bezig met praten, er komt genoeg geluidjes uit, maar lopen achter de loopkar of speelgoed is wat de klok slaat. Nou ja, lopen, tegenwoordig is het rennen.
Make love, not war ☮
pi_77353368
Seb heeft vandaag weer wat losse stapjes gezet. En ik weet ook waarom :-D er waren twee meisjes van de bso op de babygroep om te spelen, dus liep seb van de ene naar de andere griet terwijl die meisjes enthousiast klapte en hem kusjes gaven. En meneer maar lachen en flirten met de dames. Toen ik hem op kwam halen kwamen die meisjes met hun moeder nog even op de groep seb laten zien. HIJ is echt de leukste mam! En meneer tovert wederom zijn mooiste glimlach tevoorschijn. Haha de flirt. Weet iedereen moeiteloos om zijn vingertje te winden maar ondertussen...
Thuis vind ie los lopen niet zo, hij doet het wel van de een naar de ander maar ja wij zijn geen leuke meiden hè. Ik moet er wel om lachen.
  donderdag 28 januari 2010 @ 10:03:12 #115
114177 Diaan73
pi_77367021
Charmeur die Seb en losse stapjes
Make love, not war ☮
pi_77367052
Seb wat een heertje
  donderdag 28 januari 2010 @ 10:21:09 #117
12913 GreatWhiteSilence
pi_77367488
Die gaat heel wat vriendinnetjes mee naar huis nemen dus.
Losse stapjes zijn leuk.

Ze hebben ook nadelen helaas: Annicka viel net en had een tandje door haar lip. Ze heeft wel pech deze week...

Maar ze kan wel opdrachten goed volgen, ik vroeg haar mijn telefoon te geven, en even later een boekje, en ze kwam er zo mee aanlopen. Het is dat we geen krant hebben...
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_77369043
Seb

GWS: pantoffels, doet ze dat ook?
  donderdag 28 januari 2010 @ 12:11:21 #119
12913 GreatWhiteSilence
pi_77371271
Ow, dat kunnen we haar ook wel leren, ja. Dan doet ze nog eens wat nuttigs.
  donderdag 28 januari 2010 @ 20:17:07 #120
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_77390186
Leuk he, dat geven van spulletjes
Maarten pakt áltijd de telefoon als hij in de oplader staat en als ik dan zeg, geef maar aan mamma, dan geeft hij hem heel blij af! En ook met andere spulletjes, als ik iets aan hem geef en ik zeg alsjeblieft, zegt hij daaaaaaaa.... (dank.... je wel)
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_77393986
selene komt de post brengen als de postbodemevrouw is geweest

ze doet soms ook "woef".....
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_77394196
Seb ging daarstraks uit zichzelf stapjes zetten Hij deed het eigenlijk alleen als ik hem goed neerzette om te gaan stappen. We zijn vandaag gaan spelen bij iemand van de gym en dat meisje kan net zelf lopen, hij keek er wel naar zo van 'ooow, dat lijkt me wel handig dat lopen' Hij heeft zo lekker gespeeld met zijn vriendinnetje
pi_77394916
Alle nieuwe dreumesen welkom en nog gefeliciteerd!

Seb lekker al stappend aan het sjansen

Doen jullie eigenlijk actief stimuleren van spraak? Ik probeer zoveel mogelijk te praten tegen dochterlief en alles uit te leggen of meer benoemen, (pogingen)om boekjes voor te lezen (zolang ze niet uit mijn handen worden gerukt) maar tot op heden (ze is nu ruim 15 maanden) zegt ze niks na Ze zegt alleen nog maar mama en af en toe iets wat op poes lijkt. Nu weet ik dat ieder kind zijn eigen tempo heeft en op zich kan ik daar ook prima mee leven maar op mijn wat onzekere dagen als moeder/persoon kan ik daar wel over (piekeren is een groot woord) houdt het me wel bezig zeg maar...
No one can make you feel inferior without your consent - Eleanor Roosevelt
pi_77397747
Tyler maakt veel geluid en soms versta je het.
Mama en die hoor ik vaak. Jajaja, tata, dada en soms papa, soms denk ik dat hij zijn eigen naam zegt, maar dat zal wel niet zo zijn.En kummm, schijnt Kim te zijn. Hij probeert mij na te praten. Vanmiddag zei ik leg de ab daar maar neer.Daaa zei hij?
Hij gaat nu midden in kamer van zit naar staan en probeert dan te lopen. Wat soms lukt. Hij schreeuwt er dan heel grappig en enthousiast bij.
  vrijdag 29 januari 2010 @ 06:41:04 #125
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_77403847
Wij hebben officieel ook een dreumesje!
Ik moet hier nog wel even bijlezen maar dat komt vanmiddag wel nu nog een beetje te vroeg *gaap*.

Danique heeft een hele leuke dag gehad en ze is nu al heel erg verwend terwijl het echte feestje pas Zondag is!
pi_77404767
Ik klets gewoon de hele dag tegen hem en hij ging vanzelf ergens praten
Het is vooral heel erg opletten op klanken die ze vaker zeggen, ze zeggen vaak al meer dan je denkt
pi_77404813
Gefeliciteerd met je dreumes Fruppel
pi_77404834
Fruppel gefeliciteerd met je dreumes!
  vrijdag 29 januari 2010 @ 08:59:46 #129
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_77404978
Danique, gefeliciteerd met je eerste verjaardag!!
in de haak.
pi_77405144
Vannacht trouwens:
2:30 wakker -> huilen -> onderstoppen
2:45 wakker -> huilen -> onderstoppen
3:15 wakker -> huilen -> onderstoppen
3:30 wakker -> huilen-> dan maar bij ons in bed

En in plaats van dat hij daar lief ging slapen -> klooien tot 5:00
Toen waren we er zat van en weer in zijn eigen bed gestopt en ging hij lekker slapen tot 7:45
En nu heeft hij een rothumeur. Goh

Ik hoop echt dat hij hier geen gewoonte van gaat maken We zijn sinds hij 6 maanden is gewend aan slapend kind van minstens 7-7.
pi_77405280
Gefeliciteerd Fruppel en Danique! Welkom!

Bedankt voor je antwoord Freecell, ze brabbelt idd wel wat af maar ik herken er nog weinig in. Klinkt een beetje arabisch ofzo
Hopelijk trekt Leander zijn humeurtje in de loop van de ochtend bij, misschien moet ie nog even wennen aan zijn nieuwe slaapkamertje?
No one can make you feel inferior without your consent - Eleanor Roosevelt
  vrijdag 29 januari 2010 @ 09:14:58 #132
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_77405308
Welkom fruppel en danique!

Freecell, zo zal jij je nu ook wel voelen dan
Hier hadden we het van de week, dachten we, leggen we hem lekker tussen ons in, kunnen we verder slapen... ik was bijna op het punt om hem terug te leggen, toen Maarten hier ineens wel ging slapen. Maar dan ben je zo een uur verder...
pi_77405428
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 09:13 schreef geppie het volgende:
Gefeliciteerd Fruppel en Danique! Welkom!

Bedankt voor je antwoord Freecell, ze brabbelt idd wel wat af maar ik herken er nog weinig in. Klinkt een beetje arabisch ofzo
Hopelijk trekt Leander zijn humeurtje in de loop van de ochtend bij, misschien moet ie nog even wennen aan zijn nieuwe slaapkamertje?
Neh, die vindt hij wel prima Dat is het probleem niet (heeft ook dezelfde kleuren ed als de oude)
Hij was gewoon verkouden of iets met z'n tanden oid En hij had echt geen zin om te slapen.

Het wordt tijd dat het lente wordt. Alle snot de deur uit
pi_77405452
Als we Seb tussen ons in leggen en hij begint te klooien dan gaat hij acuut in zijn eigen bed. Gaat hij daar maar liggen klooien.
Vannacht was het half vijf aaaargh, dat vind ik toch zo''n rottijd Heel vaak gaat hij wel weer slapen na een tien minuten maar nu was het drie kwartier (althans voor mijn gevoel) en toen trok ik het echt niet meer en heb ik hem een halve fles gegeven zodat ik zelf nog een paar uur kon slapen. Mijn man kwam om half twaalf thuis van zijn werk en ik heb op hem gewacht, dat doe ik ook niet meer nou konden we er allebei niet uit en Seb had een stralend humeur.

[ Bericht 0% gewijzigd door Estrys op 29-01-2010 09:49:04 ]
  vrijdag 29 januari 2010 @ 09:40:26 #135
114177 Diaan73
pi_77405874
Wat veel slechtslapende kindjes... Lennon heeft het momenteel alleen met naar bed brengen, dan moet vaak nog even weer iemand naar boven om hem gerust te stellen. Hij slaapt dan gelukkig wel verder tot de volgende morgen.Hij zit ook ik een fase dat als iemand de kamer uitloopt, hij begint met huilen. Zowel thuis als op kdv. Hij heeft op het moment ook een grote eetlust, vanmorgen een bord pap leen gegeten, hij bleef toen huilen en toen werkte hij nog binnen 5 minuten een half broodje weg. Kan het zijn dat hij tegen een sprongetje aan zit??

Fruppel en Danique, welkom hier!!
Make love, not war ☮
pi_77406024
Naar bed leggen is hier nooit een punt, dat scheelt
Je legt hem er in , zegt welterusten en je hoort hem echt niet meer, meteen slapen Dat is dan wel weer relaxed.
Maarja, dan moeten ze niet ziek zijn Want dan worden ze midden in de nacht weer wakker.
pi_77406095
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 09:47 schreef freecell het volgende:
Je legt hem er in , zegt welterusten en je hoort hem echt niet meer, meteen slapen Dat is dan wel weer relaxed.
Maarja, dan moeten ze niet ziek zijn Want dan worden ze midden in de nacht weer wakker.
Snot, heel veel snot hier. Bij iedereen trouwens
  vrijdag 29 januari 2010 @ 09:54:36 #138
114177 Diaan73
pi_77406245
quote:
Dat was hier ook nooit een probleem, tot deze week.... zal wel weer overgaan. Ik heb het idee dat ie ook niet helemaal lekker in zn vel zit.
Make love, not war ☮
pi_77411140
Snot check.

Fruppel geeliciteerd!
  vrijdag 29 januari 2010 @ 17:39:12 #140
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_77424132
Danique vond haar feestje op het KDV geen succes Al die aandacht, daar had ze echt géén zin in!
Brullen toen ze haar mutsje opkreeg en nog harder brullen toen ze op de feeststoel mocht.
Volgend jaar beter denken we maar Het heeft wel hilarische foto's opgeleverd!
  vrijdag 29 januari 2010 @ 18:19:14 #141
108648 cattie
lieve moeder
pi_77425211
Gefeliciteerd Fruppel! Arme Danique..

Ik heb een heel slim kind. Ze kan al houten insteekpuzzels maken!
  vrijdag 29 januari 2010 @ 18:20:11 #142
108648 cattie
lieve moeder
pi_77425235
En de trap op klimmen, zie ik net.

Fee begint trouwens wat beter te slapen.
pi_77426090
quote:
Wet van fok
  vrijdag 29 januari 2010 @ 18:56:31 #144
12913 GreatWhiteSilence
pi_77426232
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 18:51 schreef freecell het volgende:

[..]

Wet van fok
Het is alsof ze kunnen lezen...
pi_77426682
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 18:56 schreef GreatWhiteSilence het volgende:

[..]

Het is alsof ze kunnen lezen...
ja
Chloroform, zou dat werken?
  vrijdag 29 januari 2010 @ 19:42:17 #146
108648 cattie
lieve moeder
pi_77427581
Vast wel. Rubberen hamer ook. Maar of het wenselijk is...
pi_77427648
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 17:39 schreef Fruppel het volgende:
Danique vond haar feestje op het KDV geen succes Al die aandacht, daar had ze echt géén zin in!
Brullen toen ze haar mutsje opkreeg en nog harder brullen toen ze op de feeststoel mocht.
Volgend jaar beter denken we maar Het heeft wel hilarische foto's opgeleverd!
Ik vind het zo jammer dat ik er hier niks meer van gehoord heb
  vrijdag 29 januari 2010 @ 19:46:06 #148
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_77427712
Dat is zeker jammer Raissa, bij ons hebben ze helemaal speciaal foto's gemaakt met het fototoesten van het kdv (wij hadden er nooit aan gedacht het toestel mee te geven ) en er stond een heel leuk (laatste) verslagje in zijn schriftje!
Kan je er niet nog eens naar vragen dan?
pi_77428017
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 19:42 schreef cattie het volgende:
Vast wel. Rubberen hamer ook. Maar of het wenselijk is...
Wheh
Hai slaapt, hoezee!
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 19:46 schreef Marie79 het volgende:
Dat is zeker jammer Raissa, bij ons hebben ze helemaal speciaal foto's gemaakt met het fototoesten van het kdv (wij hadden er nooit aan gedacht het toestel mee te geven ) en er stond een heel leuk (laatste) verslagje in zijn schriftje!
Wel leuk dat ze er bij jullie zo'n werk van maken
pi_77428486
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 19:46 schreef Marie79 het volgende:
In Mila's schriftje zit ook zo'n speciale pagina voor het vieren van verjaardagen maar ze schrijven alleen in het boekje op vrijdagen en haar verjaardag werd gevierd op woensdag.. Ik zal er inderdaad nog eens naar vragen maar ga er eigenlijk vanuit dat ze het inmiddels niet meer weten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')