Gratis snot- en slijmcontact met de hele buurtquote:Op zaterdag 23 januari 2010 09:48 schreef Estrys het volgende:
Ja het ging beter! Hij heeft beter gegeten en geslapen van half zeven tot zes uur en van half acht tot nu. doordat hij steeds ziek wil hij ook niks doen. Spelen of stappen waar hij normaal veel plezier in heeft. En nu zijn mijn lief en ik snotverkouden, bluh. We zijn afgelopen jaar meer ziek geweest dan de 29 jaar daarvoor bij elkaar. Dat is nou echt het allergrootste nadeel van het Kdv.
Seb is ook helemaal gek van little people. Hij heeft een garage en een paardestal, als je dan het hekje open doet hoor je een paar hinniken en als je het paard erin zet krijg je zo'n country muziekje waarbij seb gaat hupsenquote:Op zondag 24 januari 2010 09:28 schreef Marie79 het volgende:
Pfff... dreumesjes die op escape knopjes drukken, heel verhaal getypt, maar is nu dus weer weg...
Maarten was ondertussen op allerlei knopjes aan het drukken en ook de cd-rom vindt ie leuk om open te maken.![]()
Wat ik ook nog geschreven had was: een drukke dag Diaan, maar wel erg gezellig! Wat heeft Lennon voor zijn verjaardag gehad?
Maarten speelt de laatste dagen veel met zijn Little People Boerderij, dat krijgt hij nu helemaal door. Zo leuk!Beestjes eruit halen, beestjes erin doen. Deurtjes open doen, deurtjes dicht doen! Ben erg blij dat we dit voor hem gekocht hebben! Hij kijkt momenteel niet eens veel naar zijn andere speelgoed om.
Ja dat gaat dan ook fout, dat ik het niet zei tegen hem. Maar dat terzijde kan ik er nog niet bij da hij niet kan bedenken dat in alleen een romper zonder mouwen en een slaapzak zonder mouwen een beetje aan de frisse kant is wanneer het buiten sneeuwtquote:Op zondag 24 januari 2010 17:27 schreef Marie79 het volgende:
Bij ons gaat het eigenlijk altijd wel goed, alleen zeg ik het er altijd wel bij als Maarten een erg dikke trui aan heeft, dat hij dan maar een pyjamajasje aan moet doen!
Het is meer dat W. nog wel eens wat makkelijker met de tijden van eten/slapen omgaat... maar of dat het ergste is???
Gister precies hetzelfde! Ik was bezig met de deur afnemen en dacht al wat gaat die deur moeilijk... Tot de sirene ging.quote:Op maandag 25 januari 2010 16:56 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Annicka had haar vingertjes tussen de deur. Daar was ze niet blij mee...Gelukkig valt de schade mee, maar het spelletje 'jezelf naar voren laten vallen op je handjes' is ineens heel wat minder leuk, want het is wel een beetje gekneusd...
Heerlijk toch?quote:Op maandag 25 januari 2010 13:26 schreef Estrys het volgende:
Ik weet niet wat er met seb aan de hand is maar hij slaapt ineens hartstikke goed 's nachts weer langer en overdag vier uur. Het is ineens een heel fijn kind, veel praten en lachen ook wat betreft spelen en eten.
brrrr ik voel het gewoon! Hier gelukkig nog geen vingers tussen deuren (wel een keer in haar vinger geknipt met nagels knippenquote:Op maandag 25 januari 2010 16:57 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Gister precies hetzelfde! Ik was bezig met de deur afnemen en dacht al wat gaat die deur moeilijk... Tot de sirene ging.
Ik zal mijn waslijst aan 'verwondingen' maar achterwege latenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 09:11 schreef freecell het volgende:
Hoofd tegen deur: check!
Vingertje geknipt: één keer, heel zachtjes en toen was hij nog héél klein!
En het lijdend voorwerp zit hier nu aan z'n tweede boterham van vanmorgen te knagen
Dankjewel!!quote:Op maandag 25 januari 2010 20:55 schreef trui het volgende:
Diaan, gefeliciteerd nog met je Dreumesje!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |