quote:Op donderdag 21 januari 2010 10:56 schreef Diaan73 het volgende:
Het is gelukt![]()
enne Vicky ik heb je een request gestuurd. Estrys ook trouwens.
Mn hyves is wel gewoon in het Nederlands.
![]()
Buuv, dat had ik laatst ook, 2x achter elkaar
Liefde. Maar het karakter is ontzettend lelijk geschreven. Alsof je met grote hanepoten Lievde op je muur zet ofzo.quote:
quote:Op donderdag 21 januari 2010 10:57 schreef huuphuup het volgende:
hihi Buuf
[..]
Liefde. Maar het karakter is ontzettend lelijk geschreven. Alsof je met grote hanepoten Lievde op je muur zet ofzo.
Ik zie ook veel mensen met zo'n tattoo lopen dat vind k ook niets
oeh dan ben ik benieuwd wat de karakters op mijn dekbovertrek betekenenquote:Op donderdag 21 januari 2010 10:57 schreef huuphuup het volgende:
hihi Buuf
[..]
Liefde. Maar het karakter is ontzettend lelijk geschreven. Alsof je met grote hanepoten Lievde op je muur zet ofzo.
Ik zie ook veel mensen met zo'n tattoo lopen dat vind k ook niets
Foto??quote:Op donderdag 21 januari 2010 10:59 schreef Vicky het volgende:
[..]
oeh dan ben ik benieuwd wat de karakters op mijn dekbovertrek betekenen
Dat zou ik niet durven kopen hè. zometeen staat er iets heel vunsigs.quote:Op donderdag 21 januari 2010 10:59 schreef Vicky het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 21 januari 2010 11:02 schreef E.T. het volgende:
Zo heb ik mijn tattoo door japanners laten nakijken voor ie op mn enkel gezet werd![]()
Maar er staat echt "geluk"
Vandaar dat ik wat werknemers van Japanse bollenbedrijven destijds heb gevraagd "geluk' in het japans te schrijven en naar mij te faxenquote:Op donderdag 21 januari 2010 11:03 schreef Ynske het volgende:
[..]dat lijkt me echt een drama als dr heel wat anders staat dan wat je bedoeling was
maak maar n foto dan kijk ik vanmiddag ffquote:Op donderdag 21 januari 2010 10:59 schreef Vicky het volgende:
[..]
verstandigquote:Op donderdag 21 januari 2010 11:05 schreef E.T. het volgende:
[..]
Vandaar dat ik wat werknemers van Japanse bollenbedrijven destijds heb gevraagd "geluk' in het japans te schrijven en naar mij te faxen![]()
3 keer hetzelfde teken, dus toen ging ie pas op m'n velletje
ja zoiets denk ik ook!quote:Op donderdag 21 januari 2010 11:08 schreef Ticootje het volgende:
ik denk dat er "geyle neuqseks" staat
Nou ja, als er maar niet iets staat als de zin uit een princeliedje dat ik net lasquote:Op donderdag 21 januari 2010 11:06 schreef huuphuup het volgende:
[..]
maak maar n foto dan kijk ik vanmiddag ff![]()
meestal staan dingen op dekbedden trouwens door elkaar1 karakter rechtop dan weer een paar ondersteboven, dan weer 1 naar rechts gekanteld. En over het algemeen slaat de tekst nergens op
Dat had ik met heel schattig uitziende pakjes op het vliegveld in Zweden, ik durfde het niet aan want je weet dus echt niet wat er op staat.quote:Op donderdag 21 januari 2010 11:00 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Dat zou ik niet durven kopen hè. zometeen staat er iets heel vunsigs.
Was het zweeds? Dan stond er misschien wel het aloude Zweedse gezegde: 1 kind is een accessoire 2 kinderen een gezinquote:Op donderdag 21 januari 2010 11:34 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dat had ik met heel schattig uitziende pakjes op het vliegveld in Zweden, ik durfde het niet aan want je weet dus echt niet wat er op staat.
quote:Op donderdag 21 januari 2010 11:36 schreef Lois het volgende:
Goedemorgen allemaal!
Door vreselijke drukte op mijn werkheb ik gewoon 2 bankjes gemist.
![]()
Ik ben er weer, deels dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |