abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77803972
Je moet het eigenlijk in de zomer proberen. Dan zijn veel studenten afgestudeerd en moeten ze dus stoppen bij dit soort bedrijven omdat ze geen OV meer hebben. Kortom, veel vacatures en een grote kans dat je aangenomen wordt.
pi_77807328
De jaaropgave heb ik zojuist ontvangen.
pi_77823186
Ik heb de jaaropgave ook binnen idd.

Morgen ook leuk trouwens. Ik woon in Vlaardingen (regio Rotterdam dus), maar mijn eerste rit morgen begint in Breda Heb ik nog nooit meegemaakt, moet altijd dichtbij huis zijn voor de eerste rit.
pi_77829093
Heeft iemand van jullie ervaring met het 'aanvragen' van een vertrekpunt en eindpunt?

Komende weken ben ik namelijk op maandag vrij en dus zou ik graag vanuit Bergen op Zoom (thuis) willen beginnen en eindigen in Sittard (kamer).
En binnenkort eens eindigen in Utrecht ('s avonds feest daar dus ga niet helemaal vanuit Sittard weer terug).

Als ik invul dat ik 'beschikbaar ben vanuit...' is het geen probleem, maar nu met verschillend start- en eindpunt?

Edit: Ik vind het overigens een stomme regel in het contract dat je 'geen zakelijke relaties mag opdoen met dit werk' en in de vijf (?) jaar na ontslag niets in dezelfde trant mag doen.

Waarom zou dit zijn?

[ Bericht 19% gewijzigd door Hojdhopper op 09-02-2010 22:53:23 ]
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
pi_77829532
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 21:01 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik heb de jaaropgave ook binnen idd.

Morgen ook leuk trouwens. Ik woon in Vlaardingen (regio Rotterdam dus), maar mijn eerste rit morgen begint in Breda Heb ik nog nooit meegemaakt, moet altijd dichtbij huis zijn voor de eerste rit.
Oh dat heb ik zo vaak. Soms zelfs 3uur reizen naar mijn startadres. Is wel minder maar voor mij hoort het erbij. Woon in oost gelderland.
pi_77832683
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 22:54 schreef Mallet het volgende:

[..]

Oh dat heb ik zo vaak. Soms zelfs 3uur reizen naar mijn startadres. Is wel minder maar voor mij hoort het erbij. Woon in oost gelderland.
Ja, maar je zou toch denken dat er genoeg hikers zitten in Breda zelf?

Nu maar slapen, morgen om 8 uur de deur uit.
pi_77833664
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 10:20 schreef Irritatie100 het volgende:
Tja, ik kom er eigenlijk altijd wel aan. Alleen in december niet aangekomen, maar ja, wie wel?

Maharbal mag niet, ik herhaal NIET meedoen
Pff, ik wilde iets zeggen over het aantal uren....en dan iets met gewerkt voor een heel jaar .
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 22:46 schreef Hojdhopper het volgende:
Heeft iemand van jullie ervaring met het 'aanvragen' van een vertrekpunt en eindpunt?

Komende weken ben ik namelijk op maandag vrij en dus zou ik graag vanuit Bergen op Zoom (thuis) willen beginnen en eindigen in Sittard (kamer).
En binnenkort eens eindigen in Utrecht ('s avonds feest daar dus ga niet helemaal vanuit Sittard weer terug).

Als ik invul dat ik 'beschikbaar ben vanuit...' is het geen probleem, maar nu met verschillend start- en eindpunt?

Edit: Ik vind het overigens een stomme regel in het contract dat je 'geen zakelijke relaties mag opdoen met dit werk' en in de vijf (?) jaar na ontslag niets in dezelfde trant mag doen.

Waarom zou dit zijn?
Dat non-concurrentiebeding staat er altijd wel leuk voor de sier, maar als het om lange periodes gaat wordt het toch altijd wel rechterlijk van de kaart geveegd. Niet dat je dat wil ofzo, maar ik zie het altijd maar een beetje als contractsopvulling.

Ik heb overigens wel eens gemeld dat ik bij wat vrienden logeerde, en of ze voor de volgende dag vanaf dat adres ritjes hadden (wat dus het geval was). Maar beetje bepalen wat je start- en eindadres is, heb ik nog nooit gedaan.
pi_77834822
Joepie, sneeuw! Ik ga er vandoor, wish me luck
pi_77835318
Ja ik ga ook, 35 km file tot adam als de berichtgeving klopt. Trein rijdt nu nog wel goed.
pi_77845667
Ik had maar 1 ritje, dus ben net weer thuis. Ging op zich nog redelijk. Ik moest de intercity van Rotterdam naar Breda hebben om 8:47, die had ik ook netjes. Alleen er waren ergens bij Roosendaal problemen, daardoor stopte de trein extra op Lage Zwaluwe en Breda Prinsenbeek. Had op Breda maar 5 minuutjes overstaptijd, maar die trein bleef gelukkig wachten op ons. Toen moest ik naar station Gilze-Rijen, waar ik de bus naar ING moest pakken. Ik zag de bus aankomen toen ik uit de trein stapte en ging rennen, maar de buschauffeur zag me niet en reed weg. En dat is een uursdienst
Kortom, een uur wachten op een station met alleen 2 sporen en verder niks.

Verder kon ik op de snelweg wel lekker doorrijden, dus dat was prima. Ik had een BMW 118d. Reikwijdte stond bij instappen op 600km en op m'n bestemming op 780km, doe me dat maar eens na
En dat op een ritje van 80km
pi_77849242
Morgenmiddag naar Almere. Iemand?
pi_77849311
Doet de site ut niet meer?
pi_77849428
Hier wel
pi_77850508
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 01:20 schreef Maharbal het volgende:

[..]

Dat non-concurrentiebeding staat er altijd wel leuk voor de sier, maar als het om lange periodes gaat wordt het toch altijd wel rechterlijk van de kaart geveegd. Niet dat je dat wil ofzo, maar ik zie het altijd maar een beetje als contractsopvulling.
Hm oké, dus mocht ik gewoon willen overstappen naar AZAB (ik geef maar een voorbeeld) dan kan dat gewoon.
quote:
Ik heb overigens wel eens gemeld dat ik bij wat vrienden logeerde, en of ze voor de volgende dag vanaf dat adres ritjes hadden (wat dus het geval was). Maar beetje bepalen wat je start- en eindadres is, heb ik nog nooit gedaan.
Oké. Nouja, het is maar voor een enkele keer. Ik probeer het gewoon.

Had vandaag een VW Jetta van Born naar Utrecht. Die was nog verrassend snel en luxe uitgevoerd, alleen geen radio oid. Saaie 2,5 uur waren dat zeg! (Ja ik deed er zo lang over omdat mijn tomtom niet up to date was en de straat dus niet bekend was, dat was dus een half uur zoeken )

Overigens las ik aan het begin van dit topic over die tassen van EasyWay, hoe kon je daar nou aan komen? Ik heb één keer in de trein iemand met zo'n tas zien lopen. Is wel leuk als je dan je collega's herkent.
pi_77850621
Ik kreeg de tas bij m'n sollicitatie. En ik heb idd ook wel eens auto's zonder radio gehad. Alleen dat waren dan van die pauperbakken waarvan de motor zoveel lawaai produceerde dat de radio dat waarschijnlijk toch niet overstemd had

En over het bij een ander bedrijf gaan werken: hoe zou EW daar uberhaupt achter moeten komen als je dat doet?
pi_77850730
Net voor de sneeuw in Almere, wat een bende toen ik eenmaal in de trein weer zat.

Oja die buschauffeur van vandaag in Almere mag stikken. Besloot om maar te stoppen toen er teveel mensen in de bus wouden, intercity daardoor gemist.
pi_77850895
Moet morgen ook weer naar Almere voor m'n laatste ritje. Het is daar voor mij sowieso niet erg prettig om weg te komen (naar regio Rotterdam). Wel altijd lekker voor de uurtjes
Daarover gesproken: zit deze maand tot nu toe op 35, zal morgen ongeveer 9 bijkomen vermoed ik.
pi_77851132
Ik heb trouwens de OP in de wiki gezet: http://wiki.fok.nl/index.php/Student_Chauffeur
Als je aanpassingen wilt doen: je gaat je gang maar
pi_77852541
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 16:58 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik kreeg de tas bij m'n sollicitatie. En ik heb idd ook wel eens auto's zonder radio gehad. Alleen dat waren dan van die pauperbakken waarvan de motor zoveel lawaai produceerde dat de radio dat waarschijnlijk toch niet overstemd had

En over het bij een ander bedrijf gaan werken: hoe zou EW daar uberhaupt achter moeten komen als je dat doet?
Ah oke... ik kreeg er geen. Nouja, ook geen ramp.

Niet waarschijnlijk, maar ik vroeg het me gewoon af.

Succes met de ritten deze week. Ik heb niks meer gepland.
pi_77854025
Ik mag morgen ook weer 2 ritten uitvoeren. Gelukkig want ik kan maar één dag deze week.

Wegkomen in Almere vind ik ook altijd een beetje tricky. Ik ben al een paar keer naar de verschillende haltes gelopen daar, omdat ik het er nogal onduidelijk vind. Ik moet eigenlijk altijd naar Almere CS. De bus gaat rond 11/12 uur geloof ik maar 1x per uur. Als ik hem heb gemist dan loop ik gewoon door naar het Disneyplein ofzo en stap ik daar op de 6 die heel frequent komt.
pi_77855188
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 18:38 schreef Mallet het volgende:
Ik mag morgen ook weer 2 ritten uitvoeren. Gelukkig want ik kan maar één dag deze week.

Wegkomen in Almere vind ik ook altijd een beetje tricky. Ik ben al een paar keer naar de verschillende haltes gelopen daar, omdat ik het er nogal onduidelijk vind. Ik moet eigenlijk altijd naar Almere CS. De bus gaat rond 11/12 uur geloof ik maar 1x per uur. Als ik hem heb gemist dan loop ik gewoon door naar het Disneyplein ofzo en stap ik daar op de 6 die heel frequent komt.
Je bedoelt het Walt Disneyplantsoen.

Ik ga zelf altijd meteen naar die kruising daar waar de 6 ongeveer om de 7 minuten komt. Het is maar 10 min lopen ofzo, en de bus rijdt er mooi regelmatig.

Ik heb vandaag weer even gewerkt en een retourritje gehad. Eerst had ik een rit waarna ik een huurauto mee terug zou krijgen en die hier in de buurt (~40km van huis) moest afleveren, maar die ging niet door...terwijl ik er al bijna was. Meteen erna was er een spoedreservering...waardoor ik alsnog een auto voor richting Rotterdam kreeg, en vanaf hetzelfde adres een huurauto naar m'n woonplaats.

Kan deze week maar één keer werken. Deze maand zal wel matig worden met ~50/60 uur, maar ik moet ff knallen met de studie. Het streven is 74EC te behalen komend semester.
pi_77855393
Ik loop ook altijd direct naar dat Walt Disneyplantsoen. Ik kan vanaf elk Almeers station wel wegkomen, ofwel naar Schiphol, ofwel naar Weesp waar een aansluiting naar Amsterdam is. Werkt prima
Duurt alleen wel erg lang
pi_77856417
Ik pak altijd de 10 richting Almere buiten, en dan de 1 of de 3 naar Almere CS. Maar wat nou sneller is geen idee.
pi_77856672
Ik zie trouwens ook wel eens een bus langs het depot zelf rijden, maar ik heb geen idee waar die halte zit. En lui als ik ben zou ik dat wel graag willen weten
pi_77856883
De veluwezoom zelf naast het gebouw

Plaatje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')