Oh dat heb ik zo vaak. Soms zelfs 3uur reizen naar mijn startadres. Is wel minder maar voor mij hoort het erbij. Woon in oost gelderland.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:01 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik heb de jaaropgave ook binnen idd.
Morgen ook leuk trouwens. Ik woon in Vlaardingen (regio Rotterdam dus), maar mijn eerste rit morgen begint in BredaHeb ik nog nooit meegemaakt, moet altijd dichtbij huis zijn voor de eerste rit.
Ja, maar je zou toch denken dat er genoeg hikers zitten in Breda zelf?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:54 schreef Mallet het volgende:
[..]
Oh dat heb ik zo vaak. Soms zelfs 3uur reizen naar mijn startadres. Is wel minder maar voor mij hoort het erbij. Woon in oost gelderland.
Pff, ik wilde iets zeggen over het aantal uren....en dan iets met gewerkt voor een heel jaarquote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:20 schreef Irritatie100 het volgende:
Tja, ik kom er eigenlijk altijd wel aan. Alleen in december niet aangekomen, maar ja, wie wel?
Maharbal mag niet, ik herhaal NIET meedoen
Dat non-concurrentiebeding staat er altijd wel leuk voor de sier, maar als het om lange periodes gaat wordt het toch altijd wel rechterlijk van de kaart geveegd. Niet dat je dat wil ofzo, maar ik zie het altijd maar een beetje als contractsopvulling.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:46 schreef Hojdhopper het volgende:
Heeft iemand van jullie ervaring met het 'aanvragen' van een vertrekpunt en eindpunt?
Komende weken ben ik namelijk op maandag vrij en dus zou ik graag vanuit Bergen op Zoom (thuis) willen beginnen en eindigen in Sittard (kamer).
En binnenkort eens eindigen in Utrecht ('s avonds feest daar dus ga niet helemaal vanuit Sittard weer terug).
Als ik invul dat ik 'beschikbaar ben vanuit...' is het geen probleem, maar nu met verschillend start- en eindpunt?
Edit: Ik vind het overigens een stomme regel in het contract dat je 'geen zakelijke relaties mag opdoen met dit werk' en in de vijf (?) jaar na ontslag niets in dezelfde trant mag doen.
Waarom zou dit zijn?
Hm oké, dus mocht ik gewoon willen overstappen naar AZAB (ik geef maar een voorbeeld) dan kan dat gewoon.quote:Op woensdag 10 februari 2010 01:20 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Dat non-concurrentiebeding staat er altijd wel leuk voor de sier, maar als het om lange periodes gaat wordt het toch altijd wel rechterlijk van de kaart geveegd. Niet dat je dat wil ofzo, maar ik zie het altijd maar een beetje als contractsopvulling.
Oké. Nouja, het is maar voor een enkele keer. Ik probeer het gewoon.quote:Ik heb overigens wel eens gemeld dat ik bij wat vrienden logeerde, en of ze voor de volgende dag vanaf dat adres ritjes hadden (wat dus het geval was). Maar beetje bepalen wat je start- en eindadres is, heb ik nog nooit gedaan.
Ah oke... ik kreeg er geen. Nouja, ook geen ramp.quote:Op woensdag 10 februari 2010 16:58 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik kreeg de tas bij m'n sollicitatie. En ik heb idd ook wel eens auto's zonder radio gehad. Alleen dat waren dan van die pauperbakken waarvan de motor zoveel lawaai produceerde dat de radio dat waarschijnlijk toch niet overstemd had
En over het bij een ander bedrijf gaan werken: hoe zou EW daar uberhaupt achter moeten komen als je dat doet?
Je bedoelt het Walt Disneyplantsoen.quote:Op woensdag 10 februari 2010 18:38 schreef Mallet het volgende:
Ik mag morgen ook weer 2 ritten uitvoeren. Gelukkig want ik kan maar één dag deze week.
Wegkomen in Almere vind ik ook altijd een beetje tricky. Ik ben al een paar keer naar de verschillende haltes gelopen daar, omdat ik het er nogal onduidelijk vind. Ik moet eigenlijk altijd naar Almere CS. De bus gaat rond 11/12 uur geloof ik maar 1x per uur. Als ik hem heb gemist dan loop ik gewoon door naar het Disneyplein ofzoen stap ik daar op de 6 die heel frequent komt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |