quote:Op donderdag 21 januari 2010 06:21 schreef donthate het volgende:
.. ksnap em niet sorry..
Dat ze zeggen dat het radio555 is, samenwerking tussen allerlei radiostations, terwijl er alleen maar (ex)radio 3 dj's zijn.quote:Op donderdag 21 januari 2010 06:23 schreef donthate het volgende:
[..]
Dat bedoel ik toch waar irriteer ts zich aan
quote:Op donderdag 21 januari 2010 06:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat ze zeggen dat het radio555 is, samenwerking tussen allerlei radiostations, terwijl er alleen maar (ex)radio 3 dj's zijn.
Evers en Beelenquote:Op donderdag 21 januari 2010 06:24 schreef druppelkut het volgende:
Kan niet wachten op Stenders & van Inkel.
quote:Op donderdag 21 januari 2010 06:38 schreef kirsten. het volgende:
pff word ik met zo'n kutstem van die DJ's wakker, krijg je ook nog eens zo'n reclameblok wat alleen maar bestaat uit: 'geef geld NU'. Mijn dag begint al goed![]()
quote:Op donderdag 21 januari 2010 07:30 schreef Paul het volgende:
STRAKS GIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL
[ afbeelding ]
Kijkindevegtequote:
Dat dus. M'n wekkerradio nog nooit zo snel weer uitgezet als vanochtendquote:Op donderdag 21 januari 2010 06:38 schreef kirsten. het volgende:
pff word ik met zo'n kutstem van die DJ's wakker, krijg je ook nog eens zo'n reclameblok wat alleen maar bestaat uit: 'geef geld NU'. Mijn dag begint al goed![]()
Zou je ze geld geven?quote:Op donderdag 21 januari 2010 06:38 schreef kirsten. het volgende:
quote:Op donderdag 21 januari 2010 08:14 schreef stbabylon het volgende:
[..]
soundboard ok (stel je voor dat er iemand frankrijk zegt!)
Met dit mens aan het hoofdquote:Op donderdag 21 januari 2010 09:37 schreef Rekkie het volgende:
Sowieso..... geld geven aan een stichting_!
is het ookquote:Op donderdag 21 januari 2010 09:39 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Met dit mens aan het hoofd
[ afbeelding ]
Ik vind het gewoon een eng mens
DE beste DJ van Nederland laten ze gewoon thuis.quote:Op donderdag 21 januari 2010 10:51 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
Wat ik niet snap.. Waar is Ekdom in het hele verhaal
Oh, cool jaquote:Op donderdag 21 januari 2010 06:24 schreef druppelkut het volgende:
Kan niet wachten op Stenders & van Inkel.
Ik deed sjon bakker naquote:Op donderdag 21 januari 2010 14:33 schreef Remsjo het volgende:
[..]
EkdomIk had hem graag Cliff Richard met Living Doll zien imiteren
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |