quote:Op donderdag 21 januari 2010 00:37 schreef dagdag het volgende:
Ik erger mij er ook aan, van die kneuzen die achter elkaar topics openen.
ga gewoon opdonderen
Dat ik ooit nog het doel zou mogen zijn van de lof van een gebruiker die zulke pareltjes op zijn naam heeft staan. Aufficken.quote:Op donderdag 21 januari 2010 00:37 schreef dagdag het volgende:
Ik erger mij er ook aan, van die kneuzen die achter elkaar topics openen.
ga gewoon opdonderen
in b4 het straks slotjequote:
Hop, naar ONZ jij, schavuit!quote:Op donderdag 21 januari 2010 00:43 schreef GuitarJJ het volgende:
Wat is een baggertopic nou zonder:
[ afbeelding ]
jah, dat moet wel te doen zijn toch?quote:Op donderdag 21 januari 2010 00:43 schreef Quir het volgende:
Hey, quing, ik heb zo een idee, als Bio het niet verpest kunnen we deze volbaggeren.
tis wel mn eerste dag als mod he, moet me nog wel soort van gedragenquote:Op donderdag 21 januari 2010 00:46 schreef Quir het volgende:
Als we dat halen, in ieder geval.
Ja, ik post voor twee.quote:Op donderdag 21 januari 2010 00:46 schreef zquing het volgende:
[..]
tis wel mn eerste dag als mod he, moet me nog wel soort van gedragen
vroeger waren er reeksen volgepost door 1 userquote:Op donderdag 21 januari 2010 00:46 schreef Quir het volgende:
DKB heeft eens een topic (nagenoeg) in zijn eentje volgepost.
wat is daar het praktisch nut van?quote:Op donderdag 21 januari 2010 00:47 schreef zquing het volgende:
ik gooi er gewoon iedere 5 minuten een slotje op en die gaat er na 5 minuten weer af. Is dat geen goed idee
5 min bagger, 5 min schuldig voelen omdat ik bagger ipv studeer. Klinkt primaquote:Op donderdag 21 januari 2010 00:47 schreef zquing het volgende:
ik gooi er gewoon iedere 5 minuten een slotje op en die gaat er na 5 minuten weer af. Is dat geen goed idee
En dan vijf minuten studeren?quote:Op donderdag 21 januari 2010 00:48 schreef Bakakame het volgende:
[..]
5 min bagger, 5 min schuldig voelen omdat ik bagger ipv studeer. Klinkt prima
Oh. Shit, ja dat heb ik ook. Maar dan tentamenquote:Op donderdag 21 januari 2010 00:48 schreef Quir het volgende:
Nee, want ik ga over niet al te lang slapen, en ben in high-speed aan het posten. Morgen gewoon school.
Jij, met je hamer en sikkel, zou toch moeten weten dat hij alwetend is en niet betwijfeld mag worden.quote:Op donderdag 21 januari 2010 00:48 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
wat is daar het praktisch nut van?
Dat betekent dat we op moeten schieten. Even zien wat er nog online is.quote:Op donderdag 21 januari 2010 00:49 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Oh. Shit, ja dat heb ik ook. Maar dan tentamen
Nou is weer te zien wie tot de harde kern behoren.quote:
Nouja, dan hoor je in elk geval érgens bijquote:Op donderdag 21 januari 2010 00:52 schreef Quir het volgende:
Al weet ik niet of dat iets is om trots op te zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat valt er niet aan te snappen? Gewoon onzin typen in dit tekstvak en op 'Invoeren' klikken - mogelijk een PI om het op te fleuren.quote:Op donderdag 21 januari 2010 00:54 schreef emmyemmy het volgende:
[..]
Quir, dit forum is raar
Ik snap er niks van
quote:Op donderdag 21 januari 2010 00:55 schreef Bakakame het volgende:
Oh en ookBastaard.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
Quing, note voor rare enge nieuwe UIquote:Op donderdag 21 januari 2010 00:55 schreef Quir het volgende:
Quing, note voor het breken van een combo.
Wat is daar nou weer raar en eng aan?quote:Op donderdag 21 januari 2010 00:56 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Quing, note voor rare enge nieuwe UI
okokokokquote:Op donderdag 21 januari 2010 00:55 schreef Quir het volgende:
[..]
Wat valt er niet aan te snappen? Gewoon onzin typen in dit tekstvak en op 'Invoeren' klikken - mogelijk een PI om het op te fleuren.
Graag gedaan, we zoeken een code voor de volgende puzzel, help mee.quote:
Wat blijft precies komen, beste man? In geuren en kleuren - zolang het maar over posts verspreid wordt.quote:
Ik wou een half uur geleden al gaan slapen.quote:
Daarom zeg ik het nu alvast, dan kan ik straks naar die post verwijzenquote:Op donderdag 21 januari 2010 01:03 schreef Quir het volgende:
[..]
Ik wou een half uur geleden al gaan slapen.
Tandje hoger?quote:Op donderdag 21 januari 2010 01:04 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Daarom zeg ik het nu alvast, dan kan ik straks naar die post verwijzen
En wat een held is het ook!quote:Op donderdag 21 januari 2010 01:06 schreef Quir het volgende:
Ikzelf heb geen tijd om te kijken - ik neem de last van beiden op de schouders.
Emmy wil het vast wel voor je maken.quote:Op donderdag 21 januari 2010 01:06 schreef Bakakame het volgende:
Wie wil morgen mijn thermo-tentamen maken? Veel erger dan ik het ga doen wordt het niet
Aan m'n hart van de barmhartigheid.quote:
Emmy draagt jurkenquote:Op donderdag 21 januari 2010 01:06 schreef Quir het volgende:
[..]
Emmy wil het vast wel voor je maken.
Goed, snel doorwerken, ik wil ook naar bed, eigenlijk.quote:
Zolang je maar van de cvars afblijft.quote:
hee, dit is mn homeboy baggertopic, als er outsiders gaan baggeren komt er zo een slotje opquote:Op donderdag 21 januari 2010 01:09 schreef Demon_Hunter het volgende:
No_clip
quote:Op donderdag 21 januari 2010 01:09 schreef zquing het volgende:
[..]
hee, dit is mn homeboy baggertopic, als er outsiders gaan baggeren komt er zo een slotje op
Wat zijn het dan?quote:Op donderdag 21 januari 2010 01:10 schreef emmyemmy het volgende:
[..]
Ech'nie.
maar ik ben bereid om een paar te kopen
om die naar je hoofd te gooien.
Gratis Vans!quote:Op donderdag 21 januari 2010 01:10 schreef emmyemmy het volgende:
[..]
Ech'nie.
maar ik ben bereid om een paar te kopen
om die naar je hoofd te gooien.
Ik mag posten waar ik maar wil ik beroep me a la wilders op de vrijheid van meningsuiting..quote:Op donderdag 21 januari 2010 01:09 schreef zquing het volgende:
[..]
hee, dit is mn homeboy baggertopic, als er outsiders gaan baggeren komt er zo een slotje op
Moet deze vol dan "?quote:Op donderdag 21 januari 2010 01:11 schreef Quir het volgende:
Dat was trouwens weer een mijlpaal - de helft.
daar zou ik je eigenlijk voor moeten notenquote:Op donderdag 21 januari 2010 01:10 schreef Quir het volgende:
Ik heb ook Vans, hoor, daar niet van.
Hold it right there, ik heb ook van die leren met spitse neus.quote:Op donderdag 21 januari 2010 01:12 schreef zquing het volgende:
[..]
daar zou ik je eigenlijk voor moeten noten
Ah, die heb ik ook al vaak gepost in 'herrie'-topics. Maar nu is het Clapton-tijd.quote:
DC?quote:Op donderdag 21 januari 2010 01:11 schreef emmyemmy het volgende:
[..]
Merk vergeten.
maar ze zijn oud, oké? Laat me met rust.
Bob Ross, daarentegen, kon wél heel mooi schilderenquote:Op donderdag 21 januari 2010 01:13 schreef Demon_Hunter het volgende:
Bob saget maakt echt slechte grappen...
Had het net gevonden, die man is gruwelijk.quote:Op donderdag 21 januari 2010 01:14 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Je weet wel, America's Funniest Home Videos
Ja hoor. Wat ga je nou eigenlijk kopen, dan? Alles, zolang het dit topic maar vult. Of een ander onderwerp - mag allemaal.quote:Op donderdag 21 januari 2010 01:15 schreef emmyemmy het volgende:
[..]
Volgens mij wel.
Zodra ik nieuwe heb, ga ik ze verbranden.
Doe je mee?
Grúwelijk of gruwelijk?quote:Op donderdag 21 januari 2010 01:15 schreef Quir het volgende:
[..]
Had het net gevonden, die man is gruwelijk.
quote:Op donderdag 21 januari 2010 01:15 schreef Quir het volgende:
[..]
Ja hoor. Wat ga je nou eigenlijk kopen, dan? Alles, zolang het dit topic maar vult. Of een ander onderwerp - mag allemaal.
Van die 80s sneakers.quote:Op donderdag 21 januari 2010 01:16 schreef emmyemmy het volgende:
[..]
Geen idee, iets normaals.
Nee, geen sneakerzooi.
Dat doen we als we allemaal bezopen zijn.quote:Op donderdag 21 januari 2010 01:17 schreef zquing het volgende:
owjah, we doen geen deeltje 2 he, daar wachten we ff op asc voor
Nog nooit gezien.quote:
Na de 300e post slaap ik.quote:Op donderdag 21 januari 2010 01:17 schreef zquing het volgende:
owjah, we doen geen deeltje 2 he, daar wachten we ff op asc voor
45/46quote:Op donderdag 21 januari 2010 01:18 schreef emmyemmy het volgende:
[..]
Nog nooit gezien.
Maar ik heb schoenmaat 42/43, schoenen zijn moeilijk om te vinden.
Ik ben een hobbit.
Je kunt, natuurlijk, ook gewoon een paar meisjesachtige schoenen kopen.quote:Op donderdag 21 januari 2010 01:18 schreef emmyemmy het volgende:
[..]
Nog nooit gezien.
Ik ben een hobbit.
Meet!quote:Op donderdag 21 januari 2010 01:17 schreef Quir het volgende:
[..]
Dat doen we als we allemaal bezopen zijn.
En dan zo'n jas erbij om het af te maken.quote:Op donderdag 21 januari 2010 01:18 schreef Quir het volgende:
[..]
Je kunt, natuurlijk, ook gewoon een paar meisjesachtige schoenen kopen.
quote:Op donderdag 21 januari 2010 01:18 schreef Quir het volgende:
[..]
Je kunt, natuurlijk, ook gewoon een paar meisjesachtige schoenen kopen.
Zie vorige post.quote:Op donderdag 21 januari 2010 01:20 schreef emmyemmy het volgende:
[..]
Dat was ik dus wel van plan, ja.
Volgens mij heb jij echt het idee dat ik me als een halve man kleed, ofzo.
WDN is de BOB.quote:Op donderdag 21 januari 2010 01:19 schreef zquing het volgende:
Over 2 weekjes, lekker in delft zuipen
Dit er ook bij!quote:Op donderdag 21 januari 2010 01:19 schreef Quir het volgende:
[..]
En dan zo'n jas erbij om het af te maken.
[ afbeelding ]
Hoe durf je dat te zeggen, probeer maar eens maatje 51 te kopen..quote:Op donderdag 21 januari 2010 01:18 schreef emmyemmy het volgende:
[..]
Nog nooit gezien.
Ik ben een hobbit.
Dan vraag je er ook gewoon omquote:Op donderdag 21 januari 2010 01:22 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
Hoe durf je dat te zeggen, probeer maar eens maatje 51 te kopen..
quote:Op donderdag 21 januari 2010 01:23 schreef Quir het volgende:
Ik zit tegenwoordig ook aan de 50.
Topic volquote:Op donderdag 21 januari 2010 01:23 schreef Demon_Hunter het volgende:
Dit gaan we wel redden ookal weet ik dan niet precies wat er bereikt is..
een vol topicquote:Op donderdag 21 januari 2010 01:24 schreef Quir het volgende:
Werkelijkwaar niets!
't Was even wennen, maar nu merk ik geen verschil meer.quote:
Dat wel, ja.quote:
"Een zelfvoldaan gevoel"quote:
zo welquote:Op donderdag 21 januari 2010 01:25 schreef swarmahoer het volgende:
al vol?
Bijna, bijna. Ik was al bang dat jij de lapo zou komen kapen, net zoals bij het Onur-topic.quote:
en nuquote:Op donderdag 21 januari 2010 01:25 schreef emmyemmy het volgende:
Ik voel me duizelig.
Iedereen hier.quote:Op donderdag 21 januari 2010 01:26 schreef Demon_Hunter het volgende:
Ik ga zo even een stukje paard rijden denk ik.
]quote:Op donderdag 21 januari 2010 01:26 schreef Bakakame het volgende:
Ik ben bang dat iemand 'm net voor de 300e post op slot doet
Nee.quote:Op donderdag 21 januari 2010 01:26 schreef zquing het volgende:
[..]
en nuJe kan niet tegen al die posts?
Want dan?quote:Op donderdag 21 januari 2010 01:28 schreef Quir het volgende:
Oh, ik hoop niet dat hier iemand wakker wordt, dadelijk.
Ik zou niet durven vragen om meer.quote:
Schreeuw dat ze harder moeten slapen.quote:Op donderdag 21 januari 2010 01:28 schreef Quir het volgende:
Oh, ik hoop niet dat hier iemand wakker wordt, dadelijk.
Maar de lapo zal je niet krijgen!quote:Op donderdag 21 januari 2010 01:29 schreef swarmahoer het volgende:
mn slotjes zijn op, dan maar volposten
Dat zal helpen!quote:Op donderdag 21 januari 2010 01:29 schreef emmyemmy het volgende:
[..]
Schreeuw dat ze harder moeten slapen.
Wollah deze topic is fucking beestachtigquote:Op donderdag 21 januari 2010 01:29 schreef swarmahoer het volgende:
quote:Op donderdag 21 januari 2010 01:29 schreef swarmahoer het volgende:
Misschien als ik van de trap holder-de-bolder.quote:Op donderdag 21 januari 2010 01:30 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Ach, er is niet echt reden om om half 2 zomaar wakker te worden
Hij kan in theorie nog posten na een slotjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
bagger op fok geen goede reden?quote:Op donderdag 21 januari 2010 01:30 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Goede OP ook..quote:Op donderdag 21 januari 2010 01:30 schreef Quir het volgende:
Ja, mijn topic loopt best goed.
maar dat kan ik ookquote:Op donderdag 21 januari 2010 01:30 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
Hij kan in theorie nog posten na een slotjedus de lapo bemachtigen is niet zo heul moeilijk.
Maar dat kan onze Mr. X ook.quote:Op donderdag 21 januari 2010 01:30 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
Hij kan in theorie nog posten na een slotjedus de lapo bemachtigen is niet zo heul moeilijk.
FAPPENquote:Op donderdag 21 januari 2010 01:30 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Ja, of gewoon zesquote:Op donderdag 21 januari 2010 01:32 schreef Demon_Hunter het volgende:
PAGINA ELEFFFFFFFFFFFF OMGFF!!eeinzzz
die flikker ik persoonlijk dichtquote:Op donderdag 21 januari 2010 01:32 schreef Quir het volgende:
Snel, verzin een leuke OP.
Dat pas ik dus niet aan he, dan word het me allemaal teveel op 1 pagina.quote:
Over mannenliefde gesproken.. waarom is de homo sc nou weer in onzin geflikkert.. elke keer als ik op onzin klik zie ik die ruggentuffers SCquote:Op donderdag 21 januari 2010 01:33 schreef zquing het volgende:
ow wacht, maar ik hou wel van je hoor
Zelfs 'the syndicate' vindt het onzin.quote:Op donderdag 21 januari 2010 01:34 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
Over mannenliefde gesproken.. waarom is de homo sc nou weer in onzin geflikkert.. elke keer als ik op onzin klik zie ik die ruggentuffers SC
weet ik veel, ik ben net 2 uur modquote:Op donderdag 21 januari 2010 01:34 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
Over mannenliefde gesproken.. waarom is de homo sc nou weer in onzin geflikkert.. elke keer als ik op onzin klik zie ik die ruggentuffers SC
Rofl..quote:Op donderdag 21 januari 2010 01:35 schreef zquing het volgende:
we moeten 'm wel volposten met kwaliteit he
Doen we dat niet dan?quote:Op donderdag 21 januari 2010 01:35 schreef zquing het volgende:
we moeten 'm wel volposten met kwaliteit he
daar ben ik het niet mee eensquote:Op donderdag 21 januari 2010 01:36 schreef Demon_Hunter het volgende:
Nu moeten we het tempo kunstmatig hooghouden, kwantiteit heren, geen kwaliteit.
Sowiesoquote:Op donderdag 21 januari 2010 01:36 schreef Quir het volgende:
Ik bén kwaliteit.
QFTquote:Op donderdag 21 januari 2010 01:37 schreef Quir het volgende:
Al was mijn persoonlijkheid verdund met een druppel, of enkele druppels, water, om met het materiaal de eerste pagina's te vullen.
mn server doet de laatste paar dagen al gaarquote:Op donderdag 21 januari 2010 01:38 schreef Quir het volgende:
Je UI doet vervelend, quing.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |