quote:Op donderdag 21 januari 2010 00:37 schreef dagdag het volgende:
Ik erger mij er ook aan, van die kneuzen die achter elkaar topics openen.
ga gewoon opdonderen
Dat ik ooit nog het doel zou mogen zijn van de lof van een gebruiker die zulke pareltjes op zijn naam heeft staan. Aufficken.quote:Op donderdag 21 januari 2010 00:37 schreef dagdag het volgende:
Ik erger mij er ook aan, van die kneuzen die achter elkaar topics openen.
ga gewoon opdonderen
in b4 het straks slotjequote:
Hop, naar ONZ jij, schavuit!quote:Op donderdag 21 januari 2010 00:43 schreef GuitarJJ het volgende:
Wat is een baggertopic nou zonder:
[ afbeelding ]
jah, dat moet wel te doen zijn toch?quote:Op donderdag 21 januari 2010 00:43 schreef Quir het volgende:
Hey, quing, ik heb zo een idee, als Bio het niet verpest kunnen we deze volbaggeren.
tis wel mn eerste dag als mod he, moet me nog wel soort van gedragenquote:Op donderdag 21 januari 2010 00:46 schreef Quir het volgende:
Als we dat halen, in ieder geval.
Ja, ik post voor twee.quote:Op donderdag 21 januari 2010 00:46 schreef zquing het volgende:
[..]
tis wel mn eerste dag als mod he, moet me nog wel soort van gedragen
vroeger waren er reeksen volgepost door 1 userquote:Op donderdag 21 januari 2010 00:46 schreef Quir het volgende:
DKB heeft eens een topic (nagenoeg) in zijn eentje volgepost.
wat is daar het praktisch nut van?quote:Op donderdag 21 januari 2010 00:47 schreef zquing het volgende:
ik gooi er gewoon iedere 5 minuten een slotje op en die gaat er na 5 minuten weer af. Is dat geen goed idee
5 min bagger, 5 min schuldig voelen omdat ik bagger ipv studeer. Klinkt primaquote:Op donderdag 21 januari 2010 00:47 schreef zquing het volgende:
ik gooi er gewoon iedere 5 minuten een slotje op en die gaat er na 5 minuten weer af. Is dat geen goed idee
En dan vijf minuten studeren?quote:Op donderdag 21 januari 2010 00:48 schreef Bakakame het volgende:
[..]
5 min bagger, 5 min schuldig voelen omdat ik bagger ipv studeer. Klinkt prima
Oh. Shit, ja dat heb ik ook. Maar dan tentamenquote:Op donderdag 21 januari 2010 00:48 schreef Quir het volgende:
Nee, want ik ga over niet al te lang slapen, en ben in high-speed aan het posten. Morgen gewoon school.
Jij, met je hamer en sikkel, zou toch moeten weten dat hij alwetend is en niet betwijfeld mag worden.quote:Op donderdag 21 januari 2010 00:48 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
wat is daar het praktisch nut van?
Dat betekent dat we op moeten schieten. Even zien wat er nog online is.quote:Op donderdag 21 januari 2010 00:49 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Oh. Shit, ja dat heb ik ook. Maar dan tentamen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |