abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77079665
zucht
pi_77079777
Het is je dubbel gelukt, SoL
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_77079810
Peace bro
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_77079932
tnx oplettende isa
pi_77080777
Afleveringetje van The Wire weer bekeken en dus nu maar eens langzaam het mandje opzoeken. Morgenochtend weer vroeg op naar het werk.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_77083743
ik kan niet slapen Lig echt al uren wakker ben zo erg onrustig, bah...
pi_77083748
en de wekker wordt ookal over 3 uur wakker
  donderdag 21 januari 2010 @ 04:15:46 #8
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_77083756
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 04:11 schreef SeaOfLove het volgende:
en de wekker wordt ookal over 3 uur wakker
das wel vroeg
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_77083976
goeiemorgen, gisteren echt een rotnacht gehad maar vannacht zalig geslapen
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  donderdag 21 januari 2010 @ 06:46:51 #10
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_77084029
mogge
Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
pi_77084134
Goedemorgen!

Oh ik heb ook totaal geen moeite gehad met slapen vannacht, zucht...........heerlijk!
Ik ben op tijd naar bedje gegaan (manlief moest om vijf uur op vannochtend en gaat dan altijd lekker op tijd naar bed en ik ging voor de verandering maar eens een keertje op tijd mee).
En nu heerlijk uitgerust!

Moet wel op de fiets naar het werk. Dat is minder, want het is kkkkkoud buiten....
Alleen met zelfspot kun je overleven...
pi_77084499
Oke, jullie waren gezellig! Ik ben naar het werk!
pi_77084883
beroerd, hoofdpijn, keelpijn, misselijk, duizelig etc
heb me net ziek gemeld dus ik hop mijn bed maar weer in
pi_77084980
oh, get Bluezz! beterschap!
heb FOK ook maar s ingesteld op m'n telefoon.nu onderweg, straks tentamen.
pi_77085399
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 08:39 schreef Bluezz het volgende:
Beterschap
pi_77085694
beterschap Bluezz en succes Lielie
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  Moderator / Redactie Sport donderdag 21 januari 2010 @ 09:44:40 #17
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_77086327
Beterschap Bloes . Succes LieLie

Net terug van de markt. Van alles ingeslagen . Ook haring voor tussen de middag
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  donderdag 21 januari 2010 @ 09:51:38 #18
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_77086517
*brak* maar al wel gezwommen weer eens voor de verandering

Straks studeren, volgende week tentamens.
Confidence through competence
pi_77086543
Goedemorgen allemaal Beterschap Bluezz Nog een beetje geslapen uiteindelijk SOL? Jij ook succes vandaag
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_77086662
zo, in elk geval op school.
wat doe voor studie jij stereo?
pi_77086745
tijd om nuttige dingen te doen, bye
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  donderdag 21 januari 2010 @ 10:08:30 #22
55709 Stereotomy
pi_77087043
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 09:56 schreef LieLie het volgende:
zo, in elk geval op school.
wat doe voor studie jij stereo?
iets technisch op een TU in Eindhoven
  Moderator / Miss SHO donderdag 21 januari 2010 @ 10:12:23 #23
22592 crew  Ole
pi_77087176
Ook wakker
Over een uurtje richting werk. Werk voor komend weekend ophalen
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_77087438
Lie succes en een beterschaps voor bluez @ P: wel zo goed dat ik me heb verslapen, gelukkig op tijd wakker om te wisselen met een andere moeder. Ik ga nu voor baaldag nr3 Voel me echt zo kut dat ik me verslapen heb, dat is niks voor mij, ben heel de week gewoon om een uur of 7 mijn bed uit zonder wekker terwijl ik bij wijze van een gat in de dag kan slapen...heb het echt even helemaal gehad. Ik had echt zo erg zin in vanochtend. Crisis hoe moet dat dan straks met opleiding, daar zal ik ook wel in falen. Als ik daar aan denk krijg ik helemaal de zenuwen, wat een onzekere trut ben ik! Bah! Zieligdoenmodusuit.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 21-01-2010 10:27:52 ]
pi_77087656
Wekker zetten SOL?
Succes LieLie

De gevulde paprika's waren heerlijk gisteren!
met couscous
pi_77087715
sorry voor mijn relaas, moest er even uit blijkbaar
pi_77087794
joh dat ik dus gedaan DH, anders zou ik ook niet zo balen
pi_77090368
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 10:21 schreef SeaOfLove het volgende:
@ P: wel zo goed dat ik me heb verslapen, gelukkig op tijd wakker om te wisselen met een andere moeder. Ik ga nu voor baaldag nr3 Voel me echt zo kut dat ik me verslapen heb, dat is niks voor mij, ben heel de week gewoon om een uur of 7 mijn bed uit zonder wekker terwijl ik bij wijze van een gat in de dag kan slapen...heb het echt even helemaal gehad. Ik had echt zo erg zin in vanochtend. Crisis hoe moet dat dan straks met opleiding, daar zal ik ook wel in falen. Als ik daar aan denk krijg ik helemaal de zenuwen, wat een onzekere trut ben ik! Bah! Zieligdoenmodusuit.
En met je opleiding komt het allemaal goed joh Af en toe heb je van die periodes. Doe je niets aan. Gaat vanzelf over en dan gaat alles weer ok
  Moderator / Redactie Sport donderdag 21 januari 2010 @ 12:39:29 #29
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_77092604
SOL

Bezig met laatste opdracht filosofie. Die gaat nog wel. Het is niet zo'n ellendige eindopdracht als dat van vorig jaar.
pi_77093356
Dat was euhm... apart..

Heb op zich wel een goed gevoel, en heb 5 en half A4 volgeschreven..
Maar in het vorige blok leek dit vak (vorige deel ervan) ook een makkie, en had ik hem op het nippertje gehaald.. Dus er valt weinig van te zeggen..

Nu op school bezig, om half zeven weer les...
pi_77094047
zo net in mijn uppie de weekboodschappen gedaan, wat een gedoe altijd. Maar tis beter dan elke keer los naar de winkel En het biologische vlees was in de angebot bij de appie dus heb even wat ingeslagen

Morgenavond gaan we uit eten met de collega's, de baas en opperbaas van de mr (brr nee geintje hoor, is wel leuk... Ik ben goed in ' Mrs mr DE zijn ' zeg maar )

Nu zo eens een pijnstiller nemen, dat sjouwen met tasssen is niet ok voor mijn arme gewrichtjes
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_77094307
Sol, bloes, de, allemaal

ik interweb nu vanaf mn ipod, laptop is gecrasht en dood. 1 van de belangrijkste di gen voor me momenteel, dus het drama is compkeet
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  donderdag 21 januari 2010 @ 13:36:36 #33
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_77094793
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 08:39 schreef Bluezz het volgende:
Kom net thuis na een half dagje werken en tref dus inderdaad nog een zielig hoopje mens in bed aan.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_77094832
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 13:24 schreef Mirjam het volgende:
Sol, bloes, de, allemaal

ik interweb nu vanaf mn ipod, laptop is gecrasht en dood. 1 van de belangrijkste di gen voor me momenteel, dus het drama is compkeet
oh wat klote is dat!
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_77094999
@Sunny, Elements vind ik toch een beetje te duur. 85 euro voor iets wat ik bijna niet gebruik
pi_77095501
Beterschap voor de zieken!

Ik heb lekker weekend, tralalala! Nou ja, thuis nog wat doen morgenvroeg, maar op zich niets spannends. Lekker naar de kapper straks. De schaar gaat er in............ Het is veel te lang en ik word gek van dat lange haar....
pi_77095602
een lekker vlot pittig rood koppie een idee tezz?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_77095691
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 13:55 schreef DarkElf het volgende:
een lekker vlot pittig rood koppie een idee tezz?
Neee. Verven (in een andere kleur dan zwart) is altijd een probleem, omdat mijn haar zo donker is is het moeilijk om het lichter te maken.
Ik laat het weer zo knippen als die foto die in mijn fobo staat. Beetje rare foto, maar you get the picture....
pi_77095831
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 13:57 schreef Tezz het volgende:

[..]

Neee. Verven (in een andere kleur dan zwart) is altijd een probleem, omdat mijn haar zo donker is is het moeilijk om het lichter te maken.
Ik laat het weer zo knippen als die foto die in mijn fobo staat. Beetje rare foto, maar you get the picture....
straks eens kijken, zit nu op mijn telefoon op fok. Maar have fun bij de kapper! je komt nog steeds niet naar de meet?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_77095909
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 14:01 schreef DarkElf het volgende:

[..]

straks eens kijken, zit nu op mijn telefoon op fok. Maar have fun bij de kapper! je komt nog steeds niet naar de meet?
Is altijd leuk naar de kapper met dochter. Die neemt dat zooo serieus, is gewoon geweldig om zo'n kleine frummel in zo''n grote stoel te zien zitten en heel serieus met haar uiterlijk bezig is.... En ontspanning voor mama, dus dat wordt een fijn middagje! En natuurlijk heb ik daarna geen tijd meer om voedzaam eten op tafel te zetten, dus we gaan ook nog lekker frietjes halen!

En nee, de meet gaat aan mij voorbij...
pi_77096001
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 14:02 schreef Tezz het volgende:

[..]

Is altijd leuk naar de kapper met dochter. Die neemt dat zooo serieus, is gewoon geweldig om zo'n kleine frummel in zo''n grote stoel te zien zitten en heel serieus met haar uiterlijk bezig is.... En ontspanning voor mama, dus dat wordt een fijn middagje! En natuurlijk heb ik daarna geen tijd meer om voedzaam eten op tafel te zetten, dus we gaan ook nog lekker frietjes halen!

En nee, de meet gaat aan mij voorbij...
klinkt als een leuke middag idd. en jammer!
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_77096106
Hoi Gedoucht en geen gezeik gewoon uit bed
Steer wat stoer dat je bent gaan zwemmen ondanks brakness en sol, verslapen ondanks een wekker? Ik keek dan altijd zo naar mijn kids
pi_77096263
* PdeHoog rent rond
Ik ben blij
pi_77096268
hoi bluezz is golfer al lekker kippesoep aan t maken voor je?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_77096284
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 14:11 schreef PdeHoog het volgende:
* PdeHoog rent rond
Ik ben blij
hoezo?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_77096285
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 13:24 schreef Mirjam het volgende:
Sol, bloes, de, allemaal

Da's kut
pi_77096387
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 14:12 schreef DarkElf het volgende:

[..]

hoezo?
Ik heb net een goed gesprek gevoerd op kantoor, gebaseerd op positiviteit, over een reeds uitgekauwd onderwerp in een project: iets waar wij als IT-ers al maanden over zeuren gaat nu eindelijk gebeuren Damn...ik ben nu één brok positiviteit Ik zou mezelf bijna een schouderklopje geven
sorry dat het zo vaag blijft, maar ik heb geen idee of er iemand meeleest zeg maar
pi_77096515
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 14:14 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Ik heb net een goed gesprek gevoerd op kantoor, gebaseerd op positiviteit, over een reeds uitgekauwd onderwerp in een project: iets waar wij als IT-ers al maanden over zeuren gaat nu eindelijk gebeuren Damn...ik ben nu één brok positiviteit Ik zou mezelf bijna een schouderklopje geven
sorry dat het zo vaag blijft, maar ik heb geen idee of er iemand meeleest zeg maar
tis wat vaag maar dat maakt niets uit. Fijn al die positiviteit
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_77096929
Ik ben zo lui!
Nog 4 uur te gaan tot de les..
pi_77097123
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 14:17 schreef DarkElf het volgende:

tis wat vaag maar dat maakt niets uit. Fijn al die positiviteit
Dat P. maar hoor.

Rot Mir, je lappie kapoet Is er niks in V&A te regelen voor een kopie?
pi_77097276
Ik stuur hierbij ook even wat positiviteit naar SOL!
pi_77097536
ik heb iets stoms gedaan heb via vakantieveilingen geboden op een beautyarragement bij elysium en gewonnen, voor een aardig leuk prijsje maaarrrr het is geldig tot 31-01 en je kan er heul niet met he ov komen dus dat wordt een enkeltje MP of er moet hier iemand zijn die volgende week donderdag of vrijdag kan en een auto heeft die mag dan van mij gratis mee
pi_77098078
Sorry jongens Volgende keer doe ik minder vaag
pi_77098126
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 14:40 schreef Memento-Mori het volgende:
ik heb iets stoms gedaan heb via vakantieveilingen geboden op een beautyarragement bij elysium en gewonnen, voor een aardig leuk prijsje maaarrrr het is geldig tot 31-01 en je kan er heul niet met he ov komen dus dat wordt een enkeltje MP of er moet hier iemand zijn die volgende week donderdag of vrijdag kan en een auto heeft die mag dan van mij gratis mee
Hmmm, heb voor die vrijdag nog niks in de agenda staan
pi_77098160
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 14:31 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Dat P. maar hoor.

Rot Mir, je lappie kapoet Is er niks in V&A te regelen voor een kopie?
ik breng 'm vanavond naar m'n broertje, die krjkgt 'm vast we gefixt. ergste vind ik als de bestanden die erop staan niet gered kunnen worden, er staan nl. vee foto's en bestanden op de belangrijk voor me zijn, en niet gebackupped zijn
pi_77098201
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 14:54 schreef Mirjam het volgende:

[..]

ik breng 'm vanavond naar m'n broertje, die krjkgt 'm vast we gefixt. ergste vind ik als de bestanden die erop staan niet gered kunnen worden, er staan nl. vee foto's en bestanden op de belangrijk voor me zijn, en niet gebackupped zijn
Wat is er precies gebeurd?
pi_77098343
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 14:53 schreef Den_Haag het volgende:

[..]

Hmmm, heb voor die vrijdag nog niks in de agenda staan
het zou me serieus nog niet uitmaken ook, je bent toch naakt met allemaal menschen oh en er zit ook een rassul modder of chocolade ritueel bij en een lunch maar je moet overdag vast gewoon arbeiten
pi_77098357
quote:

[..]

Ik herken het helemaal... mijn pc is een paar weken geleden ook gecrashed. Gelukkig had ik mijn man toevallig laatst nog een dvd-tje laten branden met al mijn foto's....
Uiteindelijk hebben we het oude pc-tje nog wel kunnen redden (er bleek achteraf alleen maar een kapotte videokaart in te zitten), maar ik was toch erg blij met mijn dvd-tje met foto's!
  donderdag 21 januari 2010 @ 14:59:33 #59
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_77098366
quote:

[..]

Is het een schijfcrash dan? Zo niet, dan is het sowieso geen probleem.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_77098436
Het is gruwelijk koud buiten trouwens. Ik hoop dat manlief op tijd thuis is zodat ik met de auto naar de kapper kan... Anders zit mijn haar straks weer heel mooi en verwaait het helemaal buiten...
pi_77098519
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 14:59 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Is het een schijfcrash dan? Zo niet, dan is het sowieso geen probleem.
weet ik niet. begon met avast die flipte, er was een dll bestand dat niet weg kon. ik dacht opnieuws opstarten en in veilige modus verwijderen, foute gedachte.
een eindeloze loop van opstarten, bsod en afsluiten was het gevolg.
pi_77098527
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 14:59 schreef Tezz het volgende:

[..]

Ik herken het helemaal... mijn pc is een paar weken geleden ook gecrashed. Gelukkig had ik mijn man toevallig laatst nog een dvd-tje laten branden met al mijn foto's....
Uiteindelijk hebben we het oude pc-tje nog wel kunnen redden (er bleek achteraf alleen maar een kapotte videokaart in te zitten), maar ik was toch erg blij met mijn dvd-tje met foto's!
ja, het is je dan veel waard he?
pi_77098598
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 15:03 schreef Mirjam het volgende:

[..]

ja, het is je dan veel waard he?
Mijn werkbestanden en opgeslagen email kon me gestolen worden........ Die foto's was toch wel erg balen geweest! Ik druk namelijk nauwelijks iets af en heb de laatste vijf jaar alleen maar digi foto's....
pi_77098659
Ik heb zo'n geheugenstickje gekocht en als ik nieuwe foto's op mijn pc heb, stop ik meteen dat ding erin.
Niet dat met mijn laatste crash alles gered is, want documenten en muziek en mail was ik vergeten

MeMo, ik denk dat er heel veel mensen zich ook niet bewust zijn van het bieden op vak.veilingen dat ze soms boven de normale prijs zitten te bieden Het is trouwens erg verslavend, dus pas op en hopelijk wil er iemand mee!
pi_77098707
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 15:01 schreef Tezz het volgende:
Het is gruwelijk koud buiten trouwens. Ik hoop dat manlief op tijd thuis is zodat ik met de auto naar de kapper kan... Anders zit mijn haar straks weer heel mooi en verwaait het helemaal buiten...
Ik stop standaard mijn kop onder de kraan als ik geknipt en geföhnd ben
pi_77098914
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 15:06 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb zo'n geheugenstickje gekocht en als ik nieuwe foto's op mijn pc heb, stop ik meteen dat ding erin.
Niet dat met mijn laatste crash alles gered is, want documenten en muziek en mail was ik vergeten

MeMo, ik denk dat er heel veel mensen zich ook niet bewust zijn van het bieden op vak.veilingen dat ze soms boven de normale prijs zitten te bieden Het is trouwens erg verslavend, dus pas op en hopelijk wil er iemand mee!
nou dit is zeker niet boven de prijs en ik had ook gewoon gekund met mams ofzo maar 20min lopen vanaf een bushalte is gewoon niet echt handig
pi_77098926
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 14:58 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

het zou me serieus nog niet uitmaken ook, je bent toch naakt met allemaal menschen oh en er zit ook een rassul modder of chocolade ritueel bij en een lunch maar je moet overdag vast gewoon arbeiten
nope, thuiswerkdagje
  donderdag 21 januari 2010 @ 15:13:00 #68
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_77098966
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 15:03 schreef Mirjam het volgende:

[..]

weet ik niet. begon met avast die flipte, er was een dll bestand dat niet weg kon. ik dacht opnieuws opstarten en in veilige modus verwijderen, foute gedachte.
een eindeloze loop van opstarten, bsod en afsluiten was het gevolg.
Als je PC nog een deel van de opstartprocedure doorloopt zit je goed waarschijnlijk. Bij een schijfcrash krijg je nog net even de bios informatie te zien en is het vervolgens direct afgelopen.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_77098981
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 14:52 schreef PdeHoog het volgende:
Sorry jongens Volgende keer doe ik minder vaag
Omdat ik het ergens anders ook al had genoemd
quote:
Nou ja...we zouden een migratie van een applicatie uit gaan voeren in 6 avonden van pak'em beet 18:00 tot 01:30 oid. Dat is nu teruggebracht tot twee zaterdagen tot 19:00 uur
Dus ik ben blij Minder stress
pi_77099052
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 15:13 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Als je PC nog een deel van de opstartprocedure doorloopt zit je goed waarschijnlijk. Bij een schijfcrash krijg je nog net even de bios informatie te zien en is het vervolgens direct afgelopen.
Wat hij zegt idd
pi_77099122
ik hoop het...
pi_77099129
Terug met internet
pi_77099157
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 15:11 schreef Memento-Mori het volgende:

[quote] Op donderdag 21 januari 2010 15:12 schreef Den_Haag het volgende:

nope, thuiswerkdagje
nou dit is zeker niet boven de prijs en ik had ook gewoon gekund met mams ofzo maar 20min lopen vanaf een bushalte is gewoon niet echt handig
[/quote]Lopen of alleen gaan is niet nodig dus
pi_77099166
Wat doe ik
pi_77099195
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 15:16 schreef freecell het volgende:
Terug met internet
Hey Hoe is het ???

* Bluezz wacht ook nog steeds op RW + internet
pi_77099328
quote:
Terug met internet
FC
al echt de intrek genomen?
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 15:17 schreef Bluezz het volgende:
Wat doe ik
quote-koningin
pi_77099348
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 15:12 schreef Den_Haag het volgende:

[..]

nope, thuiswerkdagje
Als je serieus mee zou willen en beloofd niet gillend weg te rennen kunnen we kijken of we t gaan doen, heb t ook in V&A staan en op MP maar ga liever gewoon zelf natuurlijk
  Moderator / Miss SHO donderdag 21 januari 2010 @ 15:21:31 #78
22592 crew  Ole
pi_77099359
Zoooo.. management game zit erop en gelukkig vonden de studenten het leuk!

Nu weer heel wat nakijkwerk voor komende week
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_77099416
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 15:20 schreef Den_Haag het volgende:

quote-koningin
Maar heb ik gelijk of?
pi_77099465
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 15:20 schreef Den_Haag het volgende:

[..]

FC
al echt de intrek genomen?
Juh
Meeste is klaar. De i wacht nog op een paar kleine puntjes, maar nu eerst even gewoon zitten
pi_77099508
quote:
Terug met internet
She is alive
pi_77100225
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 15:21 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

Als je serieus mee zou willen en beloofd niet gillend weg te rennen kunnen we kijken of we t gaan doen, heb t ook in V&A staan en op MP maar ga liever gewoon zelf natuurlijk
sauna en die dingen zijn heerlijk. en de agenda is nog leeg. als jij niet gillend weg rent voor mij
pi_77100245
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 15:23 schreef freecell het volgende:

[..]

Juh
Meeste is klaar. De i wacht nog op een paar kleine puntjes, maar nu eerst even gewoon zitten
Heel verstandig. ff rusten is goed
pi_77100638
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 15:40 schreef Den_Haag het volgende:

[..]

sauna en die dingen zijn heerlijk. en de agenda is nog leeg. als jij niet gillend weg rent voor mij
heb je even een pm gestuurd
pi_77101594
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 15:50 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

heb je even een pm gestuurd
pi_77101677
wat leuk memo en hopen idd dat je iemand, dh? , vindt om mee te gaan. ik ben een verlegen troela die een meet al eng vind, laat staan dus dat ik mijn nakie durf
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_77102031
Sauna Zoooo lang geleden dat ik ben geweest en Elysium is helemaal te gek Veel plezier hoor!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_77102327
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 16:11 schreef DarkElf het volgende:
ik ben een verlegen troela die een meet al eng vind, laat staan dus dat ik mijn nakie durf
Verlegen ben ik maar af en toe Maar in mijn nakie tussen vreemden is ook niet helemaal mijn ding hoor
pi_77102664
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 16:26 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Verlegen ben ik maar af en toe Maar in mijn nakie tussen vreemden is ook niet helemaal mijn ding hoor
tussen echte vreemden maakt mij echt helemaal niets uit maar ik zou niet zo snel met iemand van hier of mijn buren gaan ofzo om maar wat te noemen.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_77102716
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 16:26 schreef PdeHoog het volgende:

Als je mij echt wil straffen moet je mij naar een sauna sturen.
pi_77102759
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 16:35 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Als je mij echt wil straffen moet je mij naar een sauna sturen.
Whehehehehehehe
pi_77103027
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 16:36 schreef PdeHoog het volgende:

Whehehehehehehe
Zullen we samen gaan onsaunaaien?

Qua overgewicht , ik had het 20/30 kilo geleden ook al hoor, dat ik het niks vond
pi_77103155
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 16:43 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Zullen we samen gaan onsaunaaien?
Is goed
quote:
Qua overgewicht , ik had het 20/30 kilo geleden ook al hoor, dat ik het niks vond
pi_77103195
sommige mensen vinden het gewoon niets idd ik vind het heerlijk! zo zalig ontspannen ben je bijna, misschien wel echt, nergens
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_77103578
Zooo.. heb me nog even nuttig gemaakt! Scheelt alweer wat werk volgende week
Al is het een druppel op een gloeiende plaat

Daag Freecell! Lekker he, als het huisje weer af is?
Bluezz, voel je je al weer beter?

Nog anderhalf uur wachten, dan nog een les, en dan naar huis.. en om elf uur meteen van het station in mijn bed rollen
pi_77103804
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 16:19 schreef Isabeau het volgende:
Sauna Zoooo lang geleden dat ik ben geweest en Elysium is helemaal te gek Veel plezier hoor!
Sauna is idd
Laatste keer voor mij weet je nog wel
pi_77103805
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 16:11 schreef DarkElf het volgende:
wat leuk memo en hopen idd dat je iemand, dh? , vindt om mee te gaan. ik ben een verlegen troela die een meet al eng vind, laat staan dus dat ik mijn nakie durf
ik ga met DH beter dan het tegen veel verlies verkopen en nu kan ik er zelf ook van genieten, kan t wel gebruiken iig. Dus opgelost, toen ik belde om te reserveren zei ze aan de telefoon dat het verlengd was naar 31-03, ja dat weet jedan ook pas als je belt maar goed tis geregeld
pi_77103841
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 17:00 schreef Den_Haag het volgende:
Sauna is idd
Laatste keer voor mij weet je nog wel
Was dat je laatste keer? Jeetje...daarna ben ik nog wel met Lein geweest
pi_77103875
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 17:00 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

ik ga met DH beter dan het tegen veel verlies verkopen en nu kan ik er zelf ook van genieten, kan t wel gebruiken iig. Dus opgelost, toen ik belde om te reserveren zei ze aan de telefoon dat het verlengd was naar 31-03, ja dat weet jedan ook pas als je belt maar goed tis geregeld

Kan het wel gebruiken

@Isa, geen tijd meer gehad.
pi_77103904
quote:

[..]

heerlijk, ben benieuwd hoe jullie het gaan hebben samen

stoere meid!
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_77104068
Sauna is zo lekker

TARA en ik zijn laatst ook nog geweest Alleen toen werd ik wel af en toe vreemd aangekeken

Er zijn trouwens serieus mensen die het raar vinden dat we geen housewarmingparty gaan geven.
Ben ik nou gek of is het wellogisch dat ik dat niet meer zie zitten?
De mensen die we lief vinden zien we sowieso allemaal wel hier over een week of 4
pi_77104163
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 17:02 schreef DarkElf het volgende:

[..]

heerlijk, ben benieuwd hoe jullie het gaan hebben samen

stoere meid!
het is dat ie beloofd heeft om niet gillend weg te rennen hoor maar zal wel loslopen als ik de faciliteiten op de site bekijk, wow heb er echt zin in, ben al jaaaren niet in de sauna geweest
pi_77104219
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 17:06 schreef freecell het volgende:
Sauna is zo lekker

TARA en ik zijn laatst ook nog geweest Alleen toen werd ik wel af en toe vreemd aangekeken

Er zijn trouwens serieus mensen die het raar vinden dat we geen housewarmingparty gaan geven.
De mensen die we lief vinden zien we sowieso allemaal wel hier over een week of 4
nee ben je mal, das heel normaal, ga jij nou eerst maar uitzwangeren en je voorbereiden op de bevalling en dan zien de mensen je huis wel tegelijk met het kraambezoek en wel netjes 20 feb bevallen he? topdatum
pi_77104497
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 17:09 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

het is dat ie beloofd heeft om niet gillend weg te rennen hoor maar zal wel loslopen als ik de faciliteiten op de site bekijk, wow heb er echt zin in, ben al jaaaren niet in de sauna geweest
Jij hebt hetzelfde beloofd!
pi_77104857
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 17:09 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

komt vast goed. heerlijk hoor!

enne FC wat raar dat mensen dat raar vinden!! Natuurlijk moet je nu geen feestje geven, mag je nog ff rust voor je gaat bevallen?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_77105090
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 17:06 schreef freecell het volgende:
Sauna is zo lekker

Een housewarming terwijl je hoogzwanger bent, oh joy
pi_77105148
elysium is fantastisch! genietze memo en dh. FC wat tof dat je weer internet hebt, en niet raar dat je niet op een housewarming zit te wachten. Bluez fijn dat je je weer wat beter voelt. P tnx voor je lieve post, had ik even nodig, ben nog steeds een beetje in een dip, helaas, komt wel weer goed
pi_77105299
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 16:54 schreef LieLie het volgende:

Bluezz, voel je je al weer beter?
Ach het gaat wel Ik voel me gewoon een ouwe zeurende bouwval zo af en toe
quote:
Nog anderhalf uur wachten, dan nog een les, en dan naar huis.. en om elf uur meteen van het station in mijn bed rollen
Wat jammer van dat anderhalf uur wachten zeg, anders was je al lekker eerder thuis!
quote:

Leuk joh! En als je eerst had gebeld had je een gezellige sauna date gemist!

@ FC logisch dat je geen housewarming doet, ze wachten maar ff, geniet en rust nou eerst zelf maar eens van alles!

Ik gooi er morgen even een smstje tegenaan of wij dit weekend al een klein kijkje kunnen nemen bij ons 'kroost', ik ben zo benieuwd en ik wil zo graag hun 2 & het klein moppie weer ff knuffelen
pi_77105309
tis ook allemaal eng sol en heel vervelend dat het allemaal zo lang duurt maar als je eenmaal bezig bent krijg je vast steeds meer vertrouwen in jezelf
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_77105502
Fijne avond allemaal nog
pi_77105557
bye!
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_77105593
Ja, beetje jammer, al dat wachten.. Maar ik vind het denk ik storender dat ik dan om 8 uur klaar ben, en om 11 thuis..

Heb zelfs wel eens gehad dat ik om half elf klaar was, en om half zeven weer les had
Dus 's ochtends twee uur reizen, twee uur les, 8 uur wachten, twee uur les, 3 uur reizen..

Maarja, dat vak valt nou eenmaal buiten de reguliere lessen.
  donderdag 21 januari 2010 @ 17:49:08 #113
55709 Stereotomy
pi_77105629
Waarom verhuis je niet?
pi_77105683
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 17:49 schreef Stereotomy het volgende:
Waarom verhuis je niet?
ja vroeg ik mij ook net af.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_77105777
Ik ben net verhuisd En nu woon ik samen

En het duurt nog een half jaar, dan heb ik het meeste op en neer reizen gehad. Stage is dichterbij.
En over het algemeen heb ik er niet veel last van hoor. Soms vind ik het irritant..
Je moet er gewoon niet teveel bij stilstaan dat je 20/25 uur per week reist
pi_77105868
Nou ja fijn iig dat je stage dichterbij is

reizen is wel vermoeiend maar als je het doet voor iets wat goed/leuk of wat dan ook is houd je het best vol de mr heeft 3 jaar op en neer gereden naar Amsterdam vanaf hier (we wonen net in Vlaanderen) en iedereen verklaarde hem voor gek (en das nog minder uren reizen dan wat jij doet!) maar hij had een leuke baan daar en gebruikte zijn reistijd om te bellen, met mij heel gezellig was dat ) en zijn werk op een rij te zetten/dingen te regelen enzo... Nu zit hij eens per week in Amsterdam, dan weer in Rotterdam, soms in Duitsland, soms in Apeldoorn... je went er ook aan zegt hij en als hij tegen een fantastische baan aan zou lopen ooit zou hij het best weer een tijd willen doen hoor
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_77105954
Is ook zo hoor. ben het ook zo gewend dat je er de meeste tijd ook niet bij stilstaat. Doe het al 3,5 jaar.
Maar als je de hele dag al zit te wachten, dan duurt het terugreizen me te lang
pi_77105957
Oh Lie dat is echt pittig zeg! Bluez ik wacht op de foto-spam (achter linkjes graag ) tnx DE voor de bemoedigende woorden
pi_77106027
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 17:58 schreef LieLie het volgende:
Is ook zo hoor. ben het ook zo gewend dat je er de meeste tijd ook niet bij stilstaat. Doe het al 3,5 jaar.
Maar als je de hele dag al zit te wachten, dan duurt het terugreizen me te lang
dat snap ik als je bezig bent is het heel anders natuurlijk
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_77106036
Eens even kijken of ze nog een enigszins eetbaar soepje verkopen in de kantine, en dan naar Spaans..

Ciao!
pi_77106592
Reizen is inderdaad iets waaraan je wel went
Nuttige rustige tijd is het
  Moderator / Redactie Sport donderdag 21 januari 2010 @ 18:20:21 #122
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_77106797
Ik heb ook niks tegen reizen. Ben in een uurtje op de VU. In de boot is het prima vertoeven, of al lezende of soms even middag een powernap . Al is dat maar een uurtje natuurlijk .
pi_77107041

Mijn haar is echt veel te kort. Vreselijk. De kapster heeft mij niet helemaal goed begrepen.....
Ik kan wel janken. Nou ja. Het is maar haar...
pi_77107336
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 18:26 schreef Tezz het volgende:

Mijn haar is echt veel te kort. Vreselijk. De kapster heeft mij niet helemaal goed begrepen.....
Ik kan wel janken. Nou ja. Het is maar haar...
echt?

jaja tis maar haar maar toch ik zou ook janken als ze mijn haar verpesten.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_77108070
Freecell is terug Is het fijn in het nieuwe huis?

Tezz, voor jou. Het groeit wel aan, maar nu is het even stom. Hopelijk zit het iets beter als je 't morgen ofzo zelf hebt gewassen!

Zou die drammerige aannemer zich schuldig voelen als ik om 7 uur 's avonds zijn mails beantwoord? Vast niet, hè
pi_77108083
Ik ken het gevoel Tezz
Hoe je haar zit is zó belangrijk voor je welbevinden.

@sol welke foto's moet ik spammen?
  donderdag 21 januari 2010 @ 19:09:18 #127
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_77108722
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 18:54 schreef ColdFeet het volgende:
Freecell is terug Is het fijn in het nieuwe huis?

Tezz, voor jou. Het groeit wel aan, maar nu is het even stom. Hopelijk zit het iets beter als je 't morgen ofzo zelf hebt gewassen!

Zou die drammerige aannemer zich schuldig voelen als ik om 7 uur 's avonds zijn mails beantwoord? Vast niet, hè
Ik zou er even de wekker voor zetten vannacht.
pi_77108804
via je werk mail heel laat op de avond terugmailen zou ik doen cf
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_77108919
Ja precies. En dan structureel en hopen dat hij zich dan schuldig voelt

Ik wed dat hij het niet eens zien zal
pi_77108940
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 19:14 schreef ColdFeet het volgende:
Ja precies. En dan structureel en hopen dat hij zich dan schuldig voelt

Ik wed dat hij het niet eens wil zien zal
pi_77109264
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 18:34 schreef DarkElf het volgende:

[..]

echt?

jaja tis maar haar maar toch ik zou ook janken als ze mijn haar verpesten.
Het zit niet slecht, het zit best oke, maar ik wilde het graag wat langer houden en het is nu gewoon erg kort! (tot op mijn schouder).
pi_77109441
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 18:54 schreef Bluezz het volgende:
Ik ken het gevoel Tezz
Hoe je haar zit is zó belangrijk voor je welbevinden.

@sol welke foto's moet ik spammen?
van kleinkind natuurlijk! zucht, net uur en een kwartier aan foon gezeten, voel me een stuk beter
pi_77109495
ging goed! en na 't mondeling mocht je weg, dus al in de bus.
pi_77109534
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 19:22 schreef Tezz het volgende:

[..]

Het zit niet slecht, het zit best oke, maar ik wilde het graag wat langer houden en het is nu gewoon erg kort! (tot op mijn schouder).
dat is een mooie lengte toch?
pi_77109999
Hooooi!!!

FC!!

Bluezz beterschapjes

SOL: kop op!! Je zult best mindere dagen hebben straks, maar je kunt het hoor!!

Memo: Lekker geregeld!

DH: bofkont!!

P: goed gedaan

Mirre: balen joh, hopen dat er nog wat gered kan worden..

Lielie: succes nog ff met het gereis..

pfff.. heb ik iedereen gehad nu??

Edit: nee dus..

Tezz: foto?? Ik moet zo ook nog naar de kapper, ben benieuwd wat ze er bij mij van bakt
pi_77111464
Tezz, wat balen van je haar Te kort is echt storend!

Hmmmm,kapper... Mijn haar begint nu wel heel lang te worden, maar de punten leven nog. Dilemma... En als de baby er is komt er wrs weer krul in...
pi_77111566
Krul!
pi_77111674
tss je had minstens even hoi DE kunnen zeggen sun
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_77111761
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 20:12 schreef DarkElf het volgende:
tss je had minstens even hoi DE kunnen zeggen sun
*gaat zich in een hoekje zitten schamen..

hoi DE
  donderdag 21 januari 2010 @ 20:15:22 #140
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_77111858
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 20:13 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

*gaat zich in een hoekje zitten schamen..

hoi DE
Tssssssk
  Moderator / Redactie Sport donderdag 21 januari 2010 @ 20:16:17 #141
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_77111914
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 20:15 schreef Duderella het volgende:

[..]

Tssssssk
Geen Whisky voor Sunny vanavond.
  donderdag 21 januari 2010 @ 20:19:32 #142
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_77112096
*kuch*
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 21 januari 2010 @ 20:21:07 #143
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_77112168
En dan denk je dat je wat hebt opgebouwd hè?
  donderdag 21 januari 2010 @ 20:21:59 #144
55709 Stereotomy
pi_77112212
nou
pi_77112229
Ja maar.. ja maar... jullie waren er al een tijdje niet geweest!!

Was de haring lekker Boris?

*neemt zich voor nooit meer zo'n post te maken
  donderdag 21 januari 2010 @ 20:22:50 #146
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_77112254
haar bloedeigen vriendje, en dan niet eens even een lief woord
pi_77112297
Ah pfff jij moet niet zeuren Thijs!!
pi_77112348
was goed bedoeld hoor.. jullie hadden gewoon niet zo veel om op te reageren..
pi_77112387
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 20:24 schreef Sunnythesun het volgende:
Die hadden allemaal een bad hairday
pi_77112425
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 20:25 schreef Bluezz het volgende:

[..]

In dat geval: Dude, Golfer, Steer, Boris:
pi_77112446
En Thijs gaat zo mee naar de kapper dus dat komt wel weer goed
  donderdag 21 januari 2010 @ 20:27:42 #152
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_77112493
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 20:22 schreef Sunnythesun het volgende:
We hadde dus wel dód kenne wese! Maar neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee hoor, daar staat sun weer effe niet bij stil.

Hoe was de haring borisz...

De beste man lag misschien al wel úren te kreperen onderaan zijn keukentrappie!
pi_77112544
jajajajaja I got the point: volgende keer gewoon niets zeggen
  donderdag 21 januari 2010 @ 20:29:09 #154
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_77112566
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 20:26 schreef Sunnythesun het volgende:
En Thijs gaat zo mee naar de kapper dus dat komt wel weer goed
Thijs, laat haar voor straf maar millimeteren.
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 21 januari 2010 @ 20:29:10 #155
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_77112569
Leuk dat je naar de kapper gaat! Echt waar? Om deze tijd nog?
pi_77112612
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 20:29 schreef Duderella het volgende:
Leuk dat je naar de kapper gaat! Echt waar? Om deze tijd nog?
Ja, is een thuiskapster.. Die is erg flexibel.. al gaan we wel naar haar huis ipv zij hier heen
  Moderator / Redactie Sport donderdag 21 januari 2010 @ 20:30:34 #157
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_77112636
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 20:22 schreef Sunnythesun het volgende:

Was de haring lekker Boris?

*neemt zich voor nooit meer zo'n post te maken
Erg lekker Sunny
pi_77112674
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 20:27 schreef Duderella het volgende:

We hadde dus wel dód kenne wese! Maar neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee hoor, daar staat sun weer effe niet bij stil.

Dit most hiero natuurlijk ff hardop gezegg worden in het utregs
  Moderator / Redactie Sport donderdag 21 januari 2010 @ 20:32:32 #159
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_77112746
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 20:27 schreef Duderella het volgende:

[..]

pi_77112749
tot straks!
pi_77112787
mSun Jij vrolijkerd Ik zit inmiddels toch wel weer redelijk goed in mijn vel na het praten Ik ben ook zo erg een slechte prater Het liefste heb ik dat alles goed is zodat er gewoonweg niet gepraat hoeft te worden, helaas ontkom je er soms niet aan. edit: tekst hiervoor was van een half uur geleden ofzo, mijn moeder belde en toen ging ik weer praten en nu zit ik echt weer goed in mijn vel
pi_77113118
teruglezenpost nu
pi_77113455
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 20:25 schreef Bluezz het volgende:

[..]

ohja, dat was t enige wat goed was de afgelopen dagen: mijn haar ... dat dan weer wel
pi_77113927
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 20:24 schreef Sunnythesun het volgende:
jajajajajaja

have fun bij de kapper.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_77114058
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 20:55 schreef DarkElf het volgende:

jajajajajaja

have fun bij de kapper.
Denk je nou echt dat ze naar de kapper is?
  donderdag 21 januari 2010 @ 21:01:16 #166
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_77114307
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 20:57 schreef Bluezz het volgende:

[..]

zit ze zich dood te schamen? ja dat klinkt idd veel logischer
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  donderdag 21 januari 2010 @ 21:05:07 #168
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_77114466
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 20:57 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Nah, die zit gewoon in haar eigen wereldje ZONDER ENIGE BELANGSTELLING VOOR ONZE RESPECTIEVELIJKE DOODSSTRIJDEN onder de krullers. Oeh het wordt wel erg warm kapster! Jaha, dat dachten wij ook! - toen we over een olievlek gestruikeld in de goot lagen en een voorbijganger een peuk weggooide.

Maar sun denkt liever aan haar permanentje.

Sorry sun, plagerij, lufjoetoedet
  donderdag 21 januari 2010 @ 21:06:08 #169
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_77114517
Kijken jullie dat 555 nou?

Ik wil ze best een boel geld geven hoor, maar daarna wil ik gewoon WIDM kijken.
pi_77114581
dude

ik kijk gewoon ' hostage' met Bruce Willis
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  donderdag 21 januari 2010 @ 21:07:58 #171
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_77114627
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 21:06 schreef Duderella het volgende:

Wij hebben eerst Keuringsdienst van Waarde bekeken en schakel net over naar deze bedelshow. Ik zit ook op WIDM te wachten.
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 21 januari 2010 @ 21:09:06 #172
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_77114699
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 21:07 schreef DarkElf het volgende:
dude

ik kijk gewoon ' hostage' met Bruce Willis
Bruce Willis! Die luf ik ook toe det. Wat een leuke man!
Ik ben een groot Die Hard-fan! (Niet aan het filmhuis doorvertellen hoor!)
pi_77114746
ik vind het echt verschrikkelijk wat er gebeurd is op Haiti echt maar ik heb gewoon niet de behoefte om met geld te gaan smijten. Ik kies mijn eigen goede doelen graag.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  Moderator / Redactie Sport donderdag 21 januari 2010 @ 21:09:51 #174
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_77114747
Ik kijk naar 2 voor 12
  donderdag 21 januari 2010 @ 21:11:26 #175
55709 Stereotomy
pi_77114846
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 21:01 schreef kaasplankje het volgende:
Hoi!
Hoi wie, Plenk?
  donderdag 21 januari 2010 @ 21:12:23 #176
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_77114901
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 21:09 schreef DarkElf het volgende:
ik vind het echt verschrikkelijk wat er gebeurd is op Haiti echt maar ik heb gewoon niet de behoefte om met geld te gaan smijten. Ik kies mijn eigen goede doelen graag.
Ik heb wel al gegeven, maar niet via 555-aktie.
Zowel het Rode Kruis als Cordaid staan op mijn vaste maandelijkse goede doelenstortingen.

En verder vind ik dit allemaal slappe aftreksels van Open het Dorp van Mies Bouwman met al die goedbedoelde en gewaardeerde, maar zo kneuterige initiatieven.
Poef.....gone! ©golfer
pi_77114955
widm begint pas over 22en.
pi_77115025
Vandaag Boekenfestijn Geen toffe kookboeken helaas
  donderdag 21 januari 2010 @ 21:14:54 #179
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_77115030
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 21:06 schreef Duderella het volgende:

Ik kijk even naar Top Gear

Ik vind ´t héél erg voor de mensen in Haïti en ik wil best doneren maar ik haat 555 teevee
pi_77115032
wat ik alleen niet snap is dat iedereen nu loopt te zeuren dat er zo'n radio/tvactie is maar over een week lang dat serious request en continue malariageneuzel hoorde je niemand.
pi_77115048
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 21:09 schreef Duderella het volgende:

[..]

Bruce Willis! Die luf ik ook toe det. Wat een leuke man!
Ik ben een groot Die Hard-fan! (Niet aan het filmhuis doorvertellen hoor!)
Bruce staat altijd garant voor leuke actiefilms ... daar is niets mis mee op zijn tijd
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  donderdag 21 januari 2010 @ 21:15:48 #182
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_77115087
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 21:11 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Hoi wie, Plenk?
Hoi poepsjinees
pi_77115088
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 21:14 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Ik kijk even naar Top Gear

Ik vind ´t héél erg voor de mensen in Haïti en ik wil best doneren maar ik haat 555 teevee
de vietnam aflevering toch? grappig he?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_77115095
SUNNYYYYYYYYYYYY
  donderdag 21 januari 2010 @ 21:16:12 #185
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_77115114
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 21:09 schreef DarkElf het volgende:
Ja ik ook. En dat ligt hier zelfs voor die doelen de komende jaren notarieel vast - toegegeven: ook omdat ik er dan gewoon niet meer over na hoef te denken. Verder wil ik eigenlijk vooral in natura iets (kleins) betekenen (Fransoosje nu bijvoorbeeld). Voor de rest steek ik mijn kop in het zand en doe ik alsof het leven één groot feest is.
  donderdag 21 januari 2010 @ 21:16:50 #186
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_77115152
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 21:15 schreef DarkElf het volgende:

[..]

Tof, ik krijg meteen zin om er op vakantie te gaan
  donderdag 21 januari 2010 @ 21:17:01 #187
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_77115164
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 21:11 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Hoi wie, Plenk?
Dude... toch?
pi_77115201
quote:

[..]

hij is geweldig. wil daar ook nog een keer motor rijden. volgend jaar of zo
pi_77115243
ik geef graag aan de WSPA en aan de kankerstichting en ik geef bijna altijd aan straatmuzikanten (vind ikzelf ook heel aardig van mezelf ) verder heb ik bedacht dat de nierstichting ook maar op mijn lijstje moet nu ik zelf nierpatient ben
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  donderdag 21 januari 2010 @ 21:22:18 #190
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_77115480
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 21:14 schreef Memento-Mori het volgende:
wat ik alleen niet snap is dat iedereen nu loopt te zeuren dat er zo'n radio/tvactie is maar over een week lang dat serious request en continue malariageneuzel hoorde je niemand.
Dat ben ik helemaal met je eens!
Ik heb ook echt niets tegen deze actie en ik heb het louter over mijn eigen (onbeduidende) wens dat ik gewoon WIDM wil kijken nu.
Je zal mij niet horen zeggen dat zo'n actie niet mag of moet. Het is alleen niet mijn trigger om dan opeens iets te geven.

Ik vind het wel reuze bijzonder dat de omroepen nu zo samenwerken (dat vind ik vanuit mijn vakgebied toch wel historisch) en ik denk stiekem dat Mies de oorzaak is dat we in ons nationale geheugen hebben opgeslagen dat we vrijgeving moeten zijn. Er wordt altijd mooi gedoneerd, ook bij SQ inderdaad!
  donderdag 21 januari 2010 @ 21:23:13 #191
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_77115536
quote:

[..]

Bruce staat altijd garant voor leuke actiefilms ... daar is niets mis mee op zijn tijd
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh die ken ik niet!

Ik zal de filmman hier eens een zoekopdracht geven.
pi_77115603
ik geef niks aan de goede doelen die donateurs op straat werven, die lui krijgen er dik voor betaald en hebben geen enkele compassie maar willen gewoon makkelijk en snel geld en provisies verdienen, dan betaal je als het ware rechtstreeks hun salaris . collectes geef ik wel aan en aan de kleinere goede doelen maar nu heb ik ook gedoneerd maar ik zie het niet zitten om lid te worden van iers en daardoor verplicht te zijn elke zoveel tijd te doneren
pi_77115719
ik ook niet hoor memo, wij geven wanneer we willen en de ene keer is het het een en de andere iets anders Ik geef ook geen enorme bedragen, maar goed alle beetjes helpen zeggen ze altijd
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_77115831
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 21:22 schreef Duderella het volgende:

[..]

Dat ben ik helemaal met je eens!
Ik heb ook echt niets tegen deze actie en ik heb het louter over mijn eigen (onbeduidende) wens dat ik gewoon WIDM wil kijken nu.
Je zal mij niet horen zeggen dat zo'n actie niet mag of moet. Het is alleen niet mijn trigger om dan opeens iets te geven.

Ik vind het wel reuze bijzonder dat de omroepen nu zo samenwerken (dat vind ik vanuit mijn vakgebied toch wel historisch) en ik denk stiekem dat Mies de oorzaak is dat we in ons nationale geheugen hebben opgeslagen dat we vrijgeving moeten zijn. Er wordt altijd mooi gedoneerd, ook bij SQ inderdaad!
Maar toch denk ik dat zo'n actie wel nodig is en ook werkt om een deel van de mensen wakker te schudden. Mensen zijn egoisten en dit is voor velen een ver van hun bed show waar ze zich echt niet vrijwillig in gaan verdiepen, door dit soort shows met af en toe liveverbindingen in het land en af en toe mensen die erbij betrokken zijn aan het woord te laten bereik je die mensen wel.
  donderdag 21 januari 2010 @ 21:30:30 #195
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_77115968
Carise van Houten die zingt met Kane.

Houdt het dan nooit op!!!.
Poef.....gone! ©golfer
pi_77115973
Wilders zit ook in het belteam trouwens, als ik al zou bellen zou ik toch heel snel de hoorn erop gooien als hij op zou nemen
  Moderator / Redactie Sport donderdag 21 januari 2010 @ 21:31:14 #197
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_77116016
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 21:30 schreef golfer het volgende:
Carise van Houten die zingt met Kane.

Houdt het dan nooit op!!!.
Ik hoor alleen maar Carice en een schaap.
  donderdag 21 januari 2010 @ 21:33:13 #198
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_77116149
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 21:24 schreef Memento-Mori het volgende:
ik geef niks aan de goede doelen die donateurs op straat werven, die lui krijgen er dik voor betaald en hebben geen enkele compassie maar willen gewoon makkelijk en snel geld en provisies verdienen, dan betaal je als het ware rechtstreeks hun salaris . collectes geef ik wel aan en aan de kleinere goede doelen maar nu heb ik ook gedoneerd maar ik zie het niet zitten om lid te worden van iers en daardoor verplicht te zijn elke zoveel tijd te doneren
Óh irritant zijn die lui ja. Die helpen het imago van goede doelen eerder om zeep dan dat ze eraan bijdragen (wat mij betreft).
Ik roep altijd al NEE voordat ze iets kunnen zeggen.

Laatst hoorde ik zo'n studentje achter me sissen: 'Neekutwijf'
  donderdag 21 januari 2010 @ 21:37:01 #199
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_77116393
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 21:28 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

Maar toch denk ik dat zo'n actie wel nodig is en ook werkt om een deel van de mensen wakker te schudden. Mensen zijn egoisten en dit is voor velen een ver van hun bed show waar ze zich echt niet vrijwillig in gaan verdiepen, door dit soort shows met af en toe liveverbindingen in het land en af en toe mensen die erbij betrokken zijn aan het woord te laten bereik je die mensen wel.
Kijk het is gewoon heel simpel: als dit miljoenen oplevert waar wat goeds mee wordt gedaan, wie zouden wij dan zijn om het onzin te vinden. En het triggert inderdaad kennelijk heel veel mensen en dat is alleen maar prima.
En wat is één TV-avondje nou ook, eigenlijk. Als je dat al niet kan 'missen'...
  donderdag 21 januari 2010 @ 21:37:15 #200
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_77116415
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 21:33 schreef Duderella het volgende:

Laatst hoorde ik zo'n studentje achter me sissen: 'Neekutwijf'
dat was een student met mensenkennis
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 21 januari 2010 @ 21:38:56 #201
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_77116527
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 21:30 schreef Memento-Mori het volgende:
Wilders zit ook in het belteam trouwens, als ik al zou bellen zou ik toch heel snel de hoorn erop gooien als hij op zou nemen
Ik zou iets onaardigs zeggen.

'Koeienneuker!!!'

Of gewoon even overgeven en het opnieuw proberen.
  donderdag 21 januari 2010 @ 21:39:04 #202
55709 Stereotomy
pi_77116537
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 21:30 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik zou hem vragen welk merk wax hij gebruikt voor z'n haar
pi_77116589
ik zou wilders vragen wanneer hij nou eens stopt met zijn haar verven denk ik.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  donderdag 21 januari 2010 @ 21:40:07 #204
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_77116601
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 21:37 schreef golfer het volgende:

[..]

dat was een student met mensenkennis
Oeh!
pi_77116653
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 21:15 schreef Den_Haag het volgende:
SUNNYYYYYYYYYYYY
Jaaaaaa!!!!!

Kortgewiekt en zo.. heb ze weer goed doan!

Oh en Dude
pi_77116763
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 21:38 schreef Duderella het volgende:

[..]

Ik zou iets onaardigs zeggen.

'Koeienneuker!!!'

Of gewoon even overgeven en het opnieuw proberen.
of dat idd
  Moderator / Redactie Sport donderdag 21 januari 2010 @ 21:42:54 #207
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_77116803
[quote]Op donderdag 21 januari 2010 21:39 schreef DarkElf het volgende:
[/quote

Ik zou vragen waarom zijn Hongaarse vrouw twee paspoorten heeft .
  donderdag 21 januari 2010 @ 21:43:25 #208
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_77116835
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 21:40 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Jaaaaaa!!!!!

Oh en Dude
Dan kejje nou wel effe een fotooo plaatse om ons te kompaseren voor alle gelede leed.

Zit het goed?
pi_77116985
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 21:43 schreef Duderella het volgende:

[..]

Dan kejje nou wel effe een fotooo plaatse om ons te kompaseren voor alle gelede leed.

Zit het goed?
Jup.. goed afgerichte kapster..
Foto moet nog ff wachten hoor.. moet ik al die zooi weer uit de kast trekken en zo, en ik denk niet dat mijn kop jullie leed veel beter maakt.. eerder erger
  donderdag 21 januari 2010 @ 21:46:01 #210
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_77116999
Op de een of andere manier word ik niet meer warm van dit soort nationale TV acties. Het is allemaal goed bedoeld en het doel is goed, maar ik heb het gevoel dat de helft van die bekende Nederlanders vooral de eigen carrière op loopt te poetsen en de helft van de gevende Nederlanders het eigen egocentrisme en de eigen intolerantie loopt af te kopen.
Gek genoeg heb ik dit cynische gevoel bij kleinschaliger acties dan weer niet. Maar goed, ik ben zelf uiteraard ook hypocriet als het er op aan komt.

Tot zover mijn overpeinzing. En nu maar weer hopen dat Geert gebeld wordt door een gul gevende moslim gemeenschap
pi_77117010
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 21:43 schreef Duderella het volgende:

[..]

Zit het goed?
ja pics or... nou ja je kent het wel sun
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_77117088
ik heb geen geld te missen, maar ik sponsor de kinderen wel die wat doen voor de kinderen in haïtie. Ik eet liever een boterham minder!
pi_77117100
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 21:46 schreef DarkElf het volgende:

[..]

ja pics or... nou ja je kent het wel sun
Well.. I guess than it just didn't happen ey..
  donderdag 21 januari 2010 @ 21:48:28 #214
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_77117141
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 21:46 schreef TAV74 het volgende:
. En nu maar weer hopen dat Geert gebeld wordt door een gul gevende moslim gemeenschap

Kan ie niet ook gelijk zijn eigen haar gaan veilen?
Poef.....gone! ©golfer
pi_77117149
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 21:40 schreef Sunnythesun het volgende:

Zegt ze?
  donderdag 21 januari 2010 @ 21:53:23 #216
55709 Stereotomy
pi_77117454
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 21:42 schreef borisz het volgende:
[quote]Op donderdag 21 januari 2010 21:39 schreef DarkElf het volgende:
[/quote

Ik zou vragen waarom zijn Hongaarse vrouw twee paspoorten heeft .
Omdat ze geen moslim is. Wilders is niet anti-buitenlanders, hij is anti-moslims.
  donderdag 21 januari 2010 @ 21:54:57 #217
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_77117537
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 21:46 schreef TAV74 het volgende:
Op de een of andere manier word ik niet meer warm van dit soort nationale TV acties. Het is allemaal goed bedoeld en het doel is goed, maar ik heb het gevoel dat de helft van die bekende Nederlanders vooral de eigen carrière op loopt te poetsen en de helft van de gevende Nederlanders het eigen egocentrisme en de eigen intolerantie loopt af te kopen.
Gek genoeg heb ik dit cynische gevoel bij kleinschaliger acties dan weer niet. Maar goed, ik ben zelf uiteraard ook hypocriet als het er op aan komt.
Ik heb dat sentiment ook wel, maar dan kun je dus ook besluiten dat jij die show niet nodig hebt. Maar de goegemeente wil wel Guus Meeuwis zien zingen met Jan Smit. En ja, als dat nou poen oplevert... tja, ik slinger er in tussentijd de cd-speler wel voor op. Wat voor last heb je er van? En dat die BN'ers het eigenlijk voor eigen parochie doen: ja natuurlijk. Maar dat zal dat Haïtiaanse kind rotten dat straks een gebroken been kan laten herzetten - van welk geld dan ook.
quote:
Tot zover mijn overpeinzing. En nu maar weer hopen dat Geert gebeld wordt door een gul gevende moslim gemeenschap
Zou Geert ophangen?
pi_77117548
hoho hij is anti Islam en de Isalmisering van nederlandhe? niet anti moslim
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  donderdag 21 januari 2010 @ 21:55:28 #219
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_77117571
oh help, dit is wel de bloody limit. Heel Volendam en een slavenkoor
pi_77117618
[/url] schreef Stereotomy het volgende:[/b]

[/quote]
Waag het niet naar de verf te vragen
  donderdag 21 januari 2010 @ 21:56:09 #221
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_77117624
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 21:55 schreef TAV74 het volgende:

Wat erg is dit.
Poef.....gone! ©golfer
pi_77117660
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 21:55 schreef DarkElf het volgende:
hoho hij is anti Islam en de Isalmisering van nederlandhe? niet anti moslim
Niet?? goh.. heb ik hem toch verkeerd begrepen geloof ik..
pi_77117673
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 21:55 schreef TAV74 het volgende:
Ik hou me vast aan de bloody mol en probeer me hierdoor heen te slepen
pi_77117720
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 21:56 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Niet?? goh.. heb ik hem toch verkeerd begrepen geloof ik..
Dat is wat hij altijd zegt
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  donderdag 21 januari 2010 @ 21:57:52 #225
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_77117740
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 21:54 schreef Duderella het volgende:

[..]

Ik heb dat sentiment ook wel, maar dan kun je dus ook besluiten dat jij die show niet nodig hebt. Maar de goegemeente wil wel Guus Meeuwis zien zingen met Jan Smit. En ja, als dat nou poen oplevert... tja, ik slinger er in tussentijd de cd-speler wel voor op. Wat voor last heb je er van? En dat die BN'ers het eigenlijk voor eigen parochie doen: ja natuurlijk. Maar dat zal dat Haïtiaanse kind rotten dat straks een gebroken been kan laten herzetten - van welk geld dan ook.
[..]
Oh, maar ik vind die hele uitzending verder prima als het resultaat heeft Maar je zit dit niet voor de lol uit.
pi_77117753
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 21:56 schreef golfer het volgende:

[..]

Wat erg is dit.
Vraag me toch af waar die talentvolle Volendammers dan zijn waar Linda het net over had..
pi_77117757
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 21:56 schreef Bluezz het volgende:
[/url] schreef Stereotomy het volgende:[/b]

Waag het niet naar de verf te vragen
zeg wat is er mis met jouw quoteknop?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_77117809
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 21:57 schreef DarkElf het volgende:

[..]

Dat is wat hij altijd zegt
En zichzelf vervolgens genadeloos weer tegenspreekt met een volgende uitspraak
pi_77117845
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 21:58 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

En zichzelf vervolgens genadeloos weer tegenspreekt met een volgende uitspraak
ja maar daar hadden we t niet over
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  donderdag 21 januari 2010 @ 21:59:34 #230
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_77117866
De Volendammers hebben gisteren trouwens gewonnen bij de Nationale IQ-test! Ene dame Smit (goh!) heeft alle deelnemers tot nu toe verslagen met een score van in de honderdveertig. Zelfs Rob Oudkerk was dommer dan de Volendamse herintreuder.
pi_77117958
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 21:59 schreef Duderella het volgende:
De Volendammers hebben gisteren trouwens gewonnen bij de Nationale IQ-test! Ene dame Smit (goh!) heeft alle deelnemers tot nu toe verslagen met een score van in de honderdveertig. Zelfs Rob Oudkerk was dommer dan de Volendamse herintreuder.
En dat IQ niet zo veel te maken heeft met muzikaal talent is dus ook meteen bewezen
  donderdag 21 januari 2010 @ 22:01:05 #232
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_77117976
quote:
Dat beetje krediet dat ze daarmee opgebouwd hebben smelt momenteel als sneeuw voor de zon
  donderdag 21 januari 2010 @ 22:01:27 #233
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_77118004
quote:
Veel vis eten schijnt goed voor je hersens te zijn.
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 21 januari 2010 @ 22:02:01 #234
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_77118036
Hup naar WIDM.
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 21 januari 2010 @ 22:02:09 #235
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_77118047
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 22:00 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

En dat IQ niet zo veel te maken heeft met muzikaal talent is dus ook meteen bewezen

Zo kun je het ook zien!
  donderdag 21 januari 2010 @ 22:02:42 #236
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_77118088
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 22:02 schreef golfer het volgende:
Hup naar WIDM.
want in aflevering 3 maakt de Mol zich bekend. Extra letten op hints dus
pi_77118089
mg=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op [url=http://forum.fok.nl/topic/1398547/5/50#dag 21 januari 2010 21:58[/url] schreef DarkElf het volgende:

[..]

zeg wat is er mis met jouw quoteknop?
[/quote]Nix hoezo
  donderdag 21 januari 2010 @ 22:03:09 #238
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_77118120
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 22:01 schreef golfer het volgende:

[..]

Veel vis eten schijnt goed voor je hersens te zijn.
Ze beweerden dat de 'inteelt' ook behulpzaam zou zijn geweest.
pi_77118136
voor t eerst dit seizoen WIDM gaat kijken, heb ik nog spannende dingen gemist?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_77118256
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 22:03 schreef DarkElf het volgende:
ZG bekende NL'ers, maar je weet eigenlijk niet waar je ze van kent.
Oh en dat japanners op alles schieten wat beweegt
SPOILER
pi_77118286
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 22:03 schreef Duderella het volgende:

Garnalenneukers zijn het
  donderdag 21 januari 2010 @ 22:06:07 #242
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_77118313
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 22:03 schreef Duderella het volgende:

In dat geval moeten we nog meer oppassen voor de volgende generatie Volemdammers.
Het percentage Wilders-stemmers was in dat dorp ook al uitzonderlijk hoog.
Zou dat ook met die inteelt te maken hebben?
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 21 januari 2010 @ 22:06:35 #243
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_77118344
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 22:03 schreef DarkElf het volgende:
Nope. Die-en-die-acteur-van-dat-en-dat-hip-jongeren-programma-doet-mee-en-dus-ligt-Loretta-Schrijver-eruit-en-iedereen-houdt-zijn-boekje-bij!!
pi_77118374
*glaasje wijn inschenkt..

eindelijk WIDM
pi_77118422
"Goed zo buurvrouw! Je hebt hem bijna!"
pi_77118451
tnx dude en Bluezz
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_77118606
Oh fuck!! ik moet nog groente snijden!! Had mijn collega's beloofd voor morgen een couscous-lunch-salade mee te nemen
pi_77118608
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 22:06 schreef Sunnythesun het volgende:
*glaasje wijn inschenkt..

eindelijk WIDM
Dat ja
  Moderator / Redactie Sport donderdag 21 januari 2010 @ 22:11:46 #249
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_77118699
De opdracht voor wetenschapsleer al om 22.00 verstuurd .

Na WIDM kan ik rustig gaan slapen
  donderdag 21 januari 2010 @ 22:11:50 #250
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_77118706
me gaat richting bedje met mr en film
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  donderdag 21 januari 2010 @ 22:33:52 #251
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_77120024
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 21:17 schreef Duderella het volgende:

[..]

Dude... toch?
Jeuj
  donderdag 21 januari 2010 @ 22:34:39 #252
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_77120061
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 22:11 schreef MissHobje het volgende:
me gaat richting bedje met mr en film
Lekker hoor, sweet dreams
pi_77121617
ik ga naar bed, gezellig met de mr

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  donderdag 21 januari 2010 @ 23:01:20 #254
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_77121643
Ik blijf bij Erik als de mol.
Poef.....gone! ©golfer
pi_77121666
Er worden veel mr.s naar bed gebracht lately
pi_77122095
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 23:01 schreef golfer het volgende:
Ik blijf bij Erik als de mol.
Ik zit nu op Frits (neeeeee niet letterlijk ) maar dat kan zomaar weer veranderen.
pi_77122301
Zitten we samen op Fruts, Son
pi_77122592
ik denk kim of hind. Maar dat kan volgende week weer anders zijn. En nu ga ik echt slapen, bye!
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_77122615
Dan istie nu wel hastikke plat!

Ohnee. was niet letterlijk..

Ik moest maar eens naar bed gaan geloof ik
pi_77122632
Ja hoi Ik ga mezelf zo naar bed brengen. Mag dat ook? Er is hier geen mrs nl. tenzij iemand zin heeft om me in te stoppen?

* PdeHoog zoekt dekking
pi_77122681
Heb al iets boven om in te stoppen, sorry..
pi_77122788
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 23:21 schreef Sunnythesun het volgende:
Heb al iets boven om in te stoppen, sorry..
Sam wil helemaal niet ingestopt worden joh. Die wil gewoon bovenop de dekens kruipen en dan lekker op je benen gaan liggen of zo
pi_77122863
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 23:23 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Sam wil helemaal niet ingestopt worden joh. Die wil gewoon bovenop de dekens kruipen en dan lekker op je benen gaan liggen of zo
Weheheh.. Sammetje gaat zo mooi beneden in de gang in zijn mandje Maar ja, dat is wel waar, die stop ik ook altijd even in (als in: kus op de neus en een aai over zijn bolletje)
pi_77123690
slaap lekker allemaal!

voor Sam
  donderdag 21 januari 2010 @ 23:51:38 #265
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_77124048
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 23:24 schreef Sunnythesun het volgende:

Weheheh.. Sammetje gaat zo mooi beneden in de gang in zijn mandje Maar ja, dat is wel waar, die stop ik ook altijd even in (als in: kus op de neus en een aai over zijn bolletje)
Dat doe ik ook altijd bij Bluezz.
Poef.....gone! ©golfer
pi_77124167

pi_77124696
Zo, hehe, eindelijk bijgelezen. Maar nu weet ik niet meer wát allemaal... Wat er is blijven hangen:

Tezz, sterkte met je haar, het groeit wel terug, nmaar het blijft klote!
Bluezz, kapotte quote-knop?
FC: welkom terug!!
MeMo & DH: Veel plezier in Elysium! Het is wel een gróót complex, je raakt er zo verdwaald
Sunny en wederhelft ook gesnoeid, wel goed gegaan?
En over Haïti: tragisch hoor. Maar ik hou de hand op de knip. 30 miljoen zonder mijn bijdrage, niemand die het mist.

En ik werd haske kotsbeu van dat serious request malaria gedoe. Ik heb expres een week lang 538 geluisterd. Nouja, ook omdat ik Giel Beelen een eerste klas *iehl* vind.

Nou, morgen dagje vrij en dan weekend en maandag werken *pfffft* Ik ga slapen, kijken of kaas er nog ligt
pi_77125497
Leinemeis, rust lekker uit morgen, ik ga het weer een dagje proberen
  vrijdag 22 januari 2010 @ 00:45:32 #269
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_77125724
En ik mag alweer weekend vieren.

Oh, en zondag gaan we dus het nieuwe Rijswijkse woninkje van kids en kleine babypangan bekijken.
Poef.....gone! ©golfer
  vrijdag 22 januari 2010 @ 06:41:41 #270
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_77128700
*licht weer aandoet*
  vrijdag 22 januari 2010 @ 06:45:10 #271
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_77128725
Mogguh allemaal trouwens, volgende week gaat het weer terug vriezen geloof ik
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 22 januari 2010 @ 07:03:41 #272
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_77128796
Mogge

Laatste college wetenschapsleer
  vrijdag 22 januari 2010 @ 07:20:03 #273
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_77128862
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 07:03 schreef borisz het volgende:
Mogge

Laatste college wetenschapsleer
Ah, dat is goed borisz succes!
pi_77128890
goeiemorgen
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_77129003
Succes Borisz!

Morguh DE en kaas!
  vrijdag 22 januari 2010 @ 07:52:29 #276
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_77129046
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 00:09 schreef Leintjeuh het volgende:
Sunny en wederhelft ook gesnoeid, wel goed gegaan?
Ik denk het wel, het is in ieder geval op de goede lengte. Het werd zo langzaam wel heel erg lang, ga ik me op mijn werk toch altijd wat ongemakkelijk bij voelen

Bij Son zit het het leuk
pi_77129079
Goedemorgen
Jullie gaan veel te hard
pi_77129104
Goedemorgen!

Gister geen tijd om te fokken, heb zowat de hele avond aan mijn haar zitten frutten (en De Mol gekeken natuurlijk). Mijn haar zit eigenlijk best leuk. Dus ik moet niet mopperen. Ik zal straks eens kijken of ik een foto kan maken.........
pi_77129109
we wonen ook echt in een dorp he? sta ik net de mr uit te zwaaien, zie ik ineens een konijn over de stoep crossen met de kat van de buren erachteraan (hij was hem wel iets verderop weer kwijt maar toch, zag er funny uit)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_77129111
ja doe dat tezz! ben benieuwd hoe het zit
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_77129140
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 08:02 schreef DarkElf het volgende:
ja doe dat tezz! ben benieuwd hoe het zit
Het is in laagjes geknipt en valt net boven mijn schouder. Een beetje leuk springerig naar buiten zeg maar. Een hele volle bob dus zeg maar. Er moet vanavond nog een likje verf door en dan zal ik eens fotogeniek voor de camera gaan zitten...
pi_77129144
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 08:02 schreef DarkElf het volgende:
we wonen ook echt in een dorp he? sta ik net de mr uit te zwaaien, zie ik ineens een konijn over de stoep crossen met de kat van de buren erachteraan (hij was hem wel iets verderop weer kwijt maar toch, zag er funny uit)
Leuk is dat he! Hier ook vaak konijntjes. Niet in de tuin, maar wel op de grasvelden overal. Leuk hoor!
pi_77129182
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 08:07 schreef Tezz het volgende:

[..]

Leuk is dat he! Hier ook vaak konijntjes. Niet in de tuin, maar wel op de grasvelden overal. Leuk hoor!
ja is zeker leuk als ik 's ochtends vroeg ga hardlopen kom ik ook vaak konijntjes tegen of soms eekhoorntjes
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_77129197
Ik ga nu ook maar eens konijntjes spotten. Kind naar school brengen en boodschappen doen!
pi_77129223
bye! ik ga zo ontbijten
oeh en moet nog iets voor mijn moeders verjaardag halen, die was 2e kerstdag al jarig maar heb haar nog niet gezien...
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_77129370
toch eerst maar eens hardlopen, tis lekker weer ervoor.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_77129377
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 08:10 schreef DarkElf het volgende:

[..]

ja is zeker leuk als ik 's ochtends vroeg ga hardlopen kom ik ook vaak konijntjes tegen of soms eekhoorntjes
Eekhoorntjes

En ik las te snel en ik las 'voor haar tweede verjaardag' was echt even een momentje
  vrijdag 22 januari 2010 @ 09:08:15 #288
55709 Stereotomy
pi_77129881

werken,zwemmen, rest van van de dag studeren
  vrijdag 22 januari 2010 @ 09:09:27 #289
55709 Stereotomy
pi_77129902
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 08:01 schreef Tezz het volgende:
Goedemorgen!

Gister geen tijd om te fokken, heb zowat de hele avond aan mijn haar zitten frutten (en De Mol gekeken natuurlijk). Mijn haar zit eigenlijk best leuk. Dus ik moet niet mopperen. Ik zal straks eens kijken of ik een foto kan maken.........
vrouwen
pi_77129911
eekhoorntjes Hier is er een kudde ganzen verdwaald, het zijn er zo'n 25, ze horen aan de overkant eigenlijk.
pi_77130210
les 19 ging prima, het lag dus duidelijk aan de mist van de week, mist en ik liggen elkaar niet met hardlopen.

* DarkElf is tevreden

alleen jammer van dat uitelkaar gereten konijntje wat ik onderweg in t bos zag liggen
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_77130319
dat krijg je dan van het hardlopen, uitelkaar gespatte konijnen
pi_77130367
Volgens mij ga ik nog een klein uurtje slapen..
pi_77130439
zo te zien was er een gevecht geweest, overal lagen stukken bont arm beest en bah!
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_77132348
Ik leef nog HOE'A !!!!

En zit op een dooie kazerne zonder internet.... ARG !

owja.... en ik moet weer gaan.... meh !

veel plezier dit weekend iedereen
pi_77132392
Ewww DE, dan ben ik toch blij dat ik meestal in de stad loop

LieLie, howzit? Houd je 't nog vol?
pi_77132456
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 10:49 schreef ColdFeet het volgende:
Ewww DE, dan ben ik toch blij dat ik meestal in de stad loop
nou ja meestal, lees bijna altijd dus, kom ik levende konijnen en eekhoorns tegen en in t bos vind ik zo lekker lopen, geen last van stinkende auto's en brommers en stomme voetgangers voor je enzo
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_77132618
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 10:49 schreef ColdFeet het volgende:

LieLie, howzit? Houd je 't nog vol?
Ja, komt goed hoor! Tentamen van gisteren ging voor m'n gevoel helemaal niet zo slecht.
Alleen die wordt zo ontzettend streng nagekeken.. Het vorige deel van het vak hebben nog maar 3 of 4 mensen gehaald uit onze klas. En bij deze kwam de helft uberhaupt niet opdagen

En gister dus een hele lange dag, laat thuis ook. Vanmorgen weer om half 8 weg om iets te regelen.
En toen was ik om kwart over negen thuis en dacht ik na een half uurtje: dit heeft geen zin :p
Dus heb nog even een uurtje op bed gelegen..

En nu heb ik het zwaarste tentamen gehad, en ook het grootste deel. Dus een re-de-lijk relaxed weekend..
Kan ik nog wel een weekje door!
pi_77132855
't Is natuurlijk wel beter voor je gewrichten, DE. Ik vind in de stad lopen altijd wel gezellig. Zolang ik geen bekenden tegenkom Maar als ik bos in de buurt had, zou ik daar liever rennen, ja.

LieLie, nou, dat valt mee. Genoeg slapen doet echt wonderen in een tentamenweek. Ook goed eten hè!
pi_77132906
doe denk ik van de 4 km 1 km in het bos dus het valt mee. de rest gewoon op asfalt, zeker als het nattig is is je weg zoeken in het bos best vermoeiend
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')