quote:Op donderdag 21 januari 2010 04:11 schreef SeaOfLove het volgende:
en de wekker wordt ookal over 3 uur wakker
Beterschapquote:Op donderdag 21 januari 2010 08:39 schreef Bluezz het volgende:
beroerd, hoofdpijn, keelpijn, misselijk, duizelig etc![]()
heb me net ziek gemeld dusik hop mijn bed maar weer in
iets technisch op een TU in Eindhovenquote:Op donderdag 21 januari 2010 09:56 schreef LieLie het volgende:
zo, in elk geval op school.
wat doe voor studie jij stereo?
quote:Op donderdag 21 januari 2010 10:21 schreef SeaOfLove het volgende:
@ P: wel zo goed dat ik me heb verslapen, gelukkig op tijd wakker om te wisselen met een andere moeder. Ik ga nu voor baaldag nr3Voel me echt zo kut dat ik me verslapen heb, dat is niks voor mij, ben heel de week gewoon om een uur of 7 mijn bed uit zonder wekker terwijl ik bij wijze van een gat in de dag kan slapen...heb het echt even helemaal gehad. Ik had echt zo erg zin in vanochtend. Crisis hoe moet dat dan straks met opleiding, daar zal ik ook wel in falen. Als ik daar aan denk krijg ik helemaal de zenuwen, wat een onzekere trut ben ik! Bah! Zieligdoenmodusuit.
Kom net thuis na een half dagje werken en tref dus inderdaad nog een zielig hoopje mensquote:Op donderdag 21 januari 2010 08:39 schreef Bluezz het volgende:
beroerd, hoofdpijn, keelpijn, misselijk, duizelig etc![]()
heb me net ziek gemeld dusik hop mijn bed maar weer in
oh wat klote is dat!quote:Op donderdag 21 januari 2010 13:24 schreef Mirjam het volgende:
Sol, bloes, de, allemaal
ik interweb nu vanaf mn ipod, laptop is gecrasht en dood. 1 van de belangrijkste di gen voor me momenteel, dus het drama is compkeet
Neee. Verven (in een andere kleur dan zwart) is altijd een probleem, omdat mijn haar zo donker is is het moeilijk om het lichter te maken.quote:Op donderdag 21 januari 2010 13:55 schreef DarkElf het volgende:
een lekker vlot pittig rood koppie een idee tezz?
straks eens kijken, zit nu op mijn telefoon op fok. Maar have fun bij de kapper! je komt nog steeds niet naar de meet?quote:Op donderdag 21 januari 2010 13:57 schreef Tezz het volgende:
[..]
Neee. Verven (in een andere kleur dan zwart) is altijd een probleem, omdat mijn haar zo donker is is het moeilijk om het lichter te maken.
Ik laat het weer zo knippen als die foto die in mijn fobo staat. Beetje rare foto, maar you get the picture....
Is altijd leuk naar de kapper met dochter. Die neemt dat zooo serieus, is gewoon geweldig om zo'n kleine frummel in zo''n grote stoel te zien zitten en heel serieus met haar uiterlijk bezig is.... En ontspanning voor mama, dus dat wordt een fijn middagje! En natuurlijk heb ik daarna geen tijd meer om voedzaam eten op tafel te zetten, dus we gaan ook nog lekker frietjes halen!quote:Op donderdag 21 januari 2010 14:01 schreef DarkElf het volgende:
[..]
straks eens kijken, zit nu op mijn telefoon op fok. Maar have fun bij de kapper! je komt nog steeds niet naar de meet?
klinkt als een leuke middag idd.quote:Op donderdag 21 januari 2010 14:02 schreef Tezz het volgende:
[..]
Is altijd leuk naar de kapper met dochter. Die neemt dat zooo serieus, is gewoon geweldig om zo'n kleine frummel in zo''n grote stoel te zien zitten en heel serieus met haar uiterlijk bezig is.... En ontspanning voor mama, dus dat wordt een fijn middagje! En natuurlijk heb ik daarna geen tijd meer om voedzaam eten op tafel te zetten, dus we gaan ook nog lekker frietjes halen!
En nee, de meet gaat aan mij voorbij...
Da's kutquote:Op donderdag 21 januari 2010 13:24 schreef Mirjam het volgende:
Sol, bloes, de, allemaal
ik interweb nu vanaf mn ipod, laptop is gecrasht en dood. 1 van de belangrijkste di gen voor me momenteel, dus het drama is compkeet
Ik heb net een goed gesprek gevoerd op kantoor, gebaseerd op positiviteit, over een reeds uitgekauwd onderwerp in een project: iets waar wij als IT-ers al maanden over zeuren gaat nu eindelijk gebeurenquote:
tis wat vaag maar dat maakt niets uit. Fijn al die positiviteitquote:Op donderdag 21 januari 2010 14:14 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik heb net een goed gesprek gevoerd op kantoor, gebaseerd op positiviteit, over een reeds uitgekauwd onderwerp in een project: iets waar wij als IT-ers al maanden over zeuren gaat nu eindelijk gebeurenDamn...ik ben nu één brok positiviteit
Ik zou mezelf bijna een schouderklopje geven
sorry dat het zo vaag blijft, maar ik heb geen idee of er iemand meeleest zeg maar
Dat P.quote:Op donderdag 21 januari 2010 14:17 schreef DarkElf het volgende:
tis wat vaag maar dat maakt niets uit. Fijn al die positiviteit
Hmmm, heb voor die vrijdag nog niks in de agenda staanquote:Op donderdag 21 januari 2010 14:40 schreef Memento-Mori het volgende:
ik heb iets stoms gedaanheb via vakantieveilingen geboden op een beautyarragement bij elysium en gewonnen, voor een aardig leuk prijsje maaarrrr het is geldig tot 31-01
en je kan er heul niet met he ov komen
dus dat wordt een enkeltje MP of er moet hier iemand zijn die volgende week donderdag of vrijdag kan en een auto heeft
![]()
die mag dan van mij gratis mee
ik breng 'm vanavond naar m'n broertje, die krjkgt 'm vast we gefixt. ergste vind ik als de bestanden die erop staan niet gered kunnen worden, er staan nl. vee foto's en bestanden op de belangrijk voor me zijn, en niet gebackupped zijnquote:Op donderdag 21 januari 2010 14:31 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat P.maar
hoor.
Rot Mir, je lappie kapoetIs er niks in V&A te regelen voor een kopie?
Wat is er precies gebeurd?quote:Op donderdag 21 januari 2010 14:54 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik breng 'm vanavond naar m'n broertje, die krjkgt 'm vast we gefixt. ergste vind ik als de bestanden die erop staan niet gered kunnen worden, er staan nl. vee foto's en bestanden op de belangrijk voor me zijn, en niet gebackupped zijn
het zou me serieus nog niet uitmaken ook, je bent toch naakt met allemaal menschen oh en er zit ook een rassul modder of chocolade ritueel bij en een lunchquote:Op donderdag 21 januari 2010 14:53 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Hmmm, heb voor die vrijdag nog niks in de agenda staan
Ik herken het helemaal... mijn pc is een paar weken geleden ook gecrashed. Gelukkig had ik mijn man toevallig laatst nog een dvd-tje laten branden met al mijn foto's....quote:Op donderdag 21 januari 2010 14:54 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik breng 'm vanavond naar m'n broertje, die krjkgt 'm vast we gefixt. ergste vind ik als de bestanden die erop staan niet gered kunnen worden, er staan nl. vee foto's en bestanden op de belangrijk voor me zijn, en niet gebackupped zijn
Is het een schijfcrash dan? Zo niet, dan is het sowieso geen probleem.quote:Op donderdag 21 januari 2010 14:54 schreef Mirjam het volgende:
[..]
weet ik niet. begon met avast die flipte, er was een dll bestand dat niet weg kon. ik dacht opnieuws opstarten en in veilige modus verwijderen, foute gedachte.quote:Op donderdag 21 januari 2010 14:59 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Is het een schijfcrash dan? Zo niet, dan is het sowieso geen probleem.
ja, het is je dan veel waard he?quote:Op donderdag 21 januari 2010 14:59 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ik herken het helemaal... mijn pc is een paar weken geleden ook gecrashed. Gelukkig had ik mijn man toevallig laatst nog een dvd-tje laten branden met al mijn foto's....
Uiteindelijk hebben we het oude pc-tje nog wel kunnen redden (er bleek achteraf alleen maar een kapotte videokaart in te zitten), maar ik was toch erg blij met mijn dvd-tje met foto's!
Mijn werkbestanden en opgeslagen email kon me gestolen worden........ Die foto's was toch wel erg balen geweest! Ik druk namelijk nauwelijks iets af en heb de laatste vijf jaar alleen maar digi foto's....quote:Op donderdag 21 januari 2010 15:03 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ja, het is je dan veel waard he?
Ik stop standaard mijn kop onder de kraan als ik geknipt en geföhnd benquote:Op donderdag 21 januari 2010 15:01 schreef Tezz het volgende:
Het is gruwelijk koud buiten trouwens. Ik hoop dat manlief op tijd thuis is zodat ik met de auto naar de kapper kan... Anders zit mijn haar straks weer heel mooi en verwaait het helemaal buiten...
nou dit is zeker niet boven de prijs en ik had ook gewoon gekund met mams ofzo maar 20min lopen vanaf een bushalte is gewoon niet echt handigquote:Op donderdag 21 januari 2010 15:06 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb zo'n geheugenstickje gekocht en als ik nieuwe foto's op mijn pc heb, stop ik meteen dat ding erin.
Niet dat met mijn laatste crash alles gered is, want documenten en muziek en mail was ik vergeten
MeMo, ik denk dat er heel veel mensen zich ook niet bewust zijn van het bieden op vak.veilingen dat ze soms boven de normale prijs zitten te biedenHet is trouwens erg verslavend, dus pas op en hopelijk wil er iemand mee!
nope, thuiswerkdagjequote:Op donderdag 21 januari 2010 14:58 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
het zou me serieus nog niet uitmaken ook, je bent toch naakt met allemaal menschen oh en er zit ook een rassul modder of chocolade ritueel bij en een lunchmaar je moet overdag vast gewoon arbeiten
Als je PC nog een deel van de opstartprocedure doorloopt zit je goed waarschijnlijk. Bij een schijfcrash krijg je nog net even de bios informatie te zien en is het vervolgens direct afgelopen.quote:Op donderdag 21 januari 2010 15:03 schreef Mirjam het volgende:
[..]
weet ik niet. begon met avast die flipte, er was een dll bestand dat niet weg kon. ik dacht opnieuws opstarten en in veilige modus verwijderen, foute gedachte.
een eindeloze loop van opstarten, bsod en afsluiten was het gevolg.
Omdat ik het ergens anders ook al had genoemdquote:Op donderdag 21 januari 2010 14:52 schreef PdeHoog het volgende:
Sorry jongensVolgende keer doe ik minder vaag
Dus ik ben blijquote:Nou ja...we zouden een migratie van een applicatie uit gaan voeren in 6 avonden van pak'em beet 18:00 tot 01:30 oid. Dat is nu teruggebracht tot twee zaterdagen tot 19:00 uur
Wat hij zegt iddquote:Op donderdag 21 januari 2010 15:13 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Als je PC nog een deel van de opstartprocedure doorloopt zit je goed waarschijnlijk. Bij een schijfcrash krijg je nog net even de bios informatie te zien en is het vervolgens direct afgelopen.
nou dit is zeker niet boven de prijs en ik had ook gewoon gekund met mams ofzo maar 20min lopen vanaf een bushalte is gewoon niet echt handigquote:Op donderdag 21 januari 2010 15:11 schreef Memento-Mori het volgende:
[quote]Op donderdag 21 januari 2010 15:12 schreef Den_Haag het volgende:
nope, thuiswerkdagje
Als je serieus mee zou willen en beloofd niet gillend weg te rennenquote:
Juhquote:
She is alivequote:
sauna en die dingen zijn heerlijk. en de agenda is nog leeg. als jij niet gillend weg rent voor mijquote:Op donderdag 21 januari 2010 15:21 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Als je serieus mee zou willen en beloofd niet gillend weg te rennenkunnen we kijken of we t gaan doen, heb t ook in V&A staan en op MP maar ga liever gewoon zelf natuurlijk
Heel verstandig. ff rusten is goedquote:Op donderdag 21 januari 2010 15:23 schreef freecell het volgende:
[..]
Juh
Meeste is klaar. De i wacht nog op een paar kleine puntjes, maar nu eerst even gewoon zitten
heb je even een pm gestuurdquote:Op donderdag 21 januari 2010 15:40 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
sauna en die dingen zijn heerlijk. en de agenda is nog leeg. als jij niet gillend weg rent voor mij
quote:Op donderdag 21 januari 2010 15:50 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
heb je even een pm gestuurd
Verlegen ben ik maar af en toequote:Op donderdag 21 januari 2010 16:11 schreef DarkElf het volgende:
ik ben een verlegen troela die een meet al eng vind, laat staan dus dat ik mijn nakie durf![]()
tussen echte vreemden maakt mij echt helemaal niets uitquote:Op donderdag 21 januari 2010 16:26 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Verlegen ben ik maar af en toeMaar in mijn nakie tussen vreemden is ook niet helemaal mijn ding hoor
Als je mij echt wil straffen moet je mij naar een sauna sturen.quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:26 schreef PdeHoog het volgende:
Verlegen ben ik maar af en toeMaar in mijn nakie tussen vreemden is ook niet helemaal mijn ding hoor
Whehehehehehehequote:Op donderdag 21 januari 2010 16:35 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Als je mij echt wil straffen moet je mij naar een sauna sturen.
quote:
Is goedquote:Op donderdag 21 januari 2010 16:43 schreef Bluezz het volgende:
[..]![]()
Zullen we samen gaan onsaunaaien?
quote:Qua overgewicht , ik had het 20/30 kilo geleden ook al hoor, dat ik het niks vond
Sauna is iddquote:Op donderdag 21 januari 2010 16:19 schreef Isabeau het volgende:
SaunaZoooo lang geleden dat ik ben geweest en Elysium is helemaal te gek
Veel plezier hoor!
ik ga met DHquote:Op donderdag 21 januari 2010 16:11 schreef DarkElf het volgende:
wat leuk memo en hopen idd dat je iemand, dh? , vindt om mee te gaan.ik ben een verlegen troela die een meet al eng vind, laat staan dus dat ik mijn nakie durf
![]()
Was dat je laatste keer? Jeetje...daarna ben ik nog wel met Lein geweestquote:Op donderdag 21 januari 2010 17:00 schreef Den_Haag het volgende:
Sauna is idd
Laatste keer voor mij weet je nog wel
quote:Op donderdag 21 januari 2010 17:00 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik ga met DHbeter dan het tegen veel verlies verkopen en nu kan ik er zelf ook van genieten, kan t wel gebruiken iig. Dus opgelost, toen ik belde om te reserveren zei ze aan de telefoon dat het verlengd was naar 31-03, ja dat weet jedan ook pas als je belt maar goed tis geregeld
heerlijk, ben benieuwd hoe jullie het gaan hebben samenquote:Op donderdag 21 januari 2010 17:00 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik ga met DHbeter dan het tegen veel verlies verkopen en nu kan ik er zelf ook van genieten, kan t wel gebruiken iig. Dus opgelost, toen ik belde om te reserveren zei ze aan de telefoon dat het verlengd was naar 31-03, ja dat weet jedan ook pas als je belt maar goed tis geregeld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |