quote:Op donderdag 21 januari 2010 04:11 schreef SeaOfLove het volgende:
en de wekker wordt ookal over 3 uur wakker
Beterschapquote:Op donderdag 21 januari 2010 08:39 schreef Bluezz het volgende:
beroerd, hoofdpijn, keelpijn, misselijk, duizelig etc![]()
heb me net ziek gemeld dusik hop mijn bed maar weer in
iets technisch op een TU in Eindhovenquote:Op donderdag 21 januari 2010 09:56 schreef LieLie het volgende:
zo, in elk geval op school.
wat doe voor studie jij stereo?
quote:Op donderdag 21 januari 2010 10:21 schreef SeaOfLove het volgende:
@ P: wel zo goed dat ik me heb verslapen, gelukkig op tijd wakker om te wisselen met een andere moeder. Ik ga nu voor baaldag nr3Voel me echt zo kut dat ik me verslapen heb, dat is niks voor mij, ben heel de week gewoon om een uur of 7 mijn bed uit zonder wekker terwijl ik bij wijze van een gat in de dag kan slapen...heb het echt even helemaal gehad. Ik had echt zo erg zin in vanochtend. Crisis hoe moet dat dan straks met opleiding, daar zal ik ook wel in falen. Als ik daar aan denk krijg ik helemaal de zenuwen, wat een onzekere trut ben ik! Bah! Zieligdoenmodusuit.
Kom net thuis na een half dagje werken en tref dus inderdaad nog een zielig hoopje mensquote:Op donderdag 21 januari 2010 08:39 schreef Bluezz het volgende:
beroerd, hoofdpijn, keelpijn, misselijk, duizelig etc![]()
heb me net ziek gemeld dusik hop mijn bed maar weer in
oh wat klote is dat!quote:Op donderdag 21 januari 2010 13:24 schreef Mirjam het volgende:
Sol, bloes, de, allemaal
ik interweb nu vanaf mn ipod, laptop is gecrasht en dood. 1 van de belangrijkste di gen voor me momenteel, dus het drama is compkeet
Neee. Verven (in een andere kleur dan zwart) is altijd een probleem, omdat mijn haar zo donker is is het moeilijk om het lichter te maken.quote:Op donderdag 21 januari 2010 13:55 schreef DarkElf het volgende:
een lekker vlot pittig rood koppie een idee tezz?
straks eens kijken, zit nu op mijn telefoon op fok. Maar have fun bij de kapper! je komt nog steeds niet naar de meet?quote:Op donderdag 21 januari 2010 13:57 schreef Tezz het volgende:
[..]
Neee. Verven (in een andere kleur dan zwart) is altijd een probleem, omdat mijn haar zo donker is is het moeilijk om het lichter te maken.
Ik laat het weer zo knippen als die foto die in mijn fobo staat. Beetje rare foto, maar you get the picture....
Is altijd leuk naar de kapper met dochter. Die neemt dat zooo serieus, is gewoon geweldig om zo'n kleine frummel in zo''n grote stoel te zien zitten en heel serieus met haar uiterlijk bezig is.... En ontspanning voor mama, dus dat wordt een fijn middagje! En natuurlijk heb ik daarna geen tijd meer om voedzaam eten op tafel te zetten, dus we gaan ook nog lekker frietjes halen!quote:Op donderdag 21 januari 2010 14:01 schreef DarkElf het volgende:
[..]
straks eens kijken, zit nu op mijn telefoon op fok. Maar have fun bij de kapper! je komt nog steeds niet naar de meet?
klinkt als een leuke middag idd.quote:Op donderdag 21 januari 2010 14:02 schreef Tezz het volgende:
[..]
Is altijd leuk naar de kapper met dochter. Die neemt dat zooo serieus, is gewoon geweldig om zo'n kleine frummel in zo''n grote stoel te zien zitten en heel serieus met haar uiterlijk bezig is.... En ontspanning voor mama, dus dat wordt een fijn middagje! En natuurlijk heb ik daarna geen tijd meer om voedzaam eten op tafel te zetten, dus we gaan ook nog lekker frietjes halen!
En nee, de meet gaat aan mij voorbij...
Da's kutquote:Op donderdag 21 januari 2010 13:24 schreef Mirjam het volgende:
Sol, bloes, de, allemaal
ik interweb nu vanaf mn ipod, laptop is gecrasht en dood. 1 van de belangrijkste di gen voor me momenteel, dus het drama is compkeet
Ik heb net een goed gesprek gevoerd op kantoor, gebaseerd op positiviteit, over een reeds uitgekauwd onderwerp in een project: iets waar wij als IT-ers al maanden over zeuren gaat nu eindelijk gebeurenquote:
tis wat vaag maar dat maakt niets uit. Fijn al die positiviteitquote:Op donderdag 21 januari 2010 14:14 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik heb net een goed gesprek gevoerd op kantoor, gebaseerd op positiviteit, over een reeds uitgekauwd onderwerp in een project: iets waar wij als IT-ers al maanden over zeuren gaat nu eindelijk gebeurenDamn...ik ben nu één brok positiviteit
Ik zou mezelf bijna een schouderklopje geven
sorry dat het zo vaag blijft, maar ik heb geen idee of er iemand meeleest zeg maar
Dat P.quote:Op donderdag 21 januari 2010 14:17 schreef DarkElf het volgende:
tis wat vaag maar dat maakt niets uit. Fijn al die positiviteit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |