SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 14% gewijzigd door Paul op 21-01-2010 00:22:53 ]Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
Volgens mij niet.quote:Op donderdag 21 januari 2010 00:02 schreef Saekerhett het volgende:
Oja gek, ik zal mijn zusje zo eens filseteren. Maar volgens mij slaapt ze al.
Mickey.quote:Op donderdag 21 januari 2010 00:02 schreef Tazar_Yoot het volgende:
GEFELICITEEEEEEEEEERD
[ afbeelding ]
Dankje!quote:Op donderdag 21 januari 2010 00:02 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Feli zusje![]()
Moet je het cadeau vast hebben?
Dat weet iedereen. Algemene opvoeding.quote:Op donderdag 21 januari 2010 00:02 schreef CaptainCookie het volgende:
De Cycladische kunst was de kunst die tussen 4000 en 1100 v.C. op de eilandengroep de Cycladen geproduceerd werd. De werken kenmerken zich door het gebruik van modern ogende vormen. De bekendste Cycladische kunstwerken zijn de zogenaamde votiefidolen; naakte, marmeren vrouwfiguren met ovale hoofden, die behalve een grote stompe neus geen gelaat hebben. Votiefidolen werden in vele verschillende vormen gemaakt en vandaag de dag in grote aantallen gereproduceerd voor de verkoop aan toeristen. Andere kunstzinnige uitingen van de Cycladische bevolking waren de 'frying pans' en soortgelijke gebruiksvoorwerpen.
Weer wat geleerd
HOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO DIE KOMT ERAAN GOED DAT JE HET ZEGTquote:Op donderdag 21 januari 2010 00:03 schreef RacerDKB het volgende:
Gefeliciteerd Jojoor!
Waar is de video-felicitatie-boodschap, Paulus?
Oh nu krijgen we het hoor...quote:Op donderdag 21 januari 2010 00:05 schreef Paul het volgende:
[..]
HOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO DIE KOMT ERAAN GOED DAT JE HET ZEGT
Flikker eens op met je 10 mb foto JONGEquote:Op donderdag 21 januari 2010 00:10 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Visuele gedachten [ afbeelding ]
Post je filmpje dan...quote:Op donderdag 21 januari 2010 00:11 schreef Paul het volgende:
[..]
Flikker eens op met je 10 mb foto JONGE
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Duurt het filmpje daarom ook zo lang?quote:Op donderdag 21 januari 2010 00:13 schreef Paul het volgende:
[..]
Mijn inbelverbinding kan dat niet aan jonge! BAM
WAAROM SCHIET JE MIJN VRIENDINNETJE DOOD JONGE BAMquote:Op donderdag 21 januari 2010 00:15 schreef Houniet het volgende:
[ afbeelding ]
LIEVE JOJOORTJE HIER EEN BERICHTJE VAN MIJ.
IK HOOP DAT JE EEN LEUKE VERJAARDAG KRIJGT EN DAT JE MOOIE CADEAU'S KRIJGT.
HEEL VEEL PLEZIER EN TOT GAUW.
HOUNIET
JAquote:Op donderdag 21 januari 2010 00:13 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Duurt het filmpje daarom ook zo lang?
Ze zat anders telkens vervelend te doen met haar sniper op de toren JONGE BAMquote:Op donderdag 21 januari 2010 00:16 schreef Paul het volgende:
[..]
WAAROM SCHIET JE MIJN VRIENDINNETJE DOOD JONGE BAM
Weet je ook hoe oud ze is?quote:Op donderdag 21 januari 2010 00:17 schreef Saekerhett het volgende:
Haha, ik weet lekker wat ze voor cadeau krijgt morgen
Sniperenquote:Op donderdag 21 januari 2010 00:16 schreef Desunoto het volgende:Dat is een tijd geleden
![]()
[..]
Ze zat anders telkens vervelend te doen met haar sniper op de toren JONGE BAM![]()
quote:
NOU NOU WAT EEN GEKKIE BEN JIJ ZEGquote:Op donderdag 21 januari 2010 00:24 schreef PeZu het volgende:
eigelijk is het tegen mijn principes om in paul topic te reageren maar
feli jojo
quote:Op donderdag 21 januari 2010 00:25 schreef Jojoortje het volgende:
Thanks PeZu & Pixie. Bekt trouwens wel lekker. PezuPixiePezuPixie.
Jij bekt toch ook lekkerquote:Op donderdag 21 januari 2010 00:25 schreef Jojoortje het volgende:
Thanks PeZu & Pixie. Bekt trouwens wel lekker. PezuPixiePezuPixie.
quote:
Je bent 31 geworden. Toch?quote:Op donderdag 21 januari 2010 06:52 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Je weet geen eens hoe oud ik ben
quote:Op donderdag 21 januari 2010 07:17 schreef IkBenGeenKloon. het volgende:
Gefeliciteerd!
Alleen.. die taarten![]()
![]()
en van schieten, dus pas maar opquote:Op donderdag 21 januari 2010 07:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
![]()
Jojo heeft smaak EN verstand van voetbal. Jaloers?
quote:Op donderdag 21 januari 2010 07:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
![]()
Jojo heeft smaak EN verstand van voetbal. Jaloers?
donthate en youtubequote:
dit is een jojoortje topic paul, gedraag je!quote:
HET FEESTJE KOMT NOG STAAT ER TOCH.quote:
KINDERFEESTJE?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 00:14 schreef Desunoto het volgende:
[..]
HET FEESTJE KOMT NOG STAAT ER TOCH.
Vanaf nu is dit topic voor het feestje van Jojoortje.
Binnenkort maakt ze bekend waar, wanneer, hoe laat en wie er mogen komen.
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 00:14 schreef Desunoto het volgende:
[..]
HET FEESTJE KOMT NOG STAAT ER TOCH.
Vanaf nu is dit topic voor het feestje van Jojoortje.
Binnenkort maakt ze bekend waar, wanneer, hoe laat en wie er mogen komen.
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 00:17 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Utrechtsupporters zijn niet welkom trouwens!
Zeg dan gewoon dat Paul niet welkom is ondanks iets met jojoortje heeft gehadquote:Op vrijdag 22 januari 2010 00:17 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Utrechtsupporters zijn niet welkom trouwens!
als je gaat bashen doe het dan goed eiquote:
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 00:59 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
als je gaat bashen doe het dan goed ei
het is sowieso
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |