Flikker eens op met je 10 mb foto JONGEquote:Op donderdag 21 januari 2010 00:10 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Visuele gedachten [ afbeelding ]
Post je filmpje dan...quote:Op donderdag 21 januari 2010 00:11 schreef Paul het volgende:
[..]
Flikker eens op met je 10 mb foto JONGE
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Duurt het filmpje daarom ook zo lang?quote:Op donderdag 21 januari 2010 00:13 schreef Paul het volgende:
[..]
Mijn inbelverbinding kan dat niet aan jonge! BAM
WAAROM SCHIET JE MIJN VRIENDINNETJE DOOD JONGE BAMquote:Op donderdag 21 januari 2010 00:15 schreef Houniet het volgende:
[ afbeelding ]
LIEVE JOJOORTJE HIER EEN BERICHTJE VAN MIJ.
IK HOOP DAT JE EEN LEUKE VERJAARDAG KRIJGT EN DAT JE MOOIE CADEAU'S KRIJGT.
HEEL VEEL PLEZIER EN TOT GAUW.
HOUNIET
JAquote:Op donderdag 21 januari 2010 00:13 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Duurt het filmpje daarom ook zo lang?
Ze zat anders telkens vervelend te doen met haar sniper op de toren JONGE BAMquote:Op donderdag 21 januari 2010 00:16 schreef Paul het volgende:
[..]
WAAROM SCHIET JE MIJN VRIENDINNETJE DOOD JONGE BAM
Weet je ook hoe oud ze is?quote:Op donderdag 21 januari 2010 00:17 schreef Saekerhett het volgende:
Haha, ik weet lekker wat ze voor cadeau krijgt morgen
Sniperenquote:Op donderdag 21 januari 2010 00:16 schreef Desunoto het volgende:Dat is een tijd geleden
![]()
[..]
Ze zat anders telkens vervelend te doen met haar sniper op de toren JONGE BAM![]()
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |