Daar begon ie gisteren toch op een gegeven moment ook over? Zwaktebod op zwaktebod.quote:Op donderdag 21 januari 2010 10:31 schreef Maanvis het volgende:
Het is een totale nietsnut die denkt dat ie wat is omdat ie in een RLS in de kots heeft lopen rollen.
Daar komt het op neer.
Jaap heeft in de kooi een coach gehad die hem heeft getraint voor de enterainment wereld.. maar dan moet je eigenbelang arrogantie en eigendunk van je af zetten.. en dat kannie niet,,quote:Op donderdag 21 januari 2010 10:31 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Het is een totale nietsnut die denkt dat ie wat is omdat ie in een RLS in de kots heeft lopen rollen.
Daar komt het op neer.
Dat doet me trouwens aan Huub denken: hij zou toch ook iets met een talkshow gaan doen? In juli 2008 had hij het al over een pilot die was opgenomen, maar verder heb ik er eigenlijk niets meer van gehoord.quote:Op donderdag 21 januari 2010 10:13 schreef pullup het volgende:
[..]
Die bank moet weg want het maakt niet uit wat je hem ook aantrekt zolang hij er als een vetvlek op gaat liggen is het geheel al niet meer serieus te nemen.
Nou, huub heeft wél bepaalde vaardigheden die voor de schermen leuk kunnen zijn.quote:Op donderdag 21 januari 2010 10:45 schreef Copycat het volgende:
Huub is gewoon achter de schermen bezig en heeft volgens mij zijn voor de schermen-ambities allang en helemaal laten varen. Slimme move, als je het mij vraagt.
Absoluut. Aan de andere kant zou het wel leuk en zeker uniek zijn: een talkshowhost die als hij verbaal niet tegen zijn gesprekspartner is opgewassen, overgaat op jij-bakken en zijn gast dan naroept met kreten als "Loop maar weer weg, vuile tyfushoer!"quote:Op donderdag 21 januari 2010 10:45 schreef Copycat het volgende:
Huub is gewoon achter de schermen bezig en heeft volgens mij zijn voor de schermen-ambities allang en helemaal laten varen. Slimme move, als je het mij vraagt.
Ik zou de gemiddelde huubgroupie nou niet direct met Yolanthe willen vergelijken, daar doe je Yolanthe IMHO toch wat tekort mee. Ondanks haar wansmaak als het mannen betreft.quote:Op donderdag 21 januari 2010 10:55 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Nou, huub heeft wél bepaalde vaardigheden die voor de schermen leuk kunnen zijn.
Maargoed, of er, behalve de yolanthes van deze wereld, ook echt mensen op een nieuwe kabouter zitten te wachten?
Ik zeg altijd maar, je bent waarmee je copuleert.quote:Op donderdag 21 januari 2010 11:06 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik zou de gemiddelde huubgroupie nou niet direct met Yolanthe willen vergelijken, daar doe je Yolanthe IMHO toch wat tekort mee. Ondanks haar wansmaak als het mannen betreft.
Ik heb het vermoeden dat Johan het ook beter vindt om het echte kijkje achter de schermen te skippen.quote:Op donderdag 21 januari 2010 11:39 schreef Disana het volgende:
En nu is Johan gearriveerd en nog krijgen we muziek te horen.
Dat is nou juist hetgeen SV SV maakt. Als dat eindigt eindigt SV ook.quote:Op donderdag 21 januari 2010 11:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb het vermoeden dat Johan het ook beter vindt om het echte kijkje achter de schermen te skippen.
Op aandrang van zeikerds als PeterN, denk ik dan. En ik heb het gevoel dat Alsido de laatste tijd ook behoorlijk dwarsligt.quote:Op donderdag 21 januari 2010 11:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb het vermoeden dat Johan het ook beter vindt om het echte kijkje achter de schermen te skippen.
Yep. Daarom vind ik er ook weinig meer aan.quote:Op donderdag 21 januari 2010 11:42 schreef Maanvis het volgende:
Dat is nou juist hetgeen SV SV maakt. Als dat eindigt eindigt SV ook.
Protestactie. Met vredesvlaggen. Op de afsluitdijk!quote:Op donderdag 21 januari 2010 11:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Yep. Daarom vind ik er ook weinig meer aan.
Zeer menselijk, jij hebt de bunker achter de schermen meegemaakt en kan zich als geen ander voorstellen hoe prettig 't is om even in privacy te kunnen werken / communiceren.quote:Op donderdag 21 januari 2010 11:41 schreef Copycat het volgende:
Uhm ... kweenie, maar volgens mij was TBO in beginsel al geen RLS met kijkjes achter de schermen. En dat zou SV wel worden! "24/7 meekijken!" "Zien hoe er achter de schermen gewerkt wordt" "Meeleven met een tv-zender in opbouw!"quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
Zeer menselijk, jij hebt de bunker achter de schermen meegemaakt en kan zich als geen ander voorstellen hoe prettig 't is om even in privacy te kunnen werken / communiceren.
Snap ik wel, alleen bij de bunker was er ook nog iets als "voor" de schermen.quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Zeer menselijk, jij hebt de bunker achter de schermen meegemaakt en kan zich als geen ander voorstellen hoe prettig 't is om even in privacy te kunnen werken / communiceren.
Dan moet je het ook niet beloven, zo simpel is het.quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Met die chat redden ze het niet ook al geeft het ze misschien de indruk dat er hordes mensen zitten te kijken. Dit gaat mislukken als het zo blijft.quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:11 schreef SeSeSeS het volgende:
Ik iedergeval is de chat gewoon de chat geworden, met nog een paar sije sokken die nog wat recepten voor slappe thee uitwisselen... en de radio aan..
En ik vermoed dat dat besef ook daar steeds groter wordt.quote:
Grappig is ook dat er nauwelijks meer gereageert wordt behalve als het over de dikte van brijpennen gaat of de aanbiedingen van de Lidl..quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Met die chat redden ze het niet ook al geeft het ze misschien de indruk dat er hordes mensen zitten te kijken. Dit gaat mislukken als het zo blijft.
Gezellig!quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:15 schreef SeSeSeS het volgende:
Grappig is ook dat er nauwelijks meer gereageert wordt behalve als het over de dikte van brijpennen gaat of de aanbiedingen van de Lidl..
Ik was er net even maar men babbelt gewoon door als je terecht naar het geluid vraagt. Eentje verdedigde de afwezigheid van geluid door te zeggen dat de stream eerder zwart was dus dat we niet moesten klagen.quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:15 schreef SeSeSeS het volgende:
[..]
Grappig is ook dat er nauwelijks meer gereageert wordt behalve als het over de dikte van brijpennen gaat of de aanbiedingen van de Lidl..
En hey! Het is gratis en ze doen het wel mooi even. Voor ons!quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:16 schreef Disana het volgende:
Ik was er net even maar men babbelt gewoon door als je terecht naar het geluid vraagt. Eentje verdedigde de afwezigheid van geluid door te zeggen dat de stream eerder zwart was dus dat we niet moesten klagen.
Je kent Johan toch. Die gaat door tot hij er létterlijk bij neervalt.quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
En ik vermoed dat dat besef ook daar steeds groter wordt.
Zoals ik hem ken, houdt ie er op een gegeven moment gewoon mee op. Onder het mom dat andere dingen zijn aandacht behoeven. Johan is erg van het starten, maar niet van het afmaken.quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:17 schreef MeraViglioSa het volgende:
Je kent Johan toch. Die gaat door tot hij er létterlijk bij neervalt.![]()
Heb jij enig idee waarom we helemaal geen geluid meer krijgen maar het moeten doen met muziek? Want hij zwoer bij hoog en laag dat er transparantie zou zijn en een blik achter de schermen. En nu zie ik hem daar al een hele tijd zitten dus hij moet ook wel weten dat er geen geluid is.quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:17 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ook al vinden anderen dat het niets (meer) is. Heeft ie poep aan.
En weggelopen viewers weer terughalen is een lastige klus met een leegelopen chat en het enige forum waar nog wat info staat ook afhaakt met reacties...quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:17 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
De Vlem is een pannenkoek. Weg SV. Die derde ster, daar gaat het om!quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
En ik vermoed dat dat besef ook daar steeds groter wordt.
Johan chat nooit. Hij kijkt hooguit even mee, maar gaat echt niet zitten typen.quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:19 schreef Jian het volgende:
Okee, Johan is zelf op de chat nu volgens mij
Weet ik niet.quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Heb jij enig idee waarom we helemaal geen geluid meer krijgen maar het moeten doen met muziek? Want hij zwoer bij hoog en laag dat er transparantie zou zijn en een blik achter de schermen. En nu zie ik hem daar al een hele tijd zitten dus hij moet ook wel weten dat er geen geluid is.
Als je alle mensen die Johan teleurgesteld heeft langs elkaar zou leggen, zou de afsluitdijk van voor tot achter vol liggen, op beide rijbanen.quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:17 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Er zijn toch zat plekken in dat husi waar je effe een vergadertafeltje neer kunt zetten en waar je heen kunt gaan voor vergaderingen, die niet on stream komen? Dat vinden we ook geen enkel probleem. We willen alleen dat het Café niet privé is.quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:25 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Johan chat nooit. Hij kijkt hooguit even mee, maar gaat echt niet zitten typen.![]()
[..]
Weet ik niet.
Ik weet wel dat het nooit Johan's intentie is geweest om ALLES transparant te maken.
Hij weet als geen ander dat je bepaalde dingen gewoon niet on stream kunt bespreken.
Blik achter de schermen was idd wel beloofd, dus de enige reden die ik kan bedenken dat dat nu niet is, is dat er gevoelige info op tafel ligt.
Òf men is het gebrek aan privacy idd ff beu. Dat kan ik me goed voorstellen (had ik na 2 dagen al), maar aan de andere kant; dat weet je van tevoren, dus deal with it.
Ah okee.quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:25 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Weet ik niet.
Ik weet wel dat het nooit Johan's intentie is geweest om ALLES transparant te maken.
Hij weet als geen ander dat je bepaalde dingen gewoon niet on stream kunt bespreken.
Blik achter de schermen was idd wel beloofd, dus de enige reden die ik kan bedenken dat dat nu niet is, is dat er gevoelige info op tafel ligt.
Òf men is het gebrek aan privacy idd ff beu. Dat kan ik me goed voorstellen (had ik na 2 dagen al), maar aan de andere kant; dat weet je van tevoren, dus deal with it.
Dat kan alleen maar die Sly zijn geweest want Johan is altijd voor open geweest!quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Ah okee.
Ja ze wisten waaraan ze begonnen.
Kan best zijn dat niet alles voor ons bestemd is, maar de laatste dagen, sinds die vergadering, krijgen wel vrijwel helemaal niets meer te horen.
Maar zelfs Sly heeft geen belang bij een geluidloze stream.quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:34 schreef SeSeSeS het volgende:
[..]
Dat kan alleen maar die Sly zijn geweest want Johan is altijd voor open geweest!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |