quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:08 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Jij eet dat vieze gemuteerde vlees ten minste niet.
Ik word er serieus misselijk van, hè.quote:
Met je McFlurries en patatjes.quote:
Het is niet netjes, maar ik dump al m'n vlees op m'n vaders/broers bord. Soms is vlees best lekker, maar wij eten het dagelijks. Ik word er echt misselijk van.quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:13 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ik word er serieus misselijk van, hè.Misschien zou ik vegetariër moeten worden.
Met je haute cuisine.quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:13 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Met je McFlurries en patatjes.
McFlurry is anders best goed te doen, McOreoquote:Op woensdag 20 januari 2010 21:13 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Met je McFlurries en patatjes.
quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:15 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
McFlurry is anders best goed te doen, McOreo.
Ik eet simpel maar gezond, wat nou haute cuisine.quote:
Het is ook heel lekker, maar dan ben je geen 'eindbaas van het eten'.quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:15 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
McFlurry is anders best goed te doen, McOreo.
Jaja je eet zeker ook slakken.quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:17 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ik eet simpel maar gezond, wat nou haute cuisine.
Rond Kerst heb ik de McFlurry met stukjes Magnum gegeten. Dat was ook best lekker.quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:16 schreef IHVK het volgende:
[..]
![]()
Die nam ik zelfs met -10 graden buiten.
Die tussenbaas is echt kickass.quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:15 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik ben tussenbaas.![]()
[ afbeelding ]
quote:
Als je het woord te pas en te onpas gebruikt raakt de aura ervan verloren!quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:18 schreef IHVK het volgende:
Ik wilde gewoon het woord eindbaas gebruiken.
Heb je misschien (chronische) vraat-/drinkzucht?quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:21 schreef Bilmiyorem het volgende:
Ik ga nog eens over m'n nek door die vieze chocomel, waarom drink ik het.
Chocomel is goed als je sport! Eiwitten en suikers en zo... Natuurlijk niet te veel.quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:21 schreef Bilmiyorem het volgende:
Ik ga nog eens over m'n nek door die vieze chocomel, waarom drink ik het.
quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:21 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Als je het woord te pas en te onpas gebruikt raakt de aura ervan verloren!
Vraat..quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:22 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Heb misschien (chronische) vraat-/drinkzucht?
quote:
0,6 Lquote:Op woensdag 20 januari 2010 21:23 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Chocomel is goed als je sport! Eiwitten en suikers en zo... Natuurlijk niet te veel.
Doe rustig aan, ja.quote:
quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:27 schreef TheMagnificent het volgende:
Nou weet ik nog steeds niet hoe jullie aan deze smiley ([ afbeelding ]) komen, want hij staat niet bij de andere smilies.
Ik had er een topic over gevonden in ONZ.quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:27 schreef TheMagnificent het volgende:
Nou weet ik nog steeds niet hoe jullie aan deze smiley ([ afbeelding ]) komen, want hij staat niet bij de andere smilies.
Dat ben ik volgens Bortecinem.quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:29 schreef Julis het volgende:
[..]
Een moderne, goed geïntegreerde,niet-nationalistische Turk.
Test...quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:30 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ik had er een topic over gevonden in ONZ.
De code is " : | W ". Schijnt dat er veel meer smilies zijn die er niet bij staan.
Maar of zij het ook positief bedoelde, is een andere vraag...quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:30 schreef IHVK het volgende:
[..]
Dat ben ik volgens Bortecinem.
Lief he.
Klopt, veel te snel.quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:27 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Het zijn van die kleine pakjes, die zijn zo snel leeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |