Jij bent de sma van de TS?quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:22 schreef summer29 het volgende:
Bedankt Solidas!!![]()
Maar mensen, ik heb weer internet/licht/tv doet het weer!!!
Zat lekker naar spannende GTST te kijken, net begonnen en ineens viel alle stroom uit. Ik raakte in paniek en dacht indringer binnen kwam!! Toen keek ik naar buiten, pikdonker... Geen enkele verkeerslichten.Na 5 min. heb ik kaarsen aan gestoken en berichtjes sturen naar Solidas. Toen kwam ik weer tot rust.
En nu stroom!!
pics?quote:
Jij hebt je lolbroek zeker aan?quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:31 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Je bent best snugger he? Ik voorspel een goede toekomst voor jou als raketgeleerde
Of z'n grapjas.quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:33 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Jij hebt je lolbroek zeker aan?
Geen probleem maatquote:
Maak ik eens een goede opmerking, ben ik gelijk een lolbroek...quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:33 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Jij hebt je lolbroek zeker aan?
Volgende keerquote:Op woensdag 20 januari 2010 21:35 schreef Klonk het volgende:
gewoon de telefoon uitzetten, meer hoef je niet te doen
Werkelijk hilarisch.quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:34 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Geen probleem maat![]()
http://images.google.nl/images?q=summer%2029&oe=utf-8&rls=org.mozilla:nl:official&client=firefox-a&um=1&ie=UTF-8&sa=N&hl=nl&tab=wi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |