Thanks, dat ziet er inderdaad heel gaaf uit!quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:13 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Ja, ik vind dat ze het echt goed doen! Ik vind het een beetje de MFC van USA het worden, MFC (organisatie uit Canada) doet het imo ook geweldig met de middelen die ze hebben.
Vind het sowieso altijd leuk als er een promotie lekker aan de weg timmert om beter te worden. Had destijd ook een uitgebreide post over Bellator en zie waar ze nu staanik vind het knap!!
Shine Fights Roster Vooral een leuke Welterweight division
Hij was altijd al technisch, als hij nu ook power in zijn handen krijgt dan wordt hij serieus gevaarlijk.quote:Op donderdag 28 januari 2010 10:07 schreef GSP het volgende:
Volgens mmaunderground hebben diverse bronnen bevestigd dat Bisbing diverse sparringspartners knock out geslagen tijdens het sparren. Ook vechters die beduidend zwaarder zijn dan hem. Ik ben benieuwd
Wat zijn volgens jou de hardest punchers in MMA?quote:Op donderdag 28 januari 2010 10:08 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Hij was altijd al technisch, als hij nu ook power in zijn handen krijgt dan wordt hij serieus gevaarlijk.
Die staat toch niet bekend om zijn harde stoten? Een Liddell of een van de hierboven genoemde strikers slaan volgens mij harder, al hebben die weer meer moeite met mounten bijvoorbeeld.quote:
Silva vs Griffin..quote:Op donderdag 28 januari 2010 14:36 schreef GSP het volgende:
Ik denk dat je de KO-statistieken ernaast moet leggen.
Dat was inderdaad niet zo'n harde stoot, het momentum daarentegen.quote:
Belfort is meer een van de snelste strikers i.p.v. één van de hardest hitters.quote:Op donderdag 28 januari 2010 11:06 schreef incognitoomuch het volgende:
1: Fedor zowieso... voor de rest... hmmmh lastig....
2: Belfort
3: Daley?
Henderson was ik helemaal vergeten. Die rechter tegen Bisping zou elke LHW en HW ook KO krijgen.quote:Op donderdag 28 januari 2010 11:13 schreef mediaconsument het volgende:
Dan Henderson zijn rechter is ook vrij hard, net zoals Cain Velasquez stevige stoten kan uitdelen. Dan hebben we het nog niet over een Frank Mir gehad bijvoorbeeld. Het is erg moeilijk om hier wat over te zeggen denk ik.
Hij mist precisie heb ik het idee, al heb je wel gelijk dat zijn stoot er niet ver bovenuit steekt. Echter mag Cro Cop ook wel genoemd worden, als je de bovenstaande video's bekijkt.quote:Op donderdag 28 januari 2010 15:03 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Henderson was ik helemaal vergeten. Die rechter tegen Bisping zou elke LHW en HW ook KO krijgen.
Maar Velasquez, ik vind niet echt dat hij stevige stoten uitdeelt. Toch? Gebaseerd op z'n partijen tegen Kongo en Rothwell.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |