Alleen al om dat filmpje zou ik het mooi vinden als Dan Hardy hem verslaat. Dit soort taal valt bij mij namelijk in de categorie slap gelul.quote:
He niet fucken met GSP hequote:Op zondag 7 februari 2010 00:06 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Alleen al om dat filmpje zou ik het mooi vinden als Dan Hardy hem verslaat. Dit soort taal valt bij mij namelijk in de categorie slap gelul.
Hij blijft wel een beetje doorzaniken, al weet ik uiteraard niet wat de journalist vroeg. Staand zal Hardy overigens zeker een kans hebben denk ik, het is dan ook duidelijk dat GSP heel wat beter is op de grond. We zullen zien.quote:Op zondag 7 februari 2010 00:10 schreef GSP het volgende:
[..]
He niet fucken met GSP heHij is gewoon eerlijk, ik denk ook dat Hardy geen schijn van kans maakt.
De man heeft 2x verloren. 1x door submission door Matt Hughes (waarvan hij gezegd heeft dat hij onder de indruk was van de naam van Matt) en 1x door KO (door een Matt Serra die hij compleet onderschatte, kijk de rematch eens)quote:Op zondag 7 februari 2010 00:13 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Hij blijft wel een beetje doorzaniken, al weet ik uiteraard niet wat de journalist vroeg. Staand zal Hardy overigens zeker een kans hebben denk ik, het is dan ook duidelijk dat GSP heel wat beter is op de grond. We zullen zien.
Fedor gaat alleen de distance met Big Nog (en enkelt eens Crocop op zijn piek) verder doet hij daar niet aanquote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:01 schreef Fyodor het volgende:
[..]
I second that, maar Fedor maakt het altijd weer goed. Fedor vs Werdum dus, al vrees ik dat het een beslissing gaat worden voor Fedor.
kon je via deze link ufc live kijken???quote:Op zondag 7 februari 2010 02:42 schreef THEFXR het volgende:
wie kijk er strak, het begint om 3 uur met de undercard (prelims)??/
ff een link http://www.myp2p.eu/broadcast.php?matchid=64894&part=sports
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am not impressed by your performance
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spike TV prelim fights waren dodelijk saai
Rolles Gracie vs. BeltranSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door Tazmaniac op 07-02-2010 19:53:00 ]Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
Nou, hij had ook nog een decision tegen Semmy Schilt, Ricardo Arona, Renato Sobral en nog een of andere Jap, als ik mij niet vergis.quote:Op zondag 7 februari 2010 05:09 schreef Unstoppable het volgende:
[..]
Fedor gaat alleen de distance met Big Nog (en enkelt eens Crocop op zijn piek) verder doet hij daar niet aan
quote:Op zondag 7 februari 2010 13:36 schreef Tazmaniac het volgende:
UFC 109 was niceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spike TV prelim fights waren doodelijk saaiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.twitter | facebook | soundcloud | beatport | ello | my studio | Just Bleed
----- RSTRCTD EP, now on BEATPORT! -----
XWTquote:Op zondag 7 februari 2010 19:58 schreef mrSPLIFFY het volgende:
gvd kom je thuis uit je werk, denk lekker ufc 109 kijken... kan ik ze alleen vinden met zweedse comments?? whats up with that!!?wil wel Rogan horen natuurlijk...
lama zie net dat deze er is![]()
UFC.109.Relentless.DSR.XviD-XWT
Ik kijk het nu, ze hebben het nog niet over Bas gehad dus je kan gewoon blijven kijkenquote:Op zondag 7 februari 2010 20:53 schreef Tazmaniac het volgende:
Kut, viel me net pas in dat Basje Rutten bij de Reunie zit
naja, lang leve uitzending gemist!!
I seequote:Op zondag 7 februari 2010 20:56 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Ik kijk het nu, ze hebben het nog niet over Bas gehad dus je kan gewoon blijven kijken
quote:Op zondag 7 februari 2010 22:57 schreef n00cL30n het volgende:
M'n vriendin moest gewoon lachen toen ik zei:"Schat, ik wil nu even 'de reunie' zien."
(Totdat ze zag dat Bas Rutten in beeld kwam.)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |