En niemand die dat van te voren heeft gezien?quote:Op woensdag 20 januari 2010 17:33 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik moest 650 uur maken in weken van 40, maar ik liep weken van 36 uur. Nu mocht ik dit van school omrekenen met die 36 uur. Dus dat houd in dat ik 585 uur moest maken en ik heb 581 uur en 3 kwartier gelopen. Heb enkel de kerstborrel niet genoteerd ed. Dus ik zou mijn stage afgerond hebben.
Nu blijkt dat mijn stage contract van dat bedrijf 20 weken van 36 uur had opgenomen. Dus is het contractbreuk en zou ik mijn stage niet hebben gehaald. Alleen ja, welke van de 2 geld weetje wel. 2 contracten met verschillende dingen..
Neequote:Op woensdag 20 januari 2010 17:35 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
En niemand die dat van te voren heeft gezien?
Gtstquote:Op woensdag 20 januari 2010 17:37 schreef Piles het volgende:
[..]
Geen idee waar het over gaat, maar ik zeg Bing (want Chandler).
Goede tijden slechte tijdenquote:Op woensdag 20 januari 2010 17:37 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik zeg ook Bing (want neger)quote:Op woensdag 20 januari 2010 17:37 schreef Piles het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 20 januari 2010 17:37 schreef jna het volgende:
[..]
Ik zeg ook Bing (want ik ben een nep-neger en geil op echte negers)
Ohquote:Op woensdag 20 januari 2010 17:37 schreef Milou__ het volgende:
Goede tijden slechte tijdenWie is de vader
Er staat Bing, niet Blingquote:
quote:Op woensdag 20 januari 2010 17:37 schreef Piles het volgende:
[..]
Like alwaysquote:Op woensdag 20 januari 2010 17:39 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Hij is schattig. Niet lekker.
Maar ik zou hem wel doen.
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op woensdag 20 januari 2010 17:40 schreef Puala het volgende:
donker hier, die lantaarn weigert vandaag
oh jnaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
verstandig.quote:Op woensdag 20 januari 2010 17:41 schreef Piles het volgende:
Ik reageer maar gewoon niet meer op wie ik wel en niet zou doen
Charly vind ik nietsquote:Op woensdag 20 januari 2010 17:40 schreef Milou__ het volgende:
[..]
mwa eerder dan sjors.
Waarom is charly weg..
Nee wie is het?quote:Op woensdag 20 januari 2010 17:41 schreef Milou__ het volgende:
Oh jna, heb je de poster van de vi gezien?
Ja er is nu toch een nieuwe?quote:Op woensdag 20 januari 2010 17:42 schreef Puala het volgende:
[..]
Charly vind ik nietsschreeuwlelijk
aandachtshoertje
Ach ja, die heb je overalquote:Op woensdag 20 januari 2010 17:42 schreef Puala het volgende:
[..]
Charly vind ik nietsschreeuwlelijk
aandachtshoertje
Wat doe je hier nogquote:
Ik post dit vanaf iphone. Ben al op het station!quote:
PEANUTBUTTER JELLY TIME!quote:
quote:Op woensdag 20 januari 2010 17:45 schreef jna het volgende:
[..]
Ik post dit vanaf iphone. Ben al op het station!
En als ik er langs loop pis ik er eerst tegenaan
quote:Op woensdag 20 januari 2010 17:45 schreef jna het volgende:
[..]
Ik post dit vanaf iphone. Ben al op het station!
En als ik er langs loop pis ik er eerst tegenaan
Dan weet ik het nietquote:Op woensdag 20 januari 2010 17:51 schreef Puala het volgende:
[..]
Oh geen idee. Gisteravond niet toch?
Ask een mod.quote:Op woensdag 20 januari 2010 17:57 schreef Jos_ het volgende:
Ik zoek eigenlijk een topic over de financiering van je 2e studie, die moet er wel zijn maar kan hem niet vinden. Iemand die een linkje voor me heeft hier toevallig?
Pieter Postquote:Op woensdag 20 januari 2010 17:57 schreef Jos_ het volgende:
Ik zoek eigenlijk een topic over de financiering van je 2e studie, die moet er wel zijn maar kan hem niet vinden. Iemand die een linkje voor me heeft hier toevallig?
SPOILER: niet voor gevoelige typesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
Heldquote:
quote:
Wtf?quote:Op woensdag 20 januari 2010 18:07 schreef The_Dean het volgende:
[..]
TR geplaatst. Hoop dat je gebanned word Bart
Ja. Je verdiende loon.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
quote:Op woensdag 20 januari 2010 18:09 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja. Je verdiende loon.Gebruik eens PI's kutSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ajoh, Pieter Post was geniaal gewoonMet dat autootje over die net ff te kleine bruggen scheuren
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
Oh, die gebruik ik ook wel eensquote:Op woensdag 20 januari 2010 18:10 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Gebruik eens PI's kut![]()
Ajoh, Pieter Post was geniaal gewoonMet dat autootje over die net ff te kleine bruggen scheuren
quote:
Ik vind het een beetje overdrevenquote:Op woensdag 20 januari 2010 18:11 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Oh, die gebruik ik ook wel eens
Maar wou je nu even laten schrikken, want vind het eigenlijk niet een lief plaatje
Proficiat!quote:
Nee, doen we verder ook nietquote:Op woensdag 20 januari 2010 18:13 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje overdrevenHet is maar een plaatje
Maargoed, care, om hier nou een discussie over te gaan voeren wordt niemand blij van
Duurt lang mix.quote:
Oh, daar heb ik ook nog wel een plaatje vanquote:Op woensdag 20 januari 2010 18:14 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nee, doen we verder ook niet
En verder niet om die nazi dingen, maar Pieter Post word zo verkracht. Dat vind ik niet lief
quote:Op woensdag 20 januari 2010 18:14 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Oh, daar heb ik ook nog wel een plaatje van
Vriend.quote:
Kom maar weer door als hij af is, zal ik hem ff afmixen dit dat.quote:
Zeg, hoe lang gaat het nog duren voor je mensen gaat uitnodigen?quote:Op woensdag 20 januari 2010 18:42 schreef Bravebart het volgende:
Ik ga denk ik maar eens quiche maken
Voor watquote:Op woensdag 20 januari 2010 18:44 schreef Piles het volgende:
[..]
Zeg, hoe lang gaat het nog duren voor je mensen gaat uitnodigen?
Been there done thatquote:
Dus dan wordt het meer 7 personen en elk 1 gang?quote:Op woensdag 20 januari 2010 18:52 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Been there done thatMaar prima om eens te gaan doen hoor, alleen ik heb geen echte eettafel
Nah, 4 op de gang en 3 aan de tafel past netquote:Op woensdag 20 januari 2010 18:54 schreef Piles het volgende:
[..]
Dus dan wordt het meer 7 personen en elk 1 gang?
matig..!quote:Op woensdag 20 januari 2010 18:52 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Been there done thatMaar prima om eens te gaan doen hoor, alleen ik heb geen echte eettafel
quote:Op woensdag 20 januari 2010 19:50 schreef Bravebart het volgende:
Hehe, stond ik bij het stoplicht te wachten, naast een politie-te-fiets, komt er een tjappie zonder licht keihard langs ons door rood fietsen, die gast er achter aanHij had hem te pakken voor de andere kant van de weg
![]()
"quote:Op woensdag 20 januari 2010 19:50 schreef Bravebart het volgende:
Hehe, stond ik bij het stoplicht te wachten, naast een politie-te-fiets, komt er een tjappie zonder licht keihard langs ons door rood fietsen, die gast er achter aanHij had hem te pakken voor de andere kant van de weg
![]()
topic killer!!!quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:11 schreef Piles het volgende:
[..]
""
Zo, voor vandaag weer klaar met dat strategisch geouwehoerMorgen weer verder
indirect is dat een topic killer!quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:59 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik probeer het juist in leven te houden, maar er reageerde niemand
Zie je wel dat het niet aan mij lag, Rex kan het ookquote:Op woensdag 20 januari 2010 21:04 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
indirect is dat een topic killer!
Pilesquote:Op woensdag 20 januari 2010 21:32 schreef Piles het volgende:
[..]
Zie je wel dat het niet aan mij lag, Rex kan het ook![]()
Hoi Rex
ik ga zo wel 30 minuten bewegen in bedquote:Op woensdag 20 januari 2010 21:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
En mijn 30 minuten beweging weer gehad voor vandaag.
Iddquote:Op woensdag 20 januari 2010 22:02 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ik ga zo wel 30 minuten bewegen in bed
In je eentje?quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:02 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ik ga zo wel 30 minuten bewegen in bed
Ikquote:Op woensdag 20 januari 2010 22:06 schreef Milou__ het volgende:
Zijn julie er al uit wie de vader is?
quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:05 schreef Milou__ het volgende:
En ik heb weer lekker getraind op het veld.
Ik heb iets gemist denk ik.quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:06 schreef Milou__ het volgende:
Zijn julie er al uit wie de vader is?
alleen.. kutwerk van mijn vriendinquote:Op woensdag 20 januari 2010 22:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
In je eentje?
of met iemand samen?
Morgen!!quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:05 schreef Milou__ het volgende:
En ik heb weer lekker getraind op het veld.
quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:11 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
alleen.. kutwerk van mijn vriendin
quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:11 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
morgen eens kijken of mijn school mn stage ook goed vind![]()
![]()
Wat denk je zelf?quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:11 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
![]()
Jonge niks geleerd op de fem?quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:11 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
![]()
Is al de 3e aflevering van De Lullo'squote:Op woensdag 20 januari 2010 22:17 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Wist ik niet, kom net binnenvallen
Ik weet nergens van.quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:18 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja, hadden ze je dat nog niet verteld dan?
Oh oke, leukquote:Op woensdag 20 januari 2010 22:18 schreef Piles het volgende:
[..]
Is al de 3e aflevering van De Lullo'sEn in maart nog Debiteuren Crediteuren
![]()
quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:18 schreef Piles het volgende:
[..]
Is al de 3e aflevering van De Lullo'sEn in maart nog Debiteuren Crediteuren
![]()
Idd!quote:
ze kunnen nog best lastig zijn...!quote:
Jonguh...! Hou je mond dicht! de FEM Is hardstikke goed!!quote:
Dat toevallig Sara Kroos en Claudia de Breij geen humor hebben, wil niet zeggen dat ik geen humor heb.quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:31 schreef Piles het volgende:
[..]
Oh nee, die hebben een 'ander' gevoel voor humor![]()
'apart' zogezegd.quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:31 schreef Piles het volgende:
[..]
Oh nee, die hebben een 'ander' gevoel voor humor![]()
Hahahahahahahahahahaquote:Op woensdag 20 januari 2010 22:33 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Dat toevallig Sara Kroos en Claudia de Breij geen humor hebben, wil niet zeggen dat ik geen humor heb.
Jij bent dan ook de uitzondering die de regel bevestigdquote:Op woensdag 20 januari 2010 22:33 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Dat toevallig Sara Kroos en Claudia de Breij geen humor hebben, wil niet zeggen dat ik geen humor heb.
FEM FTW.quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:33 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ze kunnen nog best lastig zijn...!
[..]
Jonguh...! Hou je mond dicht! de FEM Is hardstikke goed!!![]()
tttttttttttttttttttttttquote:Op woensdag 20 januari 2010 22:34 schreef Piles het volgende:
[..]
Jij bent dan ook de uitzondering die de regel bevestigd
Goedzoquote:
Dat dus! Morgen daar aanwezig van 11 tot 6!!quote:
Meen je niks van.quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:34 schreef Piles het volgende:
[..]
Jij bent dan ook de uitzondering die de regel bevestigd
Ik niet.quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:36 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Dat dus! Morgen daar aanwezig van 11 tot 6!!
Ik las 'voel je niks van'quote:
Mr. Bean is ook stom.quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:41 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik bedenk me net dat je Mr. Bean niet leuk vindt, dus je hebt gelijk![]()
dan lijk je nog slimmer!quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:42 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik las 'voel je niks van'Ik moet echt aan de bril...
pics.quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:43 schreef Bravebart het volgende:
Ik heb een meisje op stage, dat niet van shoarma houdtMoet ik haar nu ritueel stenigen of komt het vaker voor?
Liefs,
een onzekere jongen
ik zal jouw koffie ook drinken!quote:
Nee, bij mij doet het juist afbreuk aan mn slimheid heb ik al gezien bij de brillen van mn papa en mamaquote:
Niet hopen gastquote:
Hehe.quote:
quote:
Doe dat Zeeuwquote:
Ooh oke, ik krijg er alleen een dikke kop van.quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:44 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee, bij mij doet het juist afbreuk aan mn slimheid heb ik al gezien bij de brillen van mn papa en mama
Picsquote:Op woensdag 20 januari 2010 22:48 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ooh oke, ik krijg er alleen een dikke kop van.
http://hhofstede.nl/opgaven/checklisten/patat.jpgquote:Op woensdag 20 januari 2010 22:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Hier is het gewoon frites.
[ afbeelding ]
SPOILERclass="spoiler"> http://members.multimania.nl/hippielovers/hpbimg/ingezonden1.jpg
Ik ook nietquote:
Ik moest grijnzen om je spoilerquote:
het gaat toch over patat?quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:53 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik moest grijnzen om je spoiler
Oh wacht, ze staat in een snackbarquote:
quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:57 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Oh wacht, ze staat in een snackbar
daar hebben ze ook geen frietquote:Op woensdag 20 januari 2010 22:59 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
nee, bij de subway hebben ze dat niet!
ook niet nee..quote:Op woensdag 20 januari 2010 23:00 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
daar hebben ze ook geen friet
Oh, ik keek naar de haarquote:
en een Milkshake aarbei graag!quote:
de haar?quote:
quote:
Dat ie maar veel ritten naar Limburg mag makenquote:Op woensdag 20 januari 2010 23:20 schreef The_Dean het volgende:
Zo, auto doet het weer. Morgen nog wat kleine dingen vervangen [preventief onderhoud] en dan kan hij er weer voor een poos tegen.
Nu eerst even wat eten zoeken.
Daar gaan we voorquote:Op woensdag 20 januari 2010 23:23 schreef jna het volgende:
[..]
Dat ie maar veel ritten naar Limburg mag maken
Ik ga er helemaal slecht van spellenquote:
Nee, ga geen 56 euro betalenquote:Op donderdag 21 januari 2010 00:09 schreef jna het volgende:
Hou. Nog kaarten gehaal voor Ajax?
quote:Op donderdag 21 januari 2010 00:11 schreef Houniet het volgende:
Jij wel dan?
Nice, wel vak?quote:Op donderdag 21 januari 2010 00:12 schreef jna het volgende:
[..]vanmorgen om 9 uur 2 kaarten besteld voor 45.
puala?quote:
we zullen het zien in 9 maand!quote:Op donderdag 21 januari 2010 00:11 schreef jna het volgende:
Als ik ooit zo'n kind krijg als in die nieuwe reaal reclame smijt ik m zo de deur uit.
*kuchquote:Op donderdag 21 januari 2010 00:21 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
we zullen het zien in 9 maand!
ow euhm... wacht... zei ik 9 maand...? ik bedoel natuurlijk een paar jaar!quote:
Nee, ok. Ik wou al zeggen.quote:Op donderdag 21 januari 2010 00:24 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ow euhm... wacht... zei ik 9 maand...? ik bedoel natuurlijk een paar jaar!
Jazeker!quote:Op donderdag 21 januari 2010 08:02 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
goedemorgen!!!! allemaal weer fris en vrolijk voor de dag?? hebben we er allemaal zin in!!!!
he? het is toch Halloween...?quote:
Mijn stem was nog goed hoor.quote:Op donderdag 21 januari 2010 09:02 schreef Puala het volgende:
[..]
Dankje. Volgens mij heb je me digitaal aangestoken gisteravond
L.no!quote:
Paulaquote:
Vanavond nieuwe ronde nieuwe kansenquote:Op donderdag 21 januari 2010 09:14 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Paula
Kan beter, wilde vroeg naar bed gaan maar is weer eens misluktDus lekker moe nu..
Stemloos, honger incl. angst om te eten omdat alles er dan waarschijnlijk weer uit komt zeilen. Dus niet tof.quote:Hoe is ie daar dan?
Vanavond zal ook wel weer 'laat' worden.. Heb tot 10uur/half 11 repetitie en aangezien de badkamer verbouwd wordt moet ik bij de overburen douchen dus kost ook weer tijdquote:Op donderdag 21 januari 2010 09:17 schreef Puala het volgende:
[..]
Vanavond nieuwe ronde nieuwe kansen
Klinkt niet bepaald relax, hoe komt t?quote:Stemloos, honger incl. angst om te eten omdat alles er dan waarschijnlijk weer uit komt zeilen. Dus niet tof.
Mja ik zit hier ook echt mega relax nuquote:Op donderdag 21 januari 2010 09:18 schreef AMDB het volgende:
Eigenlijk wel mooi, ik ga ook al de hele week laat naar bed maar niet echt moe als ik eenmaal wakker ben. Het kan me ook allemaal minder schelen nu m'n stage er bijna op zit
Oh leuk. Dat wordt idd niet op tijd naar bedquote:Op donderdag 21 januari 2010 09:25 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Vanavond zal ook wel weer 'laat' worden.. Heb tot 10uur/half 11 repetitie en aangezien de badkamer verbouwd wordt moet ik bij de overburen douchen dus kost ook weer tijd
Werkelijk waar geen idee. Heb geen gekke dingen gedaan de laatste tijd en slaap genoeg, eet fruit enz. Denk dat het gewoon een virusje is oid.quote:[..]
Klinkt niet bepaald relax, hoe komt t?
Oh nooo, nog maar iets meer als een week vakantiequote:Op donderdag 21 januari 2010 09:26 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Mja ik zit hier ook echt mega relax nuNog maar 7 daagjes te gaan..
Dean!quote:
Probleem gevondenquote:Op donderdag 21 januari 2010 09:27 schreef Puala het volgende:
[..]
Oh leuk. Dat wordt idd niet op tijd naar bed![]()
[..]
Werkelijk waar geen idee. Heb geen gekke dingen gedaan de laatste tijd en slaap genoeg, eet fruit enz. Denk dat het gewoon een virusje is oid.
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 21 januari 2010 09:36 schreef Puala het volgende:
[..]
Jij liever dan ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alleen in de zomer is fruit wel lekker..
Op woensdag 2 september 2009 19:28 schreef L.no het volgende:
Wat nou. :( Je bént cute. :(
Op woensdag 7 december 2016 22:05 schreef Yvie_lu het volgende:
Dus ter bevestiging. Jij bent speciaal hoor O+
Daarom. Oh en je bent niet de enige die het in de zomer lekker vind.quote:Op donderdag 21 januari 2010 09:40 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Jij liever dan ikAlleen in de zomer is fruit wel lekker..
Moet je een klein beetje opletten waar je het haalt. Ik had 2 zakken appels voor een super laag prijsje en bananen vallen vaak ook nog wel redelijk mee. Net als een kistje mandarijnen (al ben ik daar weer allergisch voor)quote:Op donderdag 21 januari 2010 09:38 schreef L.no het volgende:
Ik vind fruit altijd zo duur. Ik vind het lekker en eet het te snel op.
Het is wel goedkoop in markten enzo, maar meestal in de morgen verkopen ze dat. Dan ben ik op school.quote:Op donderdag 21 januari 2010 09:46 schreef Puala het volgende:
[..]
Daarom. Oh en je bent niet de enige die het in de zomer lekker vind.
[..]
Moet je een klein beetje opletten waar je het haalt. Ik had 2 zakken appels voor een super laag prijsje en bananen vallen vaak ook nog wel redelijk mee. Net als een kistje mandarijnen (al ben ik daar weer allergisch voor)
AH of aldi. En dan vaak zo'n zak appels die al voorverpakt is, want die zijn goedkoper.quote:Op donderdag 21 januari 2010 09:49 schreef L.no het volgende:
[..]
Het is wel goedkoop in markten enzo, maar meestal in de morgen verkopen ze dat. Dan ben ik op school.
Waar haal jij ze dan?
Oke, die zal ik gaan bekijken.quote:Op donderdag 21 januari 2010 09:50 schreef Puala het volgende:
[..]
AH of aldi. En dan vaak zo'n zak appels die al voorverpakt is, want die zijn goedkoper.
Have fun!quote:Op donderdag 21 januari 2010 10:06 schreef L.no het volgende:
Ben weer weg. Ff netjes huiswerk maken.
Tot vanmiddag.
Reks!quote:
Succesquote:Op donderdag 21 januari 2010 10:06 schreef L.no het volgende:
Ben weer weg. Ff netjes huiswerk maken.
Tot vanmiddag.
Wie gehts?quote:
Ja, sehr gut! Mit dir? Haben sie schon kaffee gehabt?quote:
Es geht gut mit mir, ich habe heute ein ruhige tagquote:Op donderdag 21 januari 2010 10:09 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, sehr gut! Mit dir? Haben sie schon kaffee gehabt?
Dat spul meurtquote:Op donderdag 21 januari 2010 10:11 schreef Psychonikeo het volgende:
nog steeds zere bovenbenen, vanavond maar wel ff flink smeren met tijgerbalsem. Ik moet wel kunnen presteren
Ja, genauquote:Op donderdag 21 januari 2010 10:12 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Es geht gut mit mir, ich habe heute ein ruhige tag
Meine kaffe hattet sehr gut gesmeckt! Ihre auch?
Lekker danquote:Op donderdag 21 januari 2010 10:29 schreef Puala het volgende:
En ondertussen is de meneer die bij mij mijn sollicitatie komt afnemen al een uur te laat.
Dann können Sie die ganze tag Fokken! Was ein geseligkeit!quote:Op donderdag 21 januari 2010 10:22 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, genau
Ruhige tage fds [für der siege]! Ich hade heute eine test wo ich schön bei sitzen kann. Links der kaffeesetztest, und rechts der computer
Mjah, ik twijfel nu dus of ik wel in zee wil gaan met hun. Straks moet ik ook leuren voor mijn salaris of post ofzo.quote:
EINSZWEIKAFFEEDABEIquote:Op donderdag 21 januari 2010 10:33 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Dann können Sie die ganze tag Fokken! Was ein geseligkeit!
quote:
Is toch niet voor de AH mag ik hopen?quote:Op donderdag 21 januari 2010 10:34 schreef Puala het volgende:
[..]
Mjah, ik twijfel nu dus of ik wel in zee wil gaan met hun. Straks moet ik ook leuren voor mijn salaris of post ofzo.
jnaquote:
Eerste tekenen van gek wordenquote:Op donderdag 21 januari 2010 10:44 schreef DjRex89 het volgende:
Heb een collega die sinds kort meent hardop in zichzelf te moeten pratenZit ie dus in zichzelf te praten van " Hmm waarom doet ie het nou niet, ik heb dit en dat geda... oohh ik zie het al, stom zeg, even dit en dat aanpassen" etc..
Kijk em shinen!quote:
Echt schijtirritantquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |