Op de vorige pagina staat een heel verhaal dat ze zelf heeft toegegeven dat er aan haar gesleuteld is, maar dan wel "omdat ze een auto-ongeluk" heeft gehad.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:27 schreef Duveldraakje22 het volgende:
Toch jammer dat al die mooie vrouwen zich zo laten verbouwen! Maar Rose McGowan is gewoon volwassen geworden, daar is echt niets aan verbouwd!
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:48 schreef Butterfly91 het volgende:
De moeder van Heidi vindt het ook maar niks, en terecht!
[..]
Toch grappig, dat de overeenkomst tussen alle blonde versleutelde bimbo's met dikke tieten is dat ze allemaal een liedje hebben gemaakt met daarin teksten zoals "ik ben niet oppervlakkig, je kent me niet" "het kan me niet schelen wat je van me denkt"quote:
Klopt, Death Proof...quote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:54 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Op de vorige pagina staat een heel verhaal dat ze zelf heeft toegegeven dat er aan haar gesleuteld is, maar dan wel "omdat ze een auto-ongeluk" heeft gehad.
Ja die vrouw is haar moeder. Op dat tweede zou ik geen antwoord kunnen gevenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dus de vrouw in de serie the Hills, is ook de echte moeder?
Ik snap er geen bal meer van, spelen ze ook buiten de serie nog hun rol dan?![]()
Die moeder leek altijd sprekend de moeder... en die zus ook haar zus.
Ik dacht dat mensen zeiden dat het allemaal nep was en dat ze acteurs zijn. En dus zijn Heidi en Spencer niet getrouwd.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 12:40 schreef Butterfly91 het volgende:
[..]
Ja die vrouw is haar moeder. Op dat tweede zou ik geen antwoord kunnen geven, hun hele leven is een soap volgens mij, zowel met als zonder camera's
Roseanne, 10 of 15 jaar geleden?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 12:43 schreef RemCOW het volgende:
Zijn er uberhaupt celebs waarbij de plastische chirurgie wel goed is gelukt?
Ze noemen het een realityshow toch?!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik dacht dat mensen zeiden dat het allemaal nep was en dat ze acteurs zijn. En dus zijn Heidi en Spencer niet getrouwd.
Mij lijkt het meer een echt leven maar dan wel met scenes, dus Heidi is wel echt getrouwd maar veel dingen spelen ze voor de show, of herhalen ze om de scene goed neer te zetten? Reality in scene gezet, snappen jullie het nog?
Ashlee Simpson.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 12:43 schreef RemCOW het volgende:
Dat is bij alle realityshows zo, ongetwijfeld. Alles is in scene gezet.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik dacht dat mensen zeiden dat het allemaal nep was en dat ze acteurs zijn. En dus zijn Heidi en Spencer niet getrouwd.
Mij lijkt het meer een echt leven maar dan wel met scenes, dus Heidi is wel echt getrouwd maar veel dingen spelen ze voor de show, of herhalen ze om de scene goed neer te zetten? Reality in scene gezet, snappen jullie het nog?
Amaiiiiiquote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
http://4.bp.blogspot.com/(...)ichaela+Romanini.jpg
Nu eens met een goede voor-foto van Micaela Romanini en dan schrik je pas echt heel erg!!
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:04 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Dat is bij alle realityshows zo, ongetwijfeld. Alles is in scene gezet.
Maar die Heidi heeft wel een ego van hier tot Tokyo zeg. Wat een dom kind.
Die is idd wel gelukt, want dat was een aardig lelijk eendjequote:
Ongelooflijk.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
Nu eens met een goede voor-foto van Micaela Romanini en dan schrik je pas echt heel erg!!
Deze neus en kin zijn ook een gevalletje invalshoek zeg je?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:16 schreef Fokski het volgende:
Wat een kul, de helft van de foto's is niets meer dan een vergelijking tussen foto's van dezelfde persoon die lacht en niet lacht of zelfs zoiets simpels als de invalshoek van een foto of andere makeup.Wat een partij FAIL op een rij maar dan van de personen die spoken menen te zien.
Namen dan? Van de celebs die volgens jou niks hebben ondergaan en volgens de mensen hier wel?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:16 schreef Fokski het volgende:
Wat een kul, de helft van de foto's is niets meer dan een vergelijking tussen foto's van dezelfde persoon die lacht en niet lacht of zelfs zoiets simpels als de invalshoek van een foto of andere makeup.Wat een partij FAIL op een rij maar dan van de personen die spoken menen te zien.
Oh! En Ptwish Paay natuurlijk! Maargoed, die van haar niet zijn erg ingrijpend geweest. Zij laat alleen eens in de zoveel tijd wat lijntjes bij de lippen etc. een beetje vullen/bijhouden.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 12:43 schreef RemCOW het volgende:
Mmm, ik begin ineens te twijfelen aan het waarheidsgehalte van de voor-foto.. Is echt de enige die ik gevonden heb..quote:
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:16 schreef Fokski het volgende:
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Mmm, ik begin ineens te twijfelen aan het waarheidsgehalte van de voor-foto.. Is echt de enige die ik gevonden heb..
Sterker nog, ik denk dat die voor-foto toch echt iemand anders is, sorry...
Zeg nou zelf, Michael doesn't hold a candle to it!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 10:25 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
ProestZe spoort echt niet! Ze kan uberhaupt niet zingen, denk ik. Ik heb het album overigens niet gehoord.
Het is ook niet dezelfde persoon. Het is Danii Minogue. Dit noemt men blijkbaar al chirurgie:quote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:13 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
AmaiiiiiZe had zulke mooie, sprekende ogen!
Wat snap je niet van de helft van de foto's? Dat die chirurgie heeft gehad dat is volgens mij algemeen bekend. Een spook is ze er anders niet door geworden.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Deze neus en kin zijn ook een gevalletje invalshoek zeg je?![]()
[ afbeelding ]
Dat beweert ook niemand & krijg ik nog antwoord op mijn vraag?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:31 schreef Fokski het volgende:
[..]
Wat snap je niet van de helft van de foto's? Dat die chirurgie heeft gehad dat is volgens mij algemeen bekend. Een spook is ze er anders niet door geworden.
Zo heeft ze er altijd uitgezien. Op de before-foto laat ze zich van een kant fotograferen. Ze heeft geen supersymetrisch gezicht.quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:18 schreef k_i_m het volgende:
Nee, Rose mcGowan,wat doe je.
[ afbeelding ]
Als je verder had gelezen weet je dat ze wel plastisch chirurgie had ondergaan, maar vanwege een auto-ongeluk. Dus, toen deze foto werd geplaatst is dat door de rest al genoemd en viel hij ook niet echt meer onder verspookt.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:35 schreef Fokski het volgende:
[..]
Zo heeft ze er altijd uitgezien. Op de before-foto laat ze zich van een kant fotograferen. Ze heeft geen supersymetrisch gezicht.
"Matig"? Het moederschap doet rare dingen met je Kim!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 12:03 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Toch grappig, dat de overeenkomst tussen alle blonde versleutelde bimbo's met dikke tieten is dat ze allemaal een liedje hebben gemaakt met daarin teksten zoals "ik ben niet oppervlakkig, je kent me niet" "het kan me niet schelen wat je van me denkt". Oja, en dat met matig zangtalent, dat hebben ze ook allemaal gemeen
.
Was ik inmiddels ook achter (dat het iemand anders was dan, nog niet dat het Danii Minogue was..)quote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:29 schreef Fokski het volgende:
[..]
Het is ook niet dezelfde persoon. Het is Danii Minogue. Dit noemt men blijkbaar al chirurgie:
[ afbeelding ]Opgemaakt en al vergelijken met hoe iemand er uit ziet in joggingpak en zonder glamourmakeup.
Dude, er zit minstens 20 jaar tussen die foto's, op die eerste foto is ze volgens mij nog een tiener. En als er al aan haar is gesleuteld, vind ik het niet lelijk geworen!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:29 schreef Fokski het volgende:
[..]
Het is ook niet dezelfde persoon. Het is Danii Minogue. Dit noemt men blijkbaar al chirurgie:
[ afbeelding ]Opgemaakt en al vergelijken met hoe iemand er uit ziet in joggingpak en zonder glamourmakeup.
Zoek maar eens op haar reality-serie van een jaar of 5 geledenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:44 schreef ColdFeet het volgende:
Die Ashlee! Ik kende haar voor-foto's niet, maar wat een verschil! Is er zeker mooier op geworden. Het lijkt me wel akelig pijnlijk, zo'n operatie aan je kaakbeen. Best ingrijpend
Dat is echt oprechte zonde! Dat was echt een mooie vrouw!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:41 schreef snakelady het volgende:
Hunter Tylo ( bold en the bautifull) is er ook niet knapper op geworden naarmate de operaties volgde
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bij Danii is toch heel duidelijk de neus gedaan, maar vind ze niet verspookt.
de voor foto is toch Danni Minogue?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 12:43 schreef RemCOW het volgende:
Als ze al chirurgie heeft gehad, dan was dat in de voor-foto ook het geval. Ze heeft niets gedaan waardoor ze er anders uit ziet. Ze is wat ouder geworden en er worden weer twee verschillende soorten foto's vergeleken, namelijk in het wild gefotografeerd en een foto of screenshot waar belichting, makeup e.d. op elkaar wordt afgestemd.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:16 schreef Xs2Shanna het volgende:
[..]
Dat is echt oprechte zonde! Dat was echt een mooie vrouw!
Doe mij NU de naam van de make-up die mijn tieten er 3 maten groter uit doen zien!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:29 schreef Fokski het volgende:
[..]
nou iddquote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:43 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Doe mij NU de naam van de make-up die mijn tieten er 3 maten groter uit doen zien!.
Photoshop, wonderbra, zakdoekjes in in bh. Hoef je geen mes in te steken hoor.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:43 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Doe mij NU de naam van de make-up die mijn tieten er 3 maten groter uit doen zien!.
bronquote:Dannii Minogue has admitted having plastic surgery to "look nice" - but said it has not made her any happier.
The 36-year-old X Factor judge has previously admitted to a boob job. Now she is believed to have had a nose job and botox as well as a boost to her pout.
Asked about surgery, she said: "I've had botox because I want to be the best I can be and look the nicest I can. There's no right and wrong - it's a personal choice.
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:37 schreef Fokski het volgende:
[..]
Als ze al chirurgie heeft gehad, dan was dat in de voor-foto ook het geval. Ze heeft niets gedaan waardoor ze er anders uit ziet. Ze is wat ouder geworden en er worden weer twee verschillende soorten foto's vergeleken, namelijk in het wild gefotografeerd en een foto of screenshot waar belichting, makeup e.d. op elkaar wordt afgestemd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |