Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
toen straks te veel werkquote:Op woensdag 20 januari 2010 16:48 schreef wel.o.k het volgende:
had ik nou te weinig tijd of te veel werk?
ik zal hem wel doen voor jequote:
smoesjesquote:
Fhaquote:
Flesquote:
Nopequote:Op woensdag 20 januari 2010 18:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Gaan jullie je allemaal suf storten voor Haiti?
quote:Op woensdag 20 januari 2010 18:22 schreef Dr_Flash het volgende:
op mijn werk zijn ze aan het inzamelen. Heb 20 euro in de bus gegooid.quote:Op woensdag 20 januari 2010 18:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Ow ja, jij ging lekker kokenquote:
quote:
Gamba'squote:
Ik weet hoe ik moet koken schatquote:Op woensdag 20 januari 2010 19:23 schreef Dr_Flash het volgende:
wel goed gaar heanders word je er hartstikke ziek van
Pas op met wat je zegt.... voor je het weet staat ie elke dag op de stoep om mee te etenquote:
Op dit moment of in het algemeen?quote:
Ik was juist van plan dat bij hem te gaan doen alsie hier woontquote:Op woensdag 20 januari 2010 19:32 schreef MPG het volgende:
[..]
Pas op met wat je zegt.... voor je het weet staat ie elke dag op de stoep om mee te eten..
quote:Op woensdag 20 januari 2010 19:34 schreef Fha het volgende:
Ik was juist van plan dat bij hem te gaan doen alsie hier woont![]()
Ik kijk graag vooruitquote:
succesquote:Op woensdag 20 januari 2010 20:56 schreef Fha het volgende:
Ik doe maar weer mee met de nationale iq test
Dat is een nieuw geloof?quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:20 schreef wel.o.k het volgende:
he he, eindelijk tijd voor mijn synology ds409
oehquote:Op woensdag 20 januari 2010 21:26 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
voor mij wel, 3Tb ruimte om te vullen
nog veel mooier, dat ding kan zelf downloadenquote:Op woensdag 20 januari 2010 21:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
oeh
Daar past je download collectie wel op
Oehquote:Op woensdag 20 januari 2010 21:47 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
nog veel mooier, dat ding kan zelf downloaden
Ik vind het ook goedquote:Op woensdag 20 januari 2010 22:13 schreef Fha het volgende:
Volgens BNN heb ik een IQ van 130. Ik vind het goed
Das pas speelgoedquote:Op woensdag 20 januari 2010 21:57 schreef wel.o.k het volgende:
het is ook nog een emailserver, media server, backup device, ftp, itunes service, photo station, webserver en surveilance station als ik de webcam eraan knoop
quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:57 schreef wel.o.k het volgende:
het is ook nog een emailserver, media server, backup device, ftp, itunes service, photo station, webserver en surveilance station als ik de webcam eraan knoop
Daarom kijk ik nooit een film op RTL of SBSquote:Op woensdag 20 januari 2010 23:01 schreef Dr_Flash het volgende:
nou dan ga ik zo ook maar eens pitten. Lawrence of Arabia is een goeie film, maar om er nou tot 1 uur voor wakker te blijvenmet dank aan iedere 20 minuten een eindeloos reclameblok
Graf schijt hoere commerci"ele graf schijt hoerezenders
Ze waren blij met je?quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:59 schreef Symphonic het volgende:
ff naar de paarden werd iets langer
quote:
Whehequote:Op woensdag 20 januari 2010 23:06 schreef Symphonic het volgende:
[..]ja dat ook
en er was wat te vieren, en dan ben ik heeeel consequent in het op tijd naar huis gaan![]()
Misschien was het zijn vriendin welquote:Op woensdag 20 januari 2010 23:08 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehe.
Is het niet je vriendin, dan is er wel wat anders dat je wakker houdt. Zo kom je natuurlijk nooit aan je nachtrust
.
Dat kan natuurlijk ook.quote:Op woensdag 20 januari 2010 23:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Misschien was het zijn vriendin wel
Slaap lekker fleskequote:
Slaap lekker Fhaquote:
hahaha nee, maar die heb ik nu wel weer op msn tot een uurtje of half driequote:Op woensdag 20 januari 2010 23:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Misschien was het zijn vriendin wel
have fun danquote:Op donderdag 21 januari 2010 00:08 schreef Symphonic het volgende:
[..]
hahaha nee, maar die heb ik nu wel weer op msn tot een uurtje of half drie
quote:Op donderdag 21 januari 2010 00:08 schreef Symphonic het volgende:
[..]
hahaha nee, maar die heb ik nu wel weer op msn tot een uurtje of half drie
tnxquote:
welterustenquote:Op donderdag 21 januari 2010 00:30 schreef MPG het volgende:
[..].
Hier is MSN inmiddels afgesloten. Bedtijd. Toch maar wél wat nachtrust pakken
.
trusten![]()
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 20-01-2010
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 086 goldfinger1963
02. 041 indahnesia.com
03. 040 Ladylike
04. 024 Symphonic
05. 024 marcb1974
06. 023 wel.o.k
07. 022 john-frusciante
08. 022 Dr_Flash
09. 017 MPG
10. 016 Fha
11. 008 Pheno
12. 006 friemelaar
13. 001 Lenny_Leonard
14. 001 Sperma
15. 001 Bengeltje
16. 001 DaMart
17. 001 dndiek
Reeks-statistieken!
Ik zat op een droogjequote:Op donderdag 21 januari 2010 06:45 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen.
Wie hebben gisteren het meest gezopen?
[..]
Ik ben opok aardig koffie aan het tankenquote:
ik heb maar een paar cd's mee gepakt uit de auto.quote:Op donderdag 21 januari 2010 07:54 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik ben opok aardig koffie aan het tanken
En de radio redelijk hard aan http://www.radio555.nl/
Hier gaan ze vandaag ook geld inzamelen dus dtraks maar even wat storten in de bus
ja en zeker als het door een arbeidsconflict komt. (damn... ruzie met jezelf is zoooooo balen)quote:Op donderdag 21 januari 2010 08:05 schreef wel.o.k het volgende:
weet je wel hoe fucking ontzettend moeilijk het is om jezelf te ontslaan
ik wil mijn bedrijf uitschrijven bij de kvk.quote:Op donderdag 21 januari 2010 08:19 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ja en zeker als het door een arbeidsconflict komt. (damn... ruzie met jezelf is zoooooo balen)
quote:Op donderdag 21 januari 2010 08:20 schreef Symphonic het volgende:
Is het per ongeluk zaterdag vandaag?
Er is nog steeds helemaal niemand
Ik zit nu de koffie die ik voor iedereen gehaald had zelf maar op te drinken...
Heldending. Ik heb het zelf al een NAS van ze (ongeveer anderhalf jaar nu). Goede support ook. Er wordt ook daadwerkelijk geluisterd op de fora van ze, en ze bakken het in een volgende update. CVS support is voor mij bv weer erg leuk om te hebben. En hetquote:Op woensdag 20 januari 2010 21:20 schreef wel.o.k het volgende:
he he, eindelijk tijd voor mijn synology ds409
Ow dat is zo'n fijne vicieuze cirkel....quote:Op donderdag 21 januari 2010 08:26 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik wil mijn bedrijf uitschrijven bij de kvk.
maar ik ben werknemer, dus moet ik ontslagen worden.
als ik iemand wil ontslaan moet ik de uwv en de bonden op de hoogte stellen.
het uwv wil weten waarom ik ontslagen word, en vinden dat vervolgens geen goede reden.
ze kunnen op grond van het beeindigen van werkzaamheden geen ontslagvergunning afgeven.
dus kan ik niet uitschrijven bij kvk.
er is zo veel mogelijk dat ik de handleiding maar eens ga lezenquote:Op donderdag 21 januari 2010 08:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Heldending. Ik heb het zelf al een NAS van ze (ongeveer anderhalf jaar nu). Goede support ook. Er wordt ook daadwerkelijk geluisterd op de fora van ze, en ze bakken het in een volgende update. CVS support is voor mij bv weer erg leuk om te hebben. En hetApple
Time Machine werkt nu ook met Synology
blijkbaar niet, of ze snappen niet dat ik de enige werknemer benquote:Op donderdag 21 januari 2010 08:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ow dat is zo'n fijne vicieuze cirkel....
Bedrijfsbeëindiging is geen geldige reden voor ontslag?
Whehe... slecht geregeld weer...quote:Op donderdag 21 januari 2010 08:26 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik wil mijn bedrijf uitschrijven bij de kvk.
maar ik ben werknemer, dus moet ik ontslagen worden.
als ik iemand wil ontslaan moet ik de uwv en de bonden op de hoogte stellen.
het uwv wil weten waarom ik ontslagen word, en vinden dat vervolgens geen goede reden.
ze kunnen op grond van het beeindigen van werkzaamheden geen ontslagvergunning afgeven.
dus kan ik niet uitschrijven bij kvk.
En dan komen de eieren uit?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |