Dat was niet zijn voornaam.quote:Op woensdag 20 januari 2010 16:49 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik ken er een, en die heeft een keipopulaire verbrandingsmotor uitgevonden!
ah hij dus. de redenen dat je niet verder wilde zijn dus opgelost?quote:Op woensdag 20 januari 2010 16:47 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
VriendjeFile-jongen ook wel hier genoemd
Dat dacht ik niet, want ik ben geen dune aanhanger.quote:Op woensdag 20 januari 2010 16:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Haar broer hete (RIP) Duke Leto Atreides, in het kort Leto.
En ik weet wat je denkt, maar dat is broer en zus, dan kan toch zij niet de concubine zijn van hem
Dat konden ze primaPaul en Alia werden gewoon geboren (Alia later hernoemt naar Muis (RIP))
Zit ik dan met:quote:Op woensdag 20 januari 2010 16:50 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, ik vond het nog meevallen (ik noemde Muntje, die wit is, altijd Kwakje -ze is nu wel een enorme kwak geworden trouwens-). Vroeger (jaren 70-80) noemden mijn ouders hun rode kater "Mao". Heftige shit.
Ik hoop het voor je!quote:Op woensdag 20 januari 2010 16:48 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja, maar nou is eentje al uitverkocht, en die andere moeten ze kijken of ze die kunnen nabestellen
Ja, die zijn opgelost inderdaadquote:Op woensdag 20 januari 2010 16:52 schreef Murmeli het volgende:
ah hij dus. de redenen dat je niet verder wilde zijn dus opgelost?
wel grappig dan... hadden we het dus allebei uit en nu weer aanwij zijn goed
Ja!quote:
wie? nouk en ik? met die vriendjes?quote:
Is die "mooie" rode uitverkocht ?quote:Op woensdag 20 januari 2010 16:48 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja, maar nou is eentje al uitverkocht, en die andere moeten ze kijken of ze die kunnen nabestellen
quote:
ik hoop het ook.. want die jurken zijn gewoon om op te kwijlen..quote:
quote:Op woensdag 20 januari 2010 16:54 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja, die zijn opgelost inderdaad![]()
Zeker goed!
[..]
Ja!
die zwart met rode.. met de mouwtjes..quote:Op woensdag 20 januari 2010 16:55 schreef mrbox het volgende:
[..]
Is die "mooie" rode uitverkocht ?![]()
[..]
![]()
Wordt dat dan dat theaterstuk wat over mij gaat?quote:Op woensdag 20 januari 2010 16:53 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik ben blij met al die koosnaampjes, kan ik gebruiken in mijn nieuwe stuk
Sometimes I wish for falling, I wish for the releasequote:
Beestjes zijn leukquote:Op woensdag 20 januari 2010 17:01 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Mijn hond heet Basje, mijn kat heet Pukkie, mijn ratten heten Igor en Lurch...
Mja, we hebben ook een Shelley(hond), Arak (hond), Punkie (cavia), Snuffie (kat), Felix (kat) en Ettertje (kat) gehad.. en Truus de kip en Piet de haan.
en mn parkietje heette Keesje.. En mn slang, hamster en muis had ik Pinkeltje genoemd...
maar helaas.. die zijn er allemaal niet meer.. wel altijd gezellig.. keiveel dieren gehad waarmee ik ben opgegroeit
Als het nu een roze valse glittervachterige krolse kat was geweest... had je'm dan Steephje genoemd?quote:Op woensdag 20 januari 2010 16:58 schreef El_Matador het volgende:
Ik krijg voor mijn verjaardag een biseksuele brilslang. Ik denk dat ik hem Jasper ga noemen.
Dat was ook mijn eerste reactie jaquote:Op woensdag 20 januari 2010 17:03 schreef Nouk84 het volgende:
Dat nieuwe nummer van 'Ray en Anita' is trouwens wel echt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |