Nee, mijn kat, droppie.quote:
Ja, hij dacht zijn naam mee te hebben toen ie als olieboer aan de slag wilde.quote:Op woensdag 20 januari 2010 16:44 schreef STING het volgende:
[..]
Ik ken die naam alleen van Vin Diesel
Nee, Jessi is de katquote:Op woensdag 20 januari 2010 16:44 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jes. Makkelijker. Heet batsmaatje zo?
Ik zei toch ook dat ik niet aan koosnaampjes doequote:Op woensdag 20 januari 2010 16:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O ja oke, maar dat is dan geen koosnaampje echt, wel? Ik bedoel, mensen zeggen ook altijd Steeph ipv Stephan. En da's echt niet omdat ze me willen kozen!
wie is de bakker?quote:Op woensdag 20 januari 2010 16:44 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
De bakker is back![]()
Haha, hij vindt blijkbaar van welIk heb het nog nooit met mezelf gedaan, dus daar heb ik geen oordeel over.
Ohhh ok.quote:
quote:Op woensdag 20 januari 2010 16:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, Jessi is de kat
NEE! GEWOON NEE!, DAT GAAT NIEMAND DENKEN! OK?!!
Vriendjequote:
Heet je cavia dan Euro loodvrij?quote:
Ongetwijfeld een erotisch hoogtepunt; de kers op de taart.quote:
Sorry Babs, had ik niet goed gelezenquote:Op woensdag 20 januari 2010 16:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik zei toch ook dat ik niet aan koosnaampjes doe
Is het een Dune-kat?quote:Op woensdag 20 januari 2010 16:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ok, vanaf nu is het Lady Jessica Atreides voor jou
Mijn andere kat heet LPGquote:
Kwakje?quote:Op woensdag 20 januari 2010 16:46 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ohhh ok.
De katten van mijn ouders heten:
- Wolf
- Droppie
- Muntje
- Kwakje
En mijn kat heet Prul of Prullie.
ja, maar nou is eentje al uitverkocht, en die andere moeten ze kijken of ze die kunnen nabestellenquote:
quote:
De cavia van een ex van me heette Oortjes*.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Ja, ik vond het nog meevallen (ik noemde Muntje, die wit is, altijd Kwakje -ze is nu wel een enorme kwak geworden trouwens-). Vroeger (jaren 70-80) noemden mijn ouders hun rode kater "Mao". Heftige shit.quote:
Ik zal het tegen knuffelmeisje zeggen.quote:Op woensdag 20 januari 2010 16:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ok, vanaf nu is het Lady Jessica Atreides voor jou
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |