Nee, zit in de cultuur. Nature =/= nurture.quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:50 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Bijna goed. Broer van een profvoetballer
Donkere mannen gaan over het algemeen sneller vreemd dan een Hollandse man. Zit in het aart van het beestje.
Zeg ik nietquote:
Alle mannen houden van sex, ongeacht rasquote:Op woensdag 27 januari 2010 22:54 schreef aychelle het volgende:
[..]
mag ik eerlijk ergens over zijn?![]()
![]()
![]()
Omdat ik veel in de omgeving zit met blanke mannen valt mij op dat nederlandse mannen erg veel van sexs houden niet? en dan bedoel ik erg veel, nog erger dan italianen bijv.
Drugs are bad M'kay?quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:21 schreef Brerius het volgende:
Blanke vrouwen die perse een zwarte man willen, is een even grote afknapper als een vrouw die twee pakjes sigaretten per dag ligt te paven, of zeg maar die rookt. Die menen altijd dat je zo'n figuur bent die ze op tv zien met name op MTV of TMF,BAH !!! Trouwens heb wel gelezen dat donker getinte mannen een mooiere bouw hebben dan die vampieren
( een beetje plagen moet kunnen hé) Hiermee bedoel ik dan dat de spieren beter tot uiting komen ( Kijk maar naar die afschuwelijke bodybuilders die smeren zich ook flink in met dat bruinsel
).
Daarom is donker intrek.
Trouwens waarom zie ik nooit een blanke man met een aziaatje rond huppelen, hier ga ik toch ook geen topic voor openen, of wel soms???? Dit krijg je er nu van, hoe meer vreemd volk in het land, hoe vaker het voor komt dat verschillende rassen zich tot elkaar aangetrokken voelen. Het beroemde multiculti verhaal PUNT. Dus ik zou zeggen kijk er toch niet zo raar van op joh,het wordt alleen anders als je een dochter hebt(geintje). Zolang hij maar een goede diploma EN een goede baan heeft EN normaal in de samenleving functioneert.
Nog een laatste opmerking een blanke vrouw versieren die altijd een blank vrindje heeft gehad, levert meer toegevoegde waarde aan de duur, oprechtheid en echtheid van een relatie
Ohja trouw nooit met een Surinamer vind ik een beetje kort door de bocht, vergeet de ABC eilanden niet hé
Had je mij gister moeten zien.quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:21 schreef Brerius het volgende:
Blanke vrouwen die perse een zwarte man willen, is een even grote afknapper als een vrouw die twee pakjes sigaretten per dag ligt te paven, of zeg maar die rookt. Die menen altijd dat je zo'n figuur bent die ze op tv zien met name op MTV of TMF,BAH !!! Trouwens heb wel gelezen dat donker getinte mannen een mooiere bouw hebben dan die vampieren
( een beetje plagen moet kunnen hé) Hiermee bedoel ik dan dat de spieren beter tot uiting komen ( Kijk maar naar die afschuwelijke bodybuilders die smeren zich ook flink in met dat bruinsel
).
Daarom is donker intrek.
Trouwens waarom zie ik nooit een blanke man met een aziaatje rond huppelen, hier ga ik toch ook geen topic voor openen, of wel soms???? Dit krijg je er nu van, hoe meer vreemd volk in het land, hoe vaker het voor komt dat verschillende rassen zich tot elkaar aangetrokken voelen. Het beroemde multiculti verhaal PUNT. Dus ik zou zeggen kijk er toch niet zo raar van op joh,het wordt alleen anders als je een dochter hebt(geintje). Zolang hij maar een goede diploma EN een goede baan heeft EN normaal in de samenleving functioneert.
Nog een laatste opmerking een blanke vrouw versieren die altijd een blank vrindje heeft gehad, levert meer toegevoegde waarde aan de duur, oprechtheid en echtheid van een relatie
Ohja trouw nooit met een Surinamer vind ik een beetje kort door de bocht, vergeet de ABC eilanden niet hé
Mooi verhaal wat veel houdt snijdt. Prachtig!quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:09 schreef Keep_Walking het volgende:
Ik ga hier een oude topic quoten:
[..]
Goed verhaal. Heus!quote:
inderdaad! we zijn toch allemaal van hetzelfde menselijke ras. Al die kleuren en verschillen is toch prachtig, waar moet het heen met die wereld die ons verdeeldquote:Op maandag 1 februari 2010 17:14 schreef StyxFlow het volgende:
Beetje een nutteloze topic dit, vind je niet?
Ik juich interraciale relaties juist toe, we zijn allen mensen
De shitter in.quote:Op maandag 1 februari 2010 19:01 schreef aychelle het volgende:
[..]
inderdaad! we zijn toch allemaal van hetzelfde menselijke ras. Al die kleuren en verschillen is toch prachtig, waar moet het heen met die wereld die ons verdeeld
wat dach jij van het behoud van het eigen rasquote:Op maandag 1 februari 2010 19:01 schreef aychelle het volgende:
[..]
inderdaad! we zijn toch allemaal van hetzelfde menselijke ras. Al die kleuren en verschillen is toch prachtig, waar moet het heen met die wereld die ons verdeeld
inderdaad van alles watquote:Op maandag 1 februari 2010 20:29 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
De shitter in.
Negerinnen/aziaten/zweden doen
we zijn allemaal van hetzelfde ras: het menselijk rasquote:Op maandag 1 februari 2010 22:49 schreef Brerius het volgende:
[..]
wat dach jij van het behoud van het eigen ras![]()
..... Belachelijk zegquote:Op woensdag 27 januari 2010 22:57 schreef FireFox1 het volgende:
Maar als je het mijn moeder zal vragen zal ze zeggen: TROUW NOOIT MET EEN SURINAMER!
Een beetje te linkse gedachte vind je ook nietquote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:37 schreef aychelle het volgende:
[..]
we zijn allemaal van hetzelfde ras: het menselijk ras
Nope. Just science.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:41 schreef Brerius het volgende:
[..]
Een beetje te linkse gedachte vind je ook niet. Te veel neo Communisme
nee waarom? het is de waarheid. Het menselijk ras is wat wij zijn, maar mensen met superieure gedachten moesten ons zonodig splijtenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:41 schreef Brerius het volgende:
[..]
Een beetje te linkse gedachte vind je ook niet. Te veel neo Communisme
De mens is een soort, geen ras. Mooi geprobeerd, maar wat een onzin.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:37 schreef aychelle het volgende:
[..]
we zijn allemaal van hetzelfde ras: het menselijk ras
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:02 schreef Brerius het volgende:
[..]
Wow gast, hier is iemand jaloers
LOSER !!!!!![]()
Maar onder honden als diersoort heb je weer wel rassen? Ik zal wel een fout maken hoor, ik ben een (gedwongen) schoolverlater.quote:Op woensdag 3 februari 2010 17:52 schreef FlyingLikeAnAngel het volgende:
[..]
De mens is een soort, geen ras. Mooi geprobeerd, maar wat een onzin.
Ja maar de genetisch verschillen tussen hondenrassen onderling is veel groter dan tusser mensenrassen onderling.quote:Op woensdag 3 februari 2010 18:24 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Maar onder honden als diersoort heb je weer wel rassen? Ik zal wel een fout maken hoor, ik ben een (gedwongen) schoolverlater.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |