abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 27 januari 2010 @ 22:54:50 #201
195039 Armoed
Cunning linguist
pi_77358226
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 22:50 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Bijna goed. Broer van een profvoetballer

Donkere mannen gaan over het algemeen sneller vreemd dan een Hollandse man. Zit in het aart van het beestje.
Nee, zit in de cultuur. Nature =/= nurture.
Well, I can take you far away, with my mind
  woensdag 27 januari 2010 @ 22:54:53 #202
206337 aychelle
stop the hating, bietch!!!
pi_77358227
welke profvoetballer?
¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O
pi_77358340
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 22:54 schreef aychelle het volgende:
welke profvoetballer?
Zeg ik niet

Dan verlies ik mijn anonimiteit, en dat heb ik al eerder meegemaakt op FOK!

Maar als je het mijn moeder zal vragen zal ze zeggen: TROUW NOOIT MET EEN SURINAMER!
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 22:54 schreef aychelle het volgende:

[..]

mag ik eerlijk ergens over zijn?
Omdat ik veel in de omgeving zit met blanke mannen valt mij op dat nederlandse mannen erg veel van sexs houden niet? en dan bedoel ik erg veel, nog erger dan italianen bijv.
Alle mannen houden van sex, ongeacht ras
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  woensdag 27 januari 2010 @ 23:21:31 #204
289263 Brerius
wie strooit, die oogst
pi_77359451
Blanke vrouwen die perse een zwarte man willen, is een even grote afknapper als een vrouw die twee pakjes sigaretten per dag ligt te paven, of zeg maar die rookt. Die menen altijd dat je zo'n figuur bent die ze op tv zien met name op MTV of TMF, BAH !!! Trouwens heb wel gelezen dat donker getinte mannen een mooiere bouw hebben dan die vampieren ( een beetje plagen moet kunnen hé) Hiermee bedoel ik dan dat de spieren beter tot uiting komen ( Kijk maar naar die afschuwelijke bodybuilders die smeren zich ook flink in met dat bruinsel ).
Daarom is donker intrek.

Trouwens waarom zie ik nooit een blanke man met een aziaatje rond huppelen, hier ga ik toch ook geen topic voor openen, of wel soms???? Dit krijg je er nu van, hoe meer vreemd volk in het land, hoe vaker het voor komt dat verschillende rassen zich tot elkaar aangetrokken voelen. Het beroemde multiculti verhaal PUNT. Dus ik zou zeggen kijk er toch niet zo raar van op joh,het wordt alleen anders als je een dochter hebt (geintje). Zolang hij maar een goede diploma EN een goede baan heeft EN normaal in de samenleving functioneert.

Nog een laatste opmerking een blanke vrouw versieren die altijd een blank vrindje heeft gehad, levert meer toegevoegde waarde aan de duur, oprechtheid en echtheid van een relatie

Ohja trouw nooit met een Surinamer vind ik een beetje kort door de bocht, vergeet de ABC eilanden niet hé
pi_77360950
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 23:21 schreef Brerius het volgende:
Blanke vrouwen die perse een zwarte man willen, is een even grote afknapper als een vrouw die twee pakjes sigaretten per dag ligt te paven, of zeg maar die rookt. Die menen altijd dat je zo'n figuur bent die ze op tv zien met name op MTV of TMF, BAH !!! Trouwens heb wel gelezen dat donker getinte mannen een mooiere bouw hebben dan die vampieren ( een beetje plagen moet kunnen hé) Hiermee bedoel ik dan dat de spieren beter tot uiting komen ( Kijk maar naar die afschuwelijke bodybuilders die smeren zich ook flink in met dat bruinsel ).
Daarom is donker intrek.

Trouwens waarom zie ik nooit een blanke man met een aziaatje rond huppelen, hier ga ik toch ook geen topic voor openen, of wel soms???? Dit krijg je er nu van, hoe meer vreemd volk in het land, hoe vaker het voor komt dat verschillende rassen zich tot elkaar aangetrokken voelen. Het beroemde multiculti verhaal PUNT. Dus ik zou zeggen kijk er toch niet zo raar van op joh,het wordt alleen anders als je een dochter hebt (geintje). Zolang hij maar een goede diploma EN een goede baan heeft EN normaal in de samenleving functioneert.

Nog een laatste opmerking een blanke vrouw versieren die altijd een blank vrindje heeft gehad, levert meer toegevoegde waarde aan de duur, oprechtheid en echtheid van een relatie

Ohja trouw nooit met een Surinamer vind ik een beetje kort door de bocht, vergeet de ABC eilanden niet hé
Drugs are bad M'kay?
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_77361174
quote:
Daarom is donker intrek.

Had je mij gister moeten zien.
pi_77516216
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 15:09 schreef Keep_Walking het volgende:
Ik ga hier een oude topic quoten:
[..]

Mooi verhaal wat veel houdt snijdt. Prachtig!
  maandag 1 februari 2010 @ 16:15:35 #208
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_77516268
quote:
Goed verhaal. Heus!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_77518729
Beetje een nutteloze topic dit, vind je niet?
Ik juich interraciale relaties juist toe, we zijn allen mensen
I ain't a player, I just like to fuck
  maandag 1 februari 2010 @ 19:01:47 #210
206337 aychelle
pi_77522639
quote:
Op maandag 1 februari 2010 17:14 schreef StyxFlow het volgende:
Beetje een nutteloze topic dit, vind je niet?
Ik juich interraciale relaties juist toe, we zijn allen mensen
inderdaad! we zijn toch allemaal van hetzelfde menselijke ras. Al die kleuren en verschillen is toch prachtig, waar moet het heen met die wereld die ons verdeeld
¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O
  maandag 1 februari 2010 @ 20:29:35 #211
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_77527228
quote:
Op maandag 1 februari 2010 19:01 schreef aychelle het volgende:

[..]

inderdaad! we zijn toch allemaal van hetzelfde menselijke ras. Al die kleuren en verschillen is toch prachtig, waar moet het heen met die wereld die ons verdeeld
De shitter in.

Negerinnen/aziaten/zweden doen
With my pack on my back, down the road I will stray.
  maandag 1 februari 2010 @ 22:49:49 #212
289263 Brerius
wie strooit, die oogst
pi_77534156
quote:
Op maandag 1 februari 2010 19:01 schreef aychelle het volgende:

[..]

wat dach jij van het behoud van het eigen ras
  dinsdag 2 februari 2010 @ 18:37:12 #213
206337 aychelle
pi_77560513
quote:
Op maandag 1 februari 2010 20:29 schreef Id_do_her het volgende:

[..]

De shitter in.

Negerinnen/aziaten/zweden doen
inderdaad van alles wat

trouwens:
hollanders,
engelsen
antilianen
afrikanen
filipino's
midden oosters
  dinsdag 2 februari 2010 @ 18:37:37 #214
206337 aychelle
pi_77560534
quote:
Op maandag 1 februari 2010 22:49 schreef Brerius het volgende:

[..]

wat dach jij van het behoud van het eigen ras
we zijn allemaal van hetzelfde ras: het menselijk ras
pi_77562238
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 22:57 schreef FireFox1 het volgende:

Maar als je het mijn moeder zal vragen zal ze zeggen: TROUW NOOIT MET EEN SURINAMER!

..... Belachelijk zeg
KD
  dinsdag 2 februari 2010 @ 20:41:37 #216
289263 Brerius
wie strooit, die oogst
pi_77566769
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 18:37 schreef aychelle het volgende:

[..]

Een beetje te linkse gedachte vind je ook niet . Te veel neo Communisme
  dinsdag 2 februari 2010 @ 20:50:07 #217
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_77567252
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 20:41 schreef Brerius het volgende:

[..]

Nope. Just science.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  dinsdag 2 februari 2010 @ 21:10:21 #218
206337 aychelle
pi_77568314
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 20:41 schreef Brerius het volgende:

[..]

nee waarom? het is de waarheid. Het menselijk ras is wat wij zijn, maar mensen met superieure gedachten moesten ons zonodig splijten
  dinsdag 2 februari 2010 @ 21:44:27 #219
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_77570053
Verschil in cultuur/ omgang zal mensen altijd de handvatten van verschil geven denk ik. De media heeft een positieve werking gehad op acceptatie van zwart+wit. Ik hoop alleen dat de media ook gauw met de sociologische lijm komt voor ons Aziaten. Duurt mij allemaal veels te lang. En ws. maak ik het ook niet meer mee dat Aziaten ook net zo veelvuldig in reklames en op posters verschijnen naast een lekkere witte chick. Wat weer acceptatie kweekt en de drempel van aziaat+wit verlaagt.
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  dinsdag 2 februari 2010 @ 21:47:49 #220
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_77570242
Hmz.. ik zie heel wat anders in purmerend. Allemaal skinny mooie meisjes met lang blond haar. Geen dikke boerinnen met jeans die uitpuilen omdat daar extra bagage zit

edit: ach nee je hebt gelijk. ik zal me wel refereren aan maar een paar voorbeelden die ik ken.
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_77598956
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 18:37 schreef aychelle het volgende:

[..]

De mens is een soort, geen ras. Mooi geprobeerd, maar wat een onzin.
pi_77599043
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 22:02 schreef Brerius het volgende:

[..]

Wow gast, hier is iemand jaloers
LOSER !!!!!
ben je 12 ofzo.
  woensdag 3 februari 2010 @ 18:24:45 #223
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_77600052
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 17:52 schreef FlyingLikeAnAngel het volgende:

[..]

De mens is een soort, geen ras. Mooi geprobeerd, maar wat een onzin.
Maar onder honden als diersoort heb je weer wel rassen? Ik zal wel een fout maken hoor, ik ben een (gedwongen) schoolverlater.
  woensdag 3 februari 2010 @ 18:28:20 #224
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_77600158
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 18:24 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Maar onder honden als diersoort heb je weer wel rassen? Ik zal wel een fout maken hoor, ik ben een (gedwongen) schoolverlater.
Ja maar de genetisch verschillen tussen hondenrassen onderling is veel groter dan tusser mensenrassen onderling.

Eigenlijk is de genetische verschillen tussen mensenras niet uit elkaar te halen. Jij en ik kunnen meer in gemeenschap hebben dan jij met een andere chinees of ik met een andere Antilliaan.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  woensdag 3 februari 2010 @ 18:29:48 #225
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_77600197
Op die manier. ik dacht dat het een ethische kwestie werd. My bad.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')