Misschien ook wel:quote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:36 schreef Mestras het volgende:
Gelukkig heeft ze zelf dit topic nog niet ontdekt.
Dat topicquote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:12 schreef SilverladyFan het volgende:
[..]
Misschien ook wel:
wij gaan jullie helpen![]()
Waarom heeft de zilverlady haar hyves trouwens verwijderd?
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:12 schreef SilverladyFan het volgende:
[..]
Misschien ook wel:
wij gaan jullie helpen![]()
Waarom heeft de zilverlady haar hyves trouwens verwijderd?
Talpa is in onderhandeling met het management van Silverlady.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:47 schreef Hondenbrok het volgende:
Al meer bekend over een eventueel nieuw seizoen van deze talkshow?
quote:Op zondag 31 januari 2010 17:34 schreef tho_Omas het volgende:
In feite hebben jullie Marijke kapotgemaakt.
Zo'n serie maken kost natuurlijk geld, en de Silverlady heeft al kossesgenot.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:47 schreef Hondenbrok het volgende:
Al meer bekend over een eventueel nieuw seizoen van deze talkshow?
Zonder fok hadden haar volgelingen nooit de verbanden kunnen leggen die hier naar buiten zijn gekomen. Laten we haar het beste gunnen.quote:
quote:TheDoitsu (6 dagen geleden)
graag ff de filmpjes waarvoor geen toestemming is verwijderen,word nu gewoon gevraagd,als ik je ip moet zoeken ,heb je een groter probleem.
Dat lijkt ook een troll account (fokker?)quote:Op zondag 31 januari 2010 20:04 schreef Penisbaard het volgende:
Ik heb een bedreiging op http://www.youtube.com/user/DeZilverenDame van TheDoitsu
[..]
Je haalt Arie en Albert door elkaar, terwijl Arie van een hele andere klasse is dan zijn broer. Beetje jammer trouwens dat je op het kanaal van thedeutser met je roomboterboy account hebt gereageerd ipv met de zilveren dame.quote:Op zondag 31 januari 2010 20:07 schreef Penisbaard het volgende:
[ afbeelding ]
En Arie Pater, die niks meer met de Silverlady te maken wil hebben. Ik zal even vragen waarom niet.
Lastig inderdaad, ik zal het even aanpassenquote:Op zondag 31 januari 2010 20:09 schreef SilverladyFan het volgende:
[..]
Je haalt Arie en Albert door elkaar, terwijl Arie van een hele andere klasse is dan zijn broer. Beetje jammer trouwens dat je op het kanaal van thedeutser met je roomboterboy account hebt gereageerd ipv met de zilveren dame.
Klacht: Berichten niet kunnen aanpassen of verwijderen nadat je in- en uitgelogd bent op Youtubequote:Op zondag 31 januari 2010 20:09 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Lastig inderdaad, ik zal het even aanpassen
Zit wel wat in. Ze wordt al tijden beschuldigd maar sinds wij ons ermee hebben bemoeid heeft ze al haar filmpjes en haar hyves verwijderd.quote:Op zondag 31 januari 2010 17:34 schreef tho_Omas het volgende:
In feite hebben jullie Marijke kapotgemaakt.
Is haar haiffes ook al weg?quote:Op zondag 31 januari 2010 20:14 schreef SilverladyFan het volgende:
[..]
Zit wel wat in. Ze wordt al tijden beschuldigd maar sinds wij ons ermee hebben bemoeid heeft ze al haar filmpjes en haar hyves verwijderd.
Laten we thedoitsu even bellen dat de filmpjes van silverlady niet mogen verdwijnen.quote:TheDoitsu (4 dagen geleden)
internetheld vette dwaas,robijnekamp 34 drachten,kom maar langs met je internetheld,zien we wie de echte held is,mongool,anders bel je ff 0622849414
Marktplaats.nl > 2 mooie zandkleurige stoelen uitklapbaar - Huis ...quote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:24 schreef SilverladyFan het volgende:
http://www.youtube.com/user/swaffelbaas
[..]
Laten we thedoitsu even bellen dat de filmpjes van silverlady niet mogen verdwijnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |