jongens wij gaan jullie helpen mischien hebben jullie hier wat aan wat hier onder komt te staan
wij vinden het leuk waar jullie mee bezig zijn maar pas wel op zet de jongens en de mensen van de wagens niet tot schande ik ben zelf ook een van de wagens maar ga door met de actie van silverlady ik lach me een deuk er staat ook wat van mij op waar ik om kan lachen maar het hardst over de silverlady top ga zo door maar houd je wel aan de voor schriften wat hieronder staat het zou jammer wezen als je smaad en laster aan je kont krijgt maar wij hebben er respect en lol in lachen
lollollollollollolllollolllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll
Wetboek van Strafrecht
Titel XVI. Belediging
Artikel 261
1
Hij die opzettelijk iemands eer of goede naam aanrandt, door telastlegging van een bepaald feit, met het kennelijke doel om daaraan ruchtbaarheid te geven, wordt, als schuldig aan smaad, gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste zes maanden of geldboete van de derde categorie.
2
Indien dit geschiedt door middel van geschriften of afbeeldingen, verspreid, openlijk tentoongesteld of aangeslagen, of door geschriften waarvan de inhoud openlijk ten gehore wordt gebracht, wordt de dader, als schuldig aan smaadschrift, gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste een jaar of geldboete van de derde categorie.
3
Noch smaad, noch smaadschrift bestaat voor zover de dader heeft gehandeld tot noodzakelijke verdediging, of te goeder trouw heeft kunnen aannemen dat het te last gelegde waar was en dat het algemeen belang de telastlegging eiste.
houd jullie hier wel aan hoor want wij vinden het top wat jullie hier gedaan hebben en het zou jammer wezen als de silverlady met nog een goochemerd jullie zouden pakken dan kunnen we niet meer lachen en nee ze staat niet bij bogerssound onder contract hoor daar heb ik al informatie over genomen wij hebben ook zo onze bronnen
mocht je wat willen weten stuur dan een mailtje wij hebben ook heel veel informatie voor jullie een goede ex vriendin en vrienden van de silverlady en dat zijn er heel wat ex-en
gup