Ik bedoelde in mijn foon. Ik heb nog nul Gmail contacten. Wel 75 contacten in de foon.quote:Op maandag 1 februari 2010 20:27 schreef iFries het volgende:
[..]
Als je ze upload kun je in contacts op het knopje Find Duplicates drukken .. dat scheelt al een berg
[ afbeelding ]
Gaat dat toevallig hierover?quote:Op maandag 1 februari 2010 13:57 schreef PietjePuk007 het volgende:
Zijn er al mensen die android 2.1 hebben draaien met google navigatie? Las zoiets op tweakers
geen probleemquote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:25 schreef Moron het volgende:
Kan ik Peep eigenlijk van mijn Hero verwijderen zonder problemen? Twidroid is veel makkelijk namelijk.
Denk vraag het even, voordat ik mijn Hero verknal
kan helemaal niet, is een HTC programma, die kun je niet verwijderen.quote:
En hoe zet je hem uit als ik vragen mag?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:47 schreef Incolumis het volgende:
[..]
kan helemaal niet, is een HTC programma, die kun je niet verwijderen.
je kunt hem wel uitzetten
gewoon je wachtwoord verwijderen, kan die ook niet connecten, dus zie je ook geen notificaties ervanquote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:06 schreef Moron het volgende:
[..]
En hoe zet je hem uit als ik vragen mag?
Dank uquote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:09 schreef Incolumis het volgende:
[..]
gewoon je wachtwoord verwijderen, kan die ook niet connecten, dus zie je ook geen notificaties ervan
Instellingen / sociale netwerken
root je hero, en je kan hem wel verwijderenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:47 schreef Incolumis het volgende:
[..]
kan helemaal niet, is een HTC programma, die kun je niet verwijderen.
je kunt hem wel uitzetten
Firmware 2.73 == Android 1.5quote:Op woensdag 3 februari 2010 15:36 schreef DDDDDaaf het volgende:
Ik heb m'n Hero gisteren ontvangen en na er wat mee te hebben gestoeid kan ik alleen maar zeggen "wat een gaaf toestel en wat trekt 'ie de accu snel leeg." Nu moet ik wel eerlijk bekennen dat gisteravond de wifi zo'n beetje de hele tijd aangestaan heeft om co-pilot incl. kaarten van de BeNeLux en Duitsland te downloaden. Één dezer dagen de firmware maar eens upgraden naar 2.73, ik heb nu nog de originele 1.5 er op staan en de upgrade schijnt nogal te lonen. De overstap van Windows Mobile naar Android is iig een goeie gebleken!
Dankje, heb hem gedownload, ik vind hem redelijk.quote:Op donderdag 4 februari 2010 20:54 schreef Karstman het volgende:
Zoek even in de market op Ticker (zo heet zo'n scrollende nieuwsbalk). Kwam daar Flash News for Android tegen, Nog niet geproberd zelf maar ziet er veelbelovend uit.
Ja? Ik vind hem nog een stuk trager dan de ingebouwde browser, niet echt voordeel... Als ik echt snel iets moet weten grijp ik altijd nog naar Opera, ondanks dat het niet de meest gebruiksvriendelijke browser is... Wel echt de snelste, dankzij die compressie die ze toepassen.quote:
de vorm.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 16:24 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Dankje, heb hem gedownload, ik vind hem redelijk.
Wat is eigenlijk het verschil tussen de Hero en de Hero Sprint?
Snelheid boeit me niet zo heel erg, Dolphin heeft functies die ik een stuk makkelijker kon vinden dan bij Operaquote:Op vrijdag 5 februari 2010 16:32 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ja? Ik vind hem nog een stuk trager dan de ingebouwde browser, niet echt voordeel... Als ik echt snel iets moet weten grijp ik altijd nog naar Opera, ondanks dat het niet de meest gebruiksvriendelijke browser is... Wel echt de snelste, dankzij die compressie die ze toepassen.
Maar is het ook dat die alleen in Amerika verkrijgbaar is en de gewone Hero alleen in Europa of zo?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 17:14 schreef DancePlaza het volgende:
[..]
de vorm.
heeft niet een chin zoals de hero, maar ronde vormen.
[ afbeelding ]
Sure? Doet internet het dan nog wel? Het is ingevuld volgens wat er op de website staat...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |