operaquote:Op vrijdag 29 januari 2010 15:10 schreef Etcetera het volgende:
Wat is nou een goede browser eigenlijk voor op de Hero? Vind die van HTC zelf niet zo tof.
Dolphinquote:Op vrijdag 29 januari 2010 15:10 schreef Etcetera het volgende:
Wat is nou een goede browser eigenlijk voor op de Hero? Vind die van HTC zelf niet zo tof.
Staan ze niet bij je Google Contacts? Of heb je geen Google account?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 12:15 schreef Hondenbrokken het volgende:
Hoe maak ik een back-up van al mijn telefoonnummers?
Ik moet dat ding namelijk resetten.
Ik heb wel vaak dat ik mijn locatie opnieuw moet invullen... Maar niet dat ik in Maleisië ofzo wordt geplaatst.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 10:20 schreef peleetje het volgende:
jaa ik heb sinds gisteren ook een mooie witte hero. Bij t-mobile.
Prima telefoontje. Alleen het enige irritante is dat mijn locatie steeds verkeerd is. Volgens de telefoon zit ik met regelmaat in Maleisie.googlemaps zit er zelf ook regelmatig behoorlijk naast met de locatie bepaling.
Meer mensen daar last van?
als je een gmail account heb kan je daar al je contacten inzetten. Heb ik ook gedaan. Ontzettend handig.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 12:15 schreef Hondenbrokken het volgende:
Hoe maak ik een back-up van al mijn telefoonnummers?
Ik moet dat ding namelijk resetten.
Ik moet hem juist resetten omdat ik hem niet aan mijn gmail account koppelen kan. Dat is balen.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 12:15 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Staan ze niet bij je Google Contacts? Of heb je geen Google account?
Schrijven gaat prima, maar versturen werkt dus niet.quote:Op donderdag 28 januari 2010 23:38 schreef Moron het volgende:
[..]
Nee via mijn gekoppelde accounts op me Hero. Als je naar links scrollt in het beginscherm kun je, als het goed is, je emailaccount bekijken. Daarbij heb je twee optie: je accounts bekijken en een bericht schrijven. En zo kun je via je hotmail een bericht sturen op je Hero.
Ik weet niet of de Hero emailadressen van je contacten meeneemt, omdat ik al mijn contacten op mijn simkaart houdt. Wel onthoudt ie emailadressen waar je al eerder wat hebt heengestuurd.
Hoop dat je er wat aan hebt
er staat een app in de market waarmee je je contacten kunt exporteren als csv, om ze daarna bij google contacts weer te importeren ... zal wel even zoekenquote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:56 schreef Hondenbrokken het volgende:
[..]
Ik moet hem juist resetten omdat ik hem niet aan mijn gmail account koppelen kan. Dat is balen.
Lukt niet, want om Market te gebruiken is een gmail-account vereist. Maar ik heb het met behulp van Sync en Outlook Express voor elkaar gekregen.quote:Op zondag 31 januari 2010 19:27 schreef iFries het volgende:
[..]
er staat een app in de market waarmee je je contacten kunt exporteren als csv, om ze daarna bij google contacts weer te importeren ... zal wel even zoeken
Edit : heet gewoon ExportContacts
Wat Google Contacts betreft kun je dat uitzetten he? Kwestie van een vinkje zetten, dan zet ie niet alle contacts aan wie je ooit een mailtje hebt gestuurd in je telefoon.quote:Op zondag 31 januari 2010 20:46 schreef Hondenbrokken het volgende:
Mijn contactenlijst is nu wel bijna compleet gevuld door de vele emailadressen (waarvan ik er meer heb, dan van telefoonnummers).
Contacten > Groepen icoontje > Menu > Sync groepen > Vinkje bij: "Alle contacten synchroniseren" uitzetten;quote:Op zondag 31 januari 2010 20:46 schreef Hondenbrokken het volgende:
[..]
Lukt niet, want om Market te gebruiken is een gmail-account vereist. Maar ik heb het met behulp van Sync en Outlook Express voor elkaar gekregen.
Toen ik het eenmaal werkend kreeg ging ik als een gek allerlei applicaties en spelletjes erop zetten natuurlijk.
Mijn contactenlijst is nu wel bijna compleet gevuld door de vele emailadressen (waarvan ik er meer heb, dan van telefoonnummers).
De officiele update voor de Hero is nog niet uit, hequote:Op maandag 1 februari 2010 13:57 schreef PietjePuk007 het volgende:
Zijn er al mensen die android 2.1 hebben draaien met google navigatie? Las zoiets op tweakers
Nou heb ik een heel domme vraag...quote:Op maandag 1 februari 2010 12:30 schreef Etcetera het volgende:
En via Contacten > Alles > Menu > Weergeven is het heel makkelijk aan te geven welke contacten je wel en niet wilt zien in je contactenlijst (Google, Telefoon, Sim)
als het goed is moet je foon alles syncen dan, kan misschien effe durenquote:Op maandag 1 februari 2010 16:30 schreef Pandora73 het volgende:
[..]
Nou heb ik een heel domme vraag...
Ik had mijn contactpersonen in mijn foon gezet als "Contacttype: Telefoon" (was ik gewend bij vorige toestellen, niet bij stilgestaan verder)
Maar nu synchroniseert hij dus niet met mijn Gmail.
Ik heb wel het vinkje aangezet bij "Alles synchroniseren", dus daar ligt het niet aan. Ik denk dus dat het ligt aan het feit dat ik mijn contacten als Contacttype: Telefoon heb staan, en niet als Google.
Nou wil ik dat met alle liefde wijzigen, maar... Ik krijg dat vanuit de contacten zelf dus niet voor elkaar! Het lijkt erop dat "eens type gekozen is altijd type gekozen".
Iemand een slimme truc waarmee ik dit kan omzetten zonder al mijn contacten opnieuw te moeten invoeren? Alvast mijn enorme dank!
Volgens mij niet hoor....quote:Op maandag 1 februari 2010 17:29 schreef Incolumis het volgende:
[..]
als het goed is moet je foon alles syncen dan, kan misschien effe duren
Als ie dat zou doen, zou ik de vraag niet gesteld hebben he...quote:Op maandag 1 februari 2010 17:29 schreef Incolumis het volgende:
[..]
als het goed is moet je foon alles syncen dan, kan misschien effe duren
Als je ze upload kun je in contacts op het knopje Find Duplicates drukken .. dat scheelt al een bergquote:Op maandag 1 februari 2010 20:13 schreef Pandora73 het volgende:
[..]
Als ie dat zou doen, zou ik de vraag niet gesteld hebben he...
Ik gok dus dat het komt doordat mijn contacten als het verkeerde type staan, maar ik kan dat dus niet meer wijzigen nu. Tenminste, niet voor zover ik weet, vandaar de vraag of iemand weet hoe ik dat kan aanpassen zonder alle contacten handmatig opnieuw in te moeten voeren.
@iFries: ik ga dat tooltje eens proberen... Waarschijnlijk staan dan alleen alle contacten dubbel erin, maar goed... Weghalen gaat sneller dan alles opnieuw intikken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |