abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage vrijdag 29 januari 2010 @ 15:10:10 #101
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_77418576
Wat is nou een goede browser eigenlijk voor op de Hero? Vind die van HTC zelf niet zo tof.
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
pi_77421637
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 15:10 schreef Etcetera het volgende:
Wat is nou een goede browser eigenlijk voor op de Hero? Vind die van HTC zelf niet zo tof.
opera
  Redactie Frontpage vrijdag 29 januari 2010 @ 16:28:10 #103
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_77421735
Ik las in de comments op de marketplace dat typen daar niet echt makkelijk mee gaat, maar ga 'm zo even proberen
With four other people
And aliens
pi_77421956
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 15:10 schreef Etcetera het volgende:
Dolphin
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
  Redactie Frontpage vrijdag 29 januari 2010 @ 16:58:54 #105
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_77422823
Het kan aan mij liggen maar Opera vind ik Kwalitatief Uitermate Teleurstellend Dolphin had ik al getest, denk dat dat hem wordt.
With four other people
And aliens
  zaterdag 30 januari 2010 @ 10:20:39 #106
136738 peleetje
He is a big mouth...
pi_77442601
jaa ik heb sinds gisteren ook een mooie witte hero. Bij t-mobile.
Prima telefoontje. Alleen het enige irritante is dat mijn locatie steeds verkeerd is. Volgens de telefoon zit ik met regelmaat in Maleisie. googlemaps zit er zelf ook regelmatig behoorlijk naast met de locatie bepaling.
Meer mensen daar last van?
pi_77444355
Kunnen jullie ook geen filmpjes op uitzendinggemist.nl kijken?
Op woensdag 5 mei 2010 00:37 schreef henrydg het volgende:
GATVERDAMME TS. GAT VR DAMME WAT BEN JIJ GOOR JE KUNT TOCH NAAR HE TOILET LOPEN VUIEL RANSAAP GATVERDAMME :r :r
  zaterdag 30 januari 2010 @ 12:15:07 #108
238641 Hondenbrokken
Ik ga echt geen katten voeren.
pi_77444983
Hoe maak ik een back-up van al mijn telefoonnummers?
Ik moet dat ding namelijk resetten.
Jesus hates you.
pi_77444994
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 12:15 schreef Hondenbrokken het volgende:
Staan ze niet bij je Google Contacts? Of heb je geen Google account?
Op woensdag 5 mei 2010 00:37 schreef henrydg het volgende:
GATVERDAMME TS. GAT VR DAMME WAT BEN JIJ GOOR JE KUNT TOCH NAAR HE TOILET LOPEN VUIEL RANSAAP GATVERDAMME :r :r
  zaterdag 30 januari 2010 @ 12:44:32 #110
209973 Slickk
Flügeldrinkprivéles
pi_77445707
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 10:20 schreef peleetje het volgende:
jaa ik heb sinds gisteren ook een mooie witte hero. Bij t-mobile.
Prima telefoontje. Alleen het enige irritante is dat mijn locatie steeds verkeerd is. Volgens de telefoon zit ik met regelmaat in Maleisie. googlemaps zit er zelf ook regelmatig behoorlijk naast met de locatie bepaling.
Meer mensen daar last van?
Ik heb wel vaak dat ik mijn locatie opnieuw moet invullen... Maar niet dat ik in Maleisië ofzo wordt geplaatst.
  zaterdag 30 januari 2010 @ 23:03:58 #111
136738 peleetje
He is a big mouth...
pi_77464573
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 12:15 schreef Hondenbrokken het volgende:
als je een gmail account heb kan je daar al je contacten inzetten. Heb ik ook gedaan. Ontzettend handig.
Hoef je nooit meer telefoonnummers op je simkaart te zetten.
  zaterdag 30 januari 2010 @ 23:56:44 #112
238641 Hondenbrokken
pi_77466097
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 12:15 schreef 9611Niels het volgende:

[..]

Staan ze niet bij je Google Contacts? Of heb je geen Google account?
Ik moet hem juist resetten omdat ik hem niet aan mijn gmail account koppelen kan. Dat is balen.

[ Bericht 4% gewijzigd door Hondenbrokken op 31-01-2010 00:14:42 ]
Jesus hates you.
pi_77476754
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 23:38 schreef Moron het volgende:

[..]

Nee via mijn gekoppelde accounts op me Hero. Als je naar links scrollt in het beginscherm kun je, als het goed is, je emailaccount bekijken. Daarbij heb je twee optie: je accounts bekijken en een bericht schrijven. En zo kun je via je hotmail een bericht sturen op je Hero.
Ik weet niet of de Hero emailadressen van je contacten meeneemt, omdat ik al mijn contacten op mijn simkaart houdt. Wel onthoudt ie emailadressen waar je al eerder wat hebt heengestuurd.

Hoop dat je er wat aan hebt
Schrijven gaat prima, maar versturen werkt dus niet.
Hij kan geen contact krijgen met de SMTP-server.
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
  zondag 31 januari 2010 @ 19:27:02 #114
180648 iFries
Fryske linkse boomknuffelaar
pi_77485598
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 23:56 schreef Hondenbrokken het volgende:

[..]

Ik moet hem juist resetten omdat ik hem niet aan mijn gmail account koppelen kan. Dat is balen.
er staat een app in de market waarmee je je contacten kunt exporteren als csv, om ze daarna bij google contacts weer te importeren ... zal wel even zoeken

Edit : heet gewoon ExportContacts
Frysk bloed tsjoch op!
  zondag 31 januari 2010 @ 20:46:30 #115
238641 Hondenbrokken
pi_77488748
quote:
Op zondag 31 januari 2010 19:27 schreef iFries het volgende:

[..]

er staat een app in de market waarmee je je contacten kunt exporteren als csv, om ze daarna bij google contacts weer te importeren ... zal wel even zoeken

Edit : heet gewoon ExportContacts
Lukt niet, want om Market te gebruiken is een gmail-account vereist. Maar ik heb het met behulp van Sync en Outlook Express voor elkaar gekregen.
Toen ik het eenmaal werkend kreeg ging ik als een gek allerlei applicaties en spelletjes erop zetten natuurlijk .
Mijn contactenlijst is nu wel bijna compleet gevuld door de vele emailadressen (waarvan ik er meer heb, dan van telefoonnummers).
Jesus hates you.
pi_77490359
quote:
Op zondag 31 januari 2010 20:46 schreef Hondenbrokken het volgende:

Mijn contactenlijst is nu wel bijna compleet gevuld door de vele emailadressen (waarvan ik er meer heb, dan van telefoonnummers).
Wat Google Contacts betreft kun je dat uitzetten he? Kwestie van een vinkje zetten, dan zet ie niet alle contacts aan wie je ooit een mailtje hebt gestuurd in je telefoon.
  maandag 1 februari 2010 @ 08:58:34 #117
180648 iFries
pi_77503404
quote:
Op zondag 31 januari 2010 20:46 schreef Hondenbrokken het volgende:

[..]

Lukt niet, want om Market te gebruiken is een gmail-account vereist. Maar ik heb het met behulp van Sync en Outlook Express voor elkaar gekregen.
Toen ik het eenmaal werkend kreeg ging ik als een gek allerlei applicaties en spelletjes erop zetten natuurlijk .
Contacten > Groepen icoontje > Menu > Sync groepen > Vinkje bij: "Alle contacten synchroniseren" uitzetten;

dan krijg je niet iedereen die je oooit een keer gemaild hebt in je contactenlijst
Frysk bloed tsjoch op!
  Redactie Frontpage maandag 1 februari 2010 @ 12:30:20 #118
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_77508610
En via Contacten > Alles > Menu > Weergeven is het heel makkelijk aan te geven welke contacten je wel en niet wilt zien in je contactenlijst (Google, Telefoon, Sim)
With four other people
And aliens
pi_77511385
Zijn er al mensen die android 2.1 hebben draaien met google navigatie ? Las zoiets op tweakers
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_77511421
quote:
Op maandag 1 februari 2010 13:57 schreef PietjePuk007 het volgende:
Zijn er al mensen die android 2.1 hebben draaien met google navigatie ? Las zoiets op tweakers
De officiele update voor de Hero is nog niet uit, he
Maar goed, sommigen zullen je misschien hier wel verder kunnen helpen. Anders in het Android-topic.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_77516876
quote:
Op maandag 1 februari 2010 12:30 schreef Etcetera het volgende:
En via Contacten > Alles > Menu > Weergeven is het heel makkelijk aan te geven welke contacten je wel en niet wilt zien in je contactenlijst (Google, Telefoon, Sim)
Nou heb ik een heel domme vraag...
Ik had mijn contactpersonen in mijn foon gezet als "Contacttype: Telefoon" (was ik gewend bij vorige toestellen, niet bij stilgestaan verder)
Maar nu synchroniseert hij dus niet met mijn Gmail.
Ik heb wel het vinkje aangezet bij "Alles synchroniseren", dus daar ligt het niet aan. Ik denk dus dat het ligt aan het feit dat ik mijn contacten als Contacttype: Telefoon heb staan, en niet als Google.
Nou wil ik dat met alle liefde wijzigen, maar... Ik krijg dat vanuit de contacten zelf dus niet voor elkaar! Het lijkt erop dat "eens type gekozen is altijd type gekozen".
Iemand een slimme truc waarmee ik dit kan omzetten zonder al mijn contacten opnieuw te moeten invoeren? Alvast mijn enorme dank!
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
pi_77519302
quote:
Op maandag 1 februari 2010 16:30 schreef Pandora73 het volgende:

[..]

Nou heb ik een heel domme vraag...
Ik had mijn contactpersonen in mijn foon gezet als "Contacttype: Telefoon" (was ik gewend bij vorige toestellen, niet bij stilgestaan verder)
Maar nu synchroniseert hij dus niet met mijn Gmail.
Ik heb wel het vinkje aangezet bij "Alles synchroniseren", dus daar ligt het niet aan. Ik denk dus dat het ligt aan het feit dat ik mijn contacten als Contacttype: Telefoon heb staan, en niet als Google.
Nou wil ik dat met alle liefde wijzigen, maar... Ik krijg dat vanuit de contacten zelf dus niet voor elkaar! Het lijkt erop dat "eens type gekozen is altijd type gekozen".
Iemand een slimme truc waarmee ik dit kan omzetten zonder al mijn contacten opnieuw te moeten invoeren? Alvast mijn enorme dank!
als het goed is moet je foon alles syncen dan, kan misschien effe duren
  maandag 1 februari 2010 @ 17:57:00 #123
180648 iFries
pi_77520327
quote:
Op maandag 1 februari 2010 17:29 schreef Incolumis het volgende:

[..]

Volgens mij niet hoor....

Ik heb hetzelfde probleem toen opgelost met dat tooltje wat ik eerder in dit topic ook al noemde
Frysk bloed tsjoch op!
pi_77526419
quote:
Op maandag 1 februari 2010 17:29 schreef Incolumis het volgende:

[..]

Als ie dat zou doen, zou ik de vraag niet gesteld hebben he...

Ik gok dus dat het komt doordat mijn contacten als het verkeerde type staan, maar ik kan dat dus niet meer wijzigen nu. Tenminste, niet voor zover ik weet, vandaar de vraag of iemand weet hoe ik dat kan aanpassen zonder alle contacten handmatig opnieuw in te moeten voeren.

@iFries: ik ga dat tooltje eens proberen... Waarschijnlijk staan dan alleen alle contacten dubbel erin, maar goed... Weghalen gaat sneller dan alles opnieuw intikken.
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
  maandag 1 februari 2010 @ 20:27:13 #125
180648 iFries
pi_77527121
quote:
Op maandag 1 februari 2010 20:13 schreef Pandora73 het volgende:

[..]

Als ie dat zou doen, zou ik de vraag niet gesteld hebben he...

Ik gok dus dat het komt doordat mijn contacten als het verkeerde type staan, maar ik kan dat dus niet meer wijzigen nu. Tenminste, niet voor zover ik weet, vandaar de vraag of iemand weet hoe ik dat kan aanpassen zonder alle contacten handmatig opnieuw in te moeten voeren.

@iFries: ik ga dat tooltje eens proberen... Waarschijnlijk staan dan alleen alle contacten dubbel erin, maar goed... Weghalen gaat sneller dan alles opnieuw intikken.
Als je ze upload kun je in contacts op het knopje Find Duplicates drukken .. dat scheelt al een berg

Frysk bloed tsjoch op!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')