Die smerige stinkjoden ook altijd!quote:Op woensdag 20 januari 2010 16:03 schreef WammesWaggel het volgende:
En Israel is op Haiti momenteel aanwezig met het grootste mobiele ziekenhuis om de bevolking aldaar "te helpen"
Daar zit meer achter, wat ik je brom.
Gebanned, volgens mij voornamelijk voor het verspreiden van dit soort onzin.quote:Op woensdag 20 januari 2010 16:21 schreef One_of_the_few het volgende:
Waar is lambiekje eigenlijk.
Weet je toevallig voor hoe lang? Bij tijd en wijle vond ik zijn onzin wel vermakelijkquote:Op woensdag 20 januari 2010 16:23 schreef maartena het volgende:
[..]
Gebanned, volgens mij voornamelijk voor het verspreiden van dit soort onzin.
Gebanned voor de door FOK gespecificeerde tijdsduur van "weer even weg".quote:Op woensdag 20 januari 2010 16:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Weet je toevallig voor hoe lang? Bij tijd en wijle vond ik zijn onzin wel vermakelijk
Inderdaad.... het lijkt me dan veel zinvoller om het in Noord Korea te doen of zo, dat land in chaos brengen, belangrijke militaire doelen vernietigen met een leuke 8.0 beving, Pyongyang plat gooien......quote:Op woensdag 20 januari 2010 18:19 schreef KoosVogels het volgende:
In sommige samenzweringen kan ik soms nog best een beetje waarheid ontdekken. Dit lijkt mij daarentegen complete onzin. Zelfs al kunnen de Amerikanen aardbevingen veroorzaken, waarom dan in godsnaam Haiti?
Orgaanhandel.quote:Op woensdag 20 januari 2010 16:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Die smerige stinkjoden ook altijd!
Ik zie het verschil nooit zo.quote:Niet zomaar een bewering van een of andere gek, maar van het ministerie van Communicatie en Informatie in Venezuela.
Gelukkig heb je goed onderbouwd waarom het precies onzin is.quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:36 schreef El_Matador het volgende:
- Dubbeltopic (paddy check je eigen subforum es beter)
- Onzin
- Pure onzin
- Hele dikke vette ongelooflijk debiele onzin
Een aardbeving is de ontlading van het spanningsveld dat opgebouwd wordt in breuken in de aardkorst (deze was met 10 km erg ondiep). Die ontlading veroorzaakt 2 soort golven, een transversale en een longitudinale golf. Deze golven gaan door de aardkorst en worden door seismometers op andere plekken op Aarde geregistreerd.quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:42 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Gelukkig heb je goed onderbouwd waarom het precies onzin is.
Hej ook Mijtbusters gekeken !?quote:
Je beledigd je eigen intelligentie.quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:42 schreef Salvad0R het volgende:
Gelukkig heb je goed onderbouwd waarom het precies onzin is.
Koren op je molen toch ?quote:Op woensdag 20 januari 2010 06:27 schreef paddy het volgende:
Ik weet dat ik een risico ga nemen met dit bericht, maar plaats hem dan ook met een brede grijns. Dit is toch werkelijk niet serieus te nemen? Een aardbevingswapen. Teveel StarWars gekeken?
[..]
'Aardbeving Haïti is Amerikaans experiment'
Kan een ongelukje zijn geweest. Testen op de verkeerde plaats / breuklijn. Ze dachten een onschuldig stuk zee te treffen, maar helaas liep deze lijn even andersquote:Op woensdag 20 januari 2010 18:19 schreef KoosVogels het volgende:
In sommige samenzweringen kan ik soms nog best een beetje waarheid ontdekken. Dit lijkt mij daarentegen complete onzin. Zelfs al kunnen de Amerikanen aardbevingen veroorzaken, waarom dan in godsnaam Haiti?
Kende hem daarvoor alquote:
Maar dat hoef je zelf natuurlijk niet te onderbouwen.quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:25 schreef Salvad0R het volgende:
Shit is real .
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |