abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77057453
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 16:03 schreef WammesWaggel het volgende:
En Israel is op Haiti momenteel aanwezig met het grootste mobiele ziekenhuis om de bevolking aldaar "te helpen"
Daar zit meer achter, wat ik je brom.
Die smerige stinkjoden ook altijd!
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_77057684
Mensen die serieus geloven dat je met wat antennes en een frequentie even een aardbeving op een land stuurt

Dan heb je er echt niks van begrepen.
Waar is lambiekje eigenlijk.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
  woensdag 20 januari 2010 @ 16:23:45 #28
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_77057801
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 16:21 schreef One_of_the_few het volgende:
Waar is lambiekje eigenlijk.
Gebanned, volgens mij voornamelijk voor het verspreiden van dit soort onzin.

Uiteraard is het bannen van Lambiekje een geheime afspraak tussen Danny en de CIA en zo, en horen we er nog wel meer van inclusief bewijs.
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_77057841
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 16:23 schreef maartena het volgende:

[..]

Gebanned, volgens mij voornamelijk voor het verspreiden van dit soort onzin.
Weet je toevallig voor hoe lang? Bij tijd en wijle vond ik zijn onzin wel vermakelijk
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  woensdag 20 januari 2010 @ 18:02:45 #30
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_77061801
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 16:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Weet je toevallig voor hoe lang? Bij tijd en wijle vond ik zijn onzin wel vermakelijk
Gebanned voor de door FOK gespecificeerde tijdsduur van "weer even weg".

Beetje afhankelijk dus van de definitie van "weer even weg".

Zie ook hier: [Forum] Banmeldtopic - De reeks die na 300 posts onderbreekt.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_77062395
In sommige samenzweringen kan ik soms nog best een beetje waarheid ontdekken. Dit lijkt mij daarentegen complete onzin. Zelfs al kunnen de Amerikanen aardbevingen veroorzaken, waarom dan in godsnaam Haiti?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  woensdag 20 januari 2010 @ 21:19:00 #32
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_77070581
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 18:19 schreef KoosVogels het volgende:
In sommige samenzweringen kan ik soms nog best een beetje waarheid ontdekken. Dit lijkt mij daarentegen complete onzin. Zelfs al kunnen de Amerikanen aardbevingen veroorzaken, waarom dan in godsnaam Haiti?
Inderdaad.... het lijkt me dan veel zinvoller om het in Noord Korea te doen of zo, dat land in chaos brengen, belangrijke militaire doelen vernietigen met een leuke 8.0 beving, Pyongyang plat gooien......
-
pi_77071191
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 16:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Die smerige stinkjoden ook altijd!
Orgaanhandel.

'Israelis stealing organs in Haiti'

http://www.ynetnews.com/articles/0,7340,L-3836929,00.html
pi_77071578
- Dubbeltopic (paddy check je eigen subforum es beter)
- Onzin
- Pure onzin
- Hele dikke vette ongelooflijk debiele onzin
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_77071636
quote:
Niet zomaar een bewering van een of andere gek, maar van het ministerie van Communicatie en Informatie in Venezuela.
Ik zie het verschil nooit zo.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_77071919
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 21:36 schreef El_Matador het volgende:
- Dubbeltopic (paddy check je eigen subforum es beter)
- Onzin
- Pure onzin
- Hele dikke vette ongelooflijk debiele onzin
Gelukkig heb je goed onderbouwd waarom het precies onzin is.
pi_77072159
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 21:42 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Een aardbeving is de ontlading van het spanningsveld dat opgebouwd wordt in breuken in de aardkorst (deze was met 10 km erg ondiep). Die ontlading veroorzaakt 2 soort golven, een transversale en een longitudinale golf. Deze golven gaan door de aardkorst en worden door seismometers op andere plekken op Aarde geregistreerd.

Een oppervlakte-explosie of iets anders menselijks kan dat niet. De diepte van het epicentrum is bepalend voor de manier waarop de golven door de aarde bewegen. Hoe dieper je komt, hoe plastischer het gesteente. Dat betekent dat de "stijfheid" van het gesteente bepalend is voor de manier waarop en de snelheid waarmee aardbevingsgolven zich door de aarde verplaatsen.

Een lokale explosie wordt op korte afstand nog waargenomen. Een aardbeving is over vrijwel de gehele aarde meetbaar.

Tevreden?
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_77072283
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 15:56 schreef Erasmo het volgende:

[..]

Heel goed:

[ afbeelding ]
Hej ook Mijtbusters gekeken !?
"Social progress can be measured by the social position of the female sex - Karl Marx" - Or are you just Bluffin with your Muffin ?
  woensdag 20 januari 2010 @ 21:52:21 #39
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_77072365
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 21:42 schreef Salvad0R het volgende:
Je beledigd je eigen intelligentie.

Het feit dat er echt onderbouwende onderzoeken zijn waaruit blijkt dat de Amerikanen ook daadwerkelijk zoiets gebouwd hebben als een "aardbevingswapen", en het feit dat als het WEL zo zou zijn.... dat 25+ Europese landen, Rusland, China, en talloze andere landen niet zouden hebben kunnen meten dat er zoiets bestaat.....zou toch voldoende moeten zijn.

Als je gaat zoeken naar HAARP en aardbevingen, krijg je alleen een zooi conspiracy-links. Het feit dat Hugo Chavez wel vaker onzin roept zou toch ook wel boekdelen moeten spreken.

Maar geloof vooral wat je wil, daarin ben je vrij.

-
  woensdag 20 januari 2010 @ 21:53:31 #40
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_77072427
Overigens is het met een ondergrondse kernexplosie prima mogelijk om een aardbeving te veroorzaken, alleen verklaard dat al die na-schokken niet, en is dat door de gehele internationale gemeenschap te meten.
-
pi_77073267
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 06:27 schreef paddy het volgende:
Ik weet dat ik een risico ga nemen met dit bericht, maar plaats hem dan ook met een brede grijns. Dit is toch werkelijk niet serieus te nemen? Een aardbevingswapen. Teveel StarWars gekeken?
[..]

'Aardbeving Haïti is Amerikaans experiment'
Koren op je molen toch ?
I´m back.
pi_77074236
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 21:47 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Tevreden?
Neuh .

Shit is real .
  woensdag 20 januari 2010 @ 22:33:45 #43
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_77074705
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 18:19 schreef KoosVogels het volgende:
Kan een ongelukje zijn geweest. Testen op de verkeerde plaats / breuklijn. Ze dachten een onschuldig stuk zee te treffen, maar helaas liep deze lijn even anders
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  woensdag 20 januari 2010 @ 22:54:23 #44
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_77075786
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 21:50 schreef incident het volgende:

[..]

Hej ook Mijtbusters gekeken !?
Kende hem daarvoor al Maar wel minder tactisch van Discovery om die aflevering toevallig vandaag opnieuw op de buis te brengen
  woensdag 20 januari 2010 @ 23:29:16 #45
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_77077808
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 22:25 schreef Salvad0R het volgende:
Shit is real .
Maar dat hoef je zelf natuurlijk niet te onderbouwen.
-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')