Jaquote:Op woensdag 20 januari 2010 01:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb liever jou, dat weet je wel he?
Dit is een slowchat hè?quote:Op woensdag 20 januari 2010 01:58 schreef Lotte. het volgende:
Nou 't is hier inderdaad stuk-ken beter dan in pumpkinsoup
Goed idee voor morgenavondquote:Op woensdag 20 januari 2010 02:05 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Word er nog een fastchat geindotruceerd?
Zie knopje 'chat' boveninquote:Op woensdag 20 januari 2010 02:05 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Word er nog een fastchat geindotruceerd?
Ja! Vanavond wel. Gisteravond was ik een beetje van slag door die stomme lullokloon, maar nu niet meer. Alles is weer lief en vredig. Gaat met jou ook alles goed?quote:
Ja hoor, ik mag niet klagen nu.quote:Op woensdag 20 januari 2010 02:06 schreef Lotte. het volgende:
[..]
Ja! Vanavond wel. Gisteravond was ik een beetje van slag door die stomme lullokloon, maar nu niet meer. Alles is weer lief en vredig. Gaat met jou ook alles goed?
Ah ik ben niet eens meer de oorzaak van gisterenquote:Op woensdag 20 januari 2010 02:06 schreef Lotte. het volgende:
[..]
Ja! Vanavond wel. Gisteravond was ik een beetje van slag door die stomme lullokloon, maar nu niet meer. Alles is weer lief en vredig. Gaat met jou ook alles goed?
Nee, hier op FOK word je niet ergens toe gedwongen, je word licht gestimuleerd met gebash en preken, net zo lang tot je je verzet opgeeft en je smeekt om erbij te mogen.quote:
Dat zei ie in z'n laatste show en dat vond ik wel iets hebbenquote:Op woensdag 20 januari 2010 02:08 schreef FunkyHomosapien het volgende:
remlof waarom staat er zo in jouw sig van "de toekomst is niet meer wat het geweest is".
wat heeft dat te maken met theo?
Ja die ene met die naam die ik niet wil zeggen, maar die plaatjes postte van joducussen in gevilde kippen. Brr.quote:Op woensdag 20 januari 2010 02:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja hoor, ik mag niet klagen nu.
Welke lullokloon was dat trouwens?
Ach snoetje jij bent toch nooit de oorzaakquote:Op woensdag 20 januari 2010 02:08 schreef D3ft0n3 het volgende:
[..]
Ah ik ben niet eens meer de oorzaak van gisteren
dspsquote:Op woensdag 20 januari 2010 02:07 schreef Myraela het volgende:
Wat is jullie excuus om nog wakker te zijn?
Ik vermoed die ene die jij hebt geband. dinosarietje of zoiets...quote:Op woensdag 20 januari 2010 02:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja hoor, ik mag niet klagen nu.
Welke lullokloon was dat trouwens?
aha, duidelijk.quote:Op woensdag 20 januari 2010 02:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat zei ie in z'n laatste show en dat vond ik wel iets hebben
Goed nummer ToT!quote:
Wat zijn haar borsten grootquote:
Ow ja, die!quote:Op woensdag 20 januari 2010 02:09 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik vermoed die ene die jij hebt geband. dinosarietje of zoiets...
Nee, dat was gewoon een mafketelquote:Op woensdag 20 januari 2010 02:12 schreef Lotte. het volgende:
[..]
Neehee niet die. Die heinrich. Of was dat een kloon van dinosaurietje?
Nou ik luister inmiddels naar all the above van maino en t-pain, op aanraden van appelsjap.quote:Op woensdag 20 januari 2010 02:14 schreef TwyLight het volgende:
Jullie luisteren zeker allemaal mijn nummer en kunnen niet meer posten?
Doe even special van mew luisteren.quote:Op woensdag 20 januari 2010 02:15 schreef D3ft0n3 het volgende:
[..]
Nou ik luister inmiddels naar all the above van maino en t-pain, op aanraden van appelsjap.
Niet echt mijn muziek als ik het zo hoor
Nee, ik ben van "als je wint" naar "nu doet het pijn" gegaan.quote:Op woensdag 20 januari 2010 02:14 schreef TwyLight het volgende:
Jullie luisteren zeker allemaal mijn nummer en kunnen niet meer posten?
now playing, ben benieuwd.quote:Op woensdag 20 januari 2010 02:16 schreef Lotte. het volgende:
[..]
Doe even special van mew luisteren.
Mijn smaak is best breedquote:Op woensdag 20 januari 2010 02:15 schreef D3ft0n3 het volgende:
[..]
Nou ik luister inmiddels naar all the above van maino en t-pain, op aanraden van appelsjap.
Niet echt mijn muziek als ik het zo hoor
Oh die ja, die postte een kind dat ernstig verbrand was maar editte het vrij snel. Heb ik screenshot van gemaakt voor als ie het nog eens zou doenquote:
quote:Op woensdag 20 januari 2010 02:18 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Oh die ja, die postte een kind dat ernstig verbrand was maar editte het vrij snel. Heb ik screenshot van gemaakt voor als ie het nog eens zou doenmaar dat deed hij daarna niet meer....
Ik heb ook in elk genre wel dingen die ik mooi vind. Echt een favoriet genre benoemen lukt me denk ik niet.quote:Op woensdag 20 januari 2010 02:17 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Mijn smaak is best breedluister veel t-pain/snoop/lil wayne etc maar ook veel nederlandse rap, Michael Jackson, gitaarmuziek
en muziek zoals hier boven
maar ook house enzo
maar geen rock of metal of dat soort bullshitof hardcore ofzo
Met haar waarschijnlijkquote:
jah staat hier ook vaak aanquote:Op woensdag 20 januari 2010 02:26 schreef TwyLight het volgende:
[..]
oohzo
mja dat nummer luister ik heel vaak hoor
Mooi nummer iddquote:Op woensdag 20 januari 2010 02:31 schreef Lotte. het volgende:
Mew, da's pas genieten.
I was on my way I swear! But I tooooook a wroooong turn thehere!
bier en tieten is toch wel zo afgezaagd, dat ben ik nu echt wel zat om daar een paar plaatjes van te zienquote:Op woensdag 20 januari 2010 02:34 schreef JanPiraat het volgende:
is dit die plek met bier en tieten en combobreakers ?
Wat is niet afgezaagd?quote:Op woensdag 20 januari 2010 02:35 schreef TwyLight het volgende:
[..]
bier en tieten is toch wel zo afgezaagd, dat ben ik nu echt wel zat om daar een paar plaatjes van te zien
Fucking true... maar mijn dinnetje is nu niet hier, pas donderdag kan ik weer tieten voelen, en bier heb ik ff nie in huis, niet aan gedachtquote:Op woensdag 20 januari 2010 02:36 schreef TwyLight het volgende:
liever echt paar bier drinken en daarna echte tieten aan een echte vrouw
Bij TMF NL? Ik hoor het vaker dat we daar voorbij komen!quote:Op woensdag 20 januari 2010 02:35 schreef Lotte. het volgende:
[..]
Ik zag een tijdje terug je bandje op tv weet je dat!
Is het zo dan?quote:Op woensdag 20 januari 2010 02:39 schreef guitarist het volgende:
[..]
Bij TMF NL? Ik hoor het vaker dat we daar voorbij komen!
TMF. Ik kijk toch geen TMF, drol!!quote:Op woensdag 20 januari 2010 02:39 schreef guitarist het volgende:
[..]
Bij TMF NL? Ik hoor het vaker dat we daar voorbij komen!
Woar dan?quote:Op woensdag 20 januari 2010 02:39 schreef Lotte. het volgende:
[..]
TMF. Ik kijk toch geen TMF, drol!!
Een amerikaan die europa bezocht heeft viel iets op, in andere europese landen zeggen we liefkozend suikerpoppetje, snoezepoes, kroeliepoelie. Hier in nederland zeggen we: poepie, scheetje, drolletje.quote:Op woensdag 20 januari 2010 02:39 schreef Lotte. het volgende:
[..]
TMF. Ik kijk toch geen TMF, drol!!
Ja.quote:
Ehm, we zijn wel een keer bij DZDD geweest, maar dat was in de zomer, al weer lang geleden dus.quote:
quote:Op woensdag 20 januari 2010 02:44 schreef guitarist het volgende:
[..]
Ehm, we zijn wel een keer bij DZDD geweest, maar dat was in de zomer, al weer lang geleden dus.
ik ken tmf nl wel jaquote:Op woensdag 20 januari 2010 02:42 schreef guitarist het volgende:
[..]
Ja.
TMF NL is zo'n thema kanaal waar bijna niemand naar kijkt. Toch leuk dat we er af en toe voorbij komen.
Deze clip btw.
Ow en ons album is voor nog geen 10 euro (op 1 cent na dan) te koop!!
http://www.bol.com/nl/p/m(...)007471418/index.html
Einde spam.
Ja ik zei ook niet dat 't gisteren was :pquote:Op woensdag 20 januari 2010 02:44 schreef guitarist het volgende:
[..]
Ehm, we zijn wel een keer bij DZDD geweest, maar dat was in de zomer, al weer lang geleden dus.
Sommigen hebben ook sandalen.quote:Op woensdag 20 januari 2010 02:40 schreef SolidasRock het volgende:
iedereen heeft voordelen en nadelen
Je zei 'een tijdje terug'. -tje is klein, dus ik dacht het is vast niet zo lang geleden.quote:Op woensdag 20 januari 2010 02:46 schreef Lotte. het volgende:
[..]
Ja ik zei ook niet dat 't gisteren was :p
De code die jij schrijft voor FOK is niet mijn stijl though, ziet eruit als een beetje raggen op je toetsenbordquote:Op woensdag 20 januari 2010 02:48 schreef TwyLight het volgende:
de muziek zelf is niet echt mijn smaak though, klinkt in mijn oren als beetje raggen op die gitaar
no offence
alsof ik code schrijf voor fokquote:Op woensdag 20 januari 2010 02:50 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
De code die jij schrijft voor FOK is niet mijn stijl though, ziet eruit als een beetje raggen op je toetsenbord
no offence offcourse...
Wat doen developers dan?quote:Op woensdag 20 januari 2010 02:51 schreef TwyLight het volgende:
[..]
alsof ik code schrijf voor fokdat kan ik niet eens
Hij mag dat.quote:Op woensdag 20 januari 2010 03:08 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Je beseft dat je nu aan het lekken bent he??
Je mag dat gewoon honger noemen. Ook in Nederland, itt wat veel boomknuffelaars beweren, kun je bij het samentrekken van de maag spreken van honger.quote:Op woensdag 20 januari 2010 03:10 schreef TwyLight het volgende:
Ik ga even een broodje tonijnsalade maken, tegen de trek
Dat kan, maar wat nou als men er niet isquote:Op woensdag 20 januari 2010 08:07 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Dan kan men hier toch ook wel posten?
Hoezo?quote:Op woensdag 20 januari 2010 08:09 schreef justmattie het volgende:
Voor stoepje is het geen goedemorgen zo te zien
Oh, dat was omdat niemand reageerde.quote:Op woensdag 20 januari 2010 08:16 schreef justmattie het volgende:
Nee monk. De P.I die je bij de post ''goedemorgen'' had
Ondanks mijn chronisch kauwgom kauwen krijg ik het voor elkaar er een te krijgenquote:Studies hebben aangetoond, dat het gebruik van kauwgom met xylitol de kans op oorontstekingen reduceert.
succes!quote:Op woensdag 20 januari 2010 08:53 schreef DeLuna het volgende:
Ik ga leren dus ik ben gelijk weer weg
Leren?quote:Op woensdag 20 januari 2010 08:53 schreef DeLuna het volgende:
Ik ga leren dus ik ben gelijk weer weg
Ze is nog jong Bartquote:
Ik leer ook nog dagelijks bij hoorquote:
Ja ik ookquote:Op woensdag 20 januari 2010 09:38 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik leer ook nog dagelijks bij hoor
Als IT'ermoet ik welquote:
Zelfs als DEO leer ik elke dag nieuwe dingenquote:
Hoe je oksels ruikenquote:Op woensdag 20 januari 2010 09:55 schreef ajf het volgende:
[..]
Zelfs als DEO leer ik elke dag nieuwe dingen
quote:while(1);{"errors": "Dat zijn pas bokkensprongen", "success": false}
Ik kan gewoon inloggen.quote:Op woensdag 20 januari 2010 10:02 schreef Ezechielk het volgende:
Ben ik de enige die niet op Youtube in kan loggen, en de volgende foutmelding krijgt:
[..]
quote:
Het is afquote:Op woensdag 20 januari 2010 10:09 schreef Trevland het volgende:
[..]
En is het nog een beetje gelukt?
Muziek kan ik er wel mee luisteren, maar inloggen lukt nietquote:Op woensdag 20 januari 2010 10:16 schreef Trevland het volgende:
[..]
Alles?![]()
[..]
Gelukkig doet hij het nu hier wel
Netjesquote:Op woensdag 20 januari 2010 10:17 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mijn tijdschrift en een stukje van design.
Daar hier geen problemen mee, ach ja je hebt tenminste muziekquote:Op woensdag 20 januari 2010 10:17 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Muziek kan ik er wel mee luisteren, maar inloggen lukt niet
wut?quote:Op woensdag 20 januari 2010 10:21 schreef DeLuna het volgende:
Hebban olla vogala nestas hagunnan,
hinase hic enda thu, uuat unbidan uue nu?
Maantjequote:Op woensdag 20 januari 2010 10:21 schreef DeLuna het volgende:
quote:
Dat IS Nederlandsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
quote:
Dat is waar. En zolang het thuis maar werkt.quote:Op woensdag 20 januari 2010 10:20 schreef Trevland het volgende:
[..]
Daar hier geen problemen mee, ach ja je hebt tenminste muziek
Nee, ik doe gewoon gebruikersnaam en wachtwoord invoeren, en dan krijg ik die meldingquote:
Ja goed, met jou?quote:Op woensdag 20 januari 2010 10:21 schreef DeLuna het volgende:
quote:Op woensdag 20 januari 2010 10:24 schreef DeLuna het volgende:
[..]
[..]
Dat IS Nederlands
En zeg het nu dan eens in het hedendaagse NLSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hm, oud Nederlands.quote:Op woensdag 20 januari 2010 10:21 schreef DeLuna het volgende:
quote:Op woensdag 20 januari 2010 10:25 schreef Trevland het volgende:
[..]
En zeg het nu dan eens in het hedendaagse NL
Hebben alle vogels nesten begonnen, behalve ik en jij, wat wachten wij nu?quote:Op woensdag 20 januari 2010 10:26 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hm, oud Nederlands.
Hebben alle vogels netjes gemaakt?
Goede, waar wachten we nog op?quote:Op woensdag 20 januari 2010 10:28 schreef DeLuna het volgende:
[..]
[..]
Hebben alle vogels nesten begonnen, behalve ik en jij, wat wachten wij nu?
Ondertussen overgelopen inquote:
Rustig PeZu, denk om je hart.quote:Op woensdag 20 januari 2010 10:34 schreef PeZu het volgende:
sommige collega's![]()
ik krijg nu echt moordneigingen
stel je voor, je bent bakker, en je hebt een dagje vrij de volgende dg kom je op je werk en kom je erachter dat je collega al het meel heeft opgemaakt en geen nieuwe heeft geregeld, vrij essentieel voor een normale bedrijfsvoering.quote:Op woensdag 20 januari 2010 10:35 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Rustig PeZu, denk om je hart.![]()
![]()
Wat is er dan?
Nou dat wordt hem dus aanpassenquote:Op woensdag 20 januari 2010 10:34 schreef Ezechielk het volgende:
Godver! Ik zit dat mijn ava een beetje mislukt is
Dat is wel... ehm... kut ja.quote:Op woensdag 20 januari 2010 10:38 schreef PeZu het volgende:
[..]
stel je voor, je bent bakker, en je hebt een dagje vrij de volgende dg kom je op je werk en kom je erachter dat je collega al het meel heeft opgemaakt en geen nieuwe heeft geregeld, vrij essentieel voor een normale bedrijfsvoering.
vervolgens belt je desbetreffende zak hooi, en neemt die patjakker gewoon niet op![]()
aaargh, ik wil iemand slaan nu, en hard
Als ik thuis benquote:
waar doe je het thuis mee dan?quote:Op woensdag 20 januari 2010 10:39 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Als ik thuis ben
Ballenprogramma van een GIMP kan ik niet mee omgaan
Mislukt?quote:Op woensdag 20 januari 2010 10:34 schreef Ezechielk het volgende:
Godver! Ik zit dat mijn ava een beetje mislukt is
jaquote:Op woensdag 20 januari 2010 10:39 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Dat is wel... ehm... kut ja.
jaquote:
zie bovenquote:
Photoshop CS4quote:Op woensdag 20 januari 2010 10:41 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
waar doe je het thuis mee dan?
Ja, mislukt. Bij dat Weebl&Bob plaatje hoort de witte rand, bij de rest niet. En in Gimp staat het gewoon goed als je hem afspeeltquote:
Afmetingen 60x60 maken ? Ik kan 'm ook wel ff in elkaar flutsen met cs 4quote:Op woensdag 20 januari 2010 10:44 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Photoshop CS4
[..]
Ja, mislukt. Bij dat Weebl&Bob plaatje hoort de witte rand, bij de rest niet. En in Gimp staat het gewoon goed als je hem afspeelt
Zomaar op school fokkenquote:Op woensdag 20 januari 2010 10:44 schreef Trevland het volgende:
[..]
Eigenlijk zit ik op een stoel die in school staat en ik denk niet dat die stoel daar staat
Ohja, nou zie ik hetquote:Op woensdag 20 januari 2010 10:44 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Photoshop CS4
[..]
Ja, mislukt. Bij dat Weebl&Bob plaatje hoort de witte rand, bij de rest niet. En in Gimp staat het gewoon goed als je hem afspeelt
quote:Op woensdag 20 januari 2010 10:44 schreef Trevland het volgende:
[..]
Eigenlijk zit ik op een stoel die in school staat en ik denk niet dat die stoel daar staat
hij doet niet anders lijkt het welquote:
zo moeilijk is The Gimp toch niet.quote:Op woensdag 20 januari 2010 10:44 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Photoshop CS4
[..]
hence, lijktquote:
ik heb het voor de verandering eens niet koudquote:
Warm me op!quote:Op woensdag 20 januari 2010 10:57 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik heb het voor de verandering eens niet koud![]()
*WRIJf wRIjF*
quote:
Die zouden 60 bij 60 moeten zijnquote:Op woensdag 20 januari 2010 10:46 schreef AskMe het volgende:
[..]
Afmetingen 60x60 maken ? Ik kan 'm ook wel ff in elkaar flutsen met cs 4
Hihi...jij verdwijnt gewoon in Pezu's armen hoorquote:Op woensdag 20 januari 2010 11:00 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Warm me op!
* DevilsWhore duikt in pezus armen en nestelt zich
Liefjequote:Op woensdag 20 januari 2010 11:01 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Die zouden 60 bij 60 moeten zijn
Alleen hij wil ze niet mooi in het midden laten staan op de een of andere manier
quote:Op woensdag 20 januari 2010 11:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hihi...jij verdwijnt gewoon in Pezu's armen hoor
In principe niet nee, maar als het niet doet wat je wil dat hij doetquote:Op woensdag 20 januari 2010 10:47 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
zo moeilijk is The Gimp toch niet.![]()
Nooit geweten dat je in Photoshop animaties kon maken trouwens.
* DevilsWhore geeft oordopjesquote:Op woensdag 20 januari 2010 11:06 schreef Panda72 het volgende:
Mijn arme oren ze zijn hier het alarm aan het testen.
Poppedijnquote:Op woensdag 20 januari 2010 11:04 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
LiefjeVoel je je alweer wat beter?
quote:Op woensdag 20 januari 2010 11:06 schreef Trevland het volgende:
[..]
* Trevland geeft DW een warme knuffel![]()
quote:Op woensdag 20 januari 2010 11:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hihi...jij verdwijnt gewoon in Pezu's armen hoor
Mag ik je dan voor de rest opwarmen?quote:
Moet ik je al komen verzorgen?quote:Op woensdag 20 januari 2010 11:07 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Poppedijn
Mwah, iets, maar wel meer verkouden
quote:Op woensdag 20 januari 2010 11:09 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Mag ik je dan voor de rest opwarmen?
Nog niet, ik heb de grote overtocht naar mijn werk gemaakt, dus niet ziek genoegquote:Op woensdag 20 januari 2010 11:09 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Moet ik je al komen verzorgen?
Kom je dan bij me liggen 'ziek zijn'?quote:
Dank je welquote:Op woensdag 20 januari 2010 11:07 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
* DevilsWhore geeft oordopjes
quote:
Wat goed van jequote:Op woensdag 20 januari 2010 11:11 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nog niet, ik heb de grote overtocht naar mijn werk gemaakt, dus niet ziek genoeg![]()
quote:[..]
Kom je dan bij me liggen 'ziek zijn'?
Weet ikquote:
Geen dank.quote:
dat wist ik alquote:Op woensdag 20 januari 2010 11:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
hoi!
ik ben ook weer weg...
quote:
om het personeel te pesten denk ikquote:Op woensdag 20 januari 2010 11:15 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Weet ik
[..]
Geen dank.Waarom gaan ze op dit soort onmogelijke tijden het alarm testen?
Dat zal het zijn ja.quote:Op woensdag 20 januari 2010 11:18 schreef Panda72 het volgende:
[..]
om het personeel te pesten denk ik
Mijn voeten zijn koud. Maar dat zijn ze altijd, zelfs in de zomerquote:Op woensdag 20 januari 2010 11:17 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
En dat omdat ik het koud heb.
weet je hoe dat komtquote:Op woensdag 20 januari 2010 11:20 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Mijn voeten zijn koud. Maar dat zijn ze altijd, zelfs in de zomer
En het leuke is dat niemand van de voren wist dat vandaag het alarm getest zou worden. Er stonden zelfs al een paar buiten want die dachten dat het gebouw in de fik stond.quote:
Mijn voeten zijn op het moment niet koud, want roze dekentje.quote:Op woensdag 20 januari 2010 11:20 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Mijn voeten zijn koud. Maar dat zijn ze altijd, zelfs in de zomer
Bikkel dat ik benquote:Op woensdag 20 januari 2010 11:14 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wat goed van jeOndanks dat ik je zo lang wakker heb gehouden.
Mooi, ik ookquote:[..]Is goed, ik loop al behoorlijk te snotteren dusja.
Wil je er ook een?quote:
quote:Koude vrouwen geen aanstellers
Hoe vaak hoor je niet dat vrouwen het koud hebben? En hoor je niet net zo vaak dat ze zich aanstellen? Onderzoek wijst uit dat het misschien geen aanstellerij is. Vrouwen hebben sneller last van koude handen en voeten dan mannen. Bij vrouwen vloeit er immers minder bloed naar de uiteinden van het lichaam dan bij mannen. En dat is nog maar één van de redenen waarom vrouwen het altijd koud hebben. Zowel mannen als vrouwen hebben het moeilijk met koude temperaturen. Volgens professor menselijke fysiologie Mike Tipton van de universiteit van Portmouth komt dat doordat de mens ‘ontstaan’ is in de warme streken. Later heeft hij zich moeten aanpassen aan koudere temperaturen. Van nature hebben we dus liever warme temperaturen. Toch is het opvallend dat mannen minder problemen hebben met kou dan vrouwen. Tipton onderzocht het fenomeen en kwam tot de conclusie dat vrouwen het écht kouder hebben dan mannen. Vreemd genoeg komt dat deels doordat vrouwen efficiënter omgaan met de warmte die ze produceren. Omdat het vet bij vrouwen beter verdeeld is over het lichaam dan bij mannen, zijn vrouwen beter in staat om het bloed naar de belangrijkste organen te laten stromen. Handig zou je denken, maar daardoor stroomt er bij vrouwen ook minder bloed naar de handen en voeten. En zo krijgen vrouwen het koud. Maar dat is niet de enige oorzaak; ook de hormonen spelen een rol. Tijdens de menstruatiecyclus verandert de temperatuur van vrouwen. In de fase na de eisprong kan dat al snel een verschil maken van 1 graad Celsius. Overigens heeft ook onze slaap een invloed op onze temperatuur. ’s Nachts daalt onze lichaamstemperatuur, zowel van mannen als van vrouwen. Bij vrouwen gebeurt dat sneller en nadrukkelijker.
Daarom ben ik zo blij dat ik een man benquote:
wist ikquote:
Zo, lekker handig weer.quote:Op woensdag 20 januari 2010 11:22 schreef Panda72 het volgende:
[..]
En het leuke is dat niemand van de voren wist dat vandaag het alarm getest zou worden. Er stonden zelfs al een paar buiten want die dachten dat het gebouw in de fik stond.. Ik stond van de schrik meteen naast mijn buro
Wij stonden een keer buiten te roken toen het alarm ging. En toen was er nog echt brand ookquote:Op woensdag 20 januari 2010 11:25 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Zo, lekker handig weer.
In het eerste jaar dat ik op deze school zat hadden we 3 keer in 2 weken tijd dat ;t alarm afging. De eerste keer was wel mooi, wij gingen net naar buiten om te roken.
quote:
Als ik pantoffels aan doe dan zijn ze wel warm, maar zo met sokken nooit.quote:Op woensdag 20 januari 2010 11:22 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Mijn voeten zijn op het moment niet koud, want roze dekentje.Ik heb wel koude armen
maar koude voeten zijn wel handig in de zomer! Raak je tenminste niet oververhit.
Nee?quote:
quote:
Dat had ik vroeger altijd. Nu eigenlijk niet meer, vraag me niet hoe het kanquote:Op woensdag 20 januari 2010 11:26 schreef Panda72 het volgende:
Ik heb vaak last van warme oren als ik ga slapen. Niet lekker want ik lig graag lekker koel als ik ga slapen. Door die warme oren val ik moeilijk in slaap en lig ik maar te draaien en te draaien op mijn kussen.
In de winter valt dat wel mee maar in de zomer is het flink balen
Alsof je ;t erg vondquote:Op woensdag 20 januari 2010 11:23 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Bikkel dat ik benJa, ronduit schandalig
komt even goed uitquote:[..]
Mooi, ik ook
GROUPHUG!quote:[..]
Wil je er ook een?
hihi dat wist ik nog niet.quote:
quote:Op woensdag 20 januari 2010 11:26 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Wij stonden een keer buiten te roken toen het alarm ging. En toen was er nog echt brand ook
je bent vrouwquote:Op woensdag 20 januari 2010 11:26 schreef DeLuna het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
[..]
Als ik pantoffels aan doe dan zijn ze wel warm, maar zo met sokken nooit.
[..]
Nee?![]()
[..]![]()
dat komt omdat je dan hel erg moe bentquote:Op woensdag 20 januari 2010 11:26 schreef Panda72 het volgende:
Ik heb vaak last van warme oren als ik ga slapen. Niet lekker want ik lig graag lekker koel als ik ga slapen. Door die warme oren val ik moeilijk in slaap en lig ik maar te draaien en te draaien op mijn kussen.
Ik ben gelukkig niet de enige. Fijn dat jij geen last meer hebt van warme orenquote:Op woensdag 20 januari 2010 11:27 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dat had ik vroeger altijd. Nu eigenlijk niet meer, vraag me niet hoe het kan
Oh is dat zo. Hoe weet je dat?quote:Op woensdag 20 januari 2010 11:28 schreef PeZu het volgende:
[..]
je bent vrouw![]()
[..]
dat komt omdat je dan hel erg moe bent
Moet je mijn sloffen aandoen, die zijn echt heel erg warm. Krijg je van die lekkere zweetpoten vanquote:Op woensdag 20 januari 2010 11:26 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Als ik pantoffels aan doe dan zijn ze wel warm, maar zo met sokken nooit.
Neequote:
quote:[..]
komt even goed uit
* Ezechielk sluit aan in de groepsknuffelquote:[..]
GROUPHUG!
Ik ben in bed een straalkachel, nu is het wel lekker maar zomers drijf ik mijn bed uitquote:Op woensdag 20 januari 2010 11:26 schreef Panda72 het volgende:
Daar heb ik helaas je sloffen niet voor nodigquote:Op woensdag 20 januari 2010 11:28 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Moet je mijn sloffen aandoen, die zijn echt heel erg warm. Krijg je van die lekkere zweetpoten van
Ja, eigenlijk wel.quote:Op woensdag 20 januari 2010 11:28 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
stiekem wilden jullie gewoon het gebouw uitroken?
Daar heb ik ook last vanquote:Op woensdag 20 januari 2010 11:29 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik ben in bed een straalkachel, nu is het wel lekker maar zomers drijf ik mijn bed uit
[..]
Daar heb ik helaas je sloffen niet voor nodig![]()
omdat ik en vele anderen dat ook hebben bij vermoeidheidquote:
quote:Op woensdag 20 januari 2010 11:28 schreef Trevland het volgende:
[..]
* Trevland geeft maantje een knuffel
Ik heb echt nooit last van zweetvoetenquote:Op woensdag 20 januari 2010 11:28 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Moet je mijn sloffen aandoen, die zijn echt heel erg warm. Krijg je van die lekkere zweetpoten van
Oke dank je Pezuquote:Op woensdag 20 januari 2010 11:31 schreef PeZu het volgende:
[..]
omdat ik en vele anderen dat ook hebben bij vermoeidheid
ok, graag gedaan bamboebeertjequote:
Doen eens delenquote:Op woensdag 20 januari 2010 11:37 schreef Ezechielk het volgende:
Ik krijg saucijzenbroodjes vanmiddag
Bah.quote:Op woensdag 20 januari 2010 11:37 schreef Ezechielk het volgende:
Als mijn collega terug isquote:
Ik ben gewoon een koukleum.quote:Op woensdag 20 januari 2010 11:29 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik ben in bed een straalkachel, nu is het wel lekker maar zomers drijf ik mijn bed uit
Een ijsblokjequote:
Ik heb er nog 2 liggen.quote:Op woensdag 20 januari 2010 11:37 schreef Ezechielk het volgende:
Geef maar aan mijquote:Op woensdag 20 januari 2010 11:37 schreef Ezechielk het volgende:
Zo ongeveer.quote:
Delen?quote:
Mag ik er dan ook nog eentje?quote:
Ik heb het gevoeldquote:
Ik ook. Het is mij nog iets te koud voor een zomerjas, dat wel.quote:Op woensdag 20 januari 2010 11:41 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik ben dus gewoon het tegenovergesteldeen bij dit weer al bijna van waar is mijn zomerjas
Lekkerquote:Op woensdag 20 januari 2010 11:37 schreef Ezechielk het volgende:
Ik heb geen zomerjas.quote:Op woensdag 20 januari 2010 11:41 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik ben dus gewoon het tegenovergesteldeen bij dit weer al bijna van waar is mijn zomerjas
Omdat jij ;t bent.quote:
Dat weet ik.quote:[..]
Ik heb het gevoeld
doe normaal man, tis koud buitenquote:Op woensdag 20 januari 2010 11:41 schreef Trevland het volgende:
[..]
quote:Een vriendin van mij. 17 jaar. Ze heeft een vriendje, ik noem hem in het verdere verhaal, vriendje. Nou, ze hadden in april al wat gehad, maar dat werkte niet want vriendje ging 3 maanden nar Canada. Dus dat ging uit, enzovoorts.
Nu heeft ze dus weer met vriendje, wat mij verbaast want ze sprak heel negatief over vriendje toen hij in Canada zat. Alleen nu komt het: Ze klaagt tegen mij over hun relatie. Het is saai, ze doen altijd maar hetzelfde. En zij mag niet meer mee uit, want vriendje geeft veel aandacht aan andere meisjes. Dit weet ze omdat ze vriendjes inbox heeft gelezen. (Iets met vertrouwen enzo?) Ook is vriendje het niet gewend om een lange relatie te hebben. Vriendje kan ook niet goed met haar praten binnen de relatie dus gaat hij bij een stilte maar wat ouwehoeren.
ja en dat ze van volgende week weer van vriezen praten, damm moet ik weer mijn handschoenen aan trekkenquote:Op woensdag 20 januari 2010 11:43 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik ook. Het is mij nog iets te koud voor een zomerjas, dat wel.
Ik vind het nu wel lekker buitenquote:
stiekem gaat ;t over jou?quote:Op woensdag 20 januari 2010 11:46 schreef DeLuna het volgende:
Oke. Ik schets even een situatie, geef daar je mening eens over.
[..]
Ik had het al gelezenquote:Op woensdag 20 januari 2010 11:47 schreef Ezechielk het volgende:
Mijn god
'Aardbeving Haïti is Amerikaans experiment'
vanaf 18 graden is het pas lekkerquote:Op woensdag 20 januari 2010 11:46 schreef Trevland het volgende:
[..]
ja en dat ze van volgende week weer van vriezen praten, damm moet ik weer mijn handschoenen aan trekken![]()
[..]
Ik vind het nu wel lekker buiten
Ik wist het!quote:Op woensdag 20 januari 2010 11:47 schreef Ezechielk het volgende:
Mijn god
Ik heb serieus de hele winter nog geen handschoenen aangehadquote:Op woensdag 20 januari 2010 11:46 schreef Trevland het volgende:
[..]
ja en dat ze van volgende week weer van vriezen praten, damm moet ik weer mijn handschoenen aan trekken![]()
De een dumpt de ander, en ieder zijn/haar eigen weg gaan.quote:Op woensdag 20 januari 2010 11:46 schreef DeLuna het volgende:
Oke. Ik schets even een situatie, geef daar je mening eens over.
[..]
Inderdaad.quote:
:|wquote:Op woensdag 20 januari 2010 11:47 schreef Ezechielk het volgende:
Mijn god
Ondanks leren handschoenen?quote:Op woensdag 20 januari 2010 11:50 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik heb serieus de hele winter nog geen handschoenen aangehadOok geen muts of sjaal op/om trouwens
Klopt is het ook, lekker in een T-shirt naar buiten geen jas meer aan, maar nu als het zonnetje iets schijnt, heerlijk gewoonquote:
Niks in een t-shirt, gewoon met een crackvest.quote:Op woensdag 20 januari 2010 11:51 schreef Trevland het volgende:
[..]
Klopt is het ook, lekker in een T-shirt naar buiten geen jas meer aan, maar nu als het zonnetje iets schijnt, heerlijk gewoon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |