Jaquote:Op woensdag 20 januari 2010 01:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb liever jou, dat weet je wel he?
Dit is een slowchat hè?quote:Op woensdag 20 januari 2010 01:58 schreef Lotte. het volgende:
Nou 't is hier inderdaad stuk-ken beter dan in pumpkinsoup
Goed idee voor morgenavondquote:Op woensdag 20 januari 2010 02:05 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Word er nog een fastchat geindotruceerd?
Zie knopje 'chat' boveninquote:Op woensdag 20 januari 2010 02:05 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Word er nog een fastchat geindotruceerd?
Ja! Vanavond wel. Gisteravond was ik een beetje van slag door die stomme lullokloon, maar nu niet meer. Alles is weer lief en vredig. Gaat met jou ook alles goed?quote:
Ja hoor, ik mag niet klagen nu.quote:Op woensdag 20 januari 2010 02:06 schreef Lotte. het volgende:
[..]
Ja! Vanavond wel. Gisteravond was ik een beetje van slag door die stomme lullokloon, maar nu niet meer. Alles is weer lief en vredig. Gaat met jou ook alles goed?
Ah ik ben niet eens meer de oorzaak van gisterenquote:Op woensdag 20 januari 2010 02:06 schreef Lotte. het volgende:
[..]
Ja! Vanavond wel. Gisteravond was ik een beetje van slag door die stomme lullokloon, maar nu niet meer. Alles is weer lief en vredig. Gaat met jou ook alles goed?
Nee, hier op FOK word je niet ergens toe gedwongen, je word licht gestimuleerd met gebash en preken, net zo lang tot je je verzet opgeeft en je smeekt om erbij te mogen.quote:
Dat zei ie in z'n laatste show en dat vond ik wel iets hebbenquote:Op woensdag 20 januari 2010 02:08 schreef FunkyHomosapien het volgende:
remlof waarom staat er zo in jouw sig van "de toekomst is niet meer wat het geweest is".
wat heeft dat te maken met theo?
Ja die ene met die naam die ik niet wil zeggen, maar die plaatjes postte van joducussen in gevilde kippen. Brr.quote:Op woensdag 20 januari 2010 02:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja hoor, ik mag niet klagen nu.
Welke lullokloon was dat trouwens?
Ach snoetje jij bent toch nooit de oorzaakquote:Op woensdag 20 januari 2010 02:08 schreef D3ft0n3 het volgende:
[..]
Ah ik ben niet eens meer de oorzaak van gisteren
dspsquote:Op woensdag 20 januari 2010 02:07 schreef Myraela het volgende:
Wat is jullie excuus om nog wakker te zijn?
Ik vermoed die ene die jij hebt geband. dinosarietje of zoiets...quote:Op woensdag 20 januari 2010 02:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja hoor, ik mag niet klagen nu.
Welke lullokloon was dat trouwens?
aha, duidelijk.quote:Op woensdag 20 januari 2010 02:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat zei ie in z'n laatste show en dat vond ik wel iets hebben
Goed nummer ToT!quote:
Wat zijn haar borsten grootquote:
Ow ja, die!quote:Op woensdag 20 januari 2010 02:09 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik vermoed die ene die jij hebt geband. dinosarietje of zoiets...
Nee, dat was gewoon een mafketelquote:Op woensdag 20 januari 2010 02:12 schreef Lotte. het volgende:
[..]
Neehee niet die. Die heinrich. Of was dat een kloon van dinosaurietje?
Nou ik luister inmiddels naar all the above van maino en t-pain, op aanraden van appelsjap.quote:Op woensdag 20 januari 2010 02:14 schreef TwyLight het volgende:
Jullie luisteren zeker allemaal mijn nummer en kunnen niet meer posten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |