Jaquote:Op woensdag 20 januari 2010 01:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb liever jou, dat weet je wel he?
Dit is een slowchat hè?quote:Op woensdag 20 januari 2010 01:58 schreef Lotte. het volgende:
Nou 't is hier inderdaad stuk-ken beter dan in pumpkinsoup
Goed idee voor morgenavondquote:Op woensdag 20 januari 2010 02:05 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Word er nog een fastchat geindotruceerd?
Zie knopje 'chat' boveninquote:Op woensdag 20 januari 2010 02:05 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Word er nog een fastchat geindotruceerd?
Ja! Vanavond wel. Gisteravond was ik een beetje van slag door die stomme lullokloon, maar nu niet meer. Alles is weer lief en vredig. Gaat met jou ook alles goed?quote:
Ja hoor, ik mag niet klagen nu.quote:Op woensdag 20 januari 2010 02:06 schreef Lotte. het volgende:
[..]
Ja! Vanavond wel. Gisteravond was ik een beetje van slag door die stomme lullokloon, maar nu niet meer. Alles is weer lief en vredig. Gaat met jou ook alles goed?
Ah ik ben niet eens meer de oorzaak van gisterenquote:Op woensdag 20 januari 2010 02:06 schreef Lotte. het volgende:
[..]
Ja! Vanavond wel. Gisteravond was ik een beetje van slag door die stomme lullokloon, maar nu niet meer. Alles is weer lief en vredig. Gaat met jou ook alles goed?
Nee, hier op FOK word je niet ergens toe gedwongen, je word licht gestimuleerd met gebash en preken, net zo lang tot je je verzet opgeeft en je smeekt om erbij te mogen.quote:
Dat zei ie in z'n laatste show en dat vond ik wel iets hebbenquote:Op woensdag 20 januari 2010 02:08 schreef FunkyHomosapien het volgende:
remlof waarom staat er zo in jouw sig van "de toekomst is niet meer wat het geweest is".
wat heeft dat te maken met theo?
Ja die ene met die naam die ik niet wil zeggen, maar die plaatjes postte van joducussen in gevilde kippen. Brr.quote:Op woensdag 20 januari 2010 02:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja hoor, ik mag niet klagen nu.
Welke lullokloon was dat trouwens?
Ach snoetje jij bent toch nooit de oorzaakquote:Op woensdag 20 januari 2010 02:08 schreef D3ft0n3 het volgende:
[..]
Ah ik ben niet eens meer de oorzaak van gisteren
dspsquote:Op woensdag 20 januari 2010 02:07 schreef Myraela het volgende:
Wat is jullie excuus om nog wakker te zijn?
Ik vermoed die ene die jij hebt geband. dinosarietje of zoiets...quote:Op woensdag 20 januari 2010 02:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja hoor, ik mag niet klagen nu.
Welke lullokloon was dat trouwens?
aha, duidelijk.quote:Op woensdag 20 januari 2010 02:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat zei ie in z'n laatste show en dat vond ik wel iets hebben
Goed nummer ToT!quote:
Wat zijn haar borsten grootquote:
Ow ja, die!quote:Op woensdag 20 januari 2010 02:09 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik vermoed die ene die jij hebt geband. dinosarietje of zoiets...
Nee, dat was gewoon een mafketelquote:Op woensdag 20 januari 2010 02:12 schreef Lotte. het volgende:
[..]
Neehee niet die. Die heinrich. Of was dat een kloon van dinosaurietje?
Nou ik luister inmiddels naar all the above van maino en t-pain, op aanraden van appelsjap.quote:Op woensdag 20 januari 2010 02:14 schreef TwyLight het volgende:
Jullie luisteren zeker allemaal mijn nummer en kunnen niet meer posten?
Doe even special van mew luisteren.quote:Op woensdag 20 januari 2010 02:15 schreef D3ft0n3 het volgende:
[..]
Nou ik luister inmiddels naar all the above van maino en t-pain, op aanraden van appelsjap.
Niet echt mijn muziek als ik het zo hoor
Nee, ik ben van "als je wint" naar "nu doet het pijn" gegaan.quote:Op woensdag 20 januari 2010 02:14 schreef TwyLight het volgende:
Jullie luisteren zeker allemaal mijn nummer en kunnen niet meer posten?
now playing, ben benieuwd.quote:Op woensdag 20 januari 2010 02:16 schreef Lotte. het volgende:
[..]
Doe even special van mew luisteren.
Mijn smaak is best breedquote:Op woensdag 20 januari 2010 02:15 schreef D3ft0n3 het volgende:
[..]
Nou ik luister inmiddels naar all the above van maino en t-pain, op aanraden van appelsjap.
Niet echt mijn muziek als ik het zo hoor
Oh die ja, die postte een kind dat ernstig verbrand was maar editte het vrij snel. Heb ik screenshot van gemaakt voor als ie het nog eens zou doenquote:
quote:Op woensdag 20 januari 2010 02:18 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Oh die ja, die postte een kind dat ernstig verbrand was maar editte het vrij snel. Heb ik screenshot van gemaakt voor als ie het nog eens zou doenmaar dat deed hij daarna niet meer....
Ik heb ook in elk genre wel dingen die ik mooi vind. Echt een favoriet genre benoemen lukt me denk ik niet.quote:Op woensdag 20 januari 2010 02:17 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Mijn smaak is best breedluister veel t-pain/snoop/lil wayne etc maar ook veel nederlandse rap, Michael Jackson, gitaarmuziek
en muziek zoals hier boven
maar ook house enzo
maar geen rock of metal of dat soort bullshitof hardcore ofzo
Met haar waarschijnlijkquote:
jah staat hier ook vaak aanquote:Op woensdag 20 januari 2010 02:26 schreef TwyLight het volgende:
[..]
oohzo
mja dat nummer luister ik heel vaak hoor
Mooi nummer iddquote:Op woensdag 20 januari 2010 02:31 schreef Lotte. het volgende:
Mew, da's pas genieten.
I was on my way I swear! But I tooooook a wroooong turn thehere!
bier en tieten is toch wel zo afgezaagd, dat ben ik nu echt wel zat om daar een paar plaatjes van te zienquote:Op woensdag 20 januari 2010 02:34 schreef JanPiraat het volgende:
is dit die plek met bier en tieten en combobreakers ?
Wat is niet afgezaagd?quote:Op woensdag 20 januari 2010 02:35 schreef TwyLight het volgende:
[..]
bier en tieten is toch wel zo afgezaagd, dat ben ik nu echt wel zat om daar een paar plaatjes van te zien
Fucking true... maar mijn dinnetje is nu niet hier, pas donderdag kan ik weer tieten voelen, en bier heb ik ff nie in huis, niet aan gedachtquote:Op woensdag 20 januari 2010 02:36 schreef TwyLight het volgende:
liever echt paar bier drinken en daarna echte tieten aan een echte vrouw
Bij TMF NL? Ik hoor het vaker dat we daar voorbij komen!quote:Op woensdag 20 januari 2010 02:35 schreef Lotte. het volgende:
[..]
Ik zag een tijdje terug je bandje op tv weet je dat!
Is het zo dan?quote:Op woensdag 20 januari 2010 02:39 schreef guitarist het volgende:
[..]
Bij TMF NL? Ik hoor het vaker dat we daar voorbij komen!
TMF. Ik kijk toch geen TMF, drol!!quote:Op woensdag 20 januari 2010 02:39 schreef guitarist het volgende:
[..]
Bij TMF NL? Ik hoor het vaker dat we daar voorbij komen!
Woar dan?quote:Op woensdag 20 januari 2010 02:39 schreef Lotte. het volgende:
[..]
TMF. Ik kijk toch geen TMF, drol!!
Een amerikaan die europa bezocht heeft viel iets op, in andere europese landen zeggen we liefkozend suikerpoppetje, snoezepoes, kroeliepoelie. Hier in nederland zeggen we: poepie, scheetje, drolletje.quote:Op woensdag 20 januari 2010 02:39 schreef Lotte. het volgende:
[..]
TMF. Ik kijk toch geen TMF, drol!!
Ja.quote:
Ehm, we zijn wel een keer bij DZDD geweest, maar dat was in de zomer, al weer lang geleden dus.quote:
quote:Op woensdag 20 januari 2010 02:44 schreef guitarist het volgende:
[..]
Ehm, we zijn wel een keer bij DZDD geweest, maar dat was in de zomer, al weer lang geleden dus.
ik ken tmf nl wel jaquote:Op woensdag 20 januari 2010 02:42 schreef guitarist het volgende:
[..]
Ja.
TMF NL is zo'n thema kanaal waar bijna niemand naar kijkt. Toch leuk dat we er af en toe voorbij komen.
Deze clip btw.
Ow en ons album is voor nog geen 10 euro (op 1 cent na dan) te koop!!
http://www.bol.com/nl/p/m(...)007471418/index.html
Einde spam.
Ja ik zei ook niet dat 't gisteren was :pquote:Op woensdag 20 januari 2010 02:44 schreef guitarist het volgende:
[..]
Ehm, we zijn wel een keer bij DZDD geweest, maar dat was in de zomer, al weer lang geleden dus.
Sommigen hebben ook sandalen.quote:Op woensdag 20 januari 2010 02:40 schreef SolidasRock het volgende:
iedereen heeft voordelen en nadelen
Je zei 'een tijdje terug'. -tje is klein, dus ik dacht het is vast niet zo lang geleden.quote:Op woensdag 20 januari 2010 02:46 schreef Lotte. het volgende:
[..]
Ja ik zei ook niet dat 't gisteren was :p
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |