Dat moet toch wel het lelijkste interieur zijn wat ik ooit gezien heb.quote:
Arme katquote:
Dat op de eerste foto hadden wij ook in ons oude huisquote:Op maandag 25 januari 2010 19:42 schreef Nagelschaartje het volgende:
De oude bewoner van dit huis wilde in een oud kasteel wonen
[ afbeelding ]
Of nee, toch in een graffiti-tunnel
[ afbeelding ]
Of nee, nog liever onder water.
[ afbeelding ]
link
Meestal is het zo'n hok met een houten zitmeubelachtig iets met een gatquote:Op zaterdag 30 januari 2010 14:57 schreef Lienekien het volgende:
Apart dat er bij deze mensen een Frans toilet in zit.
help mijn man is klusser is hier te laat gekomen volgens mijquote:Op zondag 31 januari 2010 16:08 schreef k_man het volgende:
Ehm ja, heel interessant kleurgebruik...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
link
Je hoeft er geen koffie uit te drinken, heur.quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:13 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
toch blijf ik het ranzig vinden, ze zijn van vast niet splinternieuw gekocht en verzameld.
OMG!quote:Op zondag 31 januari 2010 15:57 schreef k_man het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
link
Je linked ook naar de website zelf, niet naar het plaatje....quote:Op maandag 1 februari 2010 13:42 schreef Fionaaaa het volgende:
[ afbeelding ]
Lastig douchen
Oke, ik kan (nog steeds) geen foto's plaatsen. Hier de link; http://www.funda.nl/koop/(...)aat-38/fotos/#foto-6
Voldoet nog maar net aan het bouwbesluit (bestaande bouw)quote:Douche-/toiletruimte ca. 1.35x0.85
Dat scheelt weer vochtige doekjes kopen. Ik vind het wel een grappige oplossing, misschien een ideetje voor dat franse toilet enkele postst geleden.quote:Op maandag 1 februari 2010 14:09 schreef Poeke het volgende:
Ik zie voordelen; je kunt zittend douchen
Ik zie ook nadelen; altijd nat wc papier![]()
Die hebben vast ook een Skoda.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 09:38 schreef Nagelschaartje het volgende:
[ afbeelding ]
Een beer in de babykamer![]()
link
Zo krijg je daar een containr bijgeleverd om alles op te ruimen?quote:Op zondag 31 januari 2010 15:57 schreef k_man het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
link
Wat een PRON bed! die spiegel kun je toch voor de verkoop wel ff in de kast zetten?quote:Op zondag 31 januari 2010 12:30 schreef Zolena het volgende:
[ afbeelding ]
Wie slaapt hier allemaal...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |