Waarom zou dat nergens voor nodig zijn? Sommige mensen houden van wat meer luxe (zonder kakkerlakken).quote:Op donderdag 4 maart 2010 13:24 schreef Blik het volgende:
Ieder z'n ding. De ene gaat in Thailand in dure hotels slapen terwijl dat nergens voor nodig is, ...
Yeh want in goedkopere hotelkamers zijn er meteen kakkerlakkenquote:Op donderdag 4 maart 2010 13:32 schreef kasper het volgende:
[..]
Waarom zou dat nergens voor nodig zijn? Sommige mensen houden van wat meer luxe (zonder kakkerlakken).
Juist, zoals ik al eens eerder heb gezegd in dit topic, de enige kakkerlakken die ik in Thailand heb gezien waren de kakkerlakken op straat.quote:Op donderdag 4 maart 2010 13:32 schreef kasper het volgende:
[..]
Waarom zou dat nergens voor nodig zijn? Sommige mensen houden van wat meer luxe (zonder kakkerlakken).
gebakken kakkerlakkenquote:Op donderdag 4 maart 2010 13:46 schreef Blik het volgende:
[..]
Juist, zoals ik al eens eerder heb gezegd in dit topic, de enige kakkerlakken die ik in Thailand heb gezien waren de kakkerlakken op straat.
Er stondquote:Op donderdag 4 maart 2010 14:23 schreef Blik het volgende:
[..]
oeh, nu ben ik benieuwd, wat stond er?
als je georganiseerd wilt gaan kun je denk ik beter een rondreis incl. vliegticket boeken. Is ws goedkoper, omdat de reisorganisatie de vliegtickets goedkoper inkoopt. Zoiets bijvoorbeeld:quote:Op woensdag 3 maart 2010 14:47 schreef Jor_Dii het volgende:
Helaas, dan kom ik ook op de 800-900 euro uit per persoon. Al met al nog niet héél duur (de excursiereis zelf kost 555¤ pp voor 14 dagen) maar ik zou toch graag wat willen besparen op de vliegreis.
Zoals hier boven al vaker gezegd is lekker alles zelf regelen! boek een tickets + boek er 2 hotel overnachtingen bij in Bangkok! ga in bangkok naar een reisbureau (op elke hoek van de straat staat er wel eentje) en boek daar je verdere vakantie!quote:Op woensdag 3 maart 2010 14:47 schreef Jor_Dii het volgende:
Helaas, dan kom ik ook op de 800-900 euro uit per persoon. Al met al nog niet héél duur (de excursiereis zelf kost 555¤ pp voor 14 dagen) maar ik zou toch graag wat willen besparen op de vliegreis.
typischquote:Op donderdag 4 maart 2010 14:32 schreef Flammie het volgende:
[..]
Er stond
"zijn jullie jaloers ofzo?"
Iets in die richting
Je kunt ook langer blijven en langer genieten als je minder betaaldquote:Op donderdag 4 maart 2010 16:02 schreef Blik het volgende:
[..]
typisch
Volgens mij heerst de gedachte dat als je low-budget op vakantie gaat je ook direct een arme sloeber bent. Er is echter een groot verschil tussen het niet kunnen betalen en het niet willen betalen.
In Thailand is alles zeker prima zelf te regelen, zit je ook niet vast aan bepaalde zaken. Als je zonodig dingen vast wil leggen kun je misschien het beste naar de TAT gaan, dat is het bureau voor toerisme. Die kunnen ook alles voor je regelen en zijn zeker niet malafidequote:Op donderdag 4 maart 2010 16:09 schreef okiokinl het volgende:
dan zeg ik het nog maar eens, pas op met al die reisburotjes in bangkok. sommigen zijn echt malefide, en dan ben je gewoon je geld kwijt, of ze dumpen je halverwege in een minibusje of erger. wij zaten zeker een uur in een open pickup die met 160 over en kutweg scheurde, levensgevaarlijk.
het gaat vast meestal goed hoor, maar vraag altijd of ze een officieel nummer hebben.
toen ik een ticket ging kopen om weg te komen uit tailand, vroeg ik dat bij zon burotje, werd dat mens kwaad en weigerde ze nog zaken met me te doen.
als je echt zeker wilt zijn, niet al t ver van kaosan zit de toeristen politie, die hebben een lijst met gevertificeerde reisburotjes.
beter is gewoon zelf regelen, ga naar t treinstation, of busstation en neem een public bus.
Als je veel geld hebt is het regelen juist een stuk makkelijker, altijd plaats.quote:Op donderdag 4 maart 2010 19:11 schreef mirved het volgende:
Ik kan me voorstellen dat als je veel verdient en een drukke baan hebt. Je geen zin hebt om alles te gaan regelen op je vakantie maar gewoon alles voor je geregeld wilt hebben. Ja je betaald dan wat meer maar als je dat geld hebt hoezo niet. De rust dat alles fatsoenlijk geregeld is en het niet hoven regelen is ook iets waard.
Preciesquote:Op donderdag 4 maart 2010 17:31 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
Maar als iemand liever niet alles zelf wil regelen, mag dat natuurlijk toch ook? Zo flexibel zijn wij als ervaren doe-het-zelf-reizigers toch ook dat we dat vanzelfsprekend respecteren?
En laten we er al helemaal geen kostendicussie van maken. Weet ik weer helemaal waarom ik allergisch ben geworden voor al die backpackersholenVerschillende mensen, verschillende wensen.
Allemaal even valide
quote:Op donderdag 4 maart 2010 19:26 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Preciesdaarom nogmaals mijn vraag: nog tips voor goedkope vliegreizen naar Bangkok?
Vorig jaar bij KLM ticket geboekt rond deze tijd voor 850e. In mei en juni was de prijs gestegen naar 1100e ongeveer. Ligt er denkt ik dus aan welke vliegmaatschappij je pakt. Maar iig goed zoeken naar een andere maatschappij dan KLM. Te duur voor wat je krijgt!quote:Op donderdag 4 maart 2010 19:39 schreef ozzietukker het volgende:
[..]Voor de maand Augustus nu nog even wachten met boeken!
Want het is dan wel vakantie, dus de luchtvaartmaatschappijen zetten nu hoog in qua tarieven. In mei, juni komen ze er achter dat de boekingen in augustus toch wel achterblijven en hopza de tarieven gaan naar beneden.
Let op, dit is geen garantie dat dit ook echt gebeurd, dit is een constatering van de laatste 2 jaren.
Maar de tip om een reis te boeken inclusief vliegticket zou ik voor een georganiseerde reis wel aanraden, dan valt het ticket onder garantie, en bij vertraging tijdensj de reis is de reisorganisatie verantwoordelijk je optijd bij de luchthaven te brengen of een alternatief te regelen mocht dit niet mogelijk zijn. (Naast dat deze voor een betere prijs vliegtickets in zouden kunnen kopen).
Check de ticketzoeker van Holiday International. Alleen voor tickets voor de route Amsterdam-Bangkok.quote:Op donderdag 4 maart 2010 19:26 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Preciesdaarom nogmaals mijn vraag: nog tips voor goedkope vliegreizen naar Bangkok?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |