Wordt je ook leuk afgeserveerd,quote:
Tja, seksen met de wetenschap dat er binnen 2 minuten een woedende kerel aan je deur staat is ook niet een topidee natuurlijk.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:55 schreef TheFrankey het volgende:
Dat die man sex nooit hoort zegt genoeg over die studenten en hun vriendinnetjes
Hier heb ik ankerloze spuwmuren,..... FTWquote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:58 schreef Q.E.D. het volgende:
Belabberde (geluids)isolatie.![]()
Dat is in half Nederland zo.
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:58 schreef TheFrankey het volgende:
Volgende week wil ik weer senioren
Ja precies, op zich wel een juiste uitspraak, maar niet waarom gevraagd is.quote:
En laterr wil ik net zo worden als mijn vaderrrrrr, rrrrrr, rrrrrr, rrrrrrr!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:03 schreef Coos het volgende:
Wat een muts die BO met d'r paardenbek!![]()
Maar volgende keer toch liever weer Tokkies.
Het IQ van de familie Miller was niet dermate hoog om dat te realiseren terwijl de studenten zoiets hadden vanquote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:08 schreef Stiemie het volgende:
O en er is als ouder inderdaad niets vervelenders dan 's avonds geluidsoverlast waar je kinderen wakker van worden. Maar dan zoek je toch een oplossing? Laat je een van die ballen toch beneden luisteren terwijl die anderen 2 met je vrouw boven door het huis bewegen? En als je dan merkt dat het het niet mogelijk is om minder herrie te maken dan ga je naar die woningstichting.
Eerst de oude afscheiding weghalen en daarna bedenken wat er voor in de plaats komt.quote:Twee jaar geleden kocht de familie Vreuls een woning in het Limburgse dorpje Linne. Met twee achterburen komen ze overeen dat de coniferenhaag die hun tuinen scheidt weg mag. Samen zullen ze bedenken wat voor nieuwe afscheiding er zal komen. Het duurt de familie Vreuls echter te lang en ze plaatsen op eigen grond taxusboompjes. Veel te klein, volgens de achterburen: alle privacy is weg. Daarom plaatsen ze een groot hekwerk, waar ze een klimop tegenaan laten groeien. Dit tot grote ergernis van de familie Vreuls, want de klimop kruipt overal doorheen. Inmiddels woekert er tussen de families een groot probleem...
Inderdaadquote:Op dinsdag 2 februari 2010 08:54 schreef jeroen25 het volgende:
Vanavond:
[..]
Eerst de oude afscheiding weghalen en daarna bedenken wat er voor in de plaats komt.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |