Ja, dat vraag ik me ook af. Ze hebben die tijd toch achter zich gelaten?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:40 schreef Jor_Dii het volgende:
Waarom blijf je zo bij elkaar plakken als je al klaar bent met studeren, triest zeg
En dat.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:40 schreef Palomar het volgende:
Wat een blaaskaken zeg die studentenDie mensen klagen echt niet voor niks...
Zelfde ideequote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:40 schreef Palomar het volgende:
Wat een blaaskaken zeg die studentenDie mensen klagen echt niet voor niks...
Zou ik worden al van één van die gasten, moet je voorstellen bij 3quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:42 schreef DrDentz het volgende:
Fucking agressieve gast zeg.
Jawel manquote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:42 schreef TheFrankey het volgende:
ik kan trouwens niet omgaan met het haar van jetske
Maar dat aanvliegen enzo, kom op. Ik zie hem wel een keer doorflippen nog.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:42 schreef Ricard0j het volgende:
[..]
Zou ik worden al van één van die gasten, moet je voorstellen bij 3
Oh die gast zou ik ook niet vertrouwen hoorquote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:43 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Maar dat aanvliegen enzo, kom op. Ik zie hem wel een keer doorflippen nog.
Denk ik ook, ligt volgens mij gewoon aan de bouw?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:46 schreef Jor_Dii het volgende:
Ik heb zo'n gevoel dat de studenten gaan winnen
Je moet ook wel op je tenen gaan lopen daar om geen lawaai te veroorzaken.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:47 schreef Jor_Dii het volgende:
De mensen hebben wel degelijk een punt!
Waarom niet ruilen van appartementquote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:48 schreef TheFrankey het volgende:
dit ligt aan de contructie inderdaad. Mijn hemel, ik zou gek worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |