whehe iddquote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:00 schreef DrDentz het volgende:
Die man doet me toch het meest denken aan een bejaarde Gertjan Verbeek. Misschien een oom van 'm.
Dus dit was de eerste van een nieuwe reeks?quote:
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:01 schreef matthijst het volgende:
"Ik heb nooit gezegd dat de dieren wegmoeten.... ik wilde alleen de poten eronder uit zagen"
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:02 schreef Coos het volgende:
[..]
Dus dit was de eerste van een nieuwe reeks?
Maar Bep voelt zich vooral patiënt en voert derhalve geen flikker uit en gaat zich aan alles en iedereen storen uit verveling.quote:
Wordt lastig denk ikquote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:04 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Ik hoop dat Dhr. Wooninck nog een keertje overklast wordt in dit seizoen.
Ja, als je de helft ondertiteld, dan kan je ook echt maar de helft volgen van wat die mensen zeggen. Dit was in Duitsland geheid nagesynchroniseerd, zelfs als het een soort Duits was.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:21 schreef DrDentz het volgende:
Ze hadden toch ondertitels? Of versta ik gewoon tuigs? Of praat ik ook zo?
Je kunt op de Duitse TV toch wel Zwitsers of Saksen met een pittig accent tegenkomen. Dit vond ik nog wel te volgen.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:24 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja, als je de helft ondertiteld, dan kan je ook echt maar de helft volgen van wat die mensen zeggen. Dit was in Duitsland geheid nagesynchroniseerd, zelfs als het een soort Duits was.
Oh, ik voel een twitterbijdehandje aan komen.
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:28 schreef Iblis het volgende:
[..]
Je kunt op de Duitse TV toch wel Zwitsers of Saksen met een pittig accent tegenkomen. Dit vond ik nog wel te volgen.
Ik weet zeker dat als hij veldonderzoek in Beieren zou moeten doen hij een Lederhose zou aantrekken. Van hertenleer natuurlijk, want zo ijdel is hij wel… maar ik weet niet of Bep dat tof vindt.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:30 schreef Dirkh het volgende:
[..]He, het gaat om het idee. Ik zie mr. Visser wel nagesynchroniseerd worden door een Duitser. Sterker nog, ik zie hem zo in een lederhose recht spreken.
quote:Studenten Frank, Herman en Maarten zijn de trotse bewoners van een bovenwoning in Rotterdam-Zuid. Hun benedenburen: een gezin met drie kinderen. De studenten vinden dat ze hun heftige tijd achter de rug hebben; ze zijn serieuze, hardwerkende jongens geworden. Maar de benedenburen liggen elke nacht wakker van gestamp, muziek en keukengeluiden. Het drietal ergert zich op zijn beurt aan de buurman die zijn klachten dagelijks via de intercom over hen uitstort. Tijd voor het luisterend oor van De Rijdende Rechter.
oeh nu verliest het respect. Het gaat wel om echte verhalen he!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:04 schreef DrDentz het volgende:
Ze vliegen elkaar nog net niet in de haren maar verder is het wel de Nederlandse Jerry Springer.
Ga een behoorlijke baan zoeken, arbeider!quote:Het drietal ergert zich op zijn beurt aan de buurman die zijn klachten dagelijks via de intercom over hen uitstort. Tijd voor het luisterend oor van De Rijdende Rechter.
"Ik heb 12 jaar geleden een herseninfarct gehad en vecht iedere dag voor m'n leven en dat lukt me nu niet."quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:24 schreef Aventura het volgende:
Vooral dat wijf is compleet idioot. IQ schat ik rond de 70. Wat erg. En door zulke tokkies moeten andere mensen verhuizen.
Hoe erg dat infart ook geweest is, het kwam haar wel verdomd goed uit om daar zielig over te doen en alles aan op te hangen inderdaad. En zoals wel vaker in dit programma was er ook niet bepaald een echtgenoot in de buurt die een beetje tegengas geeft als het wel erg onredelijk wordt.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:43 schreef Cee het volgende:
[..]
"Ik heb 12 jaar geleden een herseninfarct gehad en vecht iedere dag voor m'n leven en dat lukt me nu niet."
Niet dat ik het herseninfarct ondermijn, maar ze haalde het wel iedere keer op zodra ze een reden moest geven waarom het zo hard nodig was dat het hert weg ging en de auto niet op die plaats geparkeerd moest worden en de haan niet mocht kraaien en d'r buurman dood moest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |