Zou kunnen.. moet je wachten tot de volgende update.. Zie de laatste regels van de OPquote:Op donderdag 21 januari 2010 18:42 schreef testje318 het volgende:
Ik wil niet als een zeikerd overkomen, maar nr 9 en 10 van rekeningen met andere voorwaarden moeten volgens mij allebei 2,6% zijn ipv 2,4% wat er nu staat.
De Fortis E-JaarSpaar-Rekening is wel juist met 2,4%. De MoneYou KwartaalSpaarrekening moet inderdaad 2,6% zijn. Typfoutje, maar alles is ook onder voorbehoud.quote:Op donderdag 21 januari 2010 18:42 schreef testje318 het volgende:
Ik wil niet als een zeikerd overkomen, maar nr 9 en 10 van rekeningen met andere voorwaarden moeten volgens mij allebei 2,6% zijn ipv 2,4% wat er nu staat.
Ik zie dat de gewone Internetbonussparen ook naar 1,3% + 0,5% = 1,8% is gegaan... Pfffquote:Op donderdag 21 januari 2010 21:18 schreef testje318 het volgende:
Hmm, ga ik net effe kijke bij de Rabo, is die loyaalrekening ook gewijzigd:
<knip> loyaal naar 1,8% + 0,5% <knip>
Lool, bij de Rabo denken ze ook: "Shit, we kunnen de rente toch niet nóg verder laten zakken? Dan de bonusrente maar onder handen nemen"...quote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:54 schreef vigier het volgende:
[..]
Ik zie dat de gewone Internetbonussparen ook naar 1,3% + 0,5% = 1,8% is gegaan... Pfff
Ik ben blij dat ik m'n spaargeld daar niet meer heb staan. Voor de rente hoef je het in ieder geval niet te doen.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:24 schreef Omniej het volgende:
[..]
Lool, bij de Rabo denken ze ook: "Shit, we kunnen de rente toch niet nóg verder laten zakken? Dan de bonusrente maar onder handen nemen"...
Wat een triestheid zeg.
Boeie, de Rabobank draait wel voor de schade op (als grootste betaler aan het Depositogarantiestelsel).quote:Op zondag 24 januari 2010 12:16 schreef darktower het volgende:
Nuttig lijstje. Let op met NIBC: die verkeren volgens mij in problemen. Liquiditeitstekort wellicht, dus vandaar renteverhoging? Ik durf er nu in ieder geval geen geld te parkeren. Zelfde geldt voor Friesland Bank en SNS. Vraag me voor alle drie die banken af of ze (zelfstandig) het eind van het jaar redden.
Renteverhoging op Deposito´squote:Op zondag 24 januari 2010 12:16 schreef darktower het volgende:
Nuttig lijstje. Let op met NIBC: die verkeren volgens mij in problemen. Liquiditeitstekort wellicht, dus vandaar renteverhoging? Ik durf er nu in ieder geval geen geld te parkeren. Zelfde geldt voor Friesland Bank en SNS. Vraag me voor alle drie die banken af of ze (zelfstandig) het eind van het jaar redden.
Hmm, heb nu zelf weer even ingelogd en de rente gecheckt, en bij mij is de bonusrente nog wel gewoon 0,6%.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:54 schreef vigier het volgende:
[..]
Ik zie dat de gewone Internetbonussparen ook naar 1,3% + 0,5% = 1,8% is gegaan... Pfff
Heb ik het nog verkeerd overgeklopt ook...quote:Op zondag 24 januari 2010 16:06 schreef Omniej het volgende:
[..]
Hmm, heb nu zelf weer even ingelogd en de rente gecheckt, en bij mij is de bonusrente nog wel gewoon 0,6%.
De basisrente daarentegen is wel weer van 1,3% naar 1,2% (!) gegaan.
Spreiden over diverse banken is in dit geval niet zo nodig. MIts je onder het maximum per bank blijft. Kenmerk van deposito is nl. dat je niet over je spaargeld kunt beschikken en daarom een hogere rente krijgt. Als je je geld 10 jaar kunt missen dan kan het ook wel 10 jaar plus 3 maanden (afhandelingstijd depositogarantie) lijkt me.quote:Op zondag 24 januari 2010 12:43 schreef A_Noniem het volgende:
[..]
Renteverhoging op Deposito´s
Ik denk dat je daar (NIBC) best wel wat geld kunt parkeren.
Maar spreidt je geld over diverse banken, dat lijkt mij de beste tip.
Mocht een van die banken omvallen dan kun je in ieder geval wel over een deel van je spaargelden beschikken.
De kapitaalmarktrente (lange rente) is ook gewoon aan het stijgen en ik verwacht dat die trend zich gaat voortzetten (dankzij oplopende overheidstekorten e.d.)quote:Op zondag 24 januari 2010 12:43 schreef A_Noniem het volgende:
Ik ben van mening dat de renteverhoging op Deposito´s bij de NIBC komt omdat er nu veel deposito´s vrij komen.
quote:Geachte rekeninghouder/ Dear accountholder,
The Economy Bank N.V. past met ingang van 27 januari, 2010 haar rentetarieven als volgt aan:
The Economy Bank N.V. will change her interest rates as of the 27th of january, 2010 as follows:
TEB Ster spaarrekening 2,45% wordt/will be 2,25%
TEB Ster deposito
6 maanden/months 2,30% wordt/will be 2,20%
1 jaar/year 2,50% wordt/will be 2,40%
2 jaar/years 2,60%
3 jaar/years 3,30% wordt/will be 3,10%
4 jaar/years 3.50 %
5 jaar/years 3,80%
Hoogachtend/yours faithfully,
The Economy Bank NV
Website www.tebnv.nl
E-mail sparen@tebnv.nl
Telefoon/phone 0800 55 55 055
quote:Geachte relatie,
Als gevolg van de ontwikkelingen op de geld- en kapitaalmarkt zien wij ons genoodzaakt om de rente voor het internetbankieren te verlagen. Met ingang van 1 februari wordt de rente voor het internetbankieren verlaagd van 2,85% naar 2,6%.
Overigens bieden wij hiermee nog steeds de hoogste spaarrente van Nederland voor internetbankieren zonder beperkende voorwaarden!
Met vriendelijke groet,
Allianz Nederland Asset Management B.V.
ja heb ik... eerste bedrag komt 20 feb vrij.... eens kijken of we winst hebbenquote:Op donderdag 4 februari 2010 10:49 schreef GuitarJJ het volgende:
Zijn er hier mensen die een AEX Spaarrekening bij ABN AMRO hebben?
Maximale rente van 7%. Dat word bepaald door de hoogte van de beurskoers. Ziet er op zich wel interessant uit!
Okequote:Op donderdag 4 februari 2010 12:01 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja heb ik... eerste bedrag komt 20 feb vrij.... eens kijken of we winst hebben
Het hoort eigenlijk in beleggen thuis... Alleen heb je bij de AEXrekening de zekerheid dat je in elk geval je eigen inleg terug op je rekening krijgt.quote:Op donderdag 4 februari 2010 12:04 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
OkeZit ook zo'n rekening te overwegen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |