Lovers? Als je zelf overdreven woorden gaat verzinnen, dan zul je mijn teksten niet snel begrijpen.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 10:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het gaat hier om een zware aardbeving, niet om roze-bebrilde Amerika-lovers.
Waarom je dat erbij haalt is me een raadsel.
Oh! Dus al die miljoenen gaan naar HAARP nuquote:Op vrijdag 22 januari 2010 10:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik denk dat de redenering is: aanval met HAARP --> Haïti bezetten onder het mom van hulp bieden.
Het is mij nog niet echt duidelijk waar je het mysterie zietquote:Op vrijdag 22 januari 2010 10:51 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Waarom is Haïti zo belangrijk? Waarom is Jemen zo belangrijk? De mislukte aanslag met de Nigeriaanse dader die getrained was in Jemen was ook al zo'n raar verhaal. Achteraf krijg je dan te horen dat in Jemen zelf de bevolking hun regering zat is, net zoals in Haïti het geval blijkt te zijn. Daarom vraag ik me af waarom deze landen zo belangrijk zijn.
Ben dan ook benieuwd wat er zou gebeuren met Nederland als we hier besloten de regering en het koningshuis af te zetten. Volgens mij gaat het terrorisme hier dan hoogtij vieren, of misschien dat er hier dan ook wel aardbevingen ontstaan.
Daarbij doel ik ook op deze tekst.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 10:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maar Media, het gaat om een aardbeving niet om politiek. Ik begrijp dat je er een complot van wilt maken, maar het was gewoon een zware aardbeving , iets dat daar al eerder is voorgekomen, honderden jaren terug al en in 1800zoveel ook nog een keer.
Neuh HAARP zou ingezet zijn om het land te kunnen bezetten voor......ja, olie?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:02 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh! Dus al die miljoenen gaan naar HAARP nuHellup, ik begrijp het niet meer
![]()
Ik maar denken: zware aardbeving Haïti=geld geven voor wederopbouw. Fóut!!!
Omdat er vrij veel Amerikaanse aandacht naar die landen gaat.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:02 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Het is mij nog niet echt duidelijk waar je het mysterie zietWaarom zie je die landen als 'zo belangrijk'? De huidige reacties lijken me prima te verklaren met een algemene emotionele reactie van de westerse wereld, zoals dit wel vaker gebeurd met natuurrampen. Denk bijv aan de tsunami met kerst in Azie.
Dat is inderdaad een mogelijkheid, net zoals de normale moeder natuur aardbeving dat is.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Neuh HAARP zou ingezet zijn om het land te kunnen bezetten voor......ja, olie?
Je kúnt gewoon geen andere conclusie trekken dan dat het een aardbeving was. De tsunami was toch ook een natuurramp?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:06 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Daarbij doel ik ook op deze tekst.
http://www.thirdworldtrav(...)emocracy_Flames.html
Overigens staat dit topic in BNW, in elk ander forum (behalve TRU) kun je gaan roepen en bevelen dat het een gewone aardbeving was en dat er verder niets aan de hand is. Dit forum heeft echter een andere insteek, en daarin is het goed verhalen van meerdere kanten te bekijken, hetzelfde met de situatie in dat gebied.
Daarbij heb ik geen conclusie getrokken, deze zal dan ook vast ergens in het midden liggen. Dat maakt het niet minder leuk om richting motieven te gaan kijken, en gelijkenissen te vinden mbt. onderdrukte volkeren door een pro-Amerikaanse regering.
Vertel op, waarom kun je geen andere conclusie trekken?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je kúnt gewoon geen andere conclusie trekken dan dat het een aardbeving was. De tsunami was toch ook een natuurramp?
Neuh, laat maar. Mijn mening weet je nu wel. Ga jij maar lekker speculeren, je hebt gelijk, het is BNW.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:15 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Vertel op, waarom kun je geen andere conclusie trekken?
We zitten in BNW, vergeet dat niet.
Er wordt ook niet ontkent dat het een aardbeving is. Een aantal BNW'ers heeft twijfels bij de oorzaak van de beving, HAARP (Amerika: create problem >>> give the solution principe, waardoor ze zelf weer in een beter dagbeeld komen), of gewoon de simpele oplossing de Tektonische Platen.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je kúnt gewoon geen andere conclusie trekken dan dat het een aardbeving was.
We scheiten hier dan ook uit wat we op ons bord krijgen, figuurlijk gezien dan. Daarbij zijn dergelijke verhalen vrij spannend eigenlijk.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:20 schreef ender_xenocide het volgende:
[..]
Er wordt ook niet ontkent dat het een aardbeving is. Een aantal BNW'ers heeft twijvels bij de oorzaak van de beving, HAARP (Amerika: create problem >>> give the solution principe, waardoor ze zelf weer in een beter dagbeeld komen), of gewoon de simpele oplossing de Tektonische Platen.
Waarom makkelijk denken als het ook moeilijk kan is hier het motto toch?
Dan krijgen ze nu de kans om niet weer het armste westerse land te worden. Goede gebouwen, goede voorzieningen, etc, etc. Een geluk bij een ongeluk noemen ze dat ook wel, die mensen hebben al genoeg mee gemaakt daarquote:Op vrijdag 22 januari 2010 10:46 schreef Lavenderr het volgende:
Verder vraag ik me ook af wat ze met al die miljoenen gaan doen op Haïti, de hele wereld geeft geld.
mischien hebben ze wel op deze manier de druk van de plaat willen halen om zo erger bij LA/Sanfransico te voorkomen.......quote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:29 schreef ToT het volgende:
Het kan ook puur een kwestie van opportunisme zijn natuurlijk.
Of een tussenweg: misschien bouwde er al een flinke tektonische spanning op dar, en heeft HAARP net een duwtje gegeven om het nu al los te laten barsten.
Of Haïti was net zoals Jemen een van de paar landen die onder NWO gezag uit zouden glijden. Je kunt jezelf natuurlijk geen wereldregering noemen, als niet iedereen meedoet!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:38 schreef ender_xenocide het volgende:
[..]
mischien hebben ze wel op deze manier de druk van de plaat willen halen om zo erger bij LA/Sanfransico te voorkomen.......
Dat sowieso, ik geloof echt niet dat HAARP op zichzelf een aardbeving kan veroorzaken. Het kan eventueel misschien wel een aardbeving triggeren, maar dan moet er al wel spanning zijnquote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:29 schreef ToT het volgende:
Het kan ook puur een kwestie van opportunisme zijn natuurlijk.
Of een tussenweg: misschien bouwde er al een flinke tektonische spanning op dar, en heeft HAARP net een duwtje gegeven om het nu al los te laten barsten.
Das een andere breuklijnquote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:38 schreef ender_xenocide het volgende:
[..]
mischien hebben ze wel op deze manier de druk van de plaat willen halen om zo erger bij LA/Sanfransico te voorkomen.......
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 12:04 schreef ender_xenocide het volgende:
maar de plaat van LA/SanFransisco is toch de plaat waarmee ook de breuklijn bij Haïti gemaakt wordt? Dus als je bij de ene breuklijn de druk eraf haalt, gaat ie er ook bij andere af?
of praat ik nou helemaal poep?
Het is wel dezelfde Amerikaanse plaat, maar bij LA duwt er een andere plaat tegenaan dan bij Haitiquote:Op vrijdag 22 januari 2010 12:04 schreef ender_xenocide het volgende:
maar de plaat van LA/SanFransisco is toch de plaat waarmee ook de breuklijn bij Haïti gemaakt wordt? Dus als je bij de ene breuklijn de druk eraf haalt, gaat ie er ook bij andere af?
of praat ik nou helemaal poep?
Lijkt mij niet, omdat de spanning bij LA veroorzaakt wordt door een andere plaat dan bij Haitiquote:Op vrijdag 22 januari 2010 12:12 schreef ender_xenocide het volgende:
Dat bedoelde ik ook te zeggen in mijn eigen kromme bewoording.
En vraag daarna was dus of je met de ontspanning op de ene lijn door een beving ook minder spanning krijgt op de andere lijn…
http://benjaminfulford.typepad.com/benjaminfulford/quote:The desperate, evil, Bush Nazis attack Haiti with a Tesla Earthquake machine
The recent earthquake in Haiti was caused by an earthquake machine using technology developed by Nicola Tesla, according to MI6. The earthquake machine is not HAARP as I have previously suggested but rather some sort of nuclear device, according to this source and a CIA source. The CIA source says an expedition sent to the epicenter of the Indonesian earthquake that triggered the tsunami found it to be totally lifeless one year later, something that could only be explained by radiation. “The oil companies won a war and got rights to the oil in that region and nobody even heard about it,” the CIA source said.
In confirmation of these comments, recently declassified documents show the US government planned to attack Japan with a tsunami towards the end of World War 2 by setting of a large explosion along an underwater fault zone.
The attack on Haiti was a Bush/Nazi faction response to the ongoing cut off of their financial assets, according to the sources. The attack cut undersea cables and prevented the transfer of large sums of money to South American central banks. In addition, the attack was a warning by the Nazi faction saying: “If you squeeze us too hard we will start killing lots of people.” These criminals need to be punished for these evil acts.
Multiple sources are also saying a new 911 type incident is becoming increasingly probable as financial deadlines for the Federal Reserve Board approach. One important deadline is expected at the end of this month.
The sources also say the Federal Reserve Board crime syndicate sold China the anti-missile defense technology recently announced by China. These traitors to the US are almost certainly selling other types of secret technology to China in a desperate bid to keep themselves from going bankrupt.
Meanwhile, two sources who claim connections to the Pentagon Space Command say there will be major disclosure coming soon. Since there is plenty of evidence the Nazis planned a fake alien invasion, these “announcements” (if they really come) need to be examined very carefully and skeptically.
In Japan meanwhile, a decision has been made by the secret government to put power broker Ichiro Ozawa in jail in order to prevent him from forming a dictatorship.
Events are escalating and much turmoil is predicted as the ancient secret government goes through its death throes.
quote:As for me, I am a spokesperson for the Black Dragon Society. We believe that finance is the process of deciding what humanity does in the future. We believe the planet faces an emergency situation that requires emergency action. Over a billion people are starving and we have already wiped out over 30% of all species on the planet and will soon wipe out more. Then we have the West as a slave society controlled by high level gangsters whose only interest seems to be endless warfare and the looting of the planet’s resources. We want to stop them from doing all that bad stuff and free the slaves too.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |