abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 21 januari 2010 @ 22:26:01 #126
34586 kepler
No bounce, no play
pi_77119569
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 19:46 schreef Goelie het volgende:
Van de HAARP Website.

hier:

9 Januari, niks aan de hand

[ afbeelding ]

10 januari begint het dan

[ afbeelding ]

gaat nog effe door op 11 januari

[ afbeelding ]

Hier stopt het dan op 12 januari

[ afbeelding ]

aldus de HAARP Website.

Het is ook niet voor niets dat Obama nu 10.000 troepen op Haiti heeft gezet.
http://www.reuters.com/article/idUSTRE60H53A20100118

Nog wat prior knowledge hier - http://www.globalresearch.ca/index.php?context=va&aid=17122

Dus ja, Lijkt me vrij duidelijk allemaal.
Dus iedereen kan op de HAARP-site bewijs vinden dat zij de aardbeving hebben veroorzaakt? Lekker slim bezig dan

Verder vond de aardbeving plaats 10 uur na de laatste activiteit op die grafieken. Het lijkt me dat je met zo'n apparaat gewoon doorgaat totdat er een aardbeving komt, en niet dat je exact weet hoeveel energie je moet opwekken en voor hoe lang.
The line is a dot to you!
pi_77120423
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 22:26 schreef kepler het volgende:

[..]

Dus iedereen kan op de HAARP-site bewijs vinden dat zij de aardbeving hebben veroorzaakt? Lekker slim bezig dan

Verder vond de aardbeving plaats 10 uur na de laatste activiteit op die grafieken. Het lijkt me dat je met zo'n apparaat gewoon doorgaat totdat er een aardbeving komt, en niet dat je exact weet hoeveel energie je moet opwekken en voor hoe lang.
Dat denk ik dus ook.
  donderdag 21 januari 2010 @ 22:48:10 #128
34586 kepler
No bounce, no play
pi_77120844
Trouwens, als ze het al zo gericht kunnen doen, dan kunnen ze wel de hele grote aardbevingen voorkomen. Gewoon elke week een klein aardbevinkje van 3.0 en de breuklijn kan geen energie opbouwen voor een allesverwoestende aardbeving. Dan hoeft niemand in Japan/Californie/etc meer miljarden uit te geven aan aardbeving-bestendige gebouwen!
pi_77122566
Whehe... lachen om te lezen hoe sommigen hier er nog steeds zo stellig van overtuigd zijn dat een paar antennes op Alaska een aardbeving 1000-en km verderop heeft veroorzaakt.

Waarom doen de Amerikanen dit nou nooit bij landen of steden die niet in de buurt van een breuklijn liggen?

Edit: Nog een vraagje: Hadden ze orkaan Catharina destijds niet gewoon een andere kant op kunnen HAARP-en?

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 21-01-2010 23:23:58 ]
pi_77123465
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 23:19 schreef J0kkebr0k het volgende:
Whehe... lachen om te lezen hoe sommigen hier er nog steeds zo stellig van overtuigd zijn dat een paar antennes op Alaska een aardbeving 1000-en km verderop heeft veroorzaakt.

Waarom doen de Amerikanen dit nou nooit bij landen of steden die niet in de buurt van een breuklijn liggen?

Edit: Nog een vraagje: Hadden ze orkaan Catharina destijds niet gewoon een andere kant op kunnen HAARP-en?
Goeie vraag.
Lees morgen het antwoord wel, ga nu naar bed.
pi_77123651
Dat zou opgevallen zijn!

En Lambiekje zou zeggen: "Negertje pesten".
pi_77123868
quote:
Veroorzaakt kan hebben. Vind het eigenlijk ook wel lachen om te lezen hoe makkelijk en snel jij wederom een conclusie trekt eigenlijk. Of het moet zo zijn dat jij alles weet, dan heb ik uiteraard niets gezegd.

Dat een groot van de mensheid problemen begint te krijgen met het geloven van de officiële verhalen, lijkt mij geen raar verhaal eigenlijk. Het officiële verhaal van 911 bijvoorbeeld was dan ook net zozeer een vrijwel onbewezen samenzwering van wat Arabische mannen, net zoals alle andere verhalen die er zijn over deze dag, bijvoorbeeld die over de inside job met als doel de Amerikaanse bevolking te overtuigen mbt. oorlogen etc. Het blijft gissen, omdat we de ware oorzaak in de meeste gevallen toch niet te weten komen.

[ Bericht 11% gewijzigd door mediaconsument op 22-01-2010 00:18:37 ]
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
pi_77124813
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 23:47 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Veroorzaakt kan hebben. Vind het eigenlijk ook wel lachen om te lezen hoe makkelijk en snel jij wederom een conclusie trekt eigenlijk. Of het moet zo zijn dat jij alles weet, dan heb ik uiteraard niets gezegd.

Dat een groot van de mensheid problemen begint te krijgen met het geloven van de officiële verhalen, lijkt mij geen raar verhaal eigenlijk. Het officiële verhaal was dan ook net zozeer een vrijwel onbewezen samenzwering van wat Arabische mannen, net zoals alle andere verhalen die er zijn over deze dag, bijvoorbeeld die over de inside job met als doel de Amerikaanse bevolking te overtuigen mbt. oorlogen etc. Het blijft gissen, omdat we de ware oorzaak in de meeste gevallen toch niet te weten komen.
Can I help you? I know everything.

Ik heb ook mijn twijfels bij veel zaken die er in de wereld gebeuren en de oorzaak die men daaraan toeschrijft. Ook geloof ik de media niet blindelings. Maar kom op zeg... doelbewust zo'n ramp opwekken lijkt me technisch al vrij onhaalbaar in 2010. En daarnaast, wat zou het nut hiervan zijn? Het land heeft geen ruk en zitten geen Al-Qaida baarden. Strategisch misschien een leuke spot, maar pfff... nee.

Overigens, er staat een lullig hekje om HAARP. Bovendien kon die Ventura gast er met een heli zeer dichtbij komen. Als het zo'n super wapen zou zijn, dan zou dit niet mogelijk zijn. Just my 2 cents.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 22-01-2010 00:28:26 ]
pi_77124900
quote:
quote:
HAARP was highly active in the weeks before Katrina, during, and a short time after. The correlation is therefore not complete. If HAARP were inactive during that time, then it could be proven that it had absolutely nothing to do with Katrina, but since it was indeed active, a possible link still remains.
http://montalk.net/conspi(...)uakes-and-hurricanes
En waarom de andere kant op ?
http://usliberals.about.c(...)to-one-year-high.htm

http://www.msnbc.msn.com/id/12630927/
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_77125093
quote:
Okay, als je dan de andere kant op zou redeneren, dan zou iedere keer dat HAARP actief is geweest er een ramp te gebeuren staan, danwel ergens op zee een beving of orkaan plaatsvinden?

Niet alles in je links gelezen, maar ik snap waar je heen wilt. Catharina kwam wel goed uit om belastingen te verhogen en weet ik wat nog meer... mja, zal allemaal best. Ik ben van mening dat natuurrampen vooralsnog gewoon gebeuren.
  vrijdag 22 januari 2010 @ 00:54:03 #136
34586 kepler
No bounce, no play
pi_77125857
HAARP heeft ook al te maken met Katrina?

Kunnen ze dat ding niet ook even gebruiken om een Elfstedentocht te creeeren hier?
pi_77127159
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 00:54 schreef kepler het volgende:
HAARP heeft ook al te maken met Katrina?

Kunnen ze dat ding niet ook even gebruiken om een Elfstedentocht te creeeren hier?
Natuurlijk kan dat .

The mayor's office of Moscow will hire the Russian Air Force to spray a fine chemical mist over the clouds before they reach the capital, forcing them to dump their snow outside the city.

Read more: http://www.time.com/time/(...)0.html#ixzz0dIgzsXXj
  vrijdag 22 januari 2010 @ 09:16:51 #138
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_77130014
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 02:30 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Natuurlijk kan dat .

The mayor's office of Moscow will hire the Russian Air Force to spray a fine chemical mist over the clouds before they reach the capital, forcing them to dump their snow outside the city.

Read more: http://www.time.com/time/(...)0.html#ixzz0dIgzsXXj
Een lading chemicalien in een wolk dumpen is toch wel even wat anders dan een paar radiogolven de ionosfeer in sturen
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_77131529
Ook een mooi punt.
quote:
Gefeliciteerd met uzelf! In totaal gaf Nederland 83.400.000 euro aan Haïti. Dat klinkt leuk, maar laten we eens kijken wat dit bedrag betekent in Haitiaanse begrippen. De meeste Haitianen rooien het met 66 cent per dag. Er zijn ongeveer 5 miljoen personen die arbeid kunnen verrichten. Even heel ruim rekenen. Onze postcodeloterijprijs inclusief belastinver2,5voudiger kan je verdelen over 5 miljoen kostwinnaars. Dat betekent dus 16,6 euro per persoon, en dan kom je ruimschoots uit boven één compleet maandsalaris! Zou je Haïti echt uit de problemen willen helpen, dan geef je dit geld gewoon lekker cash aan elke Haitiaan. Dat is een extreme ultraboost van de economie die nu op z'n gat ligt. En bedenk dan dat er in bijna IEDER land ter wereld dit soort bedragen worden binnengeharkt. Dan heb je dus binnen een maand een McDonalds, een Lidl, een ABN-Amrobank, hypotheekadviseurs en Dirk Scheeringa maak je er minister van Financiën. Kortom. Beschaving! Dan nog is er ruimschoots genoeg geld over om alles weer op te bouwen in shockproof beton Maar helaas. Dit geld is bedoeld om uit te geven aan witte Toyota Landcruisers, onderzoekers, rondvluchten, digitale camera's, advocaten, hoeren, condooms, overhead en niet te vergeten overhead.
http://www.geenstijl.nl/m(...)t_elke_haitiaan.html

Volgens mij zijn wij niet het enige land dat geld heeft opgehaald voor Haïti, wat geenstijl dan ook aangeeft is dat Haïti een vrij klein land is waar de mensen veelal erg weinig verdienen. Oftewel waar gaat dat geld heen?
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
  vrijdag 22 januari 2010 @ 10:33:49 #140
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_77131907
Is Haiti niet 1 van de armste landen ter wereld? Dan zal het mij idd ook erg benieuwen wat ze zo opeens met al die miljoenen gaan doen In het buurland zie je nog wel eens van die vreemde plaatjes. Een huis wat nog niet in in een sloppewijk past (gasbeton blokken, golfplaten dak etc.) met een schotelantenne op het dak en een nieuwe auto voor de deur. Het is maar net hoe de prioriteiten liggen.
Onikaan ni ov dovah
pi_77131992
Dat ook.

Ik vraag me daarom overigens ook af waarom Haïti zo belangrijk is. Daar heeft de laatste jaren meer gespeeld, en dat heeft volgens mij te maken met het verdwijnen van democratie, oftewel volgens mij het verdwijnen van een pro-Amerikaanse regering.
quote:
The Bush administration, less through confusion than by design, sent troops into Haiti on February 29, all but guaranteeing that this deeply scarred society will not soon recuperate. While the villains who helped bring down Haiti's constitutional rule will face the scrutiny of objective critics in the months and years to come, no reputation will be more tarnished than that of Secretary of State Colin Powell.
http://www.thirdworldtrav(...)emocracy_Flames.html

en
quote:
Original mission statement

The Haiti Democracy Project is an independent research group promoting the cause of settled, responsive government in Haiti and U.S. policies conducive to this end. We do this by issuing research papers, holding conferences and workshops, hosting delegations, and sponsoring fact-finding missions. Founded in 2002 as an independent organization, but operating under a another format for ten years previously, the project has a board of former U.S. ambassadors, members of the Haitian-American community, and policy analysts.
http://www.haitipolicy.org/main/mission_statement.htm

Ik heb het idee dat er daar eenzelfde verhaal gaande is dan in Jemen speelt. Oftewel de bevolking die de macht over wil nemen, omdat ze de corrupte regeringen zat zijn. Wat uiteraard in het vaarwater komt van Amerika. Ik las in dit topic dan ook al dat ze er flink wat soldaten heen hebben gestuurd bijvoorbeeld.

Oftewel, waarom is Haïti zo belangrijk voor Amerika?
  vrijdag 22 januari 2010 @ 10:38:25 #142
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_77132039
Dat is het niet. Het zijn de gevoelens van heel veel mensen in de westerse wereld die het nu even belangrijk maken.
Onikaan ni ov dovah
pi_77132120
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 10:38 schreef ATuin-hek het volgende:
Dat is het niet. Het zijn de gevoelens van heel veel mensen in de westerse wereld die het nu even belangrijk maken.
Daarom dat ik ook een stuk terug ben gegaan in de geschiedenis, het rommelt daar al wat langer dan de laatste paar weken. Daarbij blijft het feit dat wijzelf vrijwel alles met een roze pro Amerikaanse bril bekijken, de Amerikaanse media heeft hier dan ook veel invloed.
  vrijdag 22 januari 2010 @ 10:44:24 #144
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_77132219
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 10:41 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Daarom dat ik ook een stuk terug ben gegaan in de geschiedenis, het rommelt daar al wat langer dan de laatste paar weken. Daarbij blijft het feit dat wijzelf vrijwel alles met een roze pro Amerikaanse bril bekijken, de Amerikaanse media heeft hier dan ook veel invloed.
Hoe bedoel je dit?
Onikaan ni ov dovah
  Moderator vrijdag 22 januari 2010 @ 10:46:59 #145
249559 crew  Lavenderr
pi_77132308
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 10:41 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Het gaat hier om een zware aardbeving, niet om roze-bebrilde Amerika-lovers.
Waarom je dat erbij haalt is me een raadsel.

Verder vraag ik me ook af wat ze met al die miljoenen gaan doen op Haïti, de hele wereld geeft geld.
pi_77132484
Tja het is sowieso al een arm land met weinig inwoners, dus wat ze nu aan giften binnen krijgen, is voor hen echt een kapitaal.
pi_77132486
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 10:44 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Hoe bedoel je dit?
Waarom is Haïti zo belangrijk? Waarom is Jemen zo belangrijk? De mislukte aanslag met de Nigeriaanse dader die getrained was in Jemen was ook al zo'n raar verhaal. Achteraf krijg je dan te horen dat in Jemen zelf de bevolking hun regering zat is, net zoals in Haïti het geval blijkt te zijn. Daarom vraag ik me af waarom deze landen zo belangrijk zijn.

Ben dan ook benieuwd wat er zou gebeuren met Nederland als we hier besloten de regering en het koningshuis af te zetten. Volgens mij gaat het terrorisme hier dan hoogtij vieren, of misschien dat er hier dan ook wel aardbevingen ontstaan.
  Moderator vrijdag 22 januari 2010 @ 10:56:05 #148
249559 crew  Lavenderr
pi_77132622
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 10:51 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Waarom is Haïti zo belangrijk? Waarom is Jemen zo belangrijk? De mislukte aanslag met de Nigeriaanse dader die getrained was in Jemen was ook al zo'n raar verhaal. Achteraf krijg je dan te horen dat in Jemen zelf de bevolking hun regering zat is, net zoals in Haïti het geval blijkt te zijn. Daarom vraag ik me af waarom deze landen zo belangrijk zijn.

Ben dan ook benieuwd wat er zou gebeuren met Nederland als we hier besloten de regering en het koningshuis af te zetten. Volgens mij gaat het terrorisme hier dan hoogtij vieren.
Maar Media, het gaat om een aardbeving niet om politiek. Ik begrijp dat je er een complot van wilt maken, maar het was gewoon een zware aardbeving , iets dat daar al eerder is voorgekomen, honderden jaren terug al en in 1800zoveel ook nog een keer.
pi_77132709
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 10:36 schreef mediaconsument het volgende:

Oftewel, waarom is Haïti zo belangrijk voor Amerika?
Olie? zitten daar geen onrendabele velden die bij hogere olieprijzen wel rendabel zijn?
Kleine geheimen dienen beschermd te worden.
Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof.
pi_77132711
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 10:56 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Maar Media, het gaat om een aardbeving niet om politiek. Ik begrijp dat je er een complot van wilt maken, maar het was gewoon een zware aardbeving , iets dat daar al eerder is voorgekomen, honderden jaren terug al en in 1800zoveel ook nog een keer.
Ik denk dat de redenering is: aanval met HAARP --> Haïti bezetten onder het mom van hulp bieden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')