Ja, das ook een goeie, wanneer weet ik nou of hij genoeg op heeft? En wanneer is een borst leeg? Hoe merk je dat nou?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:43 schreef Ssserpente het volgende:
Vlindur, heeft ie dan wel genoeg gedronken voordat ie in slaap valt aan de borst? Lente moest ik bijv. ook erg vaak tussendoor wakkermaken omdat ze in slaap viel omdat ze dan nog niet genoeg op had.
als je borst na een voeding helemaal soepel is, is je borst leeg.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:45 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ja, das ook een goeie, wanneer weet ik nou of hij genoeg op heeft? En wanneer is een borst leeg? Hoe merk je dat nou?
Bij Stef is dat meestal als ik hem wakker maak door hem een beetje achterin zijn nek te kriebelen of met mijn vinger zijn ruggengraatje te volgen en dan als hij een beetje gaat bewegen/sputteren mijn tepel tegen zijn mondje te houden. Als hij nog honger heeft hapt hij, als hij genoeg heeft gehad perst hij zijn lipjes stijf op elkaar (ziet er erg grappig uitquote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:45 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ja, das ook een goeie, wanneer weet ik nou of hij genoeg op heeft? En wanneer is een borst leeg? Hoe merk je dat nou?
En een cosleeper? dan heeft hij plek en jullie ook. Neemt alleen de herrie niet wegquote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:58 schreef Vlindur het volgende:
Zodra ik op invoeren drukte was het mis.![]()
Hij werd onrustig en niks was goed meer. Dus naar boven en in bed. Schreeuwen. Dan maar weer aan de borst, valt ie weer in slaap. Even rammelen en hij dronk weer maar hij viel al gauw weer in slaap. Dus maar weer in bed. Hij schreeuwde weer even, maar slaapt inmiddels. (met de gebruikelijke herrie)
Linda, Bij ons in bed is geen succes 's nachts, hij heeft zo'n herrie met drinken en slapen (extreem bewegelijk) dat het echt geen optie is want dan slapen wij echt niet meer. Ik doe het 's ochtends wel hoor, dan is mijn vriend al weg en heeft Rienk ook alle ruimte.
Dat heeft ie ook, maar ik kan inmiddels herkennen met welke huil hij huilt, en die eerste was de 'ALARM' huil.. De 2e niet meerquote:Op vrijdag 22 januari 2010 18:10 schreef DaviniaHR het volgende:
vlindur, mss heeft rienk even wat schreeuwtijd nodig om in slaap te komen? dus bij de eerste gaap naar bed en dan blijven scharrelen in de buurt, of over zijn bolletje/buik aaien tot hij slaapt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |