Kan dat niet?quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:12 schreef Picchia het volgende:
[..]
Kun je de overheid en tweede kamer aanzetten tot discriminatie?
Ja, en ik vraag me af wat er dan precies volgens jou strafbaar is?quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:06 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nogmaals, je pakt continu een uitspraak uit de reeks van uitspraken. Heb je het ten laste gelegde gelezen?
Klopt, dat is ook door het OM aangehaald.quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:14 schreef IHVK het volgende:
Verder was het geen uitspraak in de Tweede Kamer, maar in een krant of de radio als ik me niet vergis.
Ik raad je aan om nog een keer dit topic te lezen, zo kan je zien wat mijn standpunt is over de strafbaarheid van Wilders.quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:14 schreef Gia het volgende:
[..]
Ja, en ik vraag me af wat er dan precies volgens jou strafbaar is?
Dan nog de vraag: Wie zet hij daarmee aan tot discriminatie?quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:14 schreef IHVK het volgende:
Verder was het geen uitspraak in de Tweede Kamer, maar in een krant of de radio als ik me niet vergis.
(in de Tweede Kamer mag alles gezegd worden, weet ik)
Weet ik al. Daarom is deze hele rechtszaak een farce.quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:15 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik raad je aan om nog een keer dit topic te lezen, zo kan je zien wat mijn standpunt is over de strafbaarheid van Wilders.
Dat neemt niet weg dat ik zijn uitspraken walgelijk, ranzig en bruinhemderig vind.quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:18 schreef Gia het volgende:
[..]
Weet ik al. Daarom is deze hele rechtszaak een farce.
Als jij al vindt dat hij vrijgesproken moet worden, dan heeft hij, volgens jou, niks gedaan wat strafbaar is!
En volgens mij ook niet.
Vraag ik het aan de andere geachte fokkertjes? Welke uitspraak is volgens jullie strafbaar?
De overheidsinstanties bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:16 schreef Gia het volgende:
[..]
Dan nog de vraag: Wie zet hij daarmee aan tot discriminatie?
Dat mag jij vinden. Is je goed recht!quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:18 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat neemt niet weg dat ik zijn uitspraken walgelijk, ranzig en bruinhemderig vind.
Ellian ook als getuige.quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:24 schreef Rabin888 het volgende:
Getuige 1:
Professor Sackers Radboud Universiteit
http://www.ru.nl/actueel/persberichten/law/mr_henny_sackers/
Nee, met de wens om dat artikel te wijzigen zet hij niemand ergens toe aan.quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:19 schreef IHVK het volgende:
[..]
De overheidsinstanties bijvoorbeeld.
Het lijkt me sterk. De overheid staat daarboven, behalve als de Tweede Kamer anders bepaald. En de Tweede Kamer is daartoe bevoegd, als er voldoende steun is voor een kleine herziening van onze wetgeving.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |