abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 19 januari 2010 @ 19:42:36 #1
236335 neen
schone schijn
pi_77022968
Het vorige deel: Slank #925 En de kindertjes in Afrika hebben geen water :p

Voor wie is "Slank de herfst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Dienstmededeling van Troel

De komende weken zal ik veel minder online zijn door vele ziekenhuisbezoekjes en aansluitend een bevalling en kraamtijd met waarschijnlijk een kraamverzorgster die me regelmatig van de pc vandaan zal schoppen om in bed te gaan liggen. Hierdoor kan ik niet garanderen dat je binnen zoveel dagen in het overzichtje staat. Het overzichtje is echter niet gekoppeld aan het invoeren van de gegevens, dus vul ondertussen al wel je gegevens in, zodat als ik achter de pc zit, je kan koppelen en je meteen met de meest recente gegevens in het lijstje staat. Bij het inloggen kun je in ieder geval voor jezelf zien wat je ingevuld hebt.

(ik hoop dat ik het een beetje duidelijk opgeschreven heb )

Verder een kleine tip: zet in het onderwerp van de PM of het gaat om de DIEETCLUB of SLANK, zodat daar geen twijfel over is, waardoor het nog langer kan duren. Mocht het echt ontzettend lang duren, stuur dan rustig nog een keer een PM.

Einde dienstmededeling

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! Ozzurwais wie must kill joe !!
De OP is hier te vinden.
het lijkt niet wat het is
  dinsdag 19 januari 2010 @ 19:43:15 #2
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_77023002
FIPO
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
pi_77023034
Ik heb het al gePMd, maar:
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 19:39 schreef P.F het volgende:
Kun je een zip document openen zonder dat je winzip hebt? Dat heb ik namelijk niet en ik weet niet of ik dat hier kan/mag downloaden..
http://www.wobzip.org/

"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_77023061
Dat van neen zie ik niet staan!
pi_77023091
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 19:43 schreef Syrena het volgende:
Ik heb het al gePMd, maar:
[..]

http://www.wobzip.org/

File extension is not supported. ?
pi_77023098
PF heb je stufflt expander?
pi_77023112
voor Calimero
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kwak
pi_77023181
Ik zit in de bibliotheek dus heb geen idee, even kijken..

Hm..... Nee...
  dinsdag 19 januari 2010 @ 19:47:38 #9
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_77023228
Tvp.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your body. Your soul. Your rituals.
  dinsdag 19 januari 2010 @ 19:47:50 #10
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_77023239
Calimero! Knap hoor
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_77023277
tvp!
Ja doei.
pi_77023358
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 19:46 schreef P.F het volgende:
Ik zit in de bibliotheek dus heb geen idee, even kijken..

Hm..... Nee...
Zit je niet op je macbook dan?
pi_77023644
Maar, misschien heel stom, 3 kilo ziet toch niemand? 6 misschien? Maar 3?

Ik krijg ook vaak te horen of ik af ben gevallen als ik toevalling een lange zwarte jurk aan heb. Of dat ik aan ben gekomen als ik bijv. een kort shirtje en een kniebroek aan heb (fictief). Dan hoef ik niet eens echt aangekomen of afgevallen te zijn, het is net hoe ik mij kleed..

Dus, we gaan niet naar de sauna, we gaan gewoon iets drinken, je zit voor 60% onder tafel, we hebben geen voor foto op tafel liggen, je kan je zo slank aankleden als je wil..
pi_77023657
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 19:50 schreef conleche het volgende:

[..]

Zit je niet op je macbook dan?
Nee gewoon op een computer daar
  dinsdag 19 januari 2010 @ 20:00:39 #15
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_77023883
Kuiken-kusje! Doe wat goed voelt, waar je denkt dat je blij van wordt
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_77024005
tvp
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  dinsdag 19 januari 2010 @ 20:04:41 #17
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_77024080
Sigme, hoe is het met jou dan?
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  Vis een optie? dinsdag 19 januari 2010 @ 20:08:16 #18
70532 loveli
N
pi_77024239
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 19:55 schreef P.F het volgende:
Maar, misschien heel stom, 3 kilo ziet toch niemand? 6 misschien? Maar 3?

Ik krijg ook vaak te horen of ik af ben gevallen als ik toevalling een lange zwarte jurk aan heb. Of dat ik aan ben gekomen als ik bijv. een kort shirtje en een kniebroek aan heb (fictief). Dan hoef ik niet eens echt aangekomen of afgevallen te zijn, het is net hoe ik mij kleed..

Dus, we gaan niet naar de sauna, we gaan gewoon iets drinken, je zit voor 60% onder tafel, we hebben geen voor foto op tafel liggen, je kan je zo slank aankleden als je wil..
Geen sauna-meet?
crap in = crap out
pi_77024299
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 20:04 schreef uniekhoorn het volgende:
Sigme, hoe is het met jou dan?
Oh, met mij is het prima .
Geen zere schouders, geen depressies, beetje uitgekeken op de winter. En ik tel de dagen af naar het einde van m'n contract en als ik ben uitgewerkt is het net mei, mooi weer, moestuin, vrije tijd......
Oh, en ik ben reuze blij met de jurkjes die ik van Shinydiscoball en PF heb gekocht en ik heb er vandaag een paar mooie stoere laarzen met hak bij gekocht.

Oh ja, jij slaapt op een waterbed he? Al lang? Ik heb sinds een week of twee een waterbed (een antiek ding, bleef ergens in de familie over). Bevalt best, maar vanwege stroombesparing hebben we het niet verwarmd. Dat wil ook best.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  dinsdag 19 januari 2010 @ 20:11:21 #20
236335 neen
schone schijn
pi_77024360
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 20:08 schreef loveli het volgende:

[..]

Geen sauna-meet?
WAT?

Anyways, ik post niet voor niets in de topic en ik maak iedereen gewoon wijs dat ik op 1 jan. nog 100+ woog
pi_77024390
sigme, ben heel benieuwd naar een aanfoto, ik leek net 11 in dat jurkje..
pi_77024393
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  dinsdag 19 januari 2010 @ 20:13:33 #23
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_77024454
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 20:09 schreef sigme het volgende:

[..]

Oh, met mij is het prima .
Geen zere schouders, geen depressies, beetje uitgekeken op de winter. En ik tel de dagen af naar het einde van m'n contract en als ik ben uitgewerkt is het net mei, mooi weer, moestuin, vrije tijd......
Oh, en ik ben reuze blij met de jurkjes die ik van Shinydiscoball en PF heb gekocht en ik heb er vandaag een paar mooie stoere laarzen met hak bij gekocht.

Oh ja, jij slaapt op een waterbed he? Al lang? Ik heb sinds een week of twee een waterbed (een antiek ding, bleef ergens in de familie over). Bevalt best, maar vanwege stroombesparing hebben we het niet verwarmd. Dat wil ook best.
Fijn!
April/mei, ik kan niet wachten, ben het zo zat dat, net niks weer

Jij in jurkjes, lijkt me leuk

Niet verwarmd nee?? lukt dat echt? want onder de zoveel graden is het erg slecht voor je spieren.
Wij hebben hem op 25 graden
pi_77024510
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 20:12 schreef P.F het volgende:
sigme, ben heel benieuwd naar een aanfoto, ik leek net 11 in dat jurkje..
Oh, ik zal eens kijken of ik daar iets aan kan doen. Moet het a) licht zijn en b) moet liefste een foto willen maken.

En nu is het al weer zowat bedtijd. Ik ga de katten maar eens de deel op schoppen en tanden poetsen. Oh ja, en broodjes smeren voor morgen mee naar kantoor.
  dinsdag 19 januari 2010 @ 20:18:11 #25
3185 Adelante
To let it go now
pi_77024662
Zo bezoekuur is voorbij, ik sluit me af met m'n macbook en wat tv streams

Wel veel geleerd al over de RMS, de Noordelijke en Zuidelijke molukken. En vooral over familierelaties van mijn bedbuurvrouw
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_77024774
Ik zie nu voor het eerst McArmy. Ik loop echt way behind met GA, maar daarissie dan. Ben benieuwd wat ik hier nu weer van vind. Moet eigenlijk muizelientje PMen.
  dinsdag 19 januari 2010 @ 20:22:28 #27
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_77024843
Adelante
Fijne pijnloze avond en nacht en morgen lekker naar huis
  dinsdag 19 januari 2010 @ 20:24:10 #28
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_77024933
3 kilo ziet niemand idd en ook als ze op die retestrakke buik zitten die je laatst postte, zie je er nog fantastisch uit . Júist bij ons hoef je niet weg te blijven als je iets aangekomen bent .
Niet meer actief op Fok!
pi_77024994
Is het denk je echt zo dat vrouwen graag aardig gevonden willen worden en mannen wat minder?
pi_77025108
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 20:13 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Fijn!
April/mei, ik kan niet wachten, ben het zo zat dat, net niks weer
.
quote:
Jij in jurkjes, lijkt me leuk

Niet verwarmd nee?? lukt dat echt? want onder de zoveel graden is het erg slecht voor je spieren.
Wij hebben hem op 25 graden
Oh, ik loop meestal in rokjes of jurkjes. Op het werk altijd.

Onverwarmd bed wil best, maarrrrrr het staat in de verwarmde kamer dus het water wordt niet heel koud. En we hebben natuurlijk extra isolatie tussen onszelf en de waterzak gelegd.
We hebben 'm ook een dagje op 25 graden gehad (warm water erin gegooid, daarna element aan), maar dat kostte zo vreselijk veel stroom dat we daarna zijn overgestapt op de onverwarmde variant .
  dinsdag 19 januari 2010 @ 20:28:02 #31
331 Merel
Be here now.
pi_77025117
TVP
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  dinsdag 19 januari 2010 @ 20:30:21 #32
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_77025243
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 20:25 schreef P.F het volgende:
Is het denk je echt zo dat vrouwen graag aardig gevonden willen worden en mannen wat minder?
Als ik kijk naar mijzelf + vriendje: jup Ik ben een people-pleaser en mn vriend eh. Niet. Althans, dat geldt uiteraard niet voor mensen die hij wél lief vindt, zoals yours truly
  dinsdag 19 januari 2010 @ 20:31:40 #33
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_77025304
Overigens: superSOG. Net mn mailbox zelfs opgeruimd Heb nu nog 3 pagina's ipv 52
  Vis een optie? dinsdag 19 januari 2010 @ 20:32:33 #34
70532 loveli
N
pi_77025363
quote:
Door mensen van dezelfde of de andere sekse of maakt dat niet uit?
crap in = crap out
pi_77025455
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 20:32 schreef loveli het volgende:

[..]

In het algemeen. Ik zou eerder iets (voor mijzelf positief) niet doen als iemand anders mij dan minder aardig zou vinden. Maar ik probeer daar nu over heen te stappen
pi_77025573
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 20:32 schreef loveli het volgende:

[..]

Maakt bij mij niet uit Iedereen moet mij leuk vinden!
Ik vond het echt niet tof dat de docent vorige week in de les even lekker ging opnoemen wie hij allemaal zo fijn vond schrijven en hij mij niet noemde (mijn scriptiebegeleider vond indertijd mijn stijl wél heel fijn om te lezen). En verder heeft ie tijdens de hele les voorbeelden van iedereen genoemd, alleen niet van mijn collega en mij.

Dus nu denk ik dat iedereen op een acht zit behalve ik
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_77025800
Ha fijn, een goed titelnummer.
Ik weet pas op de dag zelve of ik niet te doodmoe ben om te komen, niet zo handig. Maar misschien kan je iedere ??? als een halve persoon tellen voor de reservering?

Hallo, wij komen met 15,5 mensen eten
pi_77025815
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 16:19 schreef Mini_rulez het volgende:
* Mini_rulez is nog steeds aan het bijlezen.

Welkom, mille-feuille.
Ik heb een vraagje, ook aan Anna82 eigenlijk. Als jullie nog helemaal niet op FOK zaten voor je hier ging meelezen, hoe heb je deze reeks dan eigenlijk gevonden? Gewoon nieuwsgierigheid.
Nou, ik hang eigenlijk al een tijd regelmatig op fok rond. Heb me ook al vaker geregistreerd, maar vond dan dat ik eigenlijk niets interessants te melden had en vergat vervolgens mijn inlognaam en wachtwoord weer .
  dinsdag 19 januari 2010 @ 20:48:20 #39
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_77026143
Wil ook dat iedereen mij aardig vind maar het moeten geen vrienden worden
Wil gewoon geen vriendin zijn, bah... gedoe
  dinsdag 19 januari 2010 @ 20:50:29 #40
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_77026263
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 20:48 schreef uniekhoorn het volgende:
Wil ook dat iedereen mij aardig vind maar het moeten geen vrienden worden
Wil gewoon geen vriendin zijn, bah... gedoe
Jamaar Uniekje, dan kunnen we elkaars nagels lakken en over jongens praten en chickflicks kijken!

pi_77026391
Mijn voeten zijn ijskoud, maar ik mag pas in bad als ik nog twee Opportunities weet te verzinnen voor m'n SWOT. Ze moeten met informatievaardigheden te maken hebben
  dinsdag 19 januari 2010 @ 20:56:48 #42
236335 neen
schone schijn
pi_77026562
De enige keren dat ik iemand van het internet heb is ontmoet als ik iets ging kopen via marktplaats ofzo

Tja, onzinnige post maar het heeft me mooi wel even van m'n schoolwerk afgehouden!
  dinsdag 19 januari 2010 @ 21:04:51 #43
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_77026975
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 20:50 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Jamaar Uniekje, dan kunnen we elkaars nagels lakken en over jongens praten en chickflicks kijken!

Je lakt je eigen nagels maar... en jongens zijn stom

Zie je, ik ben lousy vriendin
  dinsdag 19 januari 2010 @ 21:06:02 #44
236335 neen
schone schijn
pi_77027051
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 21:04 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

En ik dan? Gaan we lekker zeuren, voetbal kijken en bier drinken
  dinsdag 19 januari 2010 @ 21:06:59 #45
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_77027106
quote:

[..]

Dat doet pijn, heur!
  dinsdag 19 januari 2010 @ 21:11:08 #46
331 Merel
Be here now.
pi_77027342
Oooooh ik kom net zo'n leuke vacature tegen! Leuke functie, hartstikke in de buurt... Maar er staat geen salarisindicatie bij. En ik ben duur En volgens mij zit een collega van me in een adviesorgaan van de organisatie die de vacature heeft uitstaan, dus daar moet ik dan ook even omheen laveren... Maar het klinkt echt leuk! Morgen maar eens bellen voor wat meer info
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  dinsdag 19 januari 2010 @ 21:14:43 #47
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_77027545
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 21:06 schreef neen het volgende:

[..]

Ja Bier, zeuren en F1 of K1 kijken
Jij bent mijn nieuwe vriendinnetje

Maria, zie je het is nou al niet goed... pfff vrouwen.. vooral mooie vrouwen
  dinsdag 19 januari 2010 @ 21:15:22 #48
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_77027578
Oeh Merel, durf jij te bellen?? stoer wijf ben je!
  dinsdag 19 januari 2010 @ 21:15:42 #49
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_77027593
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 21:11 schreef Merel het volgende:
Oooooh ik kom net zo'n leuke vacature tegen! Leuke functie, hartstikke in de buurt... Maar er staat geen salarisindicatie bij. En ik ben duur En volgens mij zit een collega van me in een adviesorgaan van de organisatie die de vacature heeft uitstaan, dus daar moet ik dan ook even omheen laveren... Maar het klinkt echt leuk! Morgen maar eens bellen voor wat meer info
Maar zo lang werk je toch nog niet waar je nu werkt? .
Of houd jij het nooit zo lang uit op dezelfde plek? .
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 19 januari 2010 @ 21:16:10 #50
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_77027629
*schudt haar los in slow-motion*
  dinsdag 19 januari 2010 @ 21:16:36 #51
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_77027657
Oe Merel, ik wist niet dat je op zoek was naar wat nieuws, spannend
  dinsdag 19 januari 2010 @ 21:16:52 #52
331 Merel
Be here now.
pi_77027677
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 21:15 schreef uniekhoorn het volgende:
Oeh Merel, durf jij te bellen?? stoer wijf ben je!
"Ja hoi, wat schuift 't? En wanneer mot je m'n brief dan uiterlijk hebbuh?"

Morgenmiddag toch vrij, dus heb er wel even tijd voor. Waarschijnlijk wordt het niks hoor. En in principe is m'n huidige baan niet verkeerd. Maar verder kijken kan nooit kwaad
  dinsdag 19 januari 2010 @ 21:16:56 #53
236335 neen
schone schijn
pi_77027681
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 21:14 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Ja Bier, zeuren en F1 of K1 kijken
Jij bent mijn nieuwe vriendinnetje

Maria, zie je het is nou al niet goed... pfff vrouwen.. vooral mooie vrouwen
Ik houd niet van auto's en vechten
  dinsdag 19 januari 2010 @ 21:17:19 #54
331 Merel
Be here now.
pi_77027703
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 21:16 schreef MariaEtcetera het volgende:
*schudt haar los in slow-motion*
pi_77027855
Haha Merel, dat vereist wel enige voorzichtigheid dan. Maar leuk dat je enthousiast bent

Lief Calimero-meisje, ik snap je oh zo goed. Maar wees niet te hard voor jezelf! Jij focust op het negatieve in jezelf/je uiterlijk nu, maar mens, je moest eens weten wat anderen zien! Ik zie iemand die allerlei drukke dingen (baan/studie/bijbaan) zomaar weet te combineren, en ook nog eens iemand wier sportiviteit ik zeer bewonder Niet om je naar de meet te praten want ik kom toch niet maar wel omdat het maar eens gezegd moest, oh zo

Adelante, fijn dat je 't hebt doorstaan, hoop dat je lekker kunt slapen vannacht!
  dinsdag 19 januari 2010 @ 21:22:29 #56
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_77028022
Zo super-eens met CF d'r hele post!
  dinsdag 19 januari 2010 @ 21:25:21 #57
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_77028214
Zo CF, dat heb je mooi beschreven. Calimero is idd ook zo'n iemand die ik bewonder voor haar doorzettingsvermogen...

Slaap je al Sigme?? Weltrusten meid!

CF gaat het met jou ook nog goed?

Neen: Tja, voetbal is niet echt mijn sport , daar gaat onze speciale vriendschap

MoBlo, wanneer kan jij je eindelijk weer eens ontspannen? En jij Kwak?
  Vis een optie? dinsdag 19 januari 2010 @ 21:25:57 #58
70532 loveli
N
pi_77028255
quote:

[..]

Je weet dat je een proeftijd hebt?
crap in = crap out
  dinsdag 19 januari 2010 @ 21:31:34 #59
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_77028636
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 21:25 schreef loveli het volgende:

[..]

Je weet dat je een proeftijd hebt?
Okee... ik doe zo omdat ik zelf geen nagels heb

Hey Loveli, ben steeds zo benieuwd wat je ava is... ik kan hem in Foksilver niet zien
  dinsdag 19 januari 2010 @ 21:32:26 #60
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_77028689
quote:
Hangt van de man cq vrouw af. Bij ons is het net andersom
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_77028734
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 21:06 schreef neen het volgende:

Maar ik kom niet.
  dinsdag 19 januari 2010 @ 21:35:10 #62
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_77028854
Oh en Calimero Volgens mij ben jij altijd een lekker ding,met of zonder 3 kilo extra.
Ik weet nog steeds niet of ik kom. Zit in een anti-sociale-fase.
  dinsdag 19 januari 2010 @ 21:36:18 #63
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_77028921
En Adelante: heel veel sterkte in het ziekenhuis. Ik heb gemist waarom je opgenomen hebt, maar het is vast heel vervelend. Hoop dat je snel weer volledig herstelt bent.
pi_77029013
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 20:53 schreef Syrena het volgende:
Mijn voeten zijn ijskoud, maar ik mag pas in bad als ik nog twee Opportunities weet te verzinnen voor m'n SWOT. Ze moeten met informatievaardigheden te maken hebben
- meer mensen geintereseerd in informatie?
- steeds complexer wordende (informatie)wereld: steeds meer behoefte aan kennis van informatievaardigheden
pi_77029046
Uniek, 't is jammer dat we zover uit elkaar wonen, anders wilde ik best eens een bakkie doen met jou. Ik denk dat wij best wel verschillen, maar we zouden best wat te praten hebben

Vandaag wel weer een beetje fit, maar stresserig met nakijken Waardeloos gegeten:
O/T/L; handje pecannoten, drie happen magere kwark
T: 2 bolletjes pindakaas
T: megaveel jellybeans, Laureline-achtige hoeveelheden
D: andijviestamp OK, da's wel weer gezond

straks nog een wijntje, denk ik. Of twee.
pi_77029122
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 21:32 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Hangt van de man cq vrouw af. Bij ons is het net andersom
Ja soms wou ik dat ik een beetje meer jou was! Maar ik ben aan het oefenen!
  dinsdag 19 januari 2010 @ 21:41:41 #67
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_77029243
Heuwj!
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  dinsdag 19 januari 2010 @ 21:49:06 #68
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_77029675
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 21:39 schreef P.F het volgende:

[..]

Ja soms wou ik dat ik een beetje meer jou was! Maar ik ben aan het oefenen!
Och, ik ben ook best onzeker hoor en maak me ook druk om stomme dingen. Blijf maar lekker jezelf. Volgens mij is het heel leuk om PF te zijn
pi_77030834
Nou, nu heel even wat minder soms, de mensen die dicht bij mij staan vinden mij steeds leuker worden, maar die daar buiten wat minder !
  dinsdag 19 januari 2010 @ 22:09:27 #70
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_77030988
Och, mij vinden ze raar
Weet je wat het is, je kunt het toch nooit goed doen. Vind de ene groep je leuk, ben je voor anderen weer niet te pruimen.
pi_77031115
True...

O mij vinden ze ook raar! Hahahaha..

Maarrrr ik doe nu eindelijk dingen die ik leuk vind en daar word ik blij van! En ik leer steeds meer mensen kennen, dus het aantal mensen dat mij niet mag is natuurlijk absoluut gezien groter geworden!

En mensen die geweldig worden gevonden hebben vaak ook hele sterke tegenstanders.

Ach, ik overleef het wel!
  dinsdag 19 januari 2010 @ 22:15:35 #72
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_77031309
Ik geloof niet dat mensen mij raar vinden... wel iemand die je een beetje moet leren kennen. Ik ben stiekem haske onzeker en verstop dat dan klaarblijkelijk achter een stuk arrogantie ofzo. Geen idee, ik merk dat zelf niet. Onhandig is het wel. Ergens ben ik best wel aardig. Op zich. Een beetje.
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_77031353
Mmmmm, jellybeans! Ik vind altijd de tuttifrutti, suikerspin en sizzling cinnamon het lekkerst En de zure! Welke had jij? Zitten toch bijna geen calorieën in joh.

Ik doe ook maar weer eens een lijstje:
O: frambozen met yoghurt, grapefruitsap
T: 2 cappuccino
T: gerookte zalm
D: roerei met geroosterde boterham
T: indisch saucijzenbroodje, boterham kaas, boterham pindakaas
D: gehakt, rijst met groente
T: marsepeingebakje
T: 2 boterhammen pindakaas, 2 biertjes

Kijken hoeveel kilo er morgen weer af is
  dinsdag 19 januari 2010 @ 22:16:32 #74
236335 neen
schone schijn
pi_77031368
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 22:11 schreef P.F het volgende:
True...

O mij vinden ze ook raar! Hahahaha..

Maarrrr ik doe nu eindelijk dingen die ik leuk vind en daar word ik blij van! En ik leer steeds meer mensen kennen, dus het aantal mensen dat mij niet mag is natuurlijk absoluut gezien groter geworden!

En mensen die geweldig worden gevonden hebben vaak ook hele sterke tegenstanders.

Ach, ik overleef het wel!
Maar relatief kleiner?
pi_77031393
Ik vind jou steeds leuker nu je posts niet meer gaan over te veel gegeten etc. Ik dacht eerst [helemaal in het begin] echt dat je een 19 jarige BrEeZaH [lettertype wss] was maar je bent gewoon een slimme verstandige vrouw!
pi_77031426
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 22:16 schreef neen het volgende:

[..]

Maar relatief kleiner?
Hm..... Ik had altijd de populaire mensen tegen
nu ben ik er blijkbaar zelf een of doet het er niet meer toe..
  dinsdag 19 januari 2010 @ 22:24:34 #77
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_77031824
Ik kan het met klasgenootjes enzo veelal goed vinden, maar die zijn ook veelal een beetje zoals ik (al ben ik wat hyperder ofzo ). Als ik mensen niet zo goed ken dan word ik zenuwachtiger, vooral als ik hard wil dat ze me leuk / aardig vinden, en dan word ik drukkig of zeg ik stomme dingen waar ik me achteraf wel voor op mn hoofd kan slaan
Zo heb ik bijv. een deel van mijn familie een tijdlang niet gezien door omstandigheden, en bij family gatherings ben ik veelal dan ook erg zenuwachtig, vooral omdat een deel ook écht niet meewerkt en geen gesprek start ofzo
"Hee kijk, ik heb een foto gemaakt van *insert naam dochtertje nicht* die aan het dansen is, leuk! Ze vindt het allemaal maar tof, zichzelf terugzien op de foto, geloof ik!"
Reactie: "Haha Ja leuk "
Ik: " --> ---> "
  Vis een optie? dinsdag 19 januari 2010 @ 22:40:32 #78
70532 loveli
N
pi_77032716
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 21:31 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Okee... ik doe zo omdat ik zelf geen nagels heb

Hey Loveli, ben steeds zo benieuwd wat je ava is... ik kan hem in Foksilver niet zien
Volgens mij issie stuk, ik zie 'em ook niet
crap in = crap out
  dinsdag 19 januari 2010 @ 22:41:13 #79
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_77032766
Ik vind het trouwens moeilijk in te schatten hoeveel ik nou exact nodig heb qua voeding.
Ik ben 24 jaar, 1m93, 102 kilo en niet erg actief.

Volgens die calculator zou ik 2265 calorieen verbranden als ik niks zou doen en 2718 gezien mijn levensstijl.
Aan hoeveel calorieën zou ik per dag aan moeten zitten om af te vallen?
Vandaag zit ik aan 2115kcal.

Tips?
pi_77032984
Hoi.

Over die meet: ik ga niet de hele avond mijn buik inhouden ofzo.
Wie reizen er trouwens vanuit A'dam? Samen reizen?
  dinsdag 19 januari 2010 @ 22:46:52 #81
3185 Adelante
To let it go now
pi_77033122
Tips? Wordt actiever en blijf rond de 2500 kcal.
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_77033129
Heb trouwens net Le Concert gezien, hele mooie en grappige film! Over een klusjesman die met een stelletje halve zolen een geniaal concert geeft in Parijs
SPOILER
  Vis een optie? dinsdag 19 januari 2010 @ 22:51:04 #83
70532 loveli
N
pi_77033351
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 22:46 schreef Adelante het volgende:
crap in = crap out
  dinsdag 19 januari 2010 @ 22:51:19 #84
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_77033366
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 22:46 schreef Adelante het volgende:
Daar word ik moe van

Maar zonder gekheid, ik moet voor m'n werk veel lopen en fiets ook wel een uurtje per dag, dus het is niet zo dat ik helemaal geen beweging krijg. Daarbij ben ik nu ook aan het afstuderen, dus sporten heb ik geen tijd/zin in.
  dinsdag 19 januari 2010 @ 22:51:54 #85
236335 neen
schone schijn
pi_77033395
Ik kan het met m'n klasgenoten ook wel goed vinden geloof ik zo'n brabo, m'n groepsgenoot en ik zijn zo'n beetje de hele tijd aan het woord en af en toe zeggen anderen ook iets. Nogal veel stille gasten op m'n opleiding.
Daarnaast ben ik uiteraard een van de coolste personen van m'n opleiding

Ik heb net de hele tijd gezocht naar fatsoenlijke informatie en niet gevonden dus m'n spul zonder die zooi afgemaakt. Als ik er morgen niets over hoor lever ik het in en zijn m'n groepsgenoot en ik veel te vroeg klaar met deze opdracht
pi_77033462
ohhh shiny die wil ik ook zien!! ik ben dol op muziekfilms

ik ga naar bed. heb zowaar met mn brakke hoofd nog tweederde van mn todo lijst voor morgen nu alvast gedaan (vervelende mailtjes, vervelend ontwerpklusje, geld overmaken) nu morgen alleen nog een fondsaanvraag die ik verdorie voor 1 december al af had willen hebben... bah bah bah bah

(en weer achter mn bestuursgenoot aanzitten voor financiele informatie... boeh... ik vind delegeren prima, maar niet als ik dan steeds moet aanjagen...)
Kwak
pi_77034207
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 22:51 schreef neen het volgende:
Ik kan het met m'n klasgenoten ook wel goed vinden geloof ik zo'n brabo, m'n groepsgenoot en ik zijn zo'n beetje de hele tijd aan het woord en af en toe zeggen anderen ook iets. Nogal veel stille gasten op m'n opleiding.
Daarnaast ben ik uiteraard een van de coolste personen van m'n opleiding

Ik heb net de hele tijd gezocht naar fatsoenlijke informatie en niet gevonden dus m'n spul zonder die zooi afgemaakt. Als ik er morgen niets over hoor lever ik het in en zijn m'n groepsgenoot en ik veel te vroeg klaar met deze opdracht
Ha ik praat ook best veel, dus dat wordt vechten om wie het woord heeft

En Kwak, zeker zien! Er zit een heel lang stuk in waarin alleen muziek gespeeld wordt, vind je vast heel mooi
En slaap lekker
  dinsdag 19 januari 2010 @ 23:07:29 #88
331 Merel
Be here now.
pi_77034237
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 22:44 schreef shinydiscoball het volgende:
Hoi.

Over die meet: ik ga niet de hele avond mijn buik inhouden ofzo.
Wie reizen er trouwens vanuit A'dam? Samen reizen?
Ik waarschijnlijk! Grote kans dat ik die dag in Amsterdam moet werken, dus dan kunnen we samen treinen
pi_77034336
Leuk!
  dinsdag 19 januari 2010 @ 23:19:30 #90
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_77034859
Slaaptijd! *gaar als 'n aardappel*
  dinsdag 19 januari 2010 @ 23:30:12 #91
236335 neen
schone schijn
pi_77035391
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 21:33 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Maar ik kom niet.
Gezellig!
pi_77035543
TVP voor morgenochtend.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_77036180
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 18:38 schreef MariaEtcetera het volgende:
Yay Adelante Fijn zo. Geniet van je ziekenhuisvoer, zo vaak krijg je het (gelukkig) niet

Chico: oe dan heb je woonplaats idd goed onthouden! Het hangt er ook vanaf of ik naar de meet ga en of ik moet werken dus, maar als ik thuis ben lijkt het me erg gezellig! Zal ik joe tegen die tijd PMen als ik weet hoe en wat? (nadeel van werken op oproepbasis, mwehe)
Prima

@Adelante: weltrusten, hoop dat het een beetje lekker ligt, jouw ziekenhuisbed.

@rest: sorry ik wil slapen dus reageren zit er even niet in
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_77038541
Adelante! Hoe gaat het nu? Kun je goed slapen?
  Vis een optie? woensdag 20 januari 2010 @ 06:41:49 #95
70532 loveli
N
pi_77040490
Mogguh!
crap in = crap out
  woensdag 20 januari 2010 @ 07:39:22 #96
3185 Adelante
To let it go now
pi_77040732
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 01:28 schreef P.F het volgende:
Adelante! Hoe gaat het nu? Kun je goed slapen?
Heerlijk en vooral heel diep geslapen Ga ik de rest van de week ook maar doen. Pijnstiller via infuus moet er zo uit, dus ben benieuwd hoe ik me dan ga voelen...

Goedemorgen ook
  woensdag 20 januari 2010 @ 07:41:28 #97
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_77040745
Goeiemorgen! Fijn dat je goed geslapen hebt Adelante Dat scheelt een hoop!

En loveli, ik zie jouw avatar wel
pi_77040838
o hai
Ja doei.
pi_77040928
Goedemorgen!
pi_77041012
Zzz.. Ik ben op! Het hele 2010 klote tentamens gemaakt die om 8.30 beginnen en ik heb gewoon geeen zin meer
pi_77041013
En ik moet nog door
pi_77041018
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 08:14 schreef P.F het volgende:
Zzz.. Ik ben op! Het hele 2010 klote tentamens gemaakt die om 8.30 beginnen en ik heb gewoon geeen zin meer
join zeh club.. tentamens ben het zat... vrijdag nog 1, en dan dinsdag nog 1 en dan is het nagelbijtend wachten op uitslagen
Ja doei.
pi_77041076
Ik kan ook totaal niet om 8.30 beginnen dus ik maak ze veeel slechter dan dat ik ze 's middags zou maken

En er is geen eens les geweest tussen het tentamen in week 1 en de herkansingen nu
pi_77041287
dat is wel ruk. Tussen mijn tentamens en herren zitten gelukkig wel 7 weken, minimaal.

Weegschaal was wel aardig: 69,8! het gaat langzaam maar gestaag naar beneden.

Lijstje:

O: 2 knackebrodjes en een zacht gekookt eitje en een mok melk
S: spinnen
T: banaan
L1: 2 boterhammen
L2: 2 boterhammen
T: mandarijntje
D: nasi

Ja doei.
pi_77041316
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 21:37 schreef P.F het volgende:

[..]

- meer mensen geintereseerd in informatie?
- steeds complexer wordende (informatie)wereld: steeds meer behoefte aan kennis van informatievaardigheden
Jaaaaaaaaaa die ga ik er zo bij zetten! Dank je!
  woensdag 20 januari 2010 @ 08:44:40 #106
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_77041330
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 08:14 schreef P.F het volgende:
Que?
  woensdag 20 januari 2010 @ 08:51:11 #107
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_77041423
Goedemorgen. Zo eerst even douchen en dan bijlezen, maar even juichen hoor! 66,7! . Zomaar ineens! Whaah!
Niet meer actief op Fok!
pi_77041437
ik juich pas voor jou als je ook voor mij juicht
Ja doei.
  woensdag 20 januari 2010 @ 08:52:46 #109
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_77041447
Weet je wat, ik juich voor jullie allebei
  woensdag 20 januari 2010 @ 08:53:34 #110
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_77041460
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 08:52 schreef motorbloempje het volgende:
ik juich pas voor jou als je ook voor mij juicht
Ik moest nog bijlezen, troela .

voor jou .
Niet meer actief op Fok!
pi_77041468
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 08:53 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik moest nog bijlezen, troela .

voor jou .
ook voor jou!

quote:
Op woensdag 20 januari 2010 08:52 schreef Tinkepink het volgende:
Weet je wat, ik juich voor jullie allebei
yeay!
Ja doei.
  woensdag 20 januari 2010 @ 08:55:30 #112
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_77041484
pi_77041618
Handig, ad. medw. die niet met Office overweg kan Nu moet ik ervoor zorgen dat het sjabloon waar zij mee moet werken het doet Wie dacht je dat die klusjes eerst deed dan?
pi_77041634
oei, ik zit zo rustig aan te doen dat ik de tijd vergeet zo mijn motorkleren maar eens aan hijsen, want anders red ik het spinnen niet
Ja doei.
pi_77041862
*zoef*

Ja doei.
pi_77041887
Goedemorgen.

Planning voor vandaag Resultaat van gisteren:
O: witlofsalade met ei
T: 2 mandarijntjes
L: tomatensalade met mozzarella en zwarte olijven
T: yoghurt met frambozen
D: onbekend stamppot boerenkool met sojawurst

Planning voor vandaag:
O: witlofsalade met ei
L: tomatensalade met mozzarella en zwarte olijven
T: yoghurt met frambozen
D: onbekend
  woensdag 20 januari 2010 @ 09:35:12 #117
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_77042170
Volgens mij vindt iedereen mij wel aardig, maar ook vreemd. Ik houd niet van groepen, dus zodra er pauze is op mijn opleiding ren ik meteen naar de computerruimte . Maar ik ben wel heel behulpzaam (gisteren werd ik nog "held vd week" genoemd door een medestudent ), dus zo maak ik veel van mijn vreemde gedrag wel goed . En ik ben dus ook niet goed met nieuwe mensen (kat uit de boom kijken!) en niet goed in small talk. Dus dat wordt super dan, volgende week vrijdag .
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 20 januari 2010 @ 09:36:32 #118
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_77042186
Ga ik naast jou zitten Vik, want ik doe precies hetzelfde
  woensdag 20 januari 2010 @ 09:39:27 #119
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_77042246
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 09:36 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ga ik naast jou zitten Vik, want ik doe precies hetzelfde
Dat wordt vast heel gezellig

Er zijn trouwens maar heel weinig mensen goed in smalltalk. En zelfs die mensen waarvan je denkt dat die noooooit onzeker zijn enzo hebben hun onzekerheden en angsten.
  woensdag 20 januari 2010 @ 09:51:37 #120
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_77042475
Heel veel mensen praten idd juist heel veel om hun onzekerheden te verbergen, grappig. Ik vind vooral de hele tijd dat ik stomme dingen zeg . Maar gelukkig vinden anderen dat ook van zichzelf, dus dat scheelt weer .

Ik moet morgen een les poëzie geven, maar ik ben niet zo goed in die dingen en ik heb geen antwoordenboek .
Niet meer actief op Fok!
pi_77042995
OMG, mijn halve morgen verdaan met ge-eikel over etiketjes Duuuuuudes.
  woensdag 20 januari 2010 @ 10:14:51 #122
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_77043005
Ah, mais oui, poëzie! Ik had daar wel een goed cijfer voor op de uni, poëzieanalyse. Had er ook wel een vrij nuttig boekje voor - wil je dat ik kijk of ik de titel kan vinden, of is dat niet nodig?
  woensdag 20 januari 2010 @ 10:20:28 #123
171422 LadyBlack
paint it black
pi_77043151
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 09:51 schreef Viking84 het volgende:
Heel veel mensen praten idd juist heel veel om hun onzekerheden te verbergen, grappig. Ik vind vooral de hele tijd dat ik stomme dingen zeg . Maar gelukkig vinden anderen dat ook van zichzelf, dus dat scheelt weer .:'(.
Dan vind ik het helemaal knap dat je voor de klas durft te staan! Ik klap altijd helemaal dicht als ik een presentatie moet geven, of dan hoor ik mezelf 2x hetzelfde zeggen en dan kan ik wel door de grond zakken

Goeiemorgen trouwens! Het is koffietijd Wie nog?
  woensdag 20 januari 2010 @ 10:20:33 #124
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_77043155
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 10:14 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ah, mais oui, poëzie! Ik had daar wel een goed cijfer voor op de uni, poëzieanalyse. Had er ook wel een vrij nuttig boekje voor - wil je dat ik kijk of ik de titel kan vinden, of is dat niet nodig?
Neuh, is niet nodig, het komt wel goed Anders ga ik morgen wel even om een antwboek vragen en dan tijdens een rustige les - als de kindjes zelfstandig werken - even kijken .
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 20 januari 2010 @ 10:28:57 #125
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_77043381
Okee!

En voor dalende gewichten in het Mo-en-Vik-department!

Thee graag, Milady
  woensdag 20 januari 2010 @ 10:31:06 #126
277802 _Calimero_
pi_77043461
Pff, weer een brakke nacht met veel hoesten en weinig slaap. Misschien de huisarts maar eens bellen, want elke nacht 12 uur lang in bed liggen heb ik ook niet echt tijd voor

CF, superlief wat je schreef dankjewel

PF: hoeveel tentamens moet je nog? ik vind het knap hoor dat je zo hard aan het studeren bent!! hopeiljk ga ik vandaag en morgen hetzelfde doen

Verder ligt het helemaal aan mijn bui, maar als ik prima in mijn vel zit ben ik eigenlijk best goed in small talk en vind ik vooral kleine onverwachte gesprekjes met vreemden zo leuk Maar vaak zat heb ik er ook geen zin in hoor.

en Lady Black: ff douchen en dan wil ik graag een bakkie
  woensdag 20 januari 2010 @ 10:51:56 #127
171422 LadyBlack
paint it black
pi_77044097
Nou, zo maar even:

Proost dames

woensdag 20 januari 2010 @ 10:53:27 #128
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_77044152
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 10:51 schreef LadyBlack het volgende:
Nou, zo maar even:

Proost dames

[ afbeelding ]

woensdag 20 januari 2010 @ 10:56:29 #129
236335 neen
schone schijn
pi_77044260
Onze koffie is ook al op
  woensdag 20 januari 2010 @ 10:58:09 #130
277802 _Calimero_
pi_77044315

Proost
  woensdag 20 januari 2010 @ 10:59:37 #131
171422 LadyBlack
paint it black
pi_77044353
Oeh, ja dat is natuurlijk andere koek

zoiets ga ik NU voor mezelf fixen
pi_77044424
TVP!

* Mini_rulez zit ook aan de koffie.

Net al een verhelderend gesprek gehad over mijn studie, nu nog wat dingen regelen die al een tijdje moesten en dan wordt het zowaar nog een nuttig bestede dag vandaag.

Even snel:
voor Mo en Vik, voor Cali en beterschap voor Cali, Kwak, Adelante, vergeet ik dan nog iemand?
Are you pondering what I'm pondering?
  woensdag 20 januari 2010 @ 11:03:49 #133
277802 _Calimero_
pi_77044468
Ik ga maar even een nieuwe dagindeling maken, aangezien de vorige om 09.00 begon en ik die deadline heb gemist

11.00-11.45: opruimen, afwas doen en de was opvouwen
11.45-14.15: studeren
14.14-14.45: naar de bank & brievenbus, even frisse neus halen ondertussen
14.45-17.15: studeren
17.15-18.15: relaxen voordat ik de deur uitga en uiteten ga met het nieuwe vriendje

Eetlijstje ook maar gelijk erbij dan, kijken of het beter dan gister en eergister kan (toen mijn avondeten beide dagen bestond uit respectievelijk japanse borrelnootjes en koekjes & chocola )
O;rijstwafel met kaas, zo'n lekkere koffie als hierboven
O2: brinta
T: appel
L: Unox uit zak-soep, met broodje
T: ?
D: uiteten
  woensdag 20 januari 2010 @ 11:11:54 #134
171422 LadyBlack
paint it black
pi_77044730
Niet eerlijk trouwens, mijn vriend is al wel 3 kilo afgevallen sinds we netjes zijn gaan eten (ok, hij had het ook meer nodig dan ik, maar is toch irritant dat ik nog gewoon schommel tussen 63 en 64 kilo...)
  woensdag 20 januari 2010 @ 11:13:16 #135
171422 LadyBlack
paint it black
pi_77044771
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 11:03 schreef _Calimero_ het volgende:
Ik ga maar even een nieuwe dagindeling maken, aangezien de vorige om 09.00 begon en ik die deadline heb gemist

11.00-11.45: opruimen, afwas doen en de was opvouwen
11.45-14.15: studeren
14.14-14.45: naar de bank & brievenbus, even frisse neus halen ondertussen
14.45-17.15: studeren
17.15-18.15: relaxen voordat ik de deur uitga en uiteten ga met het nieuwe vriendje
Goed zo'n schema! Zou ik ook moeten doen

En: veel plezier alvast!
  woensdag 20 januari 2010 @ 11:15:02 #136
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_77044822
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 11:11 schreef LadyBlack het volgende:
Niet eerlijk trouwens, mijn vriend is al wel 3 kilo afgevallen sinds we netjes zijn gaan eten (ok, hij had het ook meer nodig dan ik, maar is toch irritant dat ik nog gewoon schommel tussen 63 en 64 kilo...)
Mannen

Ik gok dat mijn vriend ook gaat afvallen als een tierelier als ie weer braaf gaat sporten, ik moet proberen de frustratie dan tot een minimum te beperken

Veel plezier, Kuikentje!
pi_77044859
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 11:11 schreef LadyBlack het volgende:
Hatelijk fenomeen is dat Als het enige troost is: het ging hier precies hetzelfde
pi_77044866
Cali: zal toch wel meevallen met jouw 3 kilo? Ik zag laatst een prima buikje voorbijkomen, zelfs met 3 kilo meer, kan je niet ineens veranderd zijn in een vet monster heur.

Mo en Vik:

Ik dacht vroeger altijd dat iedereen me aardig vond, want what is not to like, maar intussen weet ik dat ik kan overkomen als een arrogant kreng (wat obviously niet zo is) Nou ja so be it. Als mensen die ik leuk vind, mij maar leuk vinden, da's wel belangrijk.

Volgens mij moet ik eens naar de HA. Ik slaap gaten in alle dagen en dan ben ik nog moe. Wat voor tekort zou ik kunnen hebben, behalve zon??

Sinds 2 dagen ben ik aan het lowcarben en nu heb ik vannacht wel voor het eerst dóórgeslapen weer. Ik zie overal verbanden altijd, dus dat hoeft er niks mee te maken te hebben, maar ik hou het in de gaten. Ik heb nl. sinds kerst zóveel suikertroep gegeten, dat het best kan zijn dat daar het probleem ligt.

Lijstje voor vandaag:

O: stukje gerookte kip
L: kipfiletstukjes met tomaat
T: thee met 2 blokjes hele pure choco
T: wodka
D: iets met lam en aubergine en paprika/ui/knof/koriander
  woensdag 20 januari 2010 @ 11:21:38 #139
171422 LadyBlack
paint it black
pi_77045042
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 11:16 schreef conleche het volgende:
Volgens mij moet ik eens naar de HA. Ik slaap gaten in alle dagen en dan ben ik nog moe. Wat voor tekort zou ik kunnen hebben, behalve zon??
Een tekort aan ijzer misschien? (niet op basis van wat je eet hoor, is gewoon het eerste wat in mij altijd opkomt, vanwege eigen bloedarmoede) Of misschien gewoon heel strak 8 uur slaap aanhouden, je kunt ook teveel slapen toch?
  woensdag 20 januari 2010 @ 11:22:57 #140
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_77045093
Co: bekend! Ik slaap ook teveel / te lang, en kom alsnog iedere dag met moeite mn bed uit en kom dan langzaam op gang, om gedurende de dag weer in te kakken. Heel irritant. De afgelopen dagen ben ik overdag ook heel moe, maar dat kan komen door mn studiestress
pi_77045270
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 11:21 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Een tekort aan ijzer misschien? (niet op basis van wat je eet hoor, is gewoon het eerste wat in mij altijd opkomt, vanwege eigen bloedarmoede) Of misschien gewoon heel strak 8 uur slaap aanhouden, je kunt ook teveel slapen toch?
Ik ga heel laat slapen, dus meer dan 8 uur slaap ik meestal niet. Hoe het de laatste tijd ging: ik sliep tussen half 2 en 3 in en dan werd ik na een paar uur weer wakker. Moest dan iets zoets eten en dan viel ik na een uur of zo weer in slaap en dan werd ik rond elven weer wakker. Behalve dan als ik in de galerie moest werken, want dan gaat de wekker om half 10. Dus dan had ik rond de 7 à 8 uur geslapen in totaal. (of minder in geval van werken)

Vannacht niet wakker geworden en dus wel 8 uur geslapen aan een stuk. Nu nog iets eerder naar bed en dat ritme komt wel weer goed..........
pi_77045284
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 11:16 schreef conleche het volgende:
Klinkt als lichte winterdepressie, dan wil je namelijk een winterslaap houden .
Als ik niet oplet, slaap ik in de winter zo 14 uur en dan wil ik nóg meer slapen.
Wat helpt:
- minder suiker eten
- zorgen dat je 8 u slaapt en niet meer
- rond 12.00 naar buiten voor licht
- veel sporten

Maar om allerlei andere dingen uit te sluiten, is het best goed om de HA te bezoeken!
  woensdag 20 januari 2010 @ 11:30:26 #143
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_77045363
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 11:28 schreef Pandorah het volgende:

[..]

Als ik niet oplet, slaap ik in de winter zo 14 uur en dan wil ik nóg meer slapen.
Wat helpt:
- minder suiker eten
- veel sporten

Maar om allerlei andere dingen uit te sluiten, is het best goed om de HA te bezoeken!
Mwehe op al die vlakken is ruimte voor verbetering hiero
  woensdag 20 januari 2010 @ 11:34:37 #144
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_77045507
Yay voor Vik en Moblo

Hier ook algehele misére hoor, echt ben het weer zo ontzettend zat, ik wil zon en 20 graden!

Lijst:
O: boterham filet americain, boterham osseworst, beschuit rozebotteljam, gekookt ei, glas melk
S: 2 uur wandelen (naar het andere dorp en weer terug want de xxl hagelslag daar is in de aanbieding )
L: 2 crackers met volvette kaas, glas melk
T: peer en sinaasappel
T: bakje yoghurt
D: zuurkoolovenschotel met rookworst en gehakt.
pi_77045814
Depressie is een groot woord, maar ik ben niet zo heel dol op grijze luchten met miezerige, natte koude inderdaad. Die suikerafschaffing ben ik mee bezig en ook het sporten wordt opgevoerd. Dus ik zie het nog even aan, alvorens de HA te bezoeken. En dan ga ik nu met die ga-naar-buiten-tip-rond-twaalven aan de slag, want ik ga boodschappen doen.........
  woensdag 20 januari 2010 @ 11:43:10 #146
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_77045874
In Den Haag schijnt het zonnetje
pi_77045971
Lekker heel veel naar buiten Co, ook al is het koud. Ik slaap veel beter als ik lekker een dagje overal fietsend naartoe ga.
  woensdag 20 januari 2010 @ 11:50:51 #148
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_77046178
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 11:30 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Mwehe op al die vlakken is ruimte voor verbetering hiero
Hier ook .
Niet meer actief op Fok!
pi_77046258
spinnen was fijn!

woehoei!

Oh, en ik vind mezelf niet leuk, best bot, maar over-all wel aardig.
Ik praat veel omdat ik dat graag doe en een beetje uit onzekerheid, maar verder praat ik vooral gewoon graag.
Oh, en ik houd van zwarte humor, botte humor en dat wordt nog wel eens verkeerd opgevat, maar dat is mijn manier om met zaken om te gaan. Dat accepteren mensen soms niet.. en da's jammer, maar dat ga ik niet veranderen
Ja doei.
  woensdag 20 januari 2010 @ 11:53:37 #150
277802 _Calimero_
pi_77046285
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 11:28 schreef Pandorah het volgende:

[..]

Wat helpt:
- minder suiker eten
- veel sporten

hier ben ik inderdaad ook gevoelig voor...
Met name punt 1 zal ik weer eens proberen te verbeteren, en zodra het hoesten onder controle is,kan ik ook weer nachten van 8 uur maken ipv 12 uur, waarvan ik er max 7 slaap
  woensdag 20 januari 2010 @ 11:54:18 #151
277802 _Calimero_
pi_77046319
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 11:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
In Den Haag schijnt het zonnetje
Hier ook, dat helpt gelijk met je beter voelen vind ik altijd
pi_77046375
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 11:34 schreef uniekhoorn het volgende:
Yay voor Vik en Moblo

Hier ook algehele misére hoor, echt ben het weer zo ontzettend zat, ik wil zon en 20 graden!

Ik ook! Als ik 's ochtends naar m'n werk fiets hoor ik de vogeltjes fluiten. Als ik dan m'n ogen dicht zou doen (wat ik natuurlijk niet doe in het Amsterdamse verkeer) en zou vergeten dat ik ingepakt ben in sjaals en handschoenen, is het al bijna lente!

Aan de andere kant zou ik best nog een Elfstedentocht willen

Lady Black, hoe lang ben jij dan? 63-64 vind ik al heel slank klinken.
pi_77046402
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 11:52 schreef motorbloempje het volgende:
spinnen was fijn!

woehoei!

Oh, en ik vind mezelf niet leuk, best bot, maar over-all wel aardig.
Ik praat veel omdat ik dat graag doe en een beetje uit onzekerheid, maar verder praat ik vooral gewoon graag.
Oh, en ik houd van zwarte humor, botte humor en dat wordt nog wel eens verkeerd opgevat, maar dat is mijn manier om met zaken om te gaan. Dat accepteren mensen soms niet.. en da's jammer, maar dat ga ik niet veranderen
Niet leuk?

Ik vind mezelf wel OK, andere mensen vinden me vaak onaardig geloof ik. Ach ja. Ik denk dat ik IRL botter/directer ben dan online. En ook online vinden sommige mensen me niet leuk. Their loss
pi_77046525
nou ja... ik weet niet hoe ik het anders moet omschrijven

maar met vrouwen doe ik het meestal niet zo goed... zeg maar ik vind 't al een wonder dat ik tegenwoordig twee studievriendinnetjes heb
Ja doei.
  woensdag 20 januari 2010 @ 12:05:35 #155
236335 neen
schone schijn
pi_77046783
Geen elfstedentocht hoor, veel te koud
pi_77046808
tvp lijst

O: 2 boterhammen boter/kipfilet
S: uur cardio
T: banaan
L: yoghurt/kwark met muesli en lijnzaad
D: wat de pot schaft op t werk
T: appel of mineola
pi_77046902
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 11:42 schreef conleche het volgende:
Depressie is een groot woord, maar ik ben niet zo heel dol op grijze luchten met miezerige, natte koude inderdaad. Die suikerafschaffing ben ik mee bezig en ook het sporten wordt opgevoerd. Dus ik zie het nog even aan, alvorens de HA te bezoeken. En dan ga ik nu met die ga-naar-buiten-tip-rond-twaalven aan de slag, want ik ga boodschappen doen.........
Ik vind winterdepressie ook een groot woord maar die winter werkt wel door op je humeur. Sommige mensen worden depressief van het weer en sommigen worden weer supermoe door te weinig licht. Misschien is een lichtlamp wel iets voor je maar dat is weer iets wat je moet afstemmen met HA. Maar goed, bedenk maar de zo: de langste nacht is weer geweest en het wordt weer lichter. Hoera voor zomertijd!
  woensdag 20 januari 2010 @ 12:09:07 #158
3185 Adelante
To let it go now
pi_77046949
Thuis

zo nu verder slapen op de bank
  woensdag 20 januari 2010 @ 12:10:15 #159
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_77046994
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 12:09 schreef Adelante het volgende:
Thuis

Trusten!
pi_77047040
quote:
Thuis

Zoete dromen!
pi_77047051
Ik ben altijd een beetje geintimideerd door van die meisje-meisjes met perfect haar en perfecte nagels. Dan voel ik me altijd zo'n slonsje en denk ik dat ik ook zo moet zijn. Daarom werk ik ook veel liever met mannen, kun je tenminste nog eens over voetbal praten

IRL vinden mensen mij volgens mij wel aardig. Ik pas me ook makkelijk aan en kan met iedereen wel kletsen. Maar ik voel me wel het fijnste met "gelijkgestemden". Online snap ik nog niet zo goed hoe het allemaal werkt

Edit: om de laatste zin te onderschrijven: dit was in reactie op Motorbloempje!
pi_77047081
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 12:05 schreef neen het volgende:
Geen elfstedentocht hoor, veel te koud
Maar wel leuke feestjes in de Doelesteeg!
  woensdag 20 januari 2010 @ 12:13:06 #163
171422 LadyBlack
paint it black
pi_77047107
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 11:55 schreef anna82 het volgende:

[..]

Ik ook! Als ik 's ochtends naar m'n werk fiets hoor ik de vogeltjes fluiten. Als ik dan m'n ogen dicht zou doen (wat ik natuurlijk niet doe in het Amsterdamse verkeer) en zou vergeten dat ik ingepakt ben in sjaals en handschoenen, is het al bijna lente!

Aan de andere kant zou ik best nog een Elfstedentocht willen

Lady Black, hoe lang ben jij dan? 63-64 vind ik al heel slank klinken.
1.68, dus het zou best wel ietsje minder kunnen zeker gezien mijn ieniemini botjes
Maar ik zou ook gewoon moeten sporten, dan blubbert het allemaal een stuk minder
pi_77047123
quote:
Thuis

rustig aan doen
Ja doei.
pi_77047146
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 12:11 schreef anna82 het volgende:
Ik ben altijd een beetje geintimideerd door van die meisjes-meisjes met perfect haar en perfecte nagels. Dan voel ik me altijd zo'n slonsje en denk ik dat ik ook zo moet zijn. Daarom werk ik ook veel liever met mannen, kun je tenminste nog eens over voetbal praten
Daarom durf ik dus ook niet naar de slank-meets

Ach, ik word altijd een beetje kriebelig van aanduidingen als meisje-meisje. Zulke loze kreten... Waarom moet je jezelf indelen?
pi_77047177
ik heb mn hele lunch al op en ik was van plan het te verspreiden

nou ja.. blijkbaar had ik 't nodig. Heb nu nog een mandarijn bij me voor tijdens die vergadering, en daarna moet 't wel tot avondeten te doen zijn.

Onder de 70 het voelt zó fijn! Muahahahaha aan hen die dachten dat ik weer terug zou vallen in mijn oude gewoonte muHA!
Ja doei.
  woensdag 20 januari 2010 @ 12:15:47 #167
171422 LadyBlack
paint it black
pi_77047210
Ik heb niet echt last van winterdepressie / of een grote lichtbehoefte, maar ik word wel echt per direct chagrijnig als het regent

Hitte en kou vind ik niet zo heel erg, en sneeuw ook niet, maar regen is gewoon indringend vervelend en alles ziet er meteen verzopen en triest uit
pi_77047218
Ik vind mezelf nu ik weer vol zit met hormonen absoluut niet leuk, in ieder geval. .
pi_77047312
Anna, volgens mij zijn wij allemaal geen popjes hoor!

Ik weet niet hoe mensen mij zien, ja aardig, en meestal wel spontaan. Ik kan heel veel praten, maar bij vrienden ben ik vaak juist de rustigste (dat geeft wel aan hoe druk mijn vrienden zijn trouwens).

En een big cheer voor Vik en Mo, jullie gaan goed! Mo, ik heb nooit gedacht dat jij weer terug zou vallen heur

Ade, sleep tight!
pi_77047346
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 12:15 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik vind mezelf nu ik weer vol zit met hormonen absoluut niet leuk, in ieder geval. .
Ach popje toch Hou het in de gaten hoor, blijf er niet te lang mee aankutten

Hahaha. Aankutten
pi_77047449
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 12:18 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ach popje toch Hou het in de gaten hoor, blijf er niet te lang mee aankutten

Hahaha. Aankutten
.

De kuur duurt tien dagen en ik zit nu op dag 6, duurt nog maar even! En daarna word ik weer ongesteld, maar goed. .

Normaal vind ik mezelf best aardig en met klanten bijvoorbeeld heel spontaan. Oh, en ik ben zo verdomde bescheiden, niet te geloven.
  woensdag 20 januari 2010 @ 12:24:02 #172
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_77047558
Herkenbaar, ik zie ook wel eens van die vrouwen lopen, tot in de puntjes verzorgd enzo. Ik doe op zich altijd wel m'n best, maar m'n nagels zijn een ramp, ik kan niet van de velletjes naast mn vingers afblijven, mijn haar is geregeld ook coupe wanhoop en m'n make-up wil ook niet altijd zitten zoals ik wil dat het zit.

Tja
pi_77047578
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 12:13 schreef ColdFeet het volgende:

[..]
Ach, ik word altijd een beetje kriebelig van aanduidingen als meisje-meisje. Zulke loze kreten... Waarom moet je jezelf indelen?
Het zijn ook loze kreten, en niemand is alleen maar meisje-meisje of watdanook. Het is wel handig om de hokjes te gebruiken en een beetje te chargeren om iets duidelijk te maken

SDB: Daarom vind ik het denk ik ook leuk om mee te lezen!
pi_77047630
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 12:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
Herkenbaar, ik zie ook wel eens van die vrouwen lopen, tot in de puntjes verzorgd enzo. Ik doe op zich altijd wel m'n best, maar m'n nagels zijn een ramp, ik kan niet van de velletjes naast mn vingers afblijven, mijn haar is geregeld ook coupe wanhoop en m'n make-up wil ook niet altijd zitten zoals ik wil dat het zit.

Tja
Je moet maar denken dat niemand wakkerwordt met perfect haar en goedzittende, flawless make-up. Die arme dames staan gewoon een uur eerder op. Doe mij maar wat meer slaap
  woensdag 20 januari 2010 @ 12:25:56 #175
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_77047645
En ik ben altijd jaloers op mensen die in gezelschap heel extravert durven te zijn. Ik ben meer de luisteraar, de volger. Sta niet op de bar te dansen en voer eigenlijk ook nooit het hoogste woord.
pi_77047673
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 12:24 schreef anna82 het volgende:

[..]

Het zijn ook loze kreten, en niemand is alleen maar meisje-meisje of watdanook. Het is wel handig om de hokjes te gebruiken en een beetje te chargeren om iets duidelijk te maken

SDB: Daarom vind ik het denk ik ook leuk om mee te lezen!
Als vrouwelijk ingenieur in een mannenbolwerk strijd ik tegen de vooroordelen Ha!
  woensdag 20 januari 2010 @ 12:27:59 #177
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_77047734
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 12:25 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Je moet maar denken dat niemand wakkerwordt met perfect haar en goedzittende, flawless make-up. Die arme dames staan gewoon een uur eerder op. Doe mij maar wat meer slaap
Ja maar toch he, vraag ik me af hoe ze dat doen! 's Ochtends kan ik er doorgaans nog wel mee door, maar aan het eind van de dag zit m'n haar stom, is m'n mascara vervaagd, m'n eyeliner uitgelopen en is het toch allemaal wat minder fraai. En dan nog zie je die dames weer, helemaal tiptop! Evil!
pi_77047759
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 12:17 schreef shinydiscoball het volgende:
Anna, volgens mij zijn wij allemaal geen popjes hoor!

Ik weet niet hoe mensen mij zien, ja aardig, en meestal wel spontaan. Ik kan heel veel praten, maar bij vrienden ben ik vaak juist de rustigste (dat geeft wel aan hoe druk mijn vrienden zijn trouwens).

En een big cheer voor Vik en Mo, jullie gaan goed! Mo, ik heb nooit gedacht dat jij weer terug zou vallen heur

Ade, sleep tight!
het waren er ook niet veel.. ! Skinny, verloofd en mèt prachtige trouwjurk, wat wil een mens nog meer.

iig niet vergaderen maar moet toch nu maar eens weg
Ja doei.
  woensdag 20 januari 2010 @ 12:28:46 #179
236335 neen
schone schijn
pi_77047764
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 12:12 schreef anna82 het volgende:

[..]

Maar wel leuke feestjes in de Doelesteeg!
Doelesteeg
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 12:26 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Als vrouwelijk ingenieur in een mannenbolwerk strijd ik tegen de vooroordelen Ha!

Nou verder niets gelezen, wel presentatie klaar, tekeningen klaar alleen nog even de sheets verdelen en dan bedenk ik ter plekke wel wat ik ga vertellen
pi_77047797
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 12:27 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Ja maar toch he, vraag ik me af hoe ze dat doen! 's Ochtends kan ik er doorgaans nog wel mee door, maar aan het eind van de dag zit m'n haar stom, is m'n mascara vervaagd, m'n eyeliner uitgelopen en is het toch allemaal wat minder fraai. En dan nog zie je die dames weer, helemaal tiptop! Evil!
In de baas z'n tijd bijverven. Of gewoon iets teveel stylingproducten gebruiken
  woensdag 20 januari 2010 @ 12:29:56 #181
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_77047817
Kennen jullie ook een Andreas uit de Doelebar dan? (lange jongen, blonde krullen).
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 20 januari 2010 @ 12:30:09 #182
171422 LadyBlack
paint it black
pi_77047824
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 12:25 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

!
  woensdag 20 januari 2010 @ 12:32:08 #183
236335 neen
schone schijn
pi_77047917
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 12:29 schreef Viking84 het volgende:
Kennen jullie ook een Andreas uit de Doelebar dan? (lange jongen, blonde krullen).
Nee

IPV de rest te lezen ga ik trouwens koffie drinken!
  woensdag 20 januari 2010 @ 12:33:08 #184
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_77047963
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 12:32 schreef neen het volgende:

[..]

Nee

IPV de rest te lezen ga ik trouwens koffie drinken!
O jammer. Want volgens mij staat die gast daar achter de bar. Hij zit ook in een band, Oud Zaad ( ) , samen met z'n broer.

Ik ga even boodschappen doen .
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 20 januari 2010 @ 12:34:38 #185
171422 LadyBlack
paint it black
pi_77048033
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 12:29 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

In de baas z'n tijd bijverven. Of gewoon iets teveel stylingproducten gebruiken
Dat vind ik ook zoiets: die spullen zijn allemaal hartstikke duur!!
En vaak stinkt het, of voelt het smerig.... mij niet gezien En dus heb ik ook pluizig / warrig haar aan het eind van de dag, so be it...
pi_77048171
Ik zie er 's ochtends als ik weg ga al verfromfraaid uit, dus ik heb ermee leren leven
  woensdag 20 januari 2010 @ 12:40:42 #187
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_77048278
Joh ik probeer het nie eens! Make up draag ik nooit, ik probeer hooguit te zorgen dat mn haar geen enorme pluizenbos is (met water en een borstel / kam ) en da's dat. Ik doe verder alleen soms iets meer moeite voor mn kleding, maar op de meeste dagen loop ik erbij zoals vandaag (= lange coltrui of shirtje + slobberbroek).

Ik hoor van veel mensen wel dat ik met make up meer 'potentieel' zou hebben (mwehe), maar ik voel me er niet prettig mee.
pi_77048313
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 12:08 schreef Pandorah het volgende:

[..]

Ik vind winterdepressie ook een groot woord maar die winter werkt wel door op je humeur. Sommige mensen worden depressief van het weer en sommigen worden weer supermoe door te weinig licht. Misschien is een lichtlamp wel iets voor je maar dat is weer iets wat je moet afstemmen met HA. Maar goed, bedenk maar de zo: de langste nacht is weer geweest en het wordt weer lichter. Hoera voor zomertijd!
wintertijd of zomertijd heeft niks te maken met meer/minder licht op een dag. sterker nog, als de zomertijd in de winter zou gelden, zou het elke ochtend nóg langer donker zijn... zometijd is een stom uitvindsel (of t in de zomer om 22 uur of om 23 uur pas donker wordt maakt echt geen hol uit voor het elektriciteitsverbruik meer tegenwoordig...)

ik HAAAAAAAAAAAAT zomertijd. bij mij gaat als de klok schakelt in april meteen de cvoorjaarsdepressie in omdat dan niks meer klopt van binnen. ben serieus 3/4 weken bezig mn ritme weer normaal te krijgen. en als het dan in oktober weer wintertijd wordt ben ik spontaan weer op normale tijden moe/hongerig/wakker.

Kwak
  woensdag 20 januari 2010 @ 12:42:41 #189
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_77048353
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 12:37 schreef shinydiscoball het volgende:
Ik zie er 's ochtends als ik weg ga al verfromfraaid uit, dus ik heb ermee leren leven
pi_77048363
oh en hoi, ik zit op kantoor, voel me minder ziek (zou zeggen 50% beter) en ben weer goedgekeurd door de KNo arts. stembandjes zien er goed uit, jeeeee!
Kwak
pi_77048683
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 12:37 schreef shinydiscoball het volgende:
Ik moet op de fiets naar m'n werk, dus ik kan wel heel erg m'n best doen, maar dan ben ik alsnog verwaaid en bezweet

LB, ik gebruik ze ook zo min mogelijk hoor. Weer een voordeel van lang haar
pi_77048933
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 12:41 schreef kwakz0r het volgende:
wintertijd of zomertijd heeft niks te maken met meer/minder licht op een dag. sterker nog, als de zomertijd in de winter zou gelden, zou het elke ochtend nóg langer donker zijn... zometijd is een stom uitvindsel (of t in de zomer om 22 uur of om 23 uur pas donker wordt maakt echt geen hol uit voor het elektriciteitsverbruik meer tegenwoordig...)

ik HAAAAAAAAAAAAT zomertijd. bij mij gaat als de klok schakelt in april meteen de cvoorjaarsdepressie in omdat dan niks meer klopt van binnen. ben serieus 3/4 weken bezig mn ritme weer normaal te krijgen. en als het dan in oktober weer wintertijd wordt ben ik spontaan weer op normale tijden moe/hongerig/wakker.
En ik ben dol op die zomertijd, maar da's meer een gevoel . Zonder die zomertijd was al om 22.00 donker. Maar goed, ik ben een avondmens dus misschien vind ik dat zo geweldig aan de zomertijd. Eigenlijk zou ik in zomer naar het noorden van Noorwegen of Finland moeten wonen en in de winter in Zuid Nieuw Zeeland. Ik houd van lang licht, vooral in de avond

Btw, al die dames die er perfect uitzien hebben altijd veel werk in de sportschool als ze zijn gaan sporten. Eerst douchen, daarna je haar met je föhn droogmaken en flink opmaken. Dus je moet dan wel een hele grote tas bij je hebben (vooral met die föhn erin). Dus mooi uitzien = veel werk .
  woensdag 20 januari 2010 @ 12:57:47 #193
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_77048972
Ik doe ook niks aan m'n uiterlijk. Voordelen: niet vroeg op hoeven staan, overdag niet druk hoeven maken of alles nog wel goed zit, een evt date waarmee je in bed belandt schrikt zich niet wild 's ochtends etc etc .
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 20 januari 2010 @ 13:05:09 #194
277802 _Calimero_
pi_77049259
Ik ga eigenlijk nooit de deur uit zonder wat mascara, maar 8 van de 10x bljift het daar ook bij. Meestal ben ik te lui om iets met mijn haar te doen en draag ik het in een staart. Mijn nagels bijt ik af en aangezien ik in een sportoutfit naar mijn werk moet, loop ik meestal 2 dagen in de week rond in een trainingsbroek met een t-shirt/hoody. Daar voel ik me heerlijk in en ga gerust zo de stad in,maar ik vind het ook heerlijk om op andere dagen een jurkje/laarzen etc aan te doen en nét wat meer tijd aan mijn uiterlijk te besteden. Tis maar net hoe het uitkomt

*gaat gauw verder studeren over de toestand van optimale prestatie en biofeedback*
pi_77049439
Opmaken en zo is toch verspilde moeite bij mij. . Ik draag vaak wel wat mascara, maar dat is alleen omdat ik anders allemaal bezorgde vragen krijg of het wel goed met me gaat.
pi_77049546
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 12:57 schreef Viking84 het volgende:
Ik doe ook niks aan m'n uiterlijk. Voordelen: niet vroeg op hoeven staan, overdag niet druk hoeven maken of alles nog wel goed zit, een evt date waarmee je in bed belandt schrikt zich niet wild 's ochtends etc etc .
Hou je daar serieus elke dag rekening mee?

Mijn excuus: 'ik ben toch al getrouwd'.
  woensdag 20 januari 2010 @ 13:13:20 #197
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_77049598
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 13:12 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Hou je daar serieus elke dag rekening mee?

Mijn excuus: 'ik ben toch al getrouwd'.
Nee tuurlijk niet! Ik noem gewoon wat voordelen op .
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 20 januari 2010 @ 13:13:40 #198
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_77049605
O volgens mij droomde ik vannacht van DaD, maar ik herkende haar in eerste instantie niet .
Niet meer actief op Fok!
pi_77049622
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 12:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
En ik ben altijd jaloers op mensen die in gezelschap heel extravert durven te zijn. Ik ben meer de luisteraar, de volger. Sta niet op de bar te dansen en voer eigenlijk ook nooit het hoogste woord.
Dat heb ik dus ook, en ik denk niet dat dat ooit nog zal veranderen. Ik ben ook iemand die je moet leren kennen.

Tijd voor een lijstje!
O: 1 snee volkorenbrood met pindakaas, koffie met melk
S: uurtje Wii Fit, het ding zegt 200kcal
L: 2x volkorenbrood met kaas en cervelaat
T: 1 snee brood met iets of wat magere yoghurt
D: varkensfiletlapjes met mozzarella, gebakken aardappelschijfjes en salade, half flesje bier
T: fruit, misschien magere yoghurt
T: glaasje wijn, blokje chocolade
Are you pondering what I'm pondering?
pi_77049719
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 13:13 schreef Viking84 het volgende:
O volgens mij droomde ik vannacht van DaD, maar ik herkende haar in eerste instantie niet .
Wat heb je gedroomd? .
  woensdag 20 januari 2010 @ 13:17:52 #201
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_77049764
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 13:16 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Wat heb je gedroomd? .
Dat weet ik dus niet meer. Toen ik jou net zag posten, zag ik ineens weer een flits voor me, maar hoe en wat precies, geen idee. Niks schunnigs hoor, maak je geen zorgen .
Niet meer actief op Fok!
pi_77049891
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 13:17 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Dat weet ik dus niet meer. Toen ik jou net zag posten, zag ik ineens weer een flits voor me, maar hoe en wat precies, geen idee. Niks schunnigs hoor, maak je geen zorgen .
Oh, daar was ik ook niet bang voor hoor. Ben je stiekem zo zenuwachtig voor zaterdag? . .
pi_77050195
ik maak me lekker wel elke dag op. als ik zin heb met oogschaduw enzo, meestal elleen lijntje en mascara. als ik uitga wel lippenstift en oogschaduw. en ik kam mn haren (fohn ze nooit, duurt te lang) en draag meisjeskleren enzo...

ik vind t fijn om er mooi uit te zien, dan voel ik me lekkerder... en er is nog nooit een man geschrokken van mijn ochtendgezicht heur!
Kwak
  woensdag 20 januari 2010 @ 13:33:51 #204
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_77050364
Ik maak me ook elke dag op. Basis make-up, lijntje, mascara en lippenstift. Haar doe ik meestal dan weer niet zoveel aan. Wassen en in model kammen. Doe er ook bijna nooit iets in. Ben meestal 20 minuutjes bezig ongeveer.

Kleding; elke dag iets anders. Ik heb toch wel een functie waarin ik word geacht representatief te zijn.
pi_77050558
Oh ik draag vaak wel jurkjes enzo en ook wel mascara/lippenstift, maar ik zie er gewoon nooit heel netjes uit. Kleuren die niet matchen, dat soort dingen. En ik heb veel en dik haar, dus dat zit gewoon altijd wild. Maar dat schijnt allemaal wel bij me te passen

En nu verder met bronbescherming en verschoningsrecht!
pi_77050664
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 12:15 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hoe dat zo, vol met hormonen?? Ik heb jouw hele spoedbezoek aan de gyne niet bijgelezen, bedenk ik me nu! What happened??
  woensdag 20 januari 2010 @ 13:43:17 #207
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_77050755
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 13:21 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Oh, daar was ik ook niet bang voor hoor. Ben je stiekem zo zenuwachtig voor zaterdag? . .
.
Niet meer actief op Fok!
pi_77050792
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 13:41 schreef conleche het volgende:

[..]

Hoe dat zo, vol met hormonen?? Ik heb jouw hele spoedbezoek aan de gyne niet bijgelezen, bedenk ik me nu! What happened??
Ik heb een hormoonkuurtje gekregen om m'n menstruatie mee te stoppen! Primolut, tien dagen lang drie maal daags een pilletje. Bloeden stopte halverwege de tweede dag al, dus dat is hartstikke fijn, maar ik merk wel dat ik hormonen binnenkrijg - en ik weet weer heel goed waarom ik per sé niet-hormonale anticonceptie wilde! Gynefix zat overigens prachtig op z'n plek.
pi_77051114
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 13:44 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Ik heb een hormoonkuurtje gekregen om m'n menstruatie mee te stoppen! Primolut, tien dagen lang drie maal daags een pilletje. Bloeden stopte halverwege de tweede dag al, dus dat is hartstikke fijn, maar ik merk wel dat ik hormonen binnenkrijg - en ik weet weer heel goed waarom ik per sé niet-hormonale anticonceptie wilde! Gynefix zat overigens prachtig op z'n plek.
Okee, ik dacht al dat je weer aan de pil was. Maar wel fijn iig dat het bloeden is gestopt!!

Verder ben ik net als Calimerokuiken meestal als een tomboy met hoodie en jeans en geen make up of alleen mascara/oogpotlood. Maar heel af en toe vind ik het wel leuk om er wat meer aandacht aan te besteden en loop ik ineens op hakken en in jurkjes en zo. Hoewel nooit met veel make up. Past echt niet bij mijn gezicht.
  woensdag 20 januari 2010 @ 13:56:53 #210
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_77051394
quote:
Door drukte is het mogelijk dat een ophaalautomaat ‘tijdelijk niet beschikbaar’ weergeeft. Het advies is om het dan op een later tijdstip nogmaals te proberen.
Je hebt tot 31 januari 2010 om je studentenreisproduct op te halen.
Dat verklaart! Zo nog maar es proberen dan
  woensdag 20 januari 2010 @ 14:06:47 #211
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_77051842
Dat probleem had ik idd ook... .
Niet meer actief op Fok!
pi_77051863
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 13:51 schreef conleche het volgende:

[..]

Okee, ik dacht al dat je weer aan de pil was. Maar wel fijn iig dat het bloeden is gestopt!!

Verder ben ik net als Calimerokuiken meestal als een tomboy met hoodie en jeans en geen make up of alleen mascara/oogpotlood. Maar heel af en toe vind ik het wel leuk om er wat meer aandacht aan te besteden en loop ik ineens op hakken en in jurkjes en zo. Hoewel nooit met veel make up. Past echt niet bij mijn gezicht.
Volgens mijn directe collega noemen mijn studenten mij 'die Hollandse met de dwaze truien'. Ach ja
pi_77051928
Ik heb de mijne zonder problemen 1 januari opgehaald, maar ik hoor inderdaad alleen maar slechte ervaringen over dat ophalen. .
  woensdag 20 januari 2010 @ 14:13:12 #214
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_77052108
ik praat ook graag en veel, deels om onzekerheid te verbergen, maar deels ook omdat ik vrijwel overal een mening over heb, hoe irritant. Daarnaast maak ik veel foute grapjes, voornamelijk over mezelf.

En ik ben ook constant moe deze dagen, slaap 8 uur per nacht en ben genoeg buiten, maar kan nog veel meer slapen.

Goed nieuws: heb me ingeschreven voor een sportschool. Volgende week ergens een introductieles, en dan ga ik echt beginnen!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
  woensdag 20 januari 2010 @ 14:13:52 #215
277802 _Calimero_
pi_77052130
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 14:07 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Volgens mijn directe collega noemen mijn studenten mij 'die Hollandse met de dwaze truien'. Ach ja
  woensdag 20 januari 2010 @ 14:14:26 #216
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_77052159
Ik doe iedere dag mascara op en föhn mijn haar ook iedere dag. Dat laatste is meer vanwege het feit dat mijn haar er anders enorm lang over doet om droog te worden dan vanwege ijdelheid . Ik sta 's ochtends maximaal 5 minuten voor de spiegel en dan vind ik het wel weer goed.

Ik kreeg net 'Psychologie Magazine' in de brievenbus, met abonneenummer, terwijl ik niet geabonneerd ben .
Your body. Your soul. Your rituals.
  woensdag 20 januari 2010 @ 14:15:20 #217
277802 _Calimero_
pi_77052192
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 14:13 schreef AKnynke het volgende:
ik praat ook graag en veel, deels om onzekerheid te verbergen, maar deels ook omdat ik vrijwel overal een mening over heb, hoe irritant. Daarnaast maak ik veel foute grapjes, voornamelijk over mezelf.

En ik ben ook constant moe deze dagen, slaap 8 uur per nacht en ben genoeg buiten, maar kan nog veel meer slapen.

Goed nieuws: heb me ingeschreven voor een sportschool. Volgende week ergens een introductieles, en dan ga ik echt beginnen!
ik moet heel vaak om mijn eigen grapjes lachen.Maar ook minsten zo vaak omdie van anderen hoor

en sporten FTW!! Daar word je hopelijk wat energieker van

Ik ga zo ook nog langs de apotheek, codeine ophalen, zodat ik vannacht hopelijk eens fatsoenlijk kan slapen en morgen voor 11.00 mijn bed uit kom
  woensdag 20 januari 2010 @ 14:20:27 #218
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_77052392
oh, en ik draag ook nooit make-upl Heeel soms wat mascara, maar m'n wimpers zijn van zichzelf al heel erg donker, dus niet echt nodig...
  woensdag 20 januari 2010 @ 14:21:22 #219
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_77052435
en een lijstje:

O: yoghurt met fruitsalade en muesli
T: -
L: rijst met 'tacofish', erg gek en niet lekker.
T: fruitsalade
D: Italian wedding soep (soort groentesoep met gehaktballetjes en spinazie).
T: ik denk dat ik brownies ga bakken, en wijn.
  woensdag 20 januari 2010 @ 14:24:42 #220
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_77052569
O ja lijstje:

O: yoghurt met frambozen en bramen
T: niks geloof ik
L: tosti , warme choc
D: chili con carne
T: nog wel een boterham denk ik

tjiez, wat lijkt (is?) het weinig .
Niet meer actief op Fok!
pi_77052812
Lijstje:

O: Brinta
T: twee zandkoekjes bij de thee bij scriptiegroep
L: 2 geroosterde volkoren boterhammen (1 met roomboter, 1 met appelstroop), gekookt eitje
T: anderhalve perzik
T: geen idee nog... bakje kwark of nog een boterham?
S: eindelijk weer naar de sportschool!
D: spinaziestamppot met rode paprika en roomkaas
  woensdag 20 januari 2010 @ 14:37:25 #222
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_77053101
Hmm dat was dus 2.15 uur wandelen.. Geen zon te zien hier.

Hoera voor Adelante
pi_77053528
Hier wel zon!

Het is zeker erg amateuristisch he, om elk hoofdstuk te beginnen met: "In dit hoofdstuk...."
I haz writerzblock. Ik had eerst geen inleidende zinnetjes, maar toen las ik in een boek dat dat wel moest, anders krijg je lege hoofdjes. En aangezien er al zo eentje voor de pc zit....
  woensdag 20 januari 2010 @ 14:48:25 #224
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_77053604
Kinderfototopic deel 172
Vik, ava op de achtergrond
  woensdag 20 januari 2010 @ 14:53:28 #225
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_77053820
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 14:48 schreef uniekhoorn het volgende:
Kinderfototopic deel 172
Hehe, cool .

Keith Haring .
Niet meer actief op Fok!
pi_77053843
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 14:48 schreef uniekhoorn het volgende:
Kinderfototopic deel 172
Die foto van het dochtertje van huup! . Is die onlangs nog gespot, trouwens? En pinquit? En Betty-Sue?
pi_77053867
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 13:51 schreef conleche het volgende:

[..]
Hoewel nooit met veel make up. Past echt niet bij mijn gezicht.
Bij mij ook niet! Ik doe wel mascara en lippenstift + jurkjes/rokjes/pakken op het werk. Als ik meer make-up
draag wordt het al snel te veel en dan lijk ik of een travestiet of een dame van lichte zeden - niet mijn streven.
Vind het trouwens wel mooi bij anderen!

Ik heb zin in lekkers en de snoepautomaat staat om de hoek. Waar CF strijdt tegen vooroordelen strijd ik op mijn werk tegen de drang naar suiker
  woensdag 20 januari 2010 @ 14:58:02 #228
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_77054015
Aaaagh!

Faal nummer 1: uitgescholden worden door een of andere 16-jarige puber omdat hij deed alsof ie mij aanreedt en ik toen enigszins sjacherijnig zijn kant op keek.

Faal nummer 2: OV chip heeft nog NOOIT aangegeven dat mn reisproduct goed is opgehaald - toch staat er om de een of andere reden een reisproduct op wat tot 2012 ofzo geldig is. En het is niet de geldigheid van de kaart zelf, want die is tot 2014 geldig.

Nu verder met Faal nummer 3, m'n paper. Grom.
  woensdag 20 januari 2010 @ 15:12:16 #229
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_77054651
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 14:53 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Die foto van het dochtertje van huup! . Is die onlangs nog gespot, trouwens? En pinquit? En Betty-Sue?
Wel opvallend dat juist die drie weg zijn.
* Viking84 Sherlock Holmes-hoedje opzet.
Niet meer actief op Fok!
pi_77054822
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 15:12 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Wel opvallend dat juist die drie weg zijn.
* Viking84 Sherlock Holmes-hoedje opzet.
Nou ja, niet raar bedoeld, mochten ze meelezen, maar ik had van die laatste twee toch al niet verwacht dat het blijvertjes waren. .

M'n begeleider van de scriptiegroep blijkt ook Brucefan te zijn. Schept toch een band hè. .
  Vis een optie? woensdag 20 januari 2010 @ 15:17:39 #231
70532 loveli
N
pi_77054878
Precies op het juiste moment, kan ik m'n falen van vandaag ook ff spuien.
1: Met autosleutel naar huisdeur bliepen en heel verbaasd zijn als een verdieping lager op de parkeerplaats de auto reageert.
2: Op werk vastzittend papier uit de printer trekken en mezelf een rechtse directe geven (en een dikke lip).

Niet faal: gisteravond m'n haar gefohnd en opgestoken, zodat ik met keurig gekapt haar exact om 7 uur op m'n werk kwam binnenstormen. Make-up doe ik nauwlijks, als ik dezelfde dag of een dag later de mascara in m'n ogen wrijf weet ik weer waarom.
crap in = crap out
pi_77054931
en thuis... en ik ben echt fut-vrij.. zo maar eens gaan bedenken wat ik voor mn tentamen van vrijdag zou moeten leren.. ik heb géén idee (ja, wel wát, maar niet 'hoe' ofzo)
Ja doei.
  woensdag 20 januari 2010 @ 15:19:41 #233
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_77054978
Muh, ik wil eigs met Mark mee naar Avatar zo, maar het is in 3D en ik ben bang dat ik duizelig / misselijk ga worden. Dus lama, denk ik.
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 20 januari 2010 @ 15:19:48 #234
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_77054982
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 15:17 schreef loveli het volgende:
1: Met autosleutel naar huisdeur bliepen en heel verbaasd zijn als een verdieping lager op de parkeerplaats de auto reageert.
2: Op werk vastzittend papier uit de printer trekken en mezelf een rechtse rirecte geven (en een dikke lip).

Niet faal: gisteravond m'n haar gefohnd en opgestoken, zodat ik met keurig gekapt haar exact om 7 uur op m'n werk kwam binnenstormen. Make-up doe ik nauwlijks, als ik dezelfde dag of een dag later de mascara in m'n ogen wrijf weet ik weer waarom.
!
  woensdag 20 januari 2010 @ 15:24:29 #235
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_77055191
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 15:17 schreef loveli het volgende:
2: Op werk vastzittend papier uit de printer trekken en mezelf een rechtse directe geven (en een dikke lip).

Aw loveli! Nummer 2 is wel heul sneu! *aai*
Way to go voor de niet-faal
pi_77056125
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 15:19 schreef Viking84 het volgende:
Muh, ik wil eigs met Mark mee naar Avatar zo, maar het is in 3D en ik ben bang dat ik duizelig / misselijk ga worden. Dus lama, denk ik.
Ah dat valt reuze mee. En als je toch je duizelig/misselijk wordt, kan je je brilletje best af en toe afzetten. Heb ik ook gedaan omdat hij mij ging irriteren en zoveel scenes zijn er niet in echt-echt 3D. Dus gaaan!
pi_77056131
nee niet
I'd like to make myself believe.
pi_77056237
Lijstje!

O: havermout
T: kiwi
L: 2 boterhammen ei en een krentenbol met roomboter
T: Geen chocolade maar een appel
D: eten bij vrienden, nog geen idee wat
pi_77056329
hmmm aardbeienkwark!

en nu maar eens mezelf schoppen om te gaan studeren.. denk ik :'0
Ja doei.
  woensdag 20 januari 2010 @ 15:53:31 #240
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_77056485
* uniekhoorn geeft een lief zacht tikje op de bevallige billen van Mo... studeren jij, anders moet je, als je later groot bent ook 's ochtends om 4.45 uur opstaan.

Anna, wat weinig!
pi_77057255
SPOILER
nu wil ik even een potje gaan janken ik ga wel thee zetten
Ja doei.
  woensdag 20 januari 2010 @ 16:24:29 #242
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_77057839
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 16:12 schreef motorbloempje het volgende:
SPOILER
Als je thee zet hoef je niet te janken?
Was allang aan de drank gegaan
pi_77057980
ja.. van thee word ik gelukkig
Ja doei.
  Vis een optie? woensdag 20 januari 2010 @ 16:30:46 #244
70532 loveli
N
pi_77058111
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 16:12 schreef motorbloempje het volgende:
SPOILER
Mensen die alleen problemen zien komen niet vooruit. Mensen die kansen zien hebben een visie.
/kutpositivo kwoot van de head-honcho van ons bedrijf, die wil niet onderkennen dat er problemen zijn

ga maar janken over die 6 die je hebt gehaald
crap in = crap out
pi_77058175
er is een verschil tussen problemen erkennen en ALLEEN MAAR problemen zien
Ja doei.
pi_77058225
oh, en het was een 6,6 waar ik zéér blij mee ben
Ja doei.
  woensdag 20 januari 2010 @ 16:34:58 #247
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_77058308
Haha ik las head-poncho! Dat moet lastig zijn, of je moet ooggaatjes knippen!
pi_77058433
ik heb net een kick-ass projectbeschrijving/fondsenwerveingsdocument zitten maken. nu hopen dat de financiele man opschiet met zijn kant en het niet net als ik ook weken laat liggen (dat gezegd hebbende, ik heb wel de grote overhaul gedaan en het hele verhaal op zn kop gezet zodat onze doelstellingen en pluspunten veel duidelijker geworden zijn)
Kwak
  woensdag 20 januari 2010 @ 16:39:19 #249
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_77058494
hoe verzin ik in hemelsnaam een scriptie onderwerp? K heb heel veel onderwerpen die ik interessant vind, maar weet niet precies hoe en wat ik moet gaan doen. Bah. Ik voel me zo nutteloos zo, een beetje wat lezen en dingen opschrijven, maar er komt verder niets uit m'n handen...
  woensdag 20 januari 2010 @ 16:43:48 #250
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_77058708
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 16:39 schreef AKnynke het volgende:
hoe verzin ik in hemelsnaam een scriptie onderwerp? K heb heel veel onderwerpen die ik interessant vind, maar weet niet precies hoe en wat ik moet gaan doen. Bah. Ik voel me zo nutteloos zo, een beetje wat lezen en dingen opschrijven, maar er komt verder niets uit m'n handen...
Zó verzin je dus een scriptieonderwerp. Eerst breed oriënteren, onderwerpen opschrijven die je interesseren en vooral ook goed naar de discussie-sectie in de research papers kijken, want daar staan vaak suggesties in voor aanvullend onderzoek. Niet nutteloos voelen, je bent goed bezig .
Niet meer actief op Fok!
pi_77059389
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 15:53 schreef uniekhoorn het volgende:
[me=uniekhoorn]

Anna, wat weinig!
Te weinig? Want dan ren ik nu nog naar de snoepautomaat om de hoek!
Of is een boterham pindakaas een beter idee?

Vervelend MoBlo! Kom jij met een leuk idee waar je trots op bent en blij van wordt krijg je
alleen maar "ja, maaaaaar-reacties".
  woensdag 20 januari 2010 @ 17:02:33 #252
277802 _Calimero_
pi_77059553
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 16:58 schreef anna82 het volgende:

[..]

Te weinig? Want dan ren ik nu nog naar de snoepautomaat om de hoek!
Of is een boterham pindakaas een beter idee?

Vervelend MoBlo! Kom jij met een leuk idee waar je trots op bent en blij van wordt krijg je
alleen maar "ja, maaaaaar-reacties".
Is dat een serieuze vraag?

*kijkt streng en duwt boterham pindakaas onder de neus van anna82*
  woensdag 20 januari 2010 @ 17:05:05 #253
236335 neen
schone schijn
pi_77059656
Ik heb 's ochtends eigenlijk nooit tijd om m'n haar te doen en dan doe ik maar een muts of pet op of gewoon niets en neem ik wat gelwax mee naar school en fix ik daar m'n haar wel

Mensen vonden onze presentatie goed ik snap dat niet want ik was dus ter plekke aan het verzinnen wat ik ging vertellen en op een gegeven moment wist ik het ook niet meer en zei ik ja nou ja dat was het dan, eind. En de vrouwen van de opleiding hadden als eerste gepresenteerd en erna op iedereen superveel commentaar
  woensdag 20 januari 2010 @ 17:05:28 #254
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_77059675
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 16:37 schreef kwakz0r het volgende:
ik heb net een kick-ass projectbeschrijving/fondsenwerveingsdocument zitten maken. nu hopen dat de financiele man opschiet met zijn kant en het niet net als ik ook weken laat liggen (dat gezegd hebbende, ik heb wel de grote overhaul gedaan en het hele verhaal op zn kop gezet zodat onze doelstellingen en pluspunten veel duidelijker geworden zijn)
Ik vind het zo geweldig dat jij je op deze manier vrijwillig voor van alles en nog wat inzet. Hetzelfde trouwens voor moblo met de studentenvereniging.
pi_77059701
meh. Ben echt niet iemand die dingen zomaar doet, en echt wel problemen erkent en ze dan probeert op te lossen, en mocht het niet werken, dan houdt het op, maar elke oplossing weer met hetzelfde probleem beantwoord krijgen is niet heel motiverend
Ja doei.
  woensdag 20 januari 2010 @ 17:07:09 #256
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_77059740
Hangt er vanaf wat je wilt bereiken, Anna! Als je gaat voor een sugarrush, dan is optie 1 zeer geslaagd, anders zou ik voor 2 gaan

Lijstiooo.
O: Twee sneetjes met rookvlees (kudt! rookvlees vergeten mee te nemen).
T: snee roggebrood met pindakaas
L: beker melk en twee gekookte eitjes met een snee brood
D: volkorenpenne, sperziebonen en pestoballetjes in tomatensaus
S: Body Jam
T: Griekse yoghurt met jam

pi_77059779
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 17:05 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ik vind het zo geweldig dat jij je op deze manier vrijwillig voor van alles en nog wat inzet. Hetzelfde trouwens voor moblo met de studentenvereniging.
kwak doet wel veel meer hoor! En volgens mij nog met een stuk meer plezier dat helpt

als ik kon stoppen, NU dan zou ik het doen
Ja doei.
  woensdag 20 januari 2010 @ 17:09:12 #258
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_77059834
Vroeger, toen ik nog jong en lekker was deed ik ook bijna niets aan mijn uitelijk. Spijkerbroek en trui aan, laarzen aan, een beetje mascara en dat was het dan. Haarkammen was overbodig.

Tegenwoordig doe ik wat meer aan mijn uiterlijk. Haren wassen, niet fohnen, mascara, lippenstift en wenkbrauwen, nette kleren als ik naar mijn werk moet, minder net als ik thuisblijf. En meestal kies ik dan toch jurkjes en rokjes. Zolang het maar vrouwelijk is iig.
  woensdag 20 januari 2010 @ 17:10:51 #259
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_77059912
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 17:08 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

kwak doet wel veel meer hoor! En volgens mij nog met een stuk meer plezier dat helpt

Waarom kan je eigenlijk niet stoppen? Je kan je bestuursfunctie toch neerleggen?

Ik ben trouwens . Wil een mail verzenden in outlook en het programma reageert niet. Ook niet na 5 keer opnieuw opstarten.
  Vis een optie? woensdag 20 januari 2010 @ 17:13:58 #260
70532 loveli
N
pi_77060043
quote:

[..]

Kan ook best, niemand is onvervangbaar. Maar buiten dit soort obstakels vind je het stiekem gewoon tof. En zeker als je het symposium achter de rug hebt en ziet wat je hebt weggezet. Winterdipje!
crap in = crap out
pi_77060139
quote:

[..]

mwah, valt wel mee. ik geniet er inderdaad wel echt van, maar ook ik schuif dit soort klussen rsutig steeds vooruit omdat het teveel lijkt te zijn (had het voor 1 december af willen hebben. meh....)

maar ik vind t wel leuk genoeg om een baan in de hoek projectmanagement/evenementen organisatie te zoeken tegelijk met mn school-sollicitaties. de eerste "ja" met de beste arbeidsvoorwaarden wint

oh, en thanks tink! ik vergeet wel eens dat dit soort dingen stiekem ook vrijwilligerswerk zijn, als ik me weer eens een lousy person voel omdat ik geen vrije tijd over heb/maak om met rolstoelen te wandelen enzo...
Kwak
  woensdag 20 januari 2010 @ 17:30:04 #262
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_77060663
Oh en positieve noot van de dag (jaja dat kan ik ook, echt waar): Ik ben zo blij dat ik weer overal heen kan fietsen zonder bang te zijn uit te glijden en op mn smoelwerk te gaan!!
Niet meer omfietsen naar winkels en sportschool!

Vanavond weer sportschool en ik vind de nieuwe Body Jam serie superleuk, dus yay!

Zo.
  woensdag 20 januari 2010 @ 17:31:51 #263
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_77060735
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 16:43 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Zó verzin je dus een scriptieonderwerp. Eerst breed oriënteren, onderwerpen opschrijven die je interesseren en vooral ook goed naar de discussie-sectie in de research papers kijken, want daar staan vaak suggesties in voor aanvullend onderzoek. Niet nutteloos voelen, je bent goed bezig .
Thanks. k vind het maar lastig! maar goed, het zal vast bij het proces horen!
pi_77060795
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 17:13 schreef loveli het volgende:

[..]

Kan ook best, niemand is onvervangbaar. Maar buiten dit soort obstakels vind je het stiekem gewoon tof. En zeker als je het symposium achter de rug hebt en ziet wat je hebt weggezet. Winterdipje!
ik vind het gewoon écht niet leuk.. maar dat komt ook omdat ik elke keer weer herinnerd word aan de hechte vriendschap die niet meer is
Ja doei.
  woensdag 20 januari 2010 @ 17:33:51 #265
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_77060821
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 17:31 schreef AKnynke het volgende:

[..]

Thanks. k vind het maar lastig! maar goed, het zal vast bij het proces horen!
Yep, het is juist een heel belangrijk onderdeel van het proces. Nu ben je de materie aan het verkennen en ideeën aan het opdoen. Als je dat niet goed doet, loop je later ongetwijfeld vast. En wel je bronnen goed opschrijven hè . Ik ben zelf nog wel eens chaotisch, dan denk ik: dat onthoud ik wel. En het is echt een ramp om dingen dan terug te vinden .
Niet meer actief op Fok!
pi_77060873
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 17:02 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

Is dat een serieuze vraag?

*kijkt streng en duwt boterham pindakaas onder de neus van anna82*
haha, nee meer een rethorische! en de boterham pindakaas smaakte heerlijk
pi_77060891
hmmmmm pindakaas
Ja doei.
  woensdag 20 januari 2010 @ 17:41:23 #268
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_77061085
Zo hèhè, eindelijk de les voor morgen klaar.
En als die coach nu zegt: ik zou het zus en zo gedaan hebben, dan krijgt 'ie een beuk . Ik ben allang blij dat ik wat af krijg met dat hoofd van mij.

Ik ben in een extreem cynische bui de laatste dagen: iedereen om mij heen is succesvol en ik faal op alle vlakken.
Ik kost alleen maar geld en breng niets binnen. Mijn zus: "Ja dinges van de buren is 28 en studeert volgend jaar pas af, dus jij bent echt van deze tijd." Wat een drogreden . Komt ook door m'n aanstaande verjaardag. Voor het eerst vind ik het echt niet leuk om te verjaren geloof ik .
Niet meer actief op Fok!
pi_77061159
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 17:33 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

ik vind het gewoon écht niet leuk.. maar dat komt ook omdat ik elke keer weer herinnerd word aan de hechte vriendschap die niet meer is
Mijn moeder zou zeggen dat je op een gegeven moment moet kiezen voor de dingen waar je energie van krijgt en de dingen die alleen energie kosten moet laten vallen. En dan is het bij jou ook nog iets wat je continu herinnert aan iets pijnlijks.

Nu hoef je natuurlijk niet naar mijn moeder te luisteren - doe ik ook niet altijd -, maar je kan je wel afvragen waarom je het doet. En of het je de moeite waard is om energie te verliezen die je liever in andere dingen steekt.
pi_77061248
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 17:43 schreef anna82 het volgende:

[..]

Mijn moeder zou zeggen dat je op een gegeven moment moet kiezen voor de dingen waar je energie van krijgt en de dingen die alleen energie kosten moet laten vallen. En dan is het bij jou ook nog iets wat je continu herinnert aan iets pijnlijks.

Nu hoef je natuurlijk niet naar mijn moeder te luisteren - doe ik ook niet altijd -, maar je kan je wel afvragen waarom je het doet. En of het je de moeite waard is om energie te verliezen die je liever in andere dingen steekt.
hélemaal waar.. alleen heeft het, als ik stop, verstrekkende gevolgen voor de vereniging... enige reden dat stoppen geoorloofd maakt is een ingrijpende gebeurtenis of een burn-out ofzo (medische redenen) nog maar een half jaartje... en dan hoor je ook nog dat er 'klachten' zijn van oud bestuursleden, dat we niet genoeg naar borrels gaan (van andere verenigingen dus) en dat soort dingen, dat we 'veel te serieus bezig zijn met onze studie'.

Ja, we gaan niet naar al die borrels en hebben in tegenstelling tot hen vroeger, niet elke dag een kater, waardoor we én kunnen studeren, én de vereniging kunnen besturen niets is ooit goed
Ja doei.
  woensdag 20 januari 2010 @ 17:46:35 #271
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_77061260
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 17:43 schreef anna82 het volgende:

[..]

Nu hoef je natuurlijk niet naar mijn moeder te luisteren - doe ik ook niet altijd -,

Je mams heeft wel gelijk! Maar dat maakt het niet makkelijker om het te doen, da's veelal met dit soort dingen

*smooch voor Mo*
pi_77061282
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 17:41 schreef Viking84 het volgende:
En als die coach nu zegt: ik zou het zus en zo gedaan hebben, dan krijgt 'ie een beuk . Ik ben allang blij dat ik wat af krijg met dat hoofd van mij.

Ik ben in een extreem cynische bui de laatste dagen: iedereen om mij heen is succesvol en ik faal op alle vlakken.
Ik kost alleen maar geld en breng niets binnen. Mijn zus: "Ja dinges van de buren is 28 en studeert volgend jaar pas af, dus jij bent echt van deze tijd." Wat een drogreden . Komt ook door m'n aanstaande verjaardag. Voor het eerst vind ik het echt niet leuk om te verjaren geloof ik .
Waarom zou jij falen? Je hebt een universitair diploma op zak, die in een redelijke tijd afgerond. Verder ben je nog bezig om je mogelijkheden te vergroten. Vergeet ook niet dat je een handicap hebt en nog eens in een erg moeilijke tijd solliciteert Conclusie: je bent geen faler. Integendeel. Je bent een doorzetter en je studie gaat toch goed?
  woensdag 20 januari 2010 @ 17:47:51 #273
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_77061303
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 17:47 schreef Ewelina het volgende:

Je bent een doorzetter
Eensch!
pi_77061328
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 17:47 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Eensch!
ook!

sowieso, leeftijd verbinden aan een vervolgopleiding. Dat doe je toch voor jezelf? Je betaalt het zelf, jouw ding, niet dat van een ander!
Ja doei.
  woensdag 20 januari 2010 @ 17:49:23 #275
171422 LadyBlack
paint it black
pi_77061345
quote:

I feel your pain...... ik reed net op weg terug van mn cliënt langs het huis van een studiegenootje. Zag haar voor het raam zitten, een prachtig meisje dat er altijd picobello uitziet, goed is in dr vak, her en der al opdrachten heeft en daarnaast een toffe relevante bijbaan, woont in een koophuis met allemaal supermooie spullen die haar vriend bij veilingen koopt..... etc etc. Dus ik voelde me echt een kansloze trut toen ik me dat bedacht Terwijl zij ook nog maar net afgestudeerd is, wel 4 jaar ouder is dan ik, en ik verder eigenlijk heel gelukkig ben met alles behalve mn werkende leven. Maar ik haat zo'n faalgevoel
pi_77061347
quote:

Ha, verjaardagsblues, dat ken ik Maarre: OK, je bent niet bovengemiddeld snel, maar ook weer niet belachelijk langzaam ofzo. Je bent nu met een sterk beroepsgerichte opleiding bezig, dus kun je straks toch op een fatsoenlijke leeftijd voor de klas? 26 is echt pri-ma daarvoor. 22 is jong hoor, voor zoiets.

Ohh frustratie Ik ben nog steeds met die shitty verslagen bezig, en heb zojuist de hele middag gespendeerd aan één verslag dat zo waanzinnig slecht was dat het corrigeren gewoon veel werk was. Daarnaast heb ik ook nog eens het vermoeden van fraude en hebben de heren in kwestie in mijn lessen de kantjes eraf gelopen. Zo zonde van mijn tijd!! Ik ga mezelf nu fijn belonen met het verslag van twee hele ijverige; hopelijk krijg ik dat nog voor de spinningles af.
pi_77061379
Overigens herken ik het faal gevoel wel
pi_77061501
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 17:46 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

hélemaal waar.. alleen heeft het, als ik stop, verstrekkende gevolgen voor de vereniging... enige reden dat stoppen geoorloofd maakt is een ingrijpende gebeurtenis of een burn-out ofzo (medische redenen) nog maar een half jaartje... en dan hoor je ook nog dat er 'klachten' zijn van oud bestuursleden, dat we niet genoeg naar borrels gaan (van andere verenigingen dus) en dat soort dingen, dat we 'veel te serieus bezig zijn met onze studie'.

Ja, we gaan niet naar al die borrels en hebben in tegenstelling tot hen vroeger, niet elke dag een kater, waardoor we én kunnen studeren, én de vereniging kunnen besturen niets is ooit goed
Ja dat maakt het een lastige overweging (of eigenlijk geen overweging). Het is ook wel wat Loveli zegt: je hebt straks iets om met trots op terug te kijken - en ik hoop ook met plezier!

En oud-bestuursleden hebben altijd wat te zeuren, want die vinden zichzelf altijd beter. "In mijn tijd" blabla,
dat doe jij volgend jaar ook
  woensdag 20 januari 2010 @ 17:57:30 #279
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_77061598
Ik bedacht me laatst ook dat ik al 23 ben, en eigenlijk, als ik alles volgens plan had gedaan, op mn 21e al afgestudeerd illustrator had kunnen zijn (ik was op mn 17e klaar met mn vwo). Nouja, nu heb ik twee Bachelors en een Master op zak, met een heel interessante tweede Master die eraan komt Ik had na de eerste MA kunnen stoppen, maar koos voor mn ontwikkeling. Dan maar twee jaartjes langer studeren
pi_77061706
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 17:57 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik bedacht me laatst ook dat ik al 23 ben, en eigenlijk, als ik alles volgens plan had gedaan, op mn 21e al afgestudeerd illustrator had kunnen zijn (ik was op mn 17e klaar met mn vwo). Nouja, nu heb ik twee Bachelors en een Master op zak, met een heel interessante tweede Master die eraan komt Ik had na de eerste MA kunnen stoppen, maar koos voor mn ontwikkeling. Dan maar twee jaartjes langer studeren
Jij hebt tenminste een diploma. Ik nog niet eens en ik ben ook al 24.
  woensdag 20 januari 2010 @ 18:00:52 #281
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_77061733
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 17:49 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

I feel your pain...... ik reed net op weg terug van mn cliënt langs het huis van een studiegenootje. Zag haar voor het raam zitten, een prachtig meisje dat er altijd picobello uitziet, goed is in dr vak, her en der al opdrachten heeft en daarnaast een toffe relevante bijbaan, woont in een koophuis met allemaal supermooie spullen die haar vriend bij veilingen koopt..... etc etc. Dus ik voelde me echt een kansloze trut toen ik me dat bedacht Terwijl zij ook nog maar net afgestudeerd is, wel 4 jaar ouder is dan ik, en ik verder eigenlijk heel gelukkig ben met alles behalve mn werkende leven. Maar ik haat zo'n faalgevoel
Ja, en misschien ligt zij wel huilend in haar bedje omdat ze vanzichzelf zoveel moet en de druk niet aan kan. Pf wordt ze geslagen doro haar vriend, heeft ze een enge ongeneeslijke ziekte, heeft ze poetsdrang of is ze inderdaad wel succesvol, maar niet op de gebieden die belangrijk zijn voor háár.

Dat laatste heb ik bijvoorbeeld. Oppervlakkig gezien heb ik het perfect voor elkaar: 2 lieve gezonde kinderen, zeer lieve behulpzame man, mooi groot koophuis, meerdere auto's, zomerhuisje, regelmatig op vakantie, leuke baan, goede vrienden, genoeg geld, strak lijf, aardig koppie, genoeg tijd voor mezelf.... Maar mijn voorstelling van het ideale leven is toch echt anders.
  woensdag 20 januari 2010 @ 18:00:58 #282
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_77061735
Nou ja, wat ook meespeelt natuurlijk is dat ik al een jaartje heb geprobeerd aan de slag te komen en dat het maar niet lukte, dus I feel your pain too, LadyBlack. En ik ben bang dat ik straks weer in zo'n situatie terecht kom, zonder toekomstperspectief. Ze vragen nu ook al: "Weet je al wat je na je LIO gaat doen?" Nee, en daar wil ik ook nog helemaal niet over nadenken! .
En dan heb ik basisschoolvriendinnen die getrouwd zijn, kinderen hebben, een goeie baan etc en ik loop nog steeds de staatskas te plunderen .
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 20 januari 2010 @ 18:01:42 #283
236335 neen
schone schijn
pi_77061761
Ik verlies
  woensdag 20 januari 2010 @ 18:01:56 #284
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_77061776
Boehoeoeoeh, nu heb ik iedereen een woensdagavonddip aangepraat! .
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 20 januari 2010 @ 18:03:01 #285
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_77061812
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 18:01 schreef Viking84 het volgende:
Nee hoor. Je kan nu eenmaal niet alles hebben in het leven.
pi_77061886
quote:
had ik al hoor! weest niet bang!
Ja doei.
  woensdag 20 januari 2010 @ 18:05:08 #287
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_77061895
Tink, is wat voor jou ideaal zou zijn dan zo onhaalbaar?

Ewelina: nja zo kan je het ook zien. Ach we zijn iig allebei best gelukkige studenten, toch?
  woensdag 20 januari 2010 @ 18:05:28 #288
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_77061906
33, gescheiden, geen vriendinnen en een mbo diploma.
Nou, als daar niet iemand uit de woensdagavond dip schiet, dan weet ik het ook niet meer...
pi_77061935
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 18:05 schreef MariaEtcetera het volgende:
Tink, is wat voor jou ideaal zou zijn dan zo onhaalbaar?

Ewelina: nja zo kan je het ook zien. Ach we zijn iig allebei best gelukkige studenten, toch?
Redelijk. Ik heb het teringdruk op het moment En het speelt ook gewoon mee dat ik na zo lang studeren gewoon een diploma wil.
  woensdag 20 januari 2010 @ 18:06:45 #290
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_77061951
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 18:05 schreef uniekhoorn het volgende:
33, gescheiden maar nu samen met een heel lieve meneer, geen vriendinnen, but who needs those, die willen alleen maar nagels lakken en een mbo diploma en een baan.
Nou, als daar iemand niet iemand uit de woensdagavond dip schiet, dan weet ik het ook niet meer...
  woensdag 20 januari 2010 @ 18:06:52 #291
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_77061955
Ik was ook een gelukkige student. Tot de studie klaar was en het geld op .
Ideale leven: eeuwig student blijven .

Anway, ik ben klaar, dus ik ga ff m'n tas inpakken voor morgen en dan eten .
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 20 januari 2010 @ 18:08:28 #292
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_77062010
Ik was pas op mijn 26e afgestudeerd. Word 30, ben nog niet getrouwd, ook nog geen kids. Heb wel inmiddels een leuke baan, maar salaris is mmwah voor iemand van mijn leeftijd + opleiding, ik heb nog steeds "jeugd"puistjes, een chronische ziekte, wel een koophuis, 2 katten, lieve vriend, dikke enkels en al grijze haren.

Sommige dingen zijn ok, andere zaken had ik liever anders gezien. Maarja, het gras is altijd groener aan de andere kant.
  woensdag 20 januari 2010 @ 18:08:40 #293
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_77062015
Hey Maria, ik hou van jou
pi_77062024
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 18:00 schreef Viking84 het volgende:
En dan heb ik basisschoolvriendinnen die getrouwd zijn, kinderen hebben, een goeie baan etc en ik loop nog steeds de staatskas te plunderen .
Wat denk je, al die kinderen zijn ook geen pretje voor de staatskas

En ik had al een dip Van mijn kansloze studenten
  woensdag 20 januari 2010 @ 18:09:57 #295
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_77062067
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 18:06 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

.
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 20 januari 2010 @ 18:10:17 #296
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_77062085
quote:
Nee hoor, ik had al een "week 3 van het jaar" dip.

Zo, nu zo eens even een soep brouwen...
  woensdag 20 januari 2010 @ 18:10:30 #297
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_77062095
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 18:08 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Wat denk je, al die kinderen zijn ook geen pretje voor de staatskas
Jawel, maar als werkende ouder spek je hem ook. Ik spek niks. Alleen mezelf .
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 20 januari 2010 @ 18:10:40 #298
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_77062101
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 18:08 schreef uniekhoorn het volgende:
Hey Maria, ik hou van jou
Aaaalles is liefdeeee!!
  woensdag 20 januari 2010 @ 18:11:36 #299
171422 LadyBlack
paint it black
pi_77062130
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 18:00 schreef Viking84 het volgende:
Nou ja, wat ook meespeelt natuurlijk is dat ik al een jaartje heb geprobeerd aan de slag te komen en dat het maar niet lukte, dus I feel your pain too, LadyBlack. En ik ben bang dat ik straks weer in zo'n situatie terecht kom, zonder toekomstperspectief. Ze vragen nu ook al: "Weet je al wat je na je LIO gaat doen?" Nee, en daar wil ik ook nog helemaal niet over nadenken! .
De staat is anders over een tijdje maar al te blij met jou, als jij bij een nijpende leraartekort voor de klas kunt staan!
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 18:00 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ja, en misschien ligt zij wel huilend in haar bedje omdat ze vanzichzelf zoveel moet en de druk niet aan kan. Pf wordt ze geslagen doro haar vriend, heeft ze een enge ongeneeslijke ziekte, heeft ze poetsdrang of is ze inderdaad wel succesvol, maar niet op de gebieden die belangrijk zijn voor háár.

Dat laatste heb ik bijvoorbeeld. Oppervlakkig gezien heb ik het perfect voor elkaar: 2 lieve gezonde kinderen, zeer lieve behulpzame man, mooi groot koophuis, meerdere auto's, zomerhuisje, regelmatig op vakantie, leuke baan, goede vrienden, genoeg geld, strak lijf, aardig koppie, genoeg tijd voor mezelf.... Maar mijn voorstelling van het ideale leven is toch echt anders.
Jeetje wat zou er idealer kunnen dan? Het klinkt goed inderdaad
pi_77062134
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 18:10 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Jawel, maar als werkende ouder spek je hem ook. Ik spek niks. Alleen mezelf .
Dat komt er nou van, met je Linera smeerpaté
  woensdag 20 januari 2010 @ 18:12:35 #301
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_77062156
Ach Vik, de maatschappij is ook maar eikelig! Je kan pas bijdragen als je een goede baan hebt, een goede baan krijg je na... eigenlijk een goede baan, maar men zegt opleiding
Je doet je best, meer kan je niet doen! Als jij jezelf verbetert, ben je ook meer waard voor de maatschappij

KUT
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')