abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 19 januari 2010 @ 19:42:36 #1
236335 neen
schone schijn
pi_77022968
Het vorige deel: Slank #925 En de kindertjes in Afrika hebben geen water :p

Voor wie is "Slank de herfst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Dienstmededeling van Troel

De komende weken zal ik veel minder online zijn door vele ziekenhuisbezoekjes en aansluitend een bevalling en kraamtijd met waarschijnlijk een kraamverzorgster die me regelmatig van de pc vandaan zal schoppen om in bed te gaan liggen. Hierdoor kan ik niet garanderen dat je binnen zoveel dagen in het overzichtje staat. Het overzichtje is echter niet gekoppeld aan het invoeren van de gegevens, dus vul ondertussen al wel je gegevens in, zodat als ik achter de pc zit, je kan koppelen en je meteen met de meest recente gegevens in het lijstje staat. Bij het inloggen kun je in ieder geval voor jezelf zien wat je ingevuld hebt.

(ik hoop dat ik het een beetje duidelijk opgeschreven heb )

Verder een kleine tip: zet in het onderwerp van de PM of het gaat om de DIEETCLUB of SLANK, zodat daar geen twijfel over is, waardoor het nog langer kan duren. Mocht het echt ontzettend lang duren, stuur dan rustig nog een keer een PM.

Einde dienstmededeling

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! Ozzurwais wie must kill joe !!
De OP is hier te vinden.
het lijkt niet wat het is
  dinsdag 19 januari 2010 @ 19:43:15 #2
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_77023002
FIPO
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
pi_77023034
Ik heb het al gePMd, maar:
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 19:39 schreef P.F het volgende:
Kun je een zip document openen zonder dat je winzip hebt? Dat heb ik namelijk niet en ik weet niet of ik dat hier kan/mag downloaden..
http://www.wobzip.org/

"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_77023061
Dat van neen zie ik niet staan!
pi_77023091
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 19:43 schreef Syrena het volgende:
Ik heb het al gePMd, maar:
[..]

http://www.wobzip.org/

File extension is not supported. ?
pi_77023098
PF heb je stufflt expander?
pi_77023112
voor Calimero
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kwak
pi_77023181
Ik zit in de bibliotheek dus heb geen idee, even kijken..

Hm..... Nee...
  dinsdag 19 januari 2010 @ 19:47:38 #9
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_77023228
Tvp.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your body. Your soul. Your rituals.
  dinsdag 19 januari 2010 @ 19:47:50 #10
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_77023239
Calimero! Knap hoor
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_77023277
tvp!
Ja doei.
pi_77023358
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 19:46 schreef P.F het volgende:
Ik zit in de bibliotheek dus heb geen idee, even kijken..

Hm..... Nee...
Zit je niet op je macbook dan?
pi_77023644
Maar, misschien heel stom, 3 kilo ziet toch niemand? 6 misschien? Maar 3?

Ik krijg ook vaak te horen of ik af ben gevallen als ik toevalling een lange zwarte jurk aan heb. Of dat ik aan ben gekomen als ik bijv. een kort shirtje en een kniebroek aan heb (fictief). Dan hoef ik niet eens echt aangekomen of afgevallen te zijn, het is net hoe ik mij kleed..

Dus, we gaan niet naar de sauna, we gaan gewoon iets drinken, je zit voor 60% onder tafel, we hebben geen voor foto op tafel liggen, je kan je zo slank aankleden als je wil..
pi_77023657
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 19:50 schreef conleche het volgende:

[..]

Zit je niet op je macbook dan?
Nee gewoon op een computer daar
  dinsdag 19 januari 2010 @ 20:00:39 #15
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_77023883
Kuiken-kusje! Doe wat goed voelt, waar je denkt dat je blij van wordt
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_77024005
tvp
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  dinsdag 19 januari 2010 @ 20:04:41 #17
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_77024080
Sigme, hoe is het met jou dan?
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  Vis een optie? dinsdag 19 januari 2010 @ 20:08:16 #18
70532 loveli
N
pi_77024239
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 19:55 schreef P.F het volgende:
Maar, misschien heel stom, 3 kilo ziet toch niemand? 6 misschien? Maar 3?

Ik krijg ook vaak te horen of ik af ben gevallen als ik toevalling een lange zwarte jurk aan heb. Of dat ik aan ben gekomen als ik bijv. een kort shirtje en een kniebroek aan heb (fictief). Dan hoef ik niet eens echt aangekomen of afgevallen te zijn, het is net hoe ik mij kleed..

Dus, we gaan niet naar de sauna, we gaan gewoon iets drinken, je zit voor 60% onder tafel, we hebben geen voor foto op tafel liggen, je kan je zo slank aankleden als je wil..
Geen sauna-meet?
crap in = crap out
pi_77024299
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 20:04 schreef uniekhoorn het volgende:
Sigme, hoe is het met jou dan?
Oh, met mij is het prima .
Geen zere schouders, geen depressies, beetje uitgekeken op de winter. En ik tel de dagen af naar het einde van m'n contract en als ik ben uitgewerkt is het net mei, mooi weer, moestuin, vrije tijd......
Oh, en ik ben reuze blij met de jurkjes die ik van Shinydiscoball en PF heb gekocht en ik heb er vandaag een paar mooie stoere laarzen met hak bij gekocht.

Oh ja, jij slaapt op een waterbed he? Al lang? Ik heb sinds een week of twee een waterbed (een antiek ding, bleef ergens in de familie over). Bevalt best, maar vanwege stroombesparing hebben we het niet verwarmd. Dat wil ook best.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  dinsdag 19 januari 2010 @ 20:11:21 #20
236335 neen
schone schijn
pi_77024360
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 20:08 schreef loveli het volgende:

[..]

Geen sauna-meet?
WAT?

Anyways, ik post niet voor niets in de topic en ik maak iedereen gewoon wijs dat ik op 1 jan. nog 100+ woog
pi_77024390
sigme, ben heel benieuwd naar een aanfoto, ik leek net 11 in dat jurkje..
pi_77024393
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  dinsdag 19 januari 2010 @ 20:13:33 #23
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_77024454
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 20:09 schreef sigme het volgende:

[..]

Oh, met mij is het prima .
Geen zere schouders, geen depressies, beetje uitgekeken op de winter. En ik tel de dagen af naar het einde van m'n contract en als ik ben uitgewerkt is het net mei, mooi weer, moestuin, vrije tijd......
Oh, en ik ben reuze blij met de jurkjes die ik van Shinydiscoball en PF heb gekocht en ik heb er vandaag een paar mooie stoere laarzen met hak bij gekocht.

Oh ja, jij slaapt op een waterbed he? Al lang? Ik heb sinds een week of twee een waterbed (een antiek ding, bleef ergens in de familie over). Bevalt best, maar vanwege stroombesparing hebben we het niet verwarmd. Dat wil ook best.
Fijn!
April/mei, ik kan niet wachten, ben het zo zat dat, net niks weer

Jij in jurkjes, lijkt me leuk

Niet verwarmd nee?? lukt dat echt? want onder de zoveel graden is het erg slecht voor je spieren.
Wij hebben hem op 25 graden
pi_77024510
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 20:12 schreef P.F het volgende:
sigme, ben heel benieuwd naar een aanfoto, ik leek net 11 in dat jurkje..
Oh, ik zal eens kijken of ik daar iets aan kan doen. Moet het a) licht zijn en b) moet liefste een foto willen maken.

En nu is het al weer zowat bedtijd. Ik ga de katten maar eens de deel op schoppen en tanden poetsen. Oh ja, en broodjes smeren voor morgen mee naar kantoor.
  dinsdag 19 januari 2010 @ 20:18:11 #25
3185 Adelante
To let it go now
pi_77024662
Zo bezoekuur is voorbij, ik sluit me af met m'n macbook en wat tv streams

Wel veel geleerd al over de RMS, de Noordelijke en Zuidelijke molukken. En vooral over familierelaties van mijn bedbuurvrouw
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_77024774
Ik zie nu voor het eerst McArmy. Ik loop echt way behind met GA, maar daarissie dan. Ben benieuwd wat ik hier nu weer van vind. Moet eigenlijk muizelientje PMen.
  dinsdag 19 januari 2010 @ 20:22:28 #27
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_77024843
Adelante
Fijne pijnloze avond en nacht en morgen lekker naar huis
  dinsdag 19 januari 2010 @ 20:24:10 #28
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_77024933
3 kilo ziet niemand idd en ook als ze op die retestrakke buik zitten die je laatst postte, zie je er nog fantastisch uit . Júist bij ons hoef je niet weg te blijven als je iets aangekomen bent .
Niet meer actief op Fok!
pi_77024994
Is het denk je echt zo dat vrouwen graag aardig gevonden willen worden en mannen wat minder?
pi_77025108
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 20:13 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Fijn!
April/mei, ik kan niet wachten, ben het zo zat dat, net niks weer
.
quote:
Jij in jurkjes, lijkt me leuk

Niet verwarmd nee?? lukt dat echt? want onder de zoveel graden is het erg slecht voor je spieren.
Wij hebben hem op 25 graden
Oh, ik loop meestal in rokjes of jurkjes. Op het werk altijd.

Onverwarmd bed wil best, maarrrrrr het staat in de verwarmde kamer dus het water wordt niet heel koud. En we hebben natuurlijk extra isolatie tussen onszelf en de waterzak gelegd.
We hebben 'm ook een dagje op 25 graden gehad (warm water erin gegooid, daarna element aan), maar dat kostte zo vreselijk veel stroom dat we daarna zijn overgestapt op de onverwarmde variant .
  dinsdag 19 januari 2010 @ 20:28:02 #31
331 Merel
Be here now.
pi_77025117
TVP
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  dinsdag 19 januari 2010 @ 20:30:21 #32
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_77025243
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 20:25 schreef P.F het volgende:
Is het denk je echt zo dat vrouwen graag aardig gevonden willen worden en mannen wat minder?
Als ik kijk naar mijzelf + vriendje: jup Ik ben een people-pleaser en mn vriend eh. Niet. Althans, dat geldt uiteraard niet voor mensen die hij wél lief vindt, zoals yours truly
  dinsdag 19 januari 2010 @ 20:31:40 #33
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_77025304
Overigens: superSOG. Net mn mailbox zelfs opgeruimd Heb nu nog 3 pagina's ipv 52
  Vis een optie? dinsdag 19 januari 2010 @ 20:32:33 #34
70532 loveli
N
pi_77025363
quote:
Door mensen van dezelfde of de andere sekse of maakt dat niet uit?
crap in = crap out
pi_77025455
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 20:32 schreef loveli het volgende:

[..]

In het algemeen. Ik zou eerder iets (voor mijzelf positief) niet doen als iemand anders mij dan minder aardig zou vinden. Maar ik probeer daar nu over heen te stappen
pi_77025573
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 20:32 schreef loveli het volgende:

[..]

Maakt bij mij niet uit Iedereen moet mij leuk vinden!
Ik vond het echt niet tof dat de docent vorige week in de les even lekker ging opnoemen wie hij allemaal zo fijn vond schrijven en hij mij niet noemde (mijn scriptiebegeleider vond indertijd mijn stijl wél heel fijn om te lezen). En verder heeft ie tijdens de hele les voorbeelden van iedereen genoemd, alleen niet van mijn collega en mij.

Dus nu denk ik dat iedereen op een acht zit behalve ik
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_77025800
Ha fijn, een goed titelnummer.
Ik weet pas op de dag zelve of ik niet te doodmoe ben om te komen, niet zo handig. Maar misschien kan je iedere ??? als een halve persoon tellen voor de reservering?

Hallo, wij komen met 15,5 mensen eten
pi_77025815
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 16:19 schreef Mini_rulez het volgende:
* Mini_rulez is nog steeds aan het bijlezen.

Welkom, mille-feuille.
Ik heb een vraagje, ook aan Anna82 eigenlijk. Als jullie nog helemaal niet op FOK zaten voor je hier ging meelezen, hoe heb je deze reeks dan eigenlijk gevonden? Gewoon nieuwsgierigheid.
Nou, ik hang eigenlijk al een tijd regelmatig op fok rond. Heb me ook al vaker geregistreerd, maar vond dan dat ik eigenlijk niets interessants te melden had en vergat vervolgens mijn inlognaam en wachtwoord weer .
  dinsdag 19 januari 2010 @ 20:48:20 #39
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_77026143
Wil ook dat iedereen mij aardig vind maar het moeten geen vrienden worden
Wil gewoon geen vriendin zijn, bah... gedoe
  dinsdag 19 januari 2010 @ 20:50:29 #40
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_77026263
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 20:48 schreef uniekhoorn het volgende:
Wil ook dat iedereen mij aardig vind maar het moeten geen vrienden worden
Wil gewoon geen vriendin zijn, bah... gedoe
Jamaar Uniekje, dan kunnen we elkaars nagels lakken en over jongens praten en chickflicks kijken!

pi_77026391
Mijn voeten zijn ijskoud, maar ik mag pas in bad als ik nog twee Opportunities weet te verzinnen voor m'n SWOT. Ze moeten met informatievaardigheden te maken hebben
  dinsdag 19 januari 2010 @ 20:56:48 #42
236335 neen
schone schijn
pi_77026562
De enige keren dat ik iemand van het internet heb is ontmoet als ik iets ging kopen via marktplaats ofzo

Tja, onzinnige post maar het heeft me mooi wel even van m'n schoolwerk afgehouden!
  dinsdag 19 januari 2010 @ 21:04:51 #43
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_77026975
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 20:50 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Jamaar Uniekje, dan kunnen we elkaars nagels lakken en over jongens praten en chickflicks kijken!

Je lakt je eigen nagels maar... en jongens zijn stom

Zie je, ik ben lousy vriendin
  dinsdag 19 januari 2010 @ 21:06:02 #44
236335 neen
schone schijn
pi_77027051
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 21:04 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

En ik dan? Gaan we lekker zeuren, voetbal kijken en bier drinken
  dinsdag 19 januari 2010 @ 21:06:59 #45
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_77027106
quote:

[..]

Dat doet pijn, heur!
  dinsdag 19 januari 2010 @ 21:11:08 #46
331 Merel
Be here now.
pi_77027342
Oooooh ik kom net zo'n leuke vacature tegen! Leuke functie, hartstikke in de buurt... Maar er staat geen salarisindicatie bij. En ik ben duur En volgens mij zit een collega van me in een adviesorgaan van de organisatie die de vacature heeft uitstaan, dus daar moet ik dan ook even omheen laveren... Maar het klinkt echt leuk! Morgen maar eens bellen voor wat meer info
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  dinsdag 19 januari 2010 @ 21:14:43 #47
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_77027545
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 21:06 schreef neen het volgende:

[..]

Ja Bier, zeuren en F1 of K1 kijken
Jij bent mijn nieuwe vriendinnetje

Maria, zie je het is nou al niet goed... pfff vrouwen.. vooral mooie vrouwen
  dinsdag 19 januari 2010 @ 21:15:22 #48
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_77027578
Oeh Merel, durf jij te bellen?? stoer wijf ben je!
  dinsdag 19 januari 2010 @ 21:15:42 #49
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_77027593
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 21:11 schreef Merel het volgende:
Oooooh ik kom net zo'n leuke vacature tegen! Leuke functie, hartstikke in de buurt... Maar er staat geen salarisindicatie bij. En ik ben duur En volgens mij zit een collega van me in een adviesorgaan van de organisatie die de vacature heeft uitstaan, dus daar moet ik dan ook even omheen laveren... Maar het klinkt echt leuk! Morgen maar eens bellen voor wat meer info
Maar zo lang werk je toch nog niet waar je nu werkt? .
Of houd jij het nooit zo lang uit op dezelfde plek? .
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 19 januari 2010 @ 21:16:10 #50
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_77027629
*schudt haar los in slow-motion*
  dinsdag 19 januari 2010 @ 21:16:36 #51
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_77027657
Oe Merel, ik wist niet dat je op zoek was naar wat nieuws, spannend
  dinsdag 19 januari 2010 @ 21:16:52 #52
331 Merel
Be here now.
pi_77027677
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 21:15 schreef uniekhoorn het volgende:
Oeh Merel, durf jij te bellen?? stoer wijf ben je!
"Ja hoi, wat schuift 't? En wanneer mot je m'n brief dan uiterlijk hebbuh?"

Morgenmiddag toch vrij, dus heb er wel even tijd voor. Waarschijnlijk wordt het niks hoor. En in principe is m'n huidige baan niet verkeerd. Maar verder kijken kan nooit kwaad
  dinsdag 19 januari 2010 @ 21:16:56 #53
236335 neen
schone schijn
pi_77027681
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 21:14 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Ja Bier, zeuren en F1 of K1 kijken
Jij bent mijn nieuwe vriendinnetje

Maria, zie je het is nou al niet goed... pfff vrouwen.. vooral mooie vrouwen
Ik houd niet van auto's en vechten
  dinsdag 19 januari 2010 @ 21:17:19 #54
331 Merel
Be here now.
pi_77027703
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 21:16 schreef MariaEtcetera het volgende:
*schudt haar los in slow-motion*
pi_77027855
Haha Merel, dat vereist wel enige voorzichtigheid dan. Maar leuk dat je enthousiast bent

Lief Calimero-meisje, ik snap je oh zo goed. Maar wees niet te hard voor jezelf! Jij focust op het negatieve in jezelf/je uiterlijk nu, maar mens, je moest eens weten wat anderen zien! Ik zie iemand die allerlei drukke dingen (baan/studie/bijbaan) zomaar weet te combineren, en ook nog eens iemand wier sportiviteit ik zeer bewonder Niet om je naar de meet te praten want ik kom toch niet maar wel omdat het maar eens gezegd moest, oh zo

Adelante, fijn dat je 't hebt doorstaan, hoop dat je lekker kunt slapen vannacht!
  dinsdag 19 januari 2010 @ 21:22:29 #56
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_77028022
Zo super-eens met CF d'r hele post!
  dinsdag 19 januari 2010 @ 21:25:21 #57
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_77028214
Zo CF, dat heb je mooi beschreven. Calimero is idd ook zo'n iemand die ik bewonder voor haar doorzettingsvermogen...

Slaap je al Sigme?? Weltrusten meid!

CF gaat het met jou ook nog goed?

Neen: Tja, voetbal is niet echt mijn sport , daar gaat onze speciale vriendschap

MoBlo, wanneer kan jij je eindelijk weer eens ontspannen? En jij Kwak?
  Vis een optie? dinsdag 19 januari 2010 @ 21:25:57 #58
70532 loveli
N
pi_77028255
quote:

[..]

Je weet dat je een proeftijd hebt?
crap in = crap out
  dinsdag 19 januari 2010 @ 21:31:34 #59
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_77028636
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 21:25 schreef loveli het volgende:

[..]

Je weet dat je een proeftijd hebt?
Okee... ik doe zo omdat ik zelf geen nagels heb

Hey Loveli, ben steeds zo benieuwd wat je ava is... ik kan hem in Foksilver niet zien
  dinsdag 19 januari 2010 @ 21:32:26 #60
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_77028689
quote:
Hangt van de man cq vrouw af. Bij ons is het net andersom
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_77028734
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 21:06 schreef neen het volgende:

Maar ik kom niet.
  dinsdag 19 januari 2010 @ 21:35:10 #62
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_77028854
Oh en Calimero Volgens mij ben jij altijd een lekker ding,met of zonder 3 kilo extra.
Ik weet nog steeds niet of ik kom. Zit in een anti-sociale-fase.
  dinsdag 19 januari 2010 @ 21:36:18 #63
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_77028921
En Adelante: heel veel sterkte in het ziekenhuis. Ik heb gemist waarom je opgenomen hebt, maar het is vast heel vervelend. Hoop dat je snel weer volledig herstelt bent.
pi_77029013
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 20:53 schreef Syrena het volgende:
Mijn voeten zijn ijskoud, maar ik mag pas in bad als ik nog twee Opportunities weet te verzinnen voor m'n SWOT. Ze moeten met informatievaardigheden te maken hebben
- meer mensen geintereseerd in informatie?
- steeds complexer wordende (informatie)wereld: steeds meer behoefte aan kennis van informatievaardigheden
pi_77029046
Uniek, 't is jammer dat we zover uit elkaar wonen, anders wilde ik best eens een bakkie doen met jou. Ik denk dat wij best wel verschillen, maar we zouden best wat te praten hebben

Vandaag wel weer een beetje fit, maar stresserig met nakijken Waardeloos gegeten:
O/T/L; handje pecannoten, drie happen magere kwark
T: 2 bolletjes pindakaas
T: megaveel jellybeans, Laureline-achtige hoeveelheden
D: andijviestamp OK, da's wel weer gezond

straks nog een wijntje, denk ik. Of twee.
pi_77029122
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 21:32 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Hangt van de man cq vrouw af. Bij ons is het net andersom
Ja soms wou ik dat ik een beetje meer jou was! Maar ik ben aan het oefenen!
  dinsdag 19 januari 2010 @ 21:41:41 #67
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_77029243
Heuwj!
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  dinsdag 19 januari 2010 @ 21:49:06 #68
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_77029675
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 21:39 schreef P.F het volgende:

[..]

Ja soms wou ik dat ik een beetje meer jou was! Maar ik ben aan het oefenen!
Och, ik ben ook best onzeker hoor en maak me ook druk om stomme dingen. Blijf maar lekker jezelf. Volgens mij is het heel leuk om PF te zijn
pi_77030834
Nou, nu heel even wat minder soms, de mensen die dicht bij mij staan vinden mij steeds leuker worden, maar die daar buiten wat minder !
  dinsdag 19 januari 2010 @ 22:09:27 #70
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_77030988
Och, mij vinden ze raar
Weet je wat het is, je kunt het toch nooit goed doen. Vind de ene groep je leuk, ben je voor anderen weer niet te pruimen.
pi_77031115
True...

O mij vinden ze ook raar! Hahahaha..

Maarrrr ik doe nu eindelijk dingen die ik leuk vind en daar word ik blij van! En ik leer steeds meer mensen kennen, dus het aantal mensen dat mij niet mag is natuurlijk absoluut gezien groter geworden!

En mensen die geweldig worden gevonden hebben vaak ook hele sterke tegenstanders.

Ach, ik overleef het wel!
  dinsdag 19 januari 2010 @ 22:15:35 #72
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_77031309
Ik geloof niet dat mensen mij raar vinden... wel iemand die je een beetje moet leren kennen. Ik ben stiekem haske onzeker en verstop dat dan klaarblijkelijk achter een stuk arrogantie ofzo. Geen idee, ik merk dat zelf niet. Onhandig is het wel. Ergens ben ik best wel aardig. Op zich. Een beetje.
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_77031353
Mmmmm, jellybeans! Ik vind altijd de tuttifrutti, suikerspin en sizzling cinnamon het lekkerst En de zure! Welke had jij? Zitten toch bijna geen calorieën in joh.

Ik doe ook maar weer eens een lijstje:
O: frambozen met yoghurt, grapefruitsap
T: 2 cappuccino
T: gerookte zalm
D: roerei met geroosterde boterham
T: indisch saucijzenbroodje, boterham kaas, boterham pindakaas
D: gehakt, rijst met groente
T: marsepeingebakje
T: 2 boterhammen pindakaas, 2 biertjes

Kijken hoeveel kilo er morgen weer af is
  dinsdag 19 januari 2010 @ 22:16:32 #74
236335 neen
schone schijn
pi_77031368
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 22:11 schreef P.F het volgende:
True...

O mij vinden ze ook raar! Hahahaha..

Maarrrr ik doe nu eindelijk dingen die ik leuk vind en daar word ik blij van! En ik leer steeds meer mensen kennen, dus het aantal mensen dat mij niet mag is natuurlijk absoluut gezien groter geworden!

En mensen die geweldig worden gevonden hebben vaak ook hele sterke tegenstanders.

Ach, ik overleef het wel!
Maar relatief kleiner?
pi_77031393
Ik vind jou steeds leuker nu je posts niet meer gaan over te veel gegeten etc. Ik dacht eerst [helemaal in het begin] echt dat je een 19 jarige BrEeZaH [lettertype wss] was maar je bent gewoon een slimme verstandige vrouw!
pi_77031426
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 22:16 schreef neen het volgende:

[..]

Maar relatief kleiner?
Hm..... Ik had altijd de populaire mensen tegen
nu ben ik er blijkbaar zelf een of doet het er niet meer toe..
  dinsdag 19 januari 2010 @ 22:24:34 #77
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_77031824
Ik kan het met klasgenootjes enzo veelal goed vinden, maar die zijn ook veelal een beetje zoals ik (al ben ik wat hyperder ofzo ). Als ik mensen niet zo goed ken dan word ik zenuwachtiger, vooral als ik hard wil dat ze me leuk / aardig vinden, en dan word ik drukkig of zeg ik stomme dingen waar ik me achteraf wel voor op mn hoofd kan slaan
Zo heb ik bijv. een deel van mijn familie een tijdlang niet gezien door omstandigheden, en bij family gatherings ben ik veelal dan ook erg zenuwachtig, vooral omdat een deel ook écht niet meewerkt en geen gesprek start ofzo
"Hee kijk, ik heb een foto gemaakt van *insert naam dochtertje nicht* die aan het dansen is, leuk! Ze vindt het allemaal maar tof, zichzelf terugzien op de foto, geloof ik!"
Reactie: "Haha Ja leuk "
Ik: " --> ---> "
  Vis een optie? dinsdag 19 januari 2010 @ 22:40:32 #78
70532 loveli
N
pi_77032716
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 21:31 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Okee... ik doe zo omdat ik zelf geen nagels heb

Hey Loveli, ben steeds zo benieuwd wat je ava is... ik kan hem in Foksilver niet zien
Volgens mij issie stuk, ik zie 'em ook niet
crap in = crap out
  dinsdag 19 januari 2010 @ 22:41:13 #79
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_77032766
Ik vind het trouwens moeilijk in te schatten hoeveel ik nou exact nodig heb qua voeding.
Ik ben 24 jaar, 1m93, 102 kilo en niet erg actief.

Volgens die calculator zou ik 2265 calorieen verbranden als ik niks zou doen en 2718 gezien mijn levensstijl.
Aan hoeveel calorieën zou ik per dag aan moeten zitten om af te vallen?
Vandaag zit ik aan 2115kcal.

Tips?
pi_77032984
Hoi.

Over die meet: ik ga niet de hele avond mijn buik inhouden ofzo.
Wie reizen er trouwens vanuit A'dam? Samen reizen?
  dinsdag 19 januari 2010 @ 22:46:52 #81
3185 Adelante
To let it go now
pi_77033122
Tips? Wordt actiever en blijf rond de 2500 kcal.
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_77033129
Heb trouwens net Le Concert gezien, hele mooie en grappige film! Over een klusjesman die met een stelletje halve zolen een geniaal concert geeft in Parijs
SPOILER
  Vis een optie? dinsdag 19 januari 2010 @ 22:51:04 #83
70532 loveli
N
pi_77033351
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 22:46 schreef Adelante het volgende:
crap in = crap out
  dinsdag 19 januari 2010 @ 22:51:19 #84
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_77033366
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 22:46 schreef Adelante het volgende:
Daar word ik moe van

Maar zonder gekheid, ik moet voor m'n werk veel lopen en fiets ook wel een uurtje per dag, dus het is niet zo dat ik helemaal geen beweging krijg. Daarbij ben ik nu ook aan het afstuderen, dus sporten heb ik geen tijd/zin in.
  dinsdag 19 januari 2010 @ 22:51:54 #85
236335 neen
schone schijn
pi_77033395
Ik kan het met m'n klasgenoten ook wel goed vinden geloof ik zo'n brabo, m'n groepsgenoot en ik zijn zo'n beetje de hele tijd aan het woord en af en toe zeggen anderen ook iets. Nogal veel stille gasten op m'n opleiding.
Daarnaast ben ik uiteraard een van de coolste personen van m'n opleiding

Ik heb net de hele tijd gezocht naar fatsoenlijke informatie en niet gevonden dus m'n spul zonder die zooi afgemaakt. Als ik er morgen niets over hoor lever ik het in en zijn m'n groepsgenoot en ik veel te vroeg klaar met deze opdracht
pi_77033462
ohhh shiny die wil ik ook zien!! ik ben dol op muziekfilms

ik ga naar bed. heb zowaar met mn brakke hoofd nog tweederde van mn todo lijst voor morgen nu alvast gedaan (vervelende mailtjes, vervelend ontwerpklusje, geld overmaken) nu morgen alleen nog een fondsaanvraag die ik verdorie voor 1 december al af had willen hebben... bah bah bah bah

(en weer achter mn bestuursgenoot aanzitten voor financiele informatie... boeh... ik vind delegeren prima, maar niet als ik dan steeds moet aanjagen...)
Kwak
pi_77034207
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 22:51 schreef neen het volgende:
Ik kan het met m'n klasgenoten ook wel goed vinden geloof ik zo'n brabo, m'n groepsgenoot en ik zijn zo'n beetje de hele tijd aan het woord en af en toe zeggen anderen ook iets. Nogal veel stille gasten op m'n opleiding.
Daarnaast ben ik uiteraard een van de coolste personen van m'n opleiding

Ik heb net de hele tijd gezocht naar fatsoenlijke informatie en niet gevonden dus m'n spul zonder die zooi afgemaakt. Als ik er morgen niets over hoor lever ik het in en zijn m'n groepsgenoot en ik veel te vroeg klaar met deze opdracht
Ha ik praat ook best veel, dus dat wordt vechten om wie het woord heeft

En Kwak, zeker zien! Er zit een heel lang stuk in waarin alleen muziek gespeeld wordt, vind je vast heel mooi
En slaap lekker
  dinsdag 19 januari 2010 @ 23:07:29 #88
331 Merel
Be here now.
pi_77034237
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 22:44 schreef shinydiscoball het volgende:
Hoi.

Over die meet: ik ga niet de hele avond mijn buik inhouden ofzo.
Wie reizen er trouwens vanuit A'dam? Samen reizen?
Ik waarschijnlijk! Grote kans dat ik die dag in Amsterdam moet werken, dus dan kunnen we samen treinen
pi_77034336
Leuk!
  dinsdag 19 januari 2010 @ 23:19:30 #90
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_77034859
Slaaptijd! *gaar als 'n aardappel*
  dinsdag 19 januari 2010 @ 23:30:12 #91
236335 neen
schone schijn
pi_77035391
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 21:33 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Maar ik kom niet.
Gezellig!
pi_77035543
TVP voor morgenochtend.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_77036180
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 18:38 schreef MariaEtcetera het volgende:
Yay Adelante Fijn zo. Geniet van je ziekenhuisvoer, zo vaak krijg je het (gelukkig) niet

Chico: oe dan heb je woonplaats idd goed onthouden! Het hangt er ook vanaf of ik naar de meet ga en of ik moet werken dus, maar als ik thuis ben lijkt het me erg gezellig! Zal ik joe tegen die tijd PMen als ik weet hoe en wat? (nadeel van werken op oproepbasis, mwehe)
Prima

@Adelante: weltrusten, hoop dat het een beetje lekker ligt, jouw ziekenhuisbed.

@rest: sorry ik wil slapen dus reageren zit er even niet in
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_77038541
Adelante! Hoe gaat het nu? Kun je goed slapen?
  Vis een optie? woensdag 20 januari 2010 @ 06:41:49 #95
70532 loveli
N
pi_77040490
Mogguh!
crap in = crap out
  woensdag 20 januari 2010 @ 07:39:22 #96
3185 Adelante
To let it go now
pi_77040732
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 01:28 schreef P.F het volgende:
Adelante! Hoe gaat het nu? Kun je goed slapen?
Heerlijk en vooral heel diep geslapen Ga ik de rest van de week ook maar doen. Pijnstiller via infuus moet er zo uit, dus ben benieuwd hoe ik me dan ga voelen...

Goedemorgen ook
  woensdag 20 januari 2010 @ 07:41:28 #97
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_77040745
Goeiemorgen! Fijn dat je goed geslapen hebt Adelante Dat scheelt een hoop!

En loveli, ik zie jouw avatar wel
pi_77040838
o hai
Ja doei.
pi_77040928
Goedemorgen!
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_77041012
Zzz.. Ik ben op! Het hele 2010 klote tentamens gemaakt die om 8.30 beginnen en ik heb gewoon geeen zin meer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')