http://www.wobzip.org/quote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:39 schreef P.F het volgende:
Kun je een zip document openen zonder dat je winzip hebt? Dat heb ik namelijk niet en ik weet niet of ik dat hier kan/mag downloaden..
File extension is not supported.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:43 schreef Syrena het volgende:
Ik heb het al gePMd, maar:
[..]
http://www.wobzip.org/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwak
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your body. Your soul. Your rituals.
Zit je niet op je macbook dan?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:46 schreef P.F het volgende:
Ik zit in de bibliotheek dus heb geen idee, even kijken..
Hm..... Nee...
Geen sauna-meet?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:55 schreef P.F het volgende:
Maar, misschien heel stom, 3 kilo ziet toch niemand? 6 misschien? Maar 3?
Ik krijg ook vaak te horen of ik af ben gevallen als ik toevalling een lange zwarte jurk aan heb. Of dat ik aan ben gekomen als ik bijv. een kort shirtje en een kniebroek aan heb (fictief). Dan hoef ik niet eens echt aangekomen of afgevallen te zijn, het is net hoe ik mij kleed..
Dus, we gaan niet naar de sauna, we gaan gewoon iets drinken, je zit voor 60% onder tafel, we hebben geen voor foto op tafel liggen, je kan je zo slank aankleden als je wil..
Oh, met mij is het primaquote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:04 schreef uniekhoorn het volgende:
Sigme, hoe is het met jou dan?
WAT?quote:
Fijn!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:09 schreef sigme het volgende:
[..]
Oh, met mij is het prima.
Geen zere schouders, geen depressies, beetje uitgekeken op de winter. En ik tel de dagen af naar het einde van m'n contract en als ik ben uitgewerkt is het net mei, mooi weer, moestuin, vrije tijd......
Oh, en ik ben reuze blij met de jurkjes die ik van Shinydiscoball en PF heb gekocht en ik heb er vandaag een paar mooie stoere laarzen met hak bij gekocht.
Oh ja, jij slaapt op een waterbed he? Al lang? Ik heb sinds een week of twee een waterbed (een antiek ding, bleef ergens in de familie over). Bevalt best, maar vanwege stroombesparing hebben we het niet verwarmd. Dat wil ook best.
Oh, ik zal eens kijken of ik daar iets aan kan doen. Moet het a) licht zijn en b) moet liefste een foto willen maken.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:12 schreef P.F het volgende:
sigme, ben heel benieuwd naar een aanfoto, ik leek net 11 in dat jurkje..
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:13 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Fijn!
April/mei, ik kan niet wachten, ben het zo zat dat, net niks weer
Oh, ik loop meestal in rokjes of jurkjes. Op het werk altijd.quote:Jij in jurkjes, lijkt me leuk
Niet verwarmd nee?? lukt dat echt? want onder de zoveel graden is het erg slecht voor je spieren.
Wij hebben hem op 25 graden
Als ik kijk naar mijzelf + vriendje: jupquote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:25 schreef P.F het volgende:
Is het denk je echt zo dat vrouwen graag aardig gevonden willen worden en mannen wat minder?
Door mensen van dezelfde of de andere sekse of maakt dat niet uit?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:25 schreef P.F het volgende:
Is het denk je echt zo dat vrouwen graag aardig gevonden willen worden en mannen wat minder?
In het algemeen. Ik zou eerder iets (voor mijzelf positief) niet doen als iemand anders mij dan minder aardig zou vinden. Maar ik probeer daar nu over heen te stappenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:32 schreef loveli het volgende:
[..]
Door mensen van dezelfde of de andere sekse of maakt dat niet uit?
Maakt bij mij niet uitquote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:32 schreef loveli het volgende:
[..]
Door mensen van dezelfde of de andere sekse of maakt dat niet uit?
Nou, ik hang eigenlijk al een tijd regelmatig op fok rond. Heb me ook al vaker geregistreerd, maar vond dan dat ik eigenlijk niets interessants te melden had en vergat vervolgens mijn inlognaam en wachtwoord weerquote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:19 schreef Mini_rulez het volgende:
* Mini_rulez is nog steeds aan het bijlezen.
Welkom, mille-feuille.
Ik heb een vraagje, ook aan Anna82 eigenlijk. Als jullie nog helemaal niet op FOK zaten voor je hier ging meelezen, hoe heb je deze reeks dan eigenlijk gevonden? Gewoon nieuwsgierigheid.
Jamaar Uniekje, dan kunnen we elkaars nagels lakken en over jongens pratenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:48 schreef uniekhoorn het volgende:
Wil ook dat iedereen mij aardig vind maar het moeten geen vrienden worden
Wil gewoon geen vriendin zijn, bah... gedoe
Je lakt je eigen nagels maar... en jongens zijn stomquote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:50 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Jamaar Uniekje, dan kunnen we elkaars nagels lakken en over jongens pratenen chickflicks kijken!
En ik dan? Gaan we lekker zeuren, voetbal kijken en bier drinkenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:04 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Je lakt je eigen nagels maar... en jongens zijn stom
Zie je, ik ben lousy vriendin
Dat doet pijn, heur!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:04 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Jaquote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:06 schreef neen het volgende:
[..]
En ik dan? Gaan we lekker zeuren, voetbal kijken en bier drinken
Maar zo lang werk je toch nog niet waar je nu werkt?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:11 schreef Merel het volgende:
Oooooh ik kom net zo'n leuke vacature tegen! Leuke functie, hartstikke in de buurt... Maar er staat geen salarisindicatie bij. En ik ben duurEn volgens mij zit een collega van me in een adviesorgaan van de organisatie die de vacature heeft uitstaan, dus daar moet ik dan ook even omheen laveren... Maar het klinkt echt leuk! Morgen maar eens bellen voor wat meer info
"Ja hoi, wat schuift 't? En wanneer mot je m'n brief dan uiterlijk hebbuh?"quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:15 schreef uniekhoorn het volgende:
Oeh Merel, durf jij te bellen?? stoer wijf ben je!
Ik houd niet van auto's en vechtenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:14 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
JaBier, zeuren en F1 of K1 kijken
Jij bent mijn nieuwe vriendinnetje
Maria, zie je het is nou al niet goed... pfff vrouwen.. vooral mooie vrouwen
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:16 schreef MariaEtcetera het volgende:
*schudt haar los in slow-motion*
Je weet dat je een proeftijd hebt?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:04 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Okee... ik doe zo omdat ik zelf geen nagels hebquote:
Hangt van de man cq vrouw af. Bij ons is het net andersomquote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:25 schreef P.F het volgende:
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:06 schreef neen het volgende:
En ik dan? Gaan we lekker zeuren, voetbal kijken en bier drinken
- meer mensen geintereseerd in informatie?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:53 schreef Syrena het volgende:
Mijn voeten zijn ijskoud, maar ik mag pas in bad als ik nog twee Opportunities weet te verzinnen voor m'n SWOT. Ze moeten met informatievaardigheden te maken hebben
Ja soms wou ik dat ik een beetje meer jou was! Maar ik ben aan het oefenen!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:32 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Hangt van de man cq vrouw af. Bij ons is het net andersom
Och, ik ben ook best onzeker hoor en maak me ook druk om stomme dingen. Blijf maar lekker jezelf. Volgens mij is het heel leuk om PF te zijnquote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:39 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja soms wou ik dat ik een beetje meer jou was! Maar ik ben aan het oefenen!
Maar relatief kleiner?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:11 schreef P.F het volgende:
True...
O mij vinden ze ook raar! Hahahaha..
Maarrrr ik doe nu eindelijk dingen die ik leuk vind en daar word ik blij van! En ik leer steeds meer mensen kennen, dus het aantal mensen dat mij niet mag is natuurlijk absoluut gezien groter geworden!
En mensen die geweldig worden gevonden hebben vaak ook hele sterke tegenstanders.
Ach, ik overleef het wel!
Hm..... Ik had altijd de populaire mensen tegenquote:
Volgens mij issie stuk, ik zie 'em ook nietquote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:31 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Okee... ik doe zo omdat ik zelf geen nagels heb![]()
Hey Loveli, ben steeds zo benieuwd wat je ava is... ik kan hem in Foksilver niet zien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:46 schreef Adelante het volgende:
Tips? Wordt actiever en blijf rond de 2500 kcal.
Daar word ik moe vanquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:46 schreef Adelante het volgende:
Tips? Wordt actiever en blijf rond de 2500 kcal.
Ha ik praat ook best veel, dus dat wordt vechten om wie het woord heeftquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:51 schreef neen het volgende:
Ik kan het met m'n klasgenoten ook wel goed vinden geloof ikzo'n brabo, m'n groepsgenoot en ik zijn zo'n beetje de hele tijd aan het woord en af en toe zeggen anderen ook iets. Nogal veel stille gasten op m'n opleiding.
Daarnaast ben ik uiteraard een van de coolste personen van m'n opleiding![]()
Ik heb net de hele tijd gezocht naar fatsoenlijke informatie en niet gevonden dus m'n spul zonder die zooi afgemaakt. Als ik er morgen niets over hoor lever ik het in en zijn m'n groepsgenoot en ik veel te vroeg klaar met deze opdracht
Ik waarschijnlijk! Grote kans dat ik die dag in Amsterdam moet werken, dus dan kunnen we samen treinenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:44 schreef shinydiscoball het volgende:
Hoi.![]()
Over die meet: ik ga niet de hele avond mijn buik inhouden ofzo.![]()
Wie reizen er trouwens vanuit A'dam? Samen reizen?
Primaquote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:38 schreef MariaEtcetera het volgende:
Yay AdelanteFijn zo. Geniet van je ziekenhuisvoer, zo vaak krijg je het (gelukkig) niet
![]()
Chico: oe dan heb je woonplaats idd goed onthouden!Het hangt er ook vanaf of ik naar de meet ga en of ik moet werken dus, maar als ik thuis ben lijkt het me erg gezellig!
Zal ik joe tegen die tijd PMen als ik weet hoe en wat? (nadeel van werken op oproepbasis, mwehe)
Heerlijk en vooral heel diep geslapenquote:Op woensdag 20 januari 2010 01:28 schreef P.F het volgende:
Adelante! Hoe gaat het nu? Kun je goed slapen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |