http://www.wobzip.org/quote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:39 schreef P.F het volgende:
Kun je een zip document openen zonder dat je winzip hebt? Dat heb ik namelijk niet en ik weet niet of ik dat hier kan/mag downloaden..
File extension is not supported.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:43 schreef Syrena het volgende:
Ik heb het al gePMd, maar:
[..]
http://www.wobzip.org/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwak
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your body. Your soul. Your rituals.
Zit je niet op je macbook dan?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:46 schreef P.F het volgende:
Ik zit in de bibliotheek dus heb geen idee, even kijken..
Hm..... Nee...
Geen sauna-meet?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:55 schreef P.F het volgende:
Maar, misschien heel stom, 3 kilo ziet toch niemand? 6 misschien? Maar 3?
Ik krijg ook vaak te horen of ik af ben gevallen als ik toevalling een lange zwarte jurk aan heb. Of dat ik aan ben gekomen als ik bijv. een kort shirtje en een kniebroek aan heb (fictief). Dan hoef ik niet eens echt aangekomen of afgevallen te zijn, het is net hoe ik mij kleed..
Dus, we gaan niet naar de sauna, we gaan gewoon iets drinken, je zit voor 60% onder tafel, we hebben geen voor foto op tafel liggen, je kan je zo slank aankleden als je wil..
Oh, met mij is het primaquote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:04 schreef uniekhoorn het volgende:
Sigme, hoe is het met jou dan?
WAT?quote:
Fijn!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:09 schreef sigme het volgende:
[..]
Oh, met mij is het prima.
Geen zere schouders, geen depressies, beetje uitgekeken op de winter. En ik tel de dagen af naar het einde van m'n contract en als ik ben uitgewerkt is het net mei, mooi weer, moestuin, vrije tijd......
Oh, en ik ben reuze blij met de jurkjes die ik van Shinydiscoball en PF heb gekocht en ik heb er vandaag een paar mooie stoere laarzen met hak bij gekocht.
Oh ja, jij slaapt op een waterbed he? Al lang? Ik heb sinds een week of twee een waterbed (een antiek ding, bleef ergens in de familie over). Bevalt best, maar vanwege stroombesparing hebben we het niet verwarmd. Dat wil ook best.
Oh, ik zal eens kijken of ik daar iets aan kan doen. Moet het a) licht zijn en b) moet liefste een foto willen maken.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:12 schreef P.F het volgende:
sigme, ben heel benieuwd naar een aanfoto, ik leek net 11 in dat jurkje..
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:13 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Fijn!
April/mei, ik kan niet wachten, ben het zo zat dat, net niks weer
Oh, ik loop meestal in rokjes of jurkjes. Op het werk altijd.quote:Jij in jurkjes, lijkt me leuk
Niet verwarmd nee?? lukt dat echt? want onder de zoveel graden is het erg slecht voor je spieren.
Wij hebben hem op 25 graden
Als ik kijk naar mijzelf + vriendje: jupquote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:25 schreef P.F het volgende:
Is het denk je echt zo dat vrouwen graag aardig gevonden willen worden en mannen wat minder?
Door mensen van dezelfde of de andere sekse of maakt dat niet uit?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:25 schreef P.F het volgende:
Is het denk je echt zo dat vrouwen graag aardig gevonden willen worden en mannen wat minder?
In het algemeen. Ik zou eerder iets (voor mijzelf positief) niet doen als iemand anders mij dan minder aardig zou vinden. Maar ik probeer daar nu over heen te stappenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:32 schreef loveli het volgende:
[..]
Door mensen van dezelfde of de andere sekse of maakt dat niet uit?
Maakt bij mij niet uitquote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:32 schreef loveli het volgende:
[..]
Door mensen van dezelfde of de andere sekse of maakt dat niet uit?
Nou, ik hang eigenlijk al een tijd regelmatig op fok rond. Heb me ook al vaker geregistreerd, maar vond dan dat ik eigenlijk niets interessants te melden had en vergat vervolgens mijn inlognaam en wachtwoord weerquote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:19 schreef Mini_rulez het volgende:
* Mini_rulez is nog steeds aan het bijlezen.
Welkom, mille-feuille.
Ik heb een vraagje, ook aan Anna82 eigenlijk. Als jullie nog helemaal niet op FOK zaten voor je hier ging meelezen, hoe heb je deze reeks dan eigenlijk gevonden? Gewoon nieuwsgierigheid.
Jamaar Uniekje, dan kunnen we elkaars nagels lakken en over jongens pratenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:48 schreef uniekhoorn het volgende:
Wil ook dat iedereen mij aardig vind maar het moeten geen vrienden worden
Wil gewoon geen vriendin zijn, bah... gedoe
Je lakt je eigen nagels maar... en jongens zijn stomquote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:50 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Jamaar Uniekje, dan kunnen we elkaars nagels lakken en over jongens pratenen chickflicks kijken!
En ik dan? Gaan we lekker zeuren, voetbal kijken en bier drinkenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:04 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Je lakt je eigen nagels maar... en jongens zijn stom
Zie je, ik ben lousy vriendin
Dat doet pijn, heur!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:04 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Jaquote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:06 schreef neen het volgende:
[..]
En ik dan? Gaan we lekker zeuren, voetbal kijken en bier drinken
Maar zo lang werk je toch nog niet waar je nu werkt?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:11 schreef Merel het volgende:
Oooooh ik kom net zo'n leuke vacature tegen! Leuke functie, hartstikke in de buurt... Maar er staat geen salarisindicatie bij. En ik ben duurEn volgens mij zit een collega van me in een adviesorgaan van de organisatie die de vacature heeft uitstaan, dus daar moet ik dan ook even omheen laveren... Maar het klinkt echt leuk! Morgen maar eens bellen voor wat meer info
"Ja hoi, wat schuift 't? En wanneer mot je m'n brief dan uiterlijk hebbuh?"quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:15 schreef uniekhoorn het volgende:
Oeh Merel, durf jij te bellen?? stoer wijf ben je!
Ik houd niet van auto's en vechtenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:14 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
JaBier, zeuren en F1 of K1 kijken
Jij bent mijn nieuwe vriendinnetje
Maria, zie je het is nou al niet goed... pfff vrouwen.. vooral mooie vrouwen
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:16 schreef MariaEtcetera het volgende:
*schudt haar los in slow-motion*
Je weet dat je een proeftijd hebt?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:04 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Okee... ik doe zo omdat ik zelf geen nagels hebquote:
Hangt van de man cq vrouw af. Bij ons is het net andersomquote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:25 schreef P.F het volgende:
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:06 schreef neen het volgende:
En ik dan? Gaan we lekker zeuren, voetbal kijken en bier drinken
- meer mensen geintereseerd in informatie?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:53 schreef Syrena het volgende:
Mijn voeten zijn ijskoud, maar ik mag pas in bad als ik nog twee Opportunities weet te verzinnen voor m'n SWOT. Ze moeten met informatievaardigheden te maken hebben
Ja soms wou ik dat ik een beetje meer jou was! Maar ik ben aan het oefenen!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:32 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Hangt van de man cq vrouw af. Bij ons is het net andersom
Och, ik ben ook best onzeker hoor en maak me ook druk om stomme dingen. Blijf maar lekker jezelf. Volgens mij is het heel leuk om PF te zijnquote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:39 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja soms wou ik dat ik een beetje meer jou was! Maar ik ben aan het oefenen!
Maar relatief kleiner?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:11 schreef P.F het volgende:
True...
O mij vinden ze ook raar! Hahahaha..
Maarrrr ik doe nu eindelijk dingen die ik leuk vind en daar word ik blij van! En ik leer steeds meer mensen kennen, dus het aantal mensen dat mij niet mag is natuurlijk absoluut gezien groter geworden!
En mensen die geweldig worden gevonden hebben vaak ook hele sterke tegenstanders.
Ach, ik overleef het wel!
Hm..... Ik had altijd de populaire mensen tegenquote:
Volgens mij issie stuk, ik zie 'em ook nietquote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:31 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Okee... ik doe zo omdat ik zelf geen nagels heb![]()
Hey Loveli, ben steeds zo benieuwd wat je ava is... ik kan hem in Foksilver niet zien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:46 schreef Adelante het volgende:
Tips? Wordt actiever en blijf rond de 2500 kcal.
Daar word ik moe vanquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:46 schreef Adelante het volgende:
Tips? Wordt actiever en blijf rond de 2500 kcal.
Ha ik praat ook best veel, dus dat wordt vechten om wie het woord heeftquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:51 schreef neen het volgende:
Ik kan het met m'n klasgenoten ook wel goed vinden geloof ikzo'n brabo, m'n groepsgenoot en ik zijn zo'n beetje de hele tijd aan het woord en af en toe zeggen anderen ook iets. Nogal veel stille gasten op m'n opleiding.
Daarnaast ben ik uiteraard een van de coolste personen van m'n opleiding![]()
Ik heb net de hele tijd gezocht naar fatsoenlijke informatie en niet gevonden dus m'n spul zonder die zooi afgemaakt. Als ik er morgen niets over hoor lever ik het in en zijn m'n groepsgenoot en ik veel te vroeg klaar met deze opdracht
Ik waarschijnlijk! Grote kans dat ik die dag in Amsterdam moet werken, dus dan kunnen we samen treinenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:44 schreef shinydiscoball het volgende:
Hoi.![]()
Over die meet: ik ga niet de hele avond mijn buik inhouden ofzo.![]()
Wie reizen er trouwens vanuit A'dam? Samen reizen?
Primaquote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:38 schreef MariaEtcetera het volgende:
Yay AdelanteFijn zo. Geniet van je ziekenhuisvoer, zo vaak krijg je het (gelukkig) niet
![]()
Chico: oe dan heb je woonplaats idd goed onthouden!Het hangt er ook vanaf of ik naar de meet ga en of ik moet werken dus, maar als ik thuis ben lijkt het me erg gezellig!
Zal ik joe tegen die tijd PMen als ik weet hoe en wat? (nadeel van werken op oproepbasis, mwehe)
Heerlijk en vooral heel diep geslapenquote:Op woensdag 20 januari 2010 01:28 schreef P.F het volgende:
Adelante! Hoe gaat het nu? Kun je goed slapen?
join zeh club.. tentamensquote:Op woensdag 20 januari 2010 08:14 schreef P.F het volgende:
Zzz.. Ik ben op! Het hele 2010 klote tentamens gemaakt die om 8.30 beginnen en ik heb gewoon geeen zin meer
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:37 schreef P.F het volgende:
[..]
- meer mensen geintereseerd in informatie?
- steeds complexer wordende (informatie)wereld: steeds meer behoefte aan kennis van informatievaardigheden
Que?quote:Op woensdag 20 januari 2010 08:14 schreef P.F het volgende:
Zzz.. Ik ben op! Het hele 2010 klote tentamens gemaakt die om 8.30 beginnen en ik heb gewoon geeen zin meer
Ik moest nog bijlezen, troelaquote:Op woensdag 20 januari 2010 08:52 schreef motorbloempje het volgende:
ik juich pas voor jou als je ook voor mij juicht
ookquote:Op woensdag 20 januari 2010 08:53 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik moest nog bijlezen, troela.
voor jou
.
yeay!quote:Op woensdag 20 januari 2010 08:52 schreef Tinkepink het volgende:
Weet je wat, ik juich voor jullie allebei![]()
Dat wordt vast heel gezelligquote:Op woensdag 20 januari 2010 09:36 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ga ik naast jou zitten Vik, want ik doe precies hetzelfde
Dan vind ik het helemaal knap dat je voor de klas durft te staan!quote:Op woensdag 20 januari 2010 09:51 schreef Viking84 het volgende:
Heel veel mensen praten idd juist heel veel om hun onzekerheden te verbergen, grappig. Ik vind vooral de hele tijd dat ik stomme dingen zeg. Maar gelukkig vinden anderen dat ook van zichzelf, dus dat scheelt weer
.:'(.
Neuh, is niet nodig, het komt wel goedquote:Op woensdag 20 januari 2010 10:14 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ah, mais oui, poëzie! Ik had daar wel een goed cijfer voor op de uni, poëzieanalyse. Had er ook wel een vrij nuttig boekje voor - wil je dat ik kijk of ik de titel kan vinden, of is dat niet nodig?
quote:Op woensdag 20 januari 2010 10:51 schreef LadyBlack het volgende:
Nou, zo maar even:
Proost dames
[ afbeelding ]
Goed zo'n schema! Zou ik ook moeten doenquote:Op woensdag 20 januari 2010 11:03 schreef _Calimero_ het volgende:
Ik ga maar even een nieuwe dagindeling maken, aangezien de vorige om 09.00 begon en ik die deadline heb gemist![]()
11.00-11.45: opruimen, afwas doen en de was opvouwen
11.45-14.15: studeren
14.14-14.45: naar de bank & brievenbus, even frisse neus halen ondertussen
14.45-17.15: studeren
17.15-18.15: relaxen voordat ik de deur uitga en uiteten ga met het nieuwe vriendje![]()
Mannenquote:Op woensdag 20 januari 2010 11:11 schreef LadyBlack het volgende:
Niet eerlijk trouwens, mijn vriend is al wel 3 kilo afgevallen sinds we netjes zijn gaan eten(ok, hij had het ook meer nodig dan ik, maar is toch irritant dat ik nog gewoon schommel tussen 63 en 64 kilo...)
Hatelijk fenomeen is datquote:Op woensdag 20 januari 2010 11:11 schreef LadyBlack het volgende:
Niet eerlijk trouwens, mijn vriend is al wel 3 kilo afgevallen sinds we netjes zijn gaan eten(ok, hij had het ook meer nodig dan ik, maar is toch irritant dat ik nog gewoon schommel tussen 63 en 64 kilo...)
Een tekort aan ijzer misschien? (niet op basis van wat je eet hoor, is gewoon het eerste wat in mij altijd opkomt, vanwege eigen bloedarmoede) Of misschien gewoon heel strak 8 uur slaap aanhouden, je kunt ook teveel slapen toch?quote:Op woensdag 20 januari 2010 11:16 schreef conleche het volgende:
Volgens mij moet ik eens naar de HA. Ik slaap gaten in alle dagen en dan ben ik nog moe. Wat voor tekort zou ik kunnen hebben, behalve zon??
Ik ga heel laat slapen, dus meer dan 8 uur slaap ik meestal niet. Hoe het de laatste tijd ging: ik sliep tussen half 2 en 3 in en dan werd ik na een paar uur weer wakker. Moest dan iets zoets eten en dan viel ik na een uur of zo weer in slaap en dan werd ik rond elven weer wakker. Behalve dan als ik in de galerie moest werken, want dan gaat de wekker om half 10. Dus dan had ik rond de 7 à 8 uur geslapen in totaal. (of minder in geval van werken)quote:Op woensdag 20 januari 2010 11:21 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Een tekort aan ijzer misschien? (niet op basis van wat je eet hoor, is gewoon het eerste wat in mij altijd opkomt, vanwege eigen bloedarmoede) Of misschien gewoon heel strak 8 uur slaap aanhouden, je kunt ook teveel slapen toch?
Klinkt als lichte winterdepressie, dan wil je namelijk een winterslaap houdenquote:Op woensdag 20 januari 2010 11:16 schreef conleche het volgende:
Volgens mij moet ik eens naar de HA. Ik slaap gaten in alle dagen en dan ben ik nog moe. Wat voor tekort zou ik kunnen hebben, behalve zon??
Mwehe op al die vlakken is ruimte voor verbetering hieroquote:Op woensdag 20 januari 2010 11:28 schreef Pandorah het volgende:
[..]
Klinkt als lichte winterdepressie, dan wil je namelijk een winterslaap houden.
Als ik niet oplet, slaap ik in de winter zo 14 uur en dan wil ik nóg meer slapen.
Wat helpt:
- minder suiker eten
- zorgen dat je 8 u slaapt en niet meer
- rond 12.00 naar buiten voor licht
- veel sporten
Maar om allerlei andere dingen uit te sluiten, is het best goed om de HA te bezoeken!
Hier ookquote:Op woensdag 20 januari 2010 11:30 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Mwehe op al die vlakken is ruimte voor verbetering hiero
hier ben ik inderdaad ook gevoelig voor...quote:Op woensdag 20 januari 2010 11:28 schreef Pandorah het volgende:
[..]
Klinkt als lichte winterdepressie, dan wil je namelijk een winterslaap houden.
Als ik niet oplet, slaap ik in de winter zo 14 uur en dan wil ik nóg meer slapen.
Wat helpt:
- minder suiker eten
- zorgen dat je 8 u slaapt en niet meer
- rond 12.00 naar buiten voor licht
- veel sporten
Maar om allerlei andere dingen uit te sluiten, is het best goed om de HA te bezoeken!
Hier ook, dat helpt gelijk met je beter voelen vind ik altijdquote:
Ik ook! Als ik 's ochtends naar m'n werk fiets hoor ik de vogeltjes fluiten. Als ik dan m'n ogen dicht zou doen (wat ik natuurlijk niet doe in het Amsterdamse verkeer) en zou vergeten dat ik ingepakt ben in sjaals en handschoenen, is het al bijna lente!quote:Op woensdag 20 januari 2010 11:34 schreef uniekhoorn het volgende:
Yay voor Vik en Moblo
Hier ook algehele misére hoor, echt ben het weer zo ontzettend zat, ik wil zon en 20 graden!
Niet leuk?quote:Op woensdag 20 januari 2010 11:52 schreef motorbloempje het volgende:
spinnen was fijn!
woehoei!
Oh, en ik vind mezelf niet leuk, best bot, maar over-all wel aardig.
Ik praat veel omdat ik dat graag doeen een beetje uit onzekerheid, maar verder praat ik vooral gewoon graag.
Oh, en ik houd van zwarte humor, botte humor en dat wordt nog wel eens verkeerd opgevat, maar dat is mijn manier om met zaken om te gaan. Dat accepteren mensen soms niet.. en da's jammer, maar dat ga ik niet veranderen
Ik vind winterdepressie ook een groot woord maar die winter werkt wel door op je humeur. Sommige mensen worden depressief van het weer en sommigen worden weer supermoe door te weinig licht. Misschien is een lichtlamp wel iets voor je maar dat is weer iets wat je moet afstemmen met HA. Maar goed, bedenk maar de zo: de langste nacht is weer geweest en het wordt weer lichter. Hoera voor zomertijd!quote:Op woensdag 20 januari 2010 11:42 schreef conleche het volgende:
Depressie is een groot woord, maar ik ben niet zo heel dol op grijze luchten met miezerige, natte koude inderdaad. Die suikerafschaffing ben ik mee bezig en ook het sporten wordt opgevoerd. Dus ik zie het nog even aan, alvorens de HA te bezoeken. En dan ga ik nu met die ga-naar-buiten-tip-rond-twaalven aan de slag, want ik ga boodschappen doen.........
quote:Op woensdag 20 januari 2010 12:09 schreef Adelante het volgende:
Thuis
zo nu verder slapen op de bank
Zoete dromen!quote:Op woensdag 20 januari 2010 12:09 schreef Adelante het volgende:
Thuis
1.68, dus het zou best wel ietsje minder kunnenquote:Op woensdag 20 januari 2010 11:55 schreef anna82 het volgende:
[..]
Ik ook! Als ik 's ochtends naar m'n werk fiets hoor ik de vogeltjes fluiten. Als ik dan m'n ogen dicht zou doen (wat ik natuurlijk niet doe in het Amsterdamse verkeer) en zou vergeten dat ik ingepakt ben in sjaals en handschoenen, is het al bijna lente!
Aan de andere kant zou ik best nog een Elfstedentocht willen![]()
Lady Black, hoe lang ben jij dan? 63-64 vind ik al heel slank klinken.
quote:Op woensdag 20 januari 2010 12:09 schreef Adelante het volgende:
Thuis
Daarom durf ik dus ook niet naar de slank-meetsquote:Op woensdag 20 januari 2010 12:11 schreef anna82 het volgende:
Ik ben altijd een beetje geintimideerd door van die meisjes-meisjes met perfect haar en perfecte nagels. Dan voel ik me altijd zo'n slonsje en denk ik dat ik ook zo moet zijn. Daarom werk ik ook veel liever met mannen, kun je tenminste nog eens over voetbal praten
Ach popje tochquote:Op woensdag 20 januari 2010 12:15 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik vind mezelf nu ik weer vol zit met hormonen absoluut niet leuk, in ieder geval..
quote:Op woensdag 20 januari 2010 12:18 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ach popje tochHou het in de gaten hoor, blijf er niet te lang mee aankutten
Hahaha. Aankutten
Het zijn ook loze kreten, en niemand is alleen maar meisje-meisje of watdanook. Het is wel handig om de hokjes te gebruiken en een beetje te chargeren om iets duidelijk te makenquote:Op woensdag 20 januari 2010 12:13 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ach, ik word altijd een beetje kriebelig van aanduidingen als meisje-meisje. Zulke loze kreten... Waarom moet je jezelf indelen?
Je moet maar denken dat niemand wakkerwordt met perfect haar en goedzittende, flawless make-up. Die arme dames staan gewoon een uur eerder op. Doe mij maar wat meer slaapquote:Op woensdag 20 januari 2010 12:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
Herkenbaar, ik zie ook wel eens van die vrouwen lopen, tot in de puntjes verzorgd enzo. Ik doe op zich altijd wel m'n best, maar m'n nagels zijn een ramp, ik kan niet van de velletjes naast mn vingers afblijven, mijn haar is geregeld ook coupe wanhoop en m'n make-up wil ook niet altijd zitten zoals ik wil dat het zit.
Tja
Als vrouwelijk ingenieur in een mannenbolwerk strijd ik tegen de vooroordelenquote:Op woensdag 20 januari 2010 12:24 schreef anna82 het volgende:
[..]
Het zijn ook loze kreten, en niemand is alleen maar meisje-meisje of watdanook. Het is wel handig om de hokjes te gebruiken en een beetje te chargeren om iets duidelijk te maken
SDB: Daarom vind ik het denk ik ook leuk om mee te lezen!
Ja maar toch he, vraag ik me af hoe ze dat doen! 's Ochtends kan ik er doorgaans nog wel mee door, maar aan het eind van de dag zit m'n haar stom, is m'n mascara vervaagd, m'n eyeliner uitgelopen en is het toch allemaal wat minder fraai. En dan nog zie je die dames weer, helemaal tiptop! Evil!quote:Op woensdag 20 januari 2010 12:25 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Je moet maar denken dat niemand wakkerwordt met perfect haar en goedzittende, flawless make-up. Die arme dames staan gewoon een uur eerder op. Doe mij maar wat meer slaap
het waren er ook niet veel..quote:Op woensdag 20 januari 2010 12:17 schreef shinydiscoball het volgende:
Anna, volgens mij zijn wij allemaal geen popjes hoor!
Ik weet niet hoe mensen mij zien, ja aardig, en meestal wel spontaan. Ik kan heel veel praten, maar bij vrienden ben ik vaak juist de rustigste (dat geeft wel aan hoe druk mijn vrienden zijn trouwens).
En een big cheer voor Vik en Mo, jullie gaan goed!Mo, ik heb nooit gedacht dat jij weer terug zou vallen heur
![]()
Ade, sleep tight!
Doelesteegquote:Op woensdag 20 januari 2010 12:12 schreef anna82 het volgende:
[..]
Maar wel leuke feestjes in de Doelesteeg!
quote:Op woensdag 20 januari 2010 12:26 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Als vrouwelijk ingenieur in een mannenbolwerk strijd ik tegen de vooroordelenHa!
In de baas z'n tijd bijverven. Of gewoon iets teveel stylingproducten gebruikenquote:Op woensdag 20 januari 2010 12:27 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja maar toch he, vraag ik me af hoe ze dat doen! 's Ochtends kan ik er doorgaans nog wel mee door, maar aan het eind van de dag zit m'n haar stom, is m'n mascara vervaagd, m'n eyeliner uitgelopen en is het toch allemaal wat minder fraai. En dan nog zie je die dames weer, helemaal tiptop! Evil!
quote:Op woensdag 20 januari 2010 12:25 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Je moet maar denken dat niemand wakkerwordt met perfect haar en goedzittende, flawless make-up. Die arme dames staan gewoon een uur eerder op. Doe mij maar wat meer slaap
Neequote:Op woensdag 20 januari 2010 12:29 schreef Viking84 het volgende:
Kennen jullie ook een Andreas uit de Doelebar dan?(lange jongen, blonde krullen).
O jammer. Want volgens mij staat die gast daar achter de bar. Hij zit ook in een band, Oud Zaad (quote:Op woensdag 20 januari 2010 12:32 schreef neen het volgende:
[..]
Nee
IPV de rest te lezen ga ik trouwens koffie drinken!
Dat vind ik ook zoiets: die spullen zijn allemaal hartstikke duur!!quote:Op woensdag 20 januari 2010 12:29 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
In de baas z'n tijd bijverven. Of gewoon iets teveel stylingproducten gebruiken
wintertijd of zomertijd heeft niks te maken met meer/minder licht op een dag. sterker nog, als de zomertijd in de winter zou gelden, zou het elke ochtend nóg langer donker zijn... zometijd is een stom uitvindsel (of t in de zomer om 22 uur of om 23 uur pas donker wordt maakt echt geen hol uit voor het elektriciteitsverbruik meer tegenwoordig...)quote:Op woensdag 20 januari 2010 12:08 schreef Pandorah het volgende:
[..]
Ik vind winterdepressie ook een groot woord maar die winter werkt wel door op je humeur. Sommige mensen worden depressief van het weer en sommigen worden weer supermoe door te weinig licht. Misschien is een lichtlamp wel iets voor je maar dat is weer iets wat je moet afstemmen met HA. Maar goed, bedenk maar de zo: de langste nacht is weer geweest en het wordt weer lichter. Hoera voor zomertijd!
quote:Op woensdag 20 januari 2010 12:37 schreef shinydiscoball het volgende:
Ik zie er 's ochtends als ik weg ga al verfromfraaid uit, dus ik heb ermee leren leven
Ik moet op de fiets naar m'n werk, dus ik kan wel heel erg m'n best doen, maar dan ben ik alsnog verwaaid en bezweetquote:Op woensdag 20 januari 2010 12:37 schreef shinydiscoball het volgende:
Ik zie er 's ochtends als ik weg ga al verfromfraaid uit, dus ik heb ermee leren leven
En ik ben dol op die zomertijd, maar da's meer een gevoelquote:Op woensdag 20 januari 2010 12:41 schreef kwakz0r het volgende:
wintertijd of zomertijd heeft niks te maken met meer/minder licht op een dag. sterker nog, als de zomertijd in de winter zou gelden, zou het elke ochtend nóg langer donker zijn... zometijd is een stom uitvindsel (of t in de zomer om 22 uur of om 23 uur pas donker wordt maakt echt geen hol uit voor het elektriciteitsverbruik meer tegenwoordig...)
ik HAAAAAAAAAAAAT zomertijd. bij mij gaat als de klok schakelt in april meteen de cvoorjaarsdepressie in omdat dan niks meer klopt van binnen. ben serieus 3/4 weken bezig mn ritme weer normaal te krijgen. en als het dan in oktober weer wintertijd wordt ben ik spontaan weer op normale tijden moe/hongerig/wakker.
Hou je daar serieus elke dag rekening mee?quote:Op woensdag 20 januari 2010 12:57 schreef Viking84 het volgende:
Ik doe ook niks aan m'n uiterlijk. Voordelen: niet vroeg op hoeven staan, overdag niet druk hoeven maken of alles nog wel goed zit, een evt date waarmee je in bed belandt schrikt zich niet wild 's ochtends etc etc.
Nee tuurlijk niet! Ik noem gewoon wat voordelen opquote:Op woensdag 20 januari 2010 13:12 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Hou je daar serieus elke dag rekening mee?
Mijn excuus: 'ik ben toch al getrouwd'.
Dat heb ik dus ook, en ik denk niet dat dat ooit nog zal veranderen. Ik ben ook iemand die je moet leren kennen.quote:Op woensdag 20 januari 2010 12:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
En ik ben altijd jaloers op mensen die in gezelschap heel extravert durven te zijn. Ik ben meer de luisteraar, de volger. Sta niet op de bar te dansen en voer eigenlijk ook nooit het hoogste woord.
Wat heb je gedroomd?quote:Op woensdag 20 januari 2010 13:13 schreef Viking84 het volgende:
O volgens mij droomde ik vannacht van DaD, maar ik herkende haar in eerste instantie niet.
Dat weet ik dus niet meer. Toen ik jou net zag posten, zag ik ineens weer een flits voor me, maar hoe en wat precies, geen idee. Niks schunnigs hoor, maak je geen zorgenquote:
Oh, daar was ik ook niet bang voor hoor. Ben je stiekem zo zenuwachtig voor zaterdag?quote:Op woensdag 20 januari 2010 13:17 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat weet ik dus niet meer. Toen ik jou net zag posten, zag ik ineens weer een flits voor me, maar hoe en wat precies, geen idee. Niks schunnigs hoor, maak je geen zorgen.
Hoe dat zo, vol met hormonen?? Ik heb jouw hele spoedbezoek aan de gyne niet bijgelezen, bedenk ik me nu! What happened??quote:Op woensdag 20 januari 2010 12:15 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik vind mezelf nu ik weer vol zit met hormonen absoluut niet leuk, in ieder geval..
quote:Op woensdag 20 januari 2010 13:21 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Oh, daar was ik ook niet bang voor hoor. Ben je stiekem zo zenuwachtig voor zaterdag?.
.
Ik heb een hormoonkuurtje gekregen om m'n menstruatie mee te stoppen! Primolut, tien dagen lang drie maal daags een pilletje. Bloeden stopte halverwege de tweede dag al, dus dat is hartstikke fijn, maar ik merk wel dat ik hormonen binnenkrijg - en ik weet weer heel goed waarom ik per sé niet-hormonale anticonceptie wilde! Gynefix zat overigens prachtig op z'n plek.quote:Op woensdag 20 januari 2010 13:41 schreef conleche het volgende:
[..]
Hoe dat zo, vol met hormonen?? Ik heb jouw hele spoedbezoek aan de gyne niet bijgelezen, bedenk ik me nu! What happened??
Okee, ik dacht al dat je weer aan de pil was. Maar wel fijn iig dat het bloeden is gestopt!!quote:Op woensdag 20 januari 2010 13:44 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik heb een hormoonkuurtje gekregen om m'n menstruatie mee te stoppen! Primolut, tien dagen lang drie maal daags een pilletje. Bloeden stopte halverwege de tweede dag al, dus dat is hartstikke fijn, maar ik merk wel dat ik hormonen binnenkrijg - en ik weet weer heel goed waarom ik per sé niet-hormonale anticonceptie wilde! Gynefix zat overigens prachtig op z'n plek.
Dat verklaart! Zo nog maar es proberen danquote:Door drukte is het mogelijk dat een ophaalautomaat ‘tijdelijk niet beschikbaar’ weergeeft. Het advies is om het dan op een later tijdstip nogmaals te proberen.
Je hebt tot 31 januari 2010 om je studentenreisproduct op te halen.
Volgens mijn directe collega noemen mijn studenten mij 'die Hollandse met de dwaze truien'. Ach jaquote:Op woensdag 20 januari 2010 13:51 schreef conleche het volgende:
[..]
Okee, ik dacht al dat je weer aan de pil was. Maar wel fijn iig dat het bloeden is gestopt!!
Verder ben ik net als Calimerokuiken meestal als een tomboy met hoodie en jeans en geen make up of alleen mascara/oogpotlood. Maar heel af en toe vind ik het wel leuk om er wat meer aandacht aan te besteden en loop ik ineens op hakken en in jurkjes en zo. Hoewel nooit met veel make up. Past echt niet bij mijn gezicht.
quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:07 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Volgens mijn directe collega noemen mijn studenten mij 'die Hollandse met de dwaze truien'. Ach ja
ik moet heel vaak om mijn eigen grapjes lachen.Maar ook minsten zo vaak omdie van anderen hoorquote:Op woensdag 20 januari 2010 14:13 schreef AKnynke het volgende:
ik praat ook graag en veel, deels om onzekerheid te verbergen, maar deels ook omdat ik vrijwel overal een mening over heb, hoe irritant. Daarnaast maak ik veel foute grapjes, voornamelijk over mezelf.
En ik ben ook constant moe deze dagen, slaap 8 uur per nacht en ben genoeg buiten, maar kan nog veel meer slapen.
Goed nieuws: heb me ingeschreven voor een sportschool. Volgende week ergens een introductieles, en dan ga ik echt beginnen!
Hehe, coolquote:Op woensdag 20 januari 2010 14:48 schreef uniekhoorn het volgende:
Kinderfototopic deel 172
Vik, ava op de achtergrond
Die foto van het dochtertje van huup!quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:48 schreef uniekhoorn het volgende:
Kinderfototopic deel 172
Vik, ava op de achtergrond
Bij mij ook niet! Ik doe wel mascara en lippenstift + jurkjes/rokjes/pakken op het werk. Als ik meer make-upquote:Op woensdag 20 januari 2010 13:51 schreef conleche het volgende:
[..]
Hoewel nooit met veel make up. Past echt niet bij mijn gezicht.
quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:53 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Die foto van het dochtertje van huup!. Is die onlangs nog gespot, trouwens? En pinquit? En Betty-Sue?
Nou ja, niet raar bedoeld, mochten ze meelezen, maar ik had van die laatste twee toch al niet verwacht dat het blijvertjes waren.quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:12 schreef Viking84 het volgende:
[..]Wel opvallend dat juist die drie weg zijn.
* Viking84 Sherlock Holmes-hoedje opzet.
quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:17 schreef loveli het volgende:
Precies op het juiste moment, kan ik m'n falen van vandaag ook ff spuien.
1: Met autosleutel naar huisdeur bliepen en heel verbaasd zijn als een verdieping lager op de parkeerplaats de auto reageert.
2: Op werk vastzittend papier uit de printer trekken en mezelf een rechtse rirecte geven (en een dikke lip).
Niet faal: gisteravond m'n haar gefohnd en opgestoken, zodat ik met keurig gekapt haar exact om 7 uur op m'n werk kwam binnenstormen. Make-up doe ik nauwlijks, als ik dezelfde dag of een dag later de mascara in m'n ogen wrijf weet ik weer waarom.
Aw loveli! Nummer 2 is wel heul sneu! *aai*quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:17 schreef loveli het volgende:
Precies op het juiste moment, kan ik m'n falen van vandaag ook ff spuien.
1: Met autosleutel naar huisdeur bliepen en heel verbaasd zijn als een verdieping lager op de parkeerplaats de auto reageert.
2: Op werk vastzittend papier uit de printer trekken en mezelf een rechtse directe geven (en een dikke lip).
Niet faal: gisteravond m'n haar gefohnd en opgestoken, zodat ik met keurig gekapt haar exact om 7 uur op m'n werk kwam binnenstormen. Make-up doe ik nauwlijks, als ik dezelfde dag of een dag later de mascara in m'n ogen wrijf weet ik weer waarom.
Ah dat valt reuze mee. En als je toch je duizelig/misselijk wordt, kan je je brilletje best af en toe afzetten. Heb ik ook gedaan omdat hij mij ging irriteren en zoveel scenes zijn er niet in echt-echt 3D. Dus gaaan!quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:19 schreef Viking84 het volgende:
Muh, ik wil eigs met Mark mee naar Avatar zo, maar het is in 3D en ik ben bang dat ik duizelig / misselijk ga worden. Dus lama, denk ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nu wil ik even een potje gaan jankenik ga wel thee zetten
Ja doei.
quote:Op woensdag 20 januari 2010 16:12 schreef motorbloempje het volgende:Als je thee zet hoef je niet te janken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nu wil ik even een potje gaan jankenik ga wel thee zetten
Was allang aan de drank gegaan
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
quote:Op woensdag 20 januari 2010 16:12 schreef motorbloempje het volgende:Mensen die alleen problemen zien komen niet vooruit. Mensen die kansen zien hebben een visie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nu wil ik even een potje gaan jankenik ga wel thee zetten
/kutpositivo kwoot van de head-honcho van ons bedrijf, die wil niet onderkennen dat er problemen zijn
ga maar janken over die 6 die je hebt gehaald
crap in = crap out
Zó verzin je dus een scriptieonderwerp. Eerst breed oriënteren, onderwerpen opschrijven die je interesseren en vooral ook goed naar de discussie-sectie in de research papers kijken, want daar staan vaak suggesties in voor aanvullend onderzoek. Niet nutteloos voelen, je bent goed bezigquote:Op woensdag 20 januari 2010 16:39 schreef AKnynke het volgende:
hoe verzin ik in hemelsnaam een scriptie onderwerp? K heb heel veel onderwerpen die ik interessant vind, maar weet niet precies hoe en wat ik moet gaan doen. Bah. Ik voel me zo nutteloos zo, een beetje wat lezen en dingen opschrijven, maar er komt verder niets uit m'n handen...
Te weinig? Want dan ren ik nu nog naar de snoepautomaat om de hoek!quote:
Is dat een serieuze vraag?quote:Op woensdag 20 januari 2010 16:58 schreef anna82 het volgende:
[..]
Te weinig? Want dan ren ik nu nog naar de snoepautomaat om de hoek!
Of is een boterham pindakaas een beter idee?
Vervelend MoBlo! Kom jij met een leuk idee waar je trots op bent en blij van wordt krijg je
alleen maar "ja, maaaaaar-reacties".
Ik vind het zo geweldig dat jij je op deze manier vrijwillig voor van alles en nog wat inzet. Hetzelfde trouwens voor moblo met de studentenvereniging.quote:Op woensdag 20 januari 2010 16:37 schreef kwakz0r het volgende:
ik heb net een kick-ass projectbeschrijving/fondsenwerveingsdocument zitten maken. nu hopen dat de financiele man opschiet met zijn kant en het niet net als ik ook weken laat liggen(dat gezegd hebbende, ik heb wel de grote overhaul gedaan en het hele verhaal op zn kop gezet zodat onze doelstellingen en pluspunten veel duidelijker geworden zijn)
kwak doet wel veel meer hoor! En volgens mij nog met een stuk meer plezierquote:Op woensdag 20 januari 2010 17:05 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik vind het zo geweldig dat jij je op deze manier vrijwillig voor van alles en nog wat inzet. Hetzelfde trouwens voor moblo met de studentenvereniging.
Waarom kan je eigenlijk niet stoppen? Je kan je bestuursfunctie toch neerleggen?quote:Op woensdag 20 januari 2010 17:08 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
kwak doet wel veel meer hoor! En volgens mij nog met een stuk meer plezierdat helpt
als ik kon stoppen, NU dan zou ik het doen![]()
Kan ook best, niemand is onvervangbaar. Maar buiten dit soort obstakels vind je het stiekem gewoon tof. En zeker als je het symposium achter de rug hebt en ziet wat je hebt weggezet. Winterdipje!quote:Op woensdag 20 januari 2010 17:08 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
kwak doet wel veel meer hoor! En volgens mij nog met een stuk meer plezierdat helpt
mwah, valt wel mee. ik geniet er inderdaad wel echt van, maar ook ik schuif dit soort klussen rsutig steeds vooruit omdat het teveel lijkt te zijn (had het voor 1 december af willen hebben. meh....)quote:Op woensdag 20 januari 2010 17:08 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Thanks. k vind het maar lastig! maar goed, het zal vast bij het proces horen!quote:Op woensdag 20 januari 2010 16:43 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Zó verzin je dus een scriptieonderwerp. Eerst breed oriënteren, onderwerpen opschrijven die je interesseren en vooral ook goed naar de discussie-sectie in de research papers kijken, want daar staan vaak suggesties in voor aanvullend onderzoek. Niet nutteloos voelen, je bent goed bezig.
ik vind het gewoon écht niet leuk.. maar dat komt ook omdat ik elke keer weer herinnerd word aan de hechte vriendschap die niet meer isquote:Op woensdag 20 januari 2010 17:13 schreef loveli het volgende:
[..]
Kan ook best, niemand is onvervangbaar. Maar buiten dit soort obstakels vind je het stiekem gewoon tof. En zeker als je het symposium achter de rug hebt en ziet wat je hebt weggezet. Winterdipje!
Yep, het is juist een heel belangrijk onderdeel van het proces. Nu ben je de materie aan het verkennen en ideeën aan het opdoen. Als je dat niet goed doet, loop je later ongetwijfeld vast. En wel je bronnen goed opschrijven hèquote:Op woensdag 20 januari 2010 17:31 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Thanks. k vind het maar lastig! maar goed, het zal vast bij het proces horen!
haha, nee meer een rethorische! en de boterham pindakaas smaakte heerlijkquote:Op woensdag 20 januari 2010 17:02 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Is dat een serieuze vraag?
*kijkt streng en duwt boterham pindakaas onder de neus van anna82*
Mijn moeder zou zeggen dat je op een gegeven moment moet kiezen voor de dingen waar je energie van krijgt en de dingen die alleen energie kosten moet laten vallen. En dan is het bij jou ook nog iets wat je continu herinnert aan iets pijnlijks.quote:Op woensdag 20 januari 2010 17:33 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik vind het gewoon écht niet leuk.. maar dat komt ook omdat ik elke keer weer herinnerd word aan de hechte vriendschap die niet meer is![]()
hélemaal waar.. alleen heeft het, als ik stop, verstrekkende gevolgen voor de vereniging... enige reden dat stoppen geoorloofd maakt is een ingrijpende gebeurtenis of een burn-out ofzo (medische redenen)quote:Op woensdag 20 januari 2010 17:43 schreef anna82 het volgende:
[..]
Mijn moeder zou zeggen dat je op een gegeven moment moet kiezen voor de dingen waar je energie van krijgt en de dingen die alleen energie kosten moet laten vallen. En dan is het bij jou ook nog iets wat je continu herinnert aan iets pijnlijks.
Nu hoef je natuurlijk niet naar mijn moeder te luisteren - doe ik ook niet altijd -, maar je kan je wel afvragen waarom je het doet. En of het je de moeite waard is om energie te verliezen die je liever in andere dingen steekt.
quote:Op woensdag 20 januari 2010 17:43 schreef anna82 het volgende:
[..]
Nu hoef je natuurlijk niet naar mijn moeder te luisteren - doe ik ook niet altijd -,
Waarom zou jij falen? Je hebt een universitair diploma op zak, die in een redelijke tijd afgerond. Verder ben je nog bezig om je mogelijkheden te vergroten. Vergeet ook niet dat je een handicap hebt en nog eens in een erg moeilijke tijd solliciteertquote:Op woensdag 20 januari 2010 17:41 schreef Viking84 het volgende:
Zo hèhè, eindelijk de les voor morgen klaar.
En als die coach nu zegt: ik zou het zus en zo gedaan hebben, dan krijgt 'ie een beuk. Ik ben allang blij dat ik wat af krijg met dat hoofd van mij.
Ik ben in een extreem cynische bui de laatste dagen: iedereen om mij heen is succesvol en ik faal op alle vlakken.
Ik kost alleen maar geld en breng niets binnen. Mijn zus: "Ja dinges van de buren is 28 en studeert volgend jaar pas af, dus jij bent echt van deze tijd." Wat een drogreden. Komt ook door m'n aanstaande verjaardag. Voor het eerst vind ik het echt niet leuk om te verjaren geloof ik
.
ook!quote:
I feel your pain...... ik reed net op weg terug van mn cliënt langs het huis van een studiegenootje. Zag haar voor het raam zitten, een prachtig meisje dat er altijd picobello uitziet, goed is in dr vak, her en der al opdrachten heeft en daarnaast een toffe relevante bijbaan, woont in een koophuis met allemaal supermooie spullen die haar vriend bij veilingen koopt..... etc etc. Dus ik voelde me echt een kansloze trut toen ik me dat bedachtquote:Op woensdag 20 januari 2010 17:41 schreef Viking84 het volgende:
En als die coach nu zegt: ik zou het zus en zo gedaan hebben, dan krijgt 'ie een beuk. Ik ben allang blij dat ik wat af krijg met dat hoofd van mij.
Ik ben in een extreem cynische bui de laatste dagen: iedereen om mij heen is succesvol en ik faal op alle vlakken.
Ik kost alleen maar geld en breng niets binnen. Mijn zus: "Ja dinges van de buren is 28 en studeert volgend jaar pas af, dus jij bent echt van deze tijd." Wat een drogreden. Komt ook door m'n aanstaande verjaardag. Voor het eerst vind ik het echt niet leuk om te verjaren geloof ik
.
Ha, verjaardagsblues, dat ken ikquote:Op woensdag 20 januari 2010 17:41 schreef Viking84 het volgende:
.
Ja dat maakt het een lastige overweging (of eigenlijk geen overweging). Het is ook wel wat Loveli zegt: je hebt straks iets om met trots op terug te kijken - en ik hoop ook met plezier!quote:Op woensdag 20 januari 2010 17:46 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
hélemaal waar.. alleen heeft het, als ik stop, verstrekkende gevolgen voor de vereniging... enige reden dat stoppen geoorloofd maakt is een ingrijpende gebeurtenis of een burn-out ofzo (medische redenen)nog maar een half jaartje...
en dan hoor je ook nog dat er 'klachten' zijn van oud bestuursleden, dat we niet genoeg naar borrels gaan (van andere verenigingen dus) en dat soort dingen, dat we 'veel te serieus bezig zijn met onze studie'.
Ja, we gaan niet naar al die borrels en hebben in tegenstelling tot hen vroeger, niet elke dag een kater, waardoor we én kunnen studeren, én de vereniging kunnen besturenniets is ooit goed
Jij hebt tenminste een diploma. Ik nog niet eens en ik ben ook al 24.quote:Op woensdag 20 januari 2010 17:57 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik bedacht me laatst ook dat ik al 23 ben, en eigenlijk, als ik alles volgens plan had gedaan, op mn 21e al afgestudeerd illustrator had kunnen zijn(ik was op mn 17e klaar met mn vwo). Nouja, nu heb ik twee Bachelors en een Master op zak, met een heel interessante tweede Master die eraan komt
Ik had na de eerste MA kunnen stoppen, maar koos voor mn ontwikkeling. Dan maar twee jaartjes langer studeren
Ja, en misschien ligt zij wel huilend in haar bedje omdat ze vanzichzelf zoveel moet en de druk niet aan kan. Pf wordt ze geslagen doro haar vriend, heeft ze een enge ongeneeslijke ziekte, heeft ze poetsdrang of is ze inderdaad wel succesvol, maar niet op de gebieden die belangrijk zijn voor háár.quote:Op woensdag 20 januari 2010 17:49 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
I feel your pain...... ik reed net op weg terug van mn cliënt langs het huis van een studiegenootje. Zag haar voor het raam zitten, een prachtig meisje dat er altijd picobello uitziet, goed is in dr vak, her en der al opdrachten heeft en daarnaast een toffe relevante bijbaan, woont in een koophuis met allemaal supermooie spullen die haar vriend bij veilingen koopt..... etc etc. Dus ik voelde me echt een kansloze trut toen ik me dat bedachtTerwijl zij ook nog maar net afgestudeerd is, wel 4 jaar ouder is dan ik, en ik verder eigenlijk heel gelukkig ben met alles behalve mn werkende leven. Maar ik haat zo'n faalgevoel
Nee hoor. Je kan nu eenmaal niet alles hebben in het leven.quote:Op woensdag 20 januari 2010 18:01 schreef Viking84 het volgende:
Boehoeoeoeh, nu heb ik iedereen een woensdagavonddip aangepraat!.
had ik al hoor!quote:Op woensdag 20 januari 2010 18:01 schreef Viking84 het volgende:
Redelijk. Ik heb het teringdruk op het momentquote:Op woensdag 20 januari 2010 18:05 schreef MariaEtcetera het volgende:
Tink, is wat voor jou ideaal zou zijn dan zo onhaalbaar?
Ewelina: nja zo kan je het ook zien. Ach we zijn iig allebei best gelukkige studenten, toch?
quote:Op woensdag 20 januari 2010 18:05 schreef uniekhoorn het volgende:
33, gescheiden maar nu samen met een heel lieve meneer, geen vriendinnen, but who needs those, die willen alleen maar nagels lakkenen een mbo diploma en een baan.
Nou, als daar iemand niet iemand uit de woensdagavond dip schiet, dan weet ik het ook niet meer...
Wat denk je, al die kinderen zijn ook geen pretje voor de staatskasquote:Op woensdag 20 januari 2010 18:00 schreef Viking84 het volgende:
En dan heb ik basisschoolvriendinnen die getrouwd zijn, kinderen hebben, een goeie baan etc en ik loop nog steeds de staatskas te plunderen.
Nee hoor, ik had al een "week 3 van het jaar" dip.quote:Op woensdag 20 januari 2010 18:01 schreef Viking84 het volgende:
Jawel, maar als werkende ouder spek je hem ook. Ik spek niks. Alleen mezelfquote:Op woensdag 20 januari 2010 18:08 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Wat denk je, al die kinderen zijn ook geen pretje voor de staatskas
De staat is anders over een tijdje maar al te blij met jou, als jij bij een nijpende leraartekort voor de klas kunt staan!quote:Op woensdag 20 januari 2010 18:00 schreef Viking84 het volgende:
Nou ja, wat ook meespeelt natuurlijk is dat ik al een jaartje heb geprobeerd aan de slag te komen en dat het maar niet lukte, dus I feel your pain too, LadyBlack. En ik ben bang dat ik straks weer in zo'n situatie terecht kom, zonder toekomstperspectief. Ze vragen nu ook al: "Weet je al wat je na je LIO gaat doen?" Nee, en daar wil ik ook nog helemaal niet over nadenken!.
En dan heb ik basisschoolvriendinnen die getrouwd zijn, kinderen hebben, een goeie baan etc en ik loop nog steeds de staatskas te plunderen.
Jeetjequote:Op woensdag 20 januari 2010 18:00 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ja, en misschien ligt zij wel huilend in haar bedje omdat ze vanzichzelf zoveel moet en de druk niet aan kan. Pf wordt ze geslagen doro haar vriend, heeft ze een enge ongeneeslijke ziekte, heeft ze poetsdrang of is ze inderdaad wel succesvol, maar niet op de gebieden die belangrijk zijn voor háár.
Dat laatste heb ik bijvoorbeeld. Oppervlakkig gezien heb ik het perfect voor elkaar: 2 lieve gezonde kinderen, zeer lieve behulpzame man, mooi groot koophuis, meerdere auto's, zomerhuisje, regelmatig op vakantie, leuke baan, goede vrienden, genoeg geld, strak lijf, aardig koppie, genoeg tijd voor mezelf.... Maar mijn voorstelling van het ideale leven is toch echt anders.
Dat komt er nou van, met je Linera smeerpatéquote:Op woensdag 20 januari 2010 18:10 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Jawel, maar als werkende ouder spek je hem ook. Ik spek niks. Alleen mezelf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |