Als je een nieuw abo bij T-Mobile neemt dan kom je als klant in een bepaalde factuurperiode terecht. Hoewel jou abo op de 25e is aangesloten kan het zijn dat je factuurperiode pas de 29e begint. Voor de periode 25 tot 29 januari krijg je dan minuten in ratio om te gebruiken wat de belstatus verklaart. Wat betreft de extra kosten gaat er waarschijnlijk wat fout in het systeem, bij mij worden ook extra kosten aangegeven terwijl dit niet mogelijk is. Als je gewoon normaal belt/smst zal er niks aan de hand zijnquote:Op woensdag 27 januari 2010 16:11 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik log zojuist voor het eerst in bij My T-Mobile. Sinds maandag een abonnement daar, ingangsdatum per direct gekozen. Nu zie ik staan dat ik 'deze maand' nog 9:41 minuten mag bellen en 7 berichten mag versturen. Ik heb per maand 150 minuten en 150 berichtjes. Ik heb absoluut niet zo veel zitten smsen of bellen sinds maandag.
Gaan ze tegenwoordig daadwerkelijk van kalendermaanden uit? Dus dat mijn volgende bundel op 1/2/2010 ingaat. Zou ik overigens een zeer fijne keuze van ze vinden, maar volgens mij niet gebruikelijk. Dus waar komen dan die aantallen (minuten en berichten) vandaan?
Ook staat er ¤1,04 extra kosten. Geen idee waar ze die vandaan halen, maar dat komt wel op de factuur terug hoop ik.
En ja, met deze vragen kan ik ook de klantenservice bellen, maar ik weet uit ervaring dat ik dan eerst een leuke tijd in de wacht kom. Dus probeer ik het eerst hier.
Anyone?
Ok, dat verklaart in ieder geval de lage aantallen minuten en berichten die er nog staan. Zal wel even zien de komende dagen wat er dan staat. Dan weet ik ook gelijk op welke datum mijn bundel elke maand in zal gaan.quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:40 schreef Younesse het volgende:
[..]
Als je een nieuw abo bij T-Mobile neemt dan kom je als klant in een bepaalde factuurperiode terecht. Hoewel jou abo op de 25e is aangesloten kan het zijn dat je factuurperiode pas de 29e begint. Voor de periode 25 tot 29 januari krijg je dan minuten in ratio om te gebruiken wat de belstatus verklaart. Wat betreft de extra kosten gaat er waarschijnlijk wat fout in het systeem, bij mij worden ook extra kosten aangegeven terwijl dit niet mogelijk is. Als je gewoon normaal belt/smst zal er niks aan de hand zijnwanneer je factuur binnenkomt kan je alles nakijken en eventuele fouten corrigeren via klantenservice.
Ik had ongeveer dezelfde vraag, ik zag dat ik nu al een kwart had gebruiktquote:Op woensdag 27 januari 2010 16:40 schreef Younesse het volgende:
[..]
Als je een nieuw abo bij T-Mobile neemt dan kom je als klant in een bepaalde factuurperiode terecht. Hoewel jou abo op de 25e is aangesloten kan het zijn dat je factuurperiode pas de 29e begint. Voor de periode 25 tot 29 januari krijg je dan minuten in ratio om te gebruiken wat de belstatus verklaart. Wat betreft de extra kosten gaat er waarschijnlijk wat fout in het systeem, bij mij worden ook extra kosten aangegeven terwijl dit niet mogelijk is. Als je gewoon normaal belt/smst zal er niks aan de hand zijnwanneer je factuur binnenkomt kan je alles nakijken en eventuele fouten corrigeren via klantenservice.
Ik zou alvast in de wacht gaan staan als ik jou was, dan heb je maandag wel iemand te pakken.quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:45 schreef Agiath het volgende:
Anders neem ik volgende week wel even contact op met t-mobile
mmmquote:Op woensdag 27 januari 2010 16:47 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik zou alvast in de wacht gaan staan als ik jou was, dan heb je maandag wel iemand te pakken.
Nou ja, +/- 5 minuten is in mijn ervaring ongeveer de wachttijd. Nu was dat wel steeds over zakelijke abonnementen, ik weet niet of ze daar een ander nummer voor hebben ofzo, maar zou voor particulieren ook best meer of minder wachttijd kunnen zijn.
Is veel beter geworden sinds ze dat netwerk van andere bedrijf erbij hebben.. Heb iig overal bereik en bijna overal 3g..quote:Op woensdag 27 januari 2010 09:56 schreef Paul het volgende:
[..]
Nee, randstad jwz
t-mobile is jaren kut geweest in ieder geval, algemeen bekend.
Misschien is het nu beter geworden, geen idee, ik hou het bij KPN ftwwwww
Mwa, ik merk toch regelmatig dat ik 'geen service' te zien krijg. Gelukkig heb ik thuis vol 3G en op mijn werk ook. Het is voor mij dus acceptabel, maar ik was laatst bij iemand op bezoek, en mooi dat ik geen bereik had, tenzij ik met mn wang tegen het raam stond. Blij dat ik daar niet woon!quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:52 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Is veel beter geworden sinds ze dat netwerk van andere bedrijf erbij hebben.. Heb iig overal bereik en bijna overal 3g..
en als het een emailadres betreft wat bij een eigen domeinnaam hoort? Dat zou in principe moeten werken, toch?quote:Op woensdag 27 januari 2010 17:51 schreef Misan het volgende:
Je hebt de uitgaande mailserver nodig van je provider, maar dat werkt alleen als deze het versturen van mails vanaf andere netwerken ondersteunt. Je zult daar sowieso je logingegevens voor nodig hebben trouwens
Had meer verwacht jaquote:Op woensdag 27 januari 2010 20:21 schreef Skv het volgende:
iPad gaat 500 dollar kosten. Niet duur!
[ afbeelding ]
hoezo dat nou weer dan?quote:
Omdat het kan. Omdat internetters graag willen haten om dingen die andere mensen tof vindenquote:Op woensdag 27 januari 2010 20:54 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
hoezo dat nou weer dan?
Omdat de iPhone alles kan wat dat ding ook kan, en alles wat de iPhone niet kan en de iPad wel kan een goedkope netbook nog 100x beter?quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:54 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
hoezo dat nou weer dan?
Bekijk de video maar es: http://www.apple.com/ipad/#videoquote:Op woensdag 27 januari 2010 21:10 schreef Fukjoeman het volgende:
Tis dus gewoon een grotere, snellere iPhone? FAIL.
Ik zou echt geen gelegenheid kunnen verzinnen waarbij ik dit ding zou kunnen gebruiken. Op reis misschien om films te kijken ofzo.
Opzich is het een goed idee, maar dan niet met het iPhone-besturingssysteem.
Doe mij zo eentjequote:Op woensdag 27 januari 2010 21:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Bekijk de video maar es: http://www.apple.com/ipad/#video
Ik vind het een gaaf ding, maar het is inderdaad gewoon een grote iPhone. Ze zijn in dat filmpje wel weer zo lyrisch als wat, alsof ze het wiel uit hebben gevonden.quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:35 schreef Fukjoeman het volgende:
[..]
Doe mij zo eentje
not
Ik vraag me gewoon af wanneer je dit gebruikt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |