Twentse Vlagquote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twččnte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lččnte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twččnte (2x)
quote:-_Guitarist_- = David
ACT-F = Teun / Mr.T / Harry
bambino = Sjoerd
Blawh = Bas
Bob-B = Bob
Chr1st1aan = Christiaan
Damzkieee = Gijs
Drizzt_DoUrden = Justin
haaKon = Machiel
Lamzak_ = Timo
LilDutchPrincess = Andrea
MarkoAlmelo = Marko
Mdrop = Martijn
MinderMutsig = Kirsten
norich = Henrike
Oldenzaal = Daniël
Panzerknacker666 = Sander
Ratelslangetje = Selma
Redbaron = Bas
ReMcOrE = Remco
Rikketik = Bart
Robinhoo = Robin
Roycooooo = Roy
rulerofdeath = Wouter
Rumille = Peter
Samzz = San
STTSJT = Steven
TheGirlNextDoor = Nathalie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zijn er ook Tukker-Regels?
JA!
- Om in de wall of fame te komen moet je in minstens 15 delen actief gepost hebben! (hoeft niet aansluitend te zijn)
- Ook is het noodzakelijk af en toe te blijven posten, anders word je uit de WoF verwijderd, en moet je weer 15 delen actief zijn.
- Maak je het deeltje vol, open dan wel een nieuw deeltje, of vraag het iemand anders
De OP vind je onder deze link!
- Post niet alleen maar onzin, zeg af en toe ook eens wat zinnigs
- Heb veel lol met elkaar!
Tukkers op Fok! wiki door Sjoerd geperfectioneerd
Brutal. Fucking. Metal.
ja, ik heb netjes met mes en vork gegetenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:02 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dankje.
Wel van de kangoeroes afgebleven?
Heel goede zaakquote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:05 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ja, ik heb netjes met mes en vork gegeten
Hahahaquote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:14 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
u?!gewoon 'jij' en 'jou' hoor.
please
Zal wel komen omdat ik gewoon gezellig binnenloopquote:
mooi msn gesprek, daardoorquote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:44 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Zal wel komen omdat ik gewoon gezellig binnenloop
voegde jij me net toe?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ah, okee. Heb David al gevraagd of hij mij er ook in wil gooien
Mijn naam is veel mooierquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's a bird! It's a plane! Wait, it's just that flying fuck I don't give.
[i]Heavy metal and mullets, it's how we were raised.
Maiden and Priest were the gods that we praised.[/i]
Just broke my personal record for most consecutive days lived.
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:52 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Mijn naam is veel mooier
wie ben jij dan ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik moet zaalvoetballen, later !The Outside Agency
Accept me ff op msnquote:
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:52 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Mijn naam is veel mooier
Jij doet me denken aan Peter Pettigrew van Harry Potter.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
klopt, maar ik vond het gewoon mooi klinken. Daarna bleef ik die naam gebruikenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij doet me denken aan Peter Pettigrew van Harry Potter.
Niks mis mee.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:41 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
klopt, maar ik vond het gewoon mooi klinken. Daarna bleef ik die naam gebruiken
thanksquote:
Omdat je mij zo lief vind?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:19 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik BOEREN!!!!!! zei?
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:39 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Ik liet net een scheet van 22 seconden!
quote:
Bring it, zebra!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:04 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Over een paar weken die rooien zelf inmaken![]()
No way.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:04 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Over een paar weken die rooien zelf inmaken![]()
Ik niet hoorquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:25 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Waarom reageren al die gefrustreerde Tukkers het op mij af?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:33 schreef Robinhoo het volgende:
Je noemt mij voor het eerst lieverdje. *Ogen knippert*
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Oja, en ook niet meer met Marko. Maar dat deed ik al niet meer.
Ik ga nu slapen. Doei lieverdjes!Je vraagt om een reactie, en je krijgt zeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Doei
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 19-01-2010 22:34:26 ]
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Oja, en ook niet meer met Marko. Maar dat deed ik al niet meer.
Ik ga nu slapen. Doei lieverdjes!Met mij dus nog wel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doeg! Kusje! Zwaai! Welterusten!!
Tot morgen! Slaap lekker!!!Op dinsdag 23 december 2008 13:19 schreef Slarioux het volgende:
Wauw, wat een grap. Ik heb niet meer zo gelachen sinds 11 september.
Welke bus zat je?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:36 schreef bambino het volgende:
Hoi allemaal
Tijdje geleden maar had afgelopen weekend visite uit buitenland dus kon niet op pc
Wat een wedstrijd roda psv.... psv heeft zeker niet verdiend gewonnen, maar helaas toch weer lucky goal.
Geluk dwing je af zegt men, nja so be it.
We staan nog gelijk, alleen doelsaldo, dus er is nog niet veel aan de hand.
Nog genoeg wedstrijden te gaan
Zondag bij utrecht geweesd maar wat een slechte wedstrijd, spannend zeker, maar wat slecht.
tis goed met jequote:
12/16... zuchtquote:
Ooh, dan is er aan de stand weinig veranderd.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:40 schreef bambino het volgende:
[..]
tis goed met je
We zullen zien over 16 wedstrijden, hoe we er dan voor staan.
1 ding weet ik zeker.
Een eind boven die almelose straatjochies
Alleen de nummers 1 en 2 zijn omgewisseld?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:41 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ooh, dan is er aan de stand weinig veranderd.
Denk dat er nog wel wat veranderingen komen in de stand boven in. Maar goed, de bal is rond, alles kan gebeuren.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:41 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ooh, dan is er aan de stand weinig veranderd.
Da's vanavond al gebeurd.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:42 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Alleen de nummers 1 en 2 zijn omgewisseld?
Vorig jaar was je nog voor ajax?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:42 schreef bambino het volgende:
[..]
Denk dat er nog wel wat veranderingen komen in de stand boven in. Maar goed, de bal is rond, alles kan gebeuren.
Het zou leuk zijn als Twente een keer kampioen zou worden, ben ik voor het eerst voor twente, worden ze kampioenzou wel stunt zijn
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:43 schreef Robinhoo het volgende:
[ afbeelding ]
Dat wordt twente's voetbaltempel
Stilstand is achteruitgangquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:46 schreef MarkoAlmelo het volgende:
lol ze hebben net een dikke uitbreiding achter de rug?
nop, toen ik jaar of 6 was, tot en met 1,5 jaar geleden was ik altijd fan van feyenoord, helaas nooit de mogelijkheid gehad om vaak er naar toe te gaan.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:43 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Vorig jaar was je nog voor ajax?
keep on dreamingquote:
Dat is alleen een schets van hoe het er uit KAN zien, dat is de grolsch veste zoals die ooit gepland was.quote:
Gewoon waarie nu ook staat. Geen nieuwe gewoon erbij opgeplakt zeg maar.quote:
Waarom reageer je niet op m'n 18 jaar successupporterschap?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:51 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Gewoon waarie nu ook staat. Geen nieuwe gewoon erbij opgeplakt zeg maar.
je kunt de bushalte (onder op het plaatje) met die halve cirkel wel zien, dat is huidig ook al.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:51 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Gewoon waarie nu ook staat. Geen nieuwe gewoon erbij opgeplakt zeg maar.
Omdat ik hem niet snap.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:52 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Waarom reageer je niet op m'n 18 jaar successupporterschap?
Jij noemde mij toch een successupporter?quote:
Klopt.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:53 schreef bambino het volgende:
[..]
je kunt de bushalte (onder op het plaatje) met die halve cirkel wel zien, dat is huidig ook al.
Spoorzijde en bezoekerszijde zijn nu alleen nog niet af.
Ja.... en?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:53 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Jij noemde mij toch een successupporter?
Als dat zo is, dan ben ik dat al 18 jaar.
Je komt hier alleen melden: PSV als ze hebben gewonnen oid.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:54 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dan is er vrij weinig successupporter aan?
Nog een PaFiPo:
[ afbeelding ]
Nee hoor, lees maar terugquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:57 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Je komt hier alleen melden: PSV als ze hebben gewonnen oid.
En daar luister jij naar?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:57 schreef Robinhoo het volgende:
Maar ik moest ophouden over voetbal van San.
Hij wil nog een keer seks met haar, dus dan moet hij zich inlikken!quote:
Ja okee, da's waar.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:59 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Hij wil nog een keer seks met haar, dus dan moet hij zich inlikken!
Oe ah elia!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:09 schreef Daywalk3r het volgende:
Wat een discussie!
Nederlands elftal!
Ik draag een Oranje shirt as we speak.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:09 schreef Daywalk3r het volgende:
Wat een discussie!
Nederlands elftal!
Wat is dat nu weerquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:59 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Hij wil nog een keer seks met haar, dus dan moet hij zich inlikken!
JEZUS!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:43 schreef Robinhoo het volgende:
[ afbeelding ]
Dat wordt twente's voetbaltempel
Daar noem je me even een lelijk stadion zegquote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:51 schreef Samzz het volgende:
Voetbalstadions zijn een doorn in het oog. Lelijke krengen. Alleen de Amsterdam Arena heeft iets.
Ik zei niet dat ik m mooi vond, ik zei dat ie iets heeftquote:Op woensdag 20 januari 2010 00:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Daar noem je me even een lelijk stadion zeg
Uitstraling en sfeer iig nietquote:Op woensdag 20 januari 2010 00:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zei niet dat ik m mooi vond, ik zei dat ie iets heeft
De uitstraling van een baksteen en de sfeer van een kerkhof ja! Dat heeft iequote:Op woensdag 20 januari 2010 00:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zei niet dat ik m mooi vond, ik zei dat ie iets heeft
Lucky Bastardquote:
Heel erg goed! Ik moet vanmiddag wéér naar daar, dit keer voor een gesprek voor de functie van klantenservicemedewerker en eventueel medewerker afdeling gamesquote:Op woensdag 20 januari 2010 11:32 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
justinhoe ging je gesprek?
succes!!quote:Op woensdag 20 januari 2010 11:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Heel erg goed! Ik moet vanmiddag wéér naar daar, dit keer voor een gesprek voor de functie van klantenservicemedewerker en eventueel medewerker afdeling games
quote:
heyquote:Op woensdag 20 januari 2010 11:39 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Morguh trouwens.
thanksquote:
kijk aanquote:Op woensdag 20 januari 2010 11:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Heel erg goed! Ik moet vanmiddag wéér naar daar, dit keer voor een gesprek voor de functie van klantenservicemedewerker en eventueel medewerker afdeling games
succes alvastquote:Op woensdag 20 januari 2010 11:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Over een uurtje stap ik in de auto, half 4 heb ik dat gesprek
Succes dude, en niet weer zeggen dat je hobbys headbangen zijnquote:Op woensdag 20 januari 2010 11:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Over een uurtje stap ik in de auto, half 4 heb ik dat gesprek
quote:Op woensdag 20 januari 2010 11:57 schreef haakon het volgende:
mogguh
straks wisknuddetoets die ik keihard ga verneuken
Och, waarom nietquote:Op woensdag 20 januari 2010 12:03 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Succes dude, en niet weer zeggen dat je hobbys headbangen zijn
haha wát succes ?quote:Op woensdag 20 januari 2010 12:04 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
jij mag ook wel wat succes gebruiken dus
![]()
.
nou, succes dan maar vanaf deze kantquote:Op woensdag 20 januari 2010 12:09 schreef haakon het volgende:
[..]
haha wát succes ?
heeeuuuul veul succes, en dan verneuk ik hem nog
quote:Op woensdag 20 januari 2010 12:14 schreef Samzz het volgende:
Finance verkloot. Bah, cijfers zijn m'n vienden niet
ja hoorquote:Op woensdag 20 januari 2010 12:14 schreef Samzz het volgende:
Finance verkloot. Bah, cijfers zijn m'n vienden niet
Zo, op weg naar de bus en naar huis. Lees je dat, Wouter?
quote:Op woensdag 20 januari 2010 12:47 schreef Samzz het volgende:
De zon zorgt trouwens wel voor een prachtige glans in m'n haar
maar ik heb nog geen sms ontvangenquote:
ja man!quote:Op woensdag 20 januari 2010 13:27 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Ik heb het topic dood gemaakt
Gelukkig heb ik jou nogquote:
dat krijg je met je 666 in je naamquote:Op woensdag 20 januari 2010 13:27 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Ik heb het topic dood gemaakt
ikke!!quote:Op woensdag 20 januari 2010 13:46 schreef sjoemie1985 het volgende:
wie blaast hem weer nieuw leven in dan??
quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:58 schreef Samzz het volgende:
Wij zijn op weg naar Oldenzaalof all places
hoe is je wiskunde gegaan?quote:Op woensdag 20 januari 2010 16:41 schreef haakon het volgende:
ik weet niet wat ik dr van moet denken
aan de ene kant denk ik goed, maar na de toets hoorde ik dingen dat ik dacht: och kut verkeerd gedaan, och dat ook nogquote:Op woensdag 20 januari 2010 16:46 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
hoe is je wiskunde gegaan?
gevaarlijk die gozerquote:Op woensdag 20 januari 2010 16:58 schreef Samzz het volgende:
Net ff bij de Mc gezeten met Wouter. Knalt ie op te terugweg de busbaan op, tussen de stoplichtpalen door over de stoep de rijbaan weer op
Schorem!quote:Op woensdag 20 januari 2010 16:58 schreef Samzz het volgende:
Net ff bij de Mc gezeten met Wouter. Knalt ie op te terugweg de busbaan op, tussen de stoplichtpalen door over de stoep de rijbaan weer op
Welke mc?quote:Op woensdag 20 januari 2010 16:58 schreef Samzz het volgende:
Loopt de honda goed omdat je die 4 loempias op hebt?quote:Op woensdag 20 januari 2010 12:57 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Net 4 loempia's op, en de honda loopt goed!
quote:Op woensdag 20 januari 2010 17:05 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Loopt de honda goed omdat je die 4 loempias op hebt?
quote:Op woensdag 20 januari 2010 16:58 schreef Samzz het volgende:
Anders sms je eens naar m'n nieuwe nummerquote:
U made my dayquote:
tjah, dan wordt het natuurlijk wel moeilijkquote:Op woensdag 20 januari 2010 17:42 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Anders sms je eens naar m'n nieuwe nummer
Remcooowquote:Op woensdag 20 januari 2010 17:58 schreef ReMcOrE het volgende:
vandaag vrij, maar vanmorgen nog wel bezig geweest voor m'n werk... rest van de dag bezig geweest met leren voor tentamen morgen, maar vind het nu leuk geweest
hallo dan
haiiiquote:Op woensdag 20 januari 2010 17:58 schreef ReMcOrE het volgende:
vandaag vrij, maar vanmorgen nog wel bezig geweest voor m'n werk... rest van de dag bezig geweest met leren voor tentamen morgen, maar vind het nu leuk geweest
hallo dan
Ja maar die heb ik niet! Of wel...? Nee, die heb ik nietquote:Op woensdag 20 januari 2010 17:42 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Anders sms je eens naar m'n nieuwe nummer
Die ken ik van de weblogquote:
MEET!quote:Op woensdag 20 januari 2010 18:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja maar die heb ik niet! Of wel...? Nee, die heb ik niet
Ach, ben binnenkort toch weer in Oldenzaal, ik wil nieuwe sieraden
Duitsland niet goedkoper?quote:Op woensdag 20 januari 2010 18:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja maar die heb ik niet! Of wel...? Nee, die heb ik niet
Ach, ben binnenkort toch weer in Oldenzaal, ik wil nieuwe sieraden
Goedkoper?quote:
2-1?quote:Op woensdag 20 januari 2010 18:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Goedkoper?
Ik moet alles echt hebben, anders krijg ik uitslag
ja gaafquote:Op woensdag 20 januari 2010 17:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Wouter, hoe was t in Australie?
Tof!quote:Op woensdag 20 januari 2010 18:36 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ja gaaf
erg veel leuke dingen gedaan en gezien
tjah, ik ben altijd voor een meet, maar als die geplant wordt als ik aan de andere kant van de wereld zit, dan wordt het natuurlijk wel moeilijkquote:Op woensdag 20 januari 2010 18:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Tof!
Wanneer ben jij bij een meet?
prioriteiten ?quote:Op woensdag 20 januari 2010 18:37 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
tjah, ik ben altijd voor een meet, maar als die geplant wordt als ik aan de andere kant van de wereld zit, dan wordt het natuurlijk wel moeilijk
ach, volgende keer neem ik wel even een vliegtuig terugquote:
quote:Op woensdag 20 januari 2010 18:41 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ach, volgende keer neem ik wel even een vliegtuig terug
huh?quote:
uitslagquote:
ook blozende wangetjes enzo?quote:Op woensdag 20 januari 2010 18:43 schreef Samzz het volgende:
Nee, niet die uitslag. Ik word echt helemaal rood van nep...
Tuurlijkquote:
Vriendin van me maat werkt bij een duitse juwelier maar dás gewoon goed spul. Scheelt 10á20 euro denk ik?quote:Op woensdag 20 januari 2010 18:43 schreef Samzz het volgende:
Nee, niet die uitslag. Ik word echt helemaal rood van nep...
quote:Op woensdag 20 januari 2010 18:31 schreef Samzz het volgende:
Ik moet bij Van Olffen zijn, dus dat kan prima lijkt me
je balg groeit?quote:Op woensdag 20 januari 2010 18:53 schreef Panzerknacker666 het volgende:
ik heb misschien fysiek gezien iets teveel gegeten
al dat gezoep ok altiedquote:Op woensdag 20 januari 2010 18:59 schreef haakon het volgende:
[..]
dat komt niet door het eten kan ik je zeggen !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |