Bring it, zebra!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:04 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Over een paar weken die rooien zelf inmaken![]()
No way.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:04 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Over een paar weken die rooien zelf inmaken![]()
Ik niet hoorquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:25 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Waarom reageren al die gefrustreerde Tukkers het op mij af?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:33 schreef Robinhoo het volgende:
Je noemt mij voor het eerst lieverdje. *Ogen knippert*
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Oja, en ook niet meer met Marko. Maar dat deed ik al niet meer.
Ik ga nu slapen. Doei lieverdjes!Je vraagt om een reactie, en je krijgt zeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Doei
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 19-01-2010 22:34:26 ]
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Oja, en ook niet meer met Marko. Maar dat deed ik al niet meer.
Ik ga nu slapen. Doei lieverdjes!Met mij dus nog wel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doeg! Kusje! Zwaai! Welterusten!!
Tot morgen! Slaap lekker!!!Op dinsdag 23 december 2008 13:19 schreef Slarioux het volgende:
Wauw, wat een grap. Ik heb niet meer zo gelachen sinds 11 september.
Welke bus zat je?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:36 schreef bambino het volgende:
Hoi allemaal
Tijdje geleden maar had afgelopen weekend visite uit buitenland dus kon niet op pc
Wat een wedstrijd roda psv.... psv heeft zeker niet verdiend gewonnen, maar helaas toch weer lucky goal.
Geluk dwing je af zegt men, nja so be it.
We staan nog gelijk, alleen doelsaldo, dus er is nog niet veel aan de hand.
Nog genoeg wedstrijden te gaan
Zondag bij utrecht geweesd maar wat een slechte wedstrijd, spannend zeker, maar wat slecht.
tis goed met jequote:
12/16... zuchtquote:
Ooh, dan is er aan de stand weinig veranderd.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:40 schreef bambino het volgende:
[..]
tis goed met je
We zullen zien over 16 wedstrijden, hoe we er dan voor staan.
1 ding weet ik zeker.
Een eind boven die almelose straatjochies
Alleen de nummers 1 en 2 zijn omgewisseld?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:41 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ooh, dan is er aan de stand weinig veranderd.
Denk dat er nog wel wat veranderingen komen in de stand boven in. Maar goed, de bal is rond, alles kan gebeuren.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:41 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ooh, dan is er aan de stand weinig veranderd.
Da's vanavond al gebeurd.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:42 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Alleen de nummers 1 en 2 zijn omgewisseld?
Vorig jaar was je nog voor ajax?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:42 schreef bambino het volgende:
[..]
Denk dat er nog wel wat veranderingen komen in de stand boven in. Maar goed, de bal is rond, alles kan gebeuren.
Het zou leuk zijn als Twente een keer kampioen zou worden, ben ik voor het eerst voor twente, worden ze kampioenzou wel stunt zijn
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:43 schreef Robinhoo het volgende:
[ afbeelding ]
Dat wordt twente's voetbaltempel
Stilstand is achteruitgangquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:46 schreef MarkoAlmelo het volgende:
lol ze hebben net een dikke uitbreiding achter de rug?
nop, toen ik jaar of 6 was, tot en met 1,5 jaar geleden was ik altijd fan van feyenoord, helaas nooit de mogelijkheid gehad om vaak er naar toe te gaan.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:43 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Vorig jaar was je nog voor ajax?
keep on dreamingquote:
Dat is alleen een schets van hoe het er uit KAN zien, dat is de grolsch veste zoals die ooit gepland was.quote:
Gewoon waarie nu ook staat. Geen nieuwe gewoon erbij opgeplakt zeg maar.quote:
Waarom reageer je niet op m'n 18 jaar successupporterschap?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:51 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Gewoon waarie nu ook staat. Geen nieuwe gewoon erbij opgeplakt zeg maar.
je kunt de bushalte (onder op het plaatje) met die halve cirkel wel zien, dat is huidig ook al.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:51 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Gewoon waarie nu ook staat. Geen nieuwe gewoon erbij opgeplakt zeg maar.
Omdat ik hem niet snap.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:52 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Waarom reageer je niet op m'n 18 jaar successupporterschap?
Jij noemde mij toch een successupporter?quote:
Klopt.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:53 schreef bambino het volgende:
[..]
je kunt de bushalte (onder op het plaatje) met die halve cirkel wel zien, dat is huidig ook al.
Spoorzijde en bezoekerszijde zijn nu alleen nog niet af.
Ja.... en?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:53 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Jij noemde mij toch een successupporter?
Als dat zo is, dan ben ik dat al 18 jaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |