Je komt hier alleen melden: PSV als ze hebben gewonnen oid.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:54 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dan is er vrij weinig successupporter aan?
Nog een PaFiPo:
[ afbeelding ]
Nee hoor, lees maar terugquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:57 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Je komt hier alleen melden: PSV als ze hebben gewonnen oid.
En daar luister jij naar?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:57 schreef Robinhoo het volgende:
Maar ik moest ophouden over voetbal van San.
Hij wil nog een keer seks met haar, dus dan moet hij zich inlikken!quote:
Ja okee, da's waar.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:59 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Hij wil nog een keer seks met haar, dus dan moet hij zich inlikken!
Oe ah elia!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:09 schreef Daywalk3r het volgende:
Wat een discussie!
Nederlands elftal!
Ik draag een Oranje shirt as we speak.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:09 schreef Daywalk3r het volgende:
Wat een discussie!
Nederlands elftal!
Wat is dat nu weerquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:59 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Hij wil nog een keer seks met haar, dus dan moet hij zich inlikken!
JEZUS!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:43 schreef Robinhoo het volgende:
[ afbeelding ]
Dat wordt twente's voetbaltempel
Daar noem je me even een lelijk stadion zegquote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:51 schreef Samzz het volgende:
Voetbalstadions zijn een doorn in het oog. Lelijke krengen. Alleen de Amsterdam Arena heeft iets.
Ik zei niet dat ik m mooi vond, ik zei dat ie iets heeftquote:Op woensdag 20 januari 2010 00:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Daar noem je me even een lelijk stadion zeg
Uitstraling en sfeer iig nietquote:Op woensdag 20 januari 2010 00:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zei niet dat ik m mooi vond, ik zei dat ie iets heeft
De uitstraling van een baksteen en de sfeer van een kerkhof ja! Dat heeft iequote:Op woensdag 20 januari 2010 00:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zei niet dat ik m mooi vond, ik zei dat ie iets heeft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |